West Sigaretten
maandag 11 oktober 2010 om 18:50
Weet anders niet in welk onderwerp het thuis hoort, maar ik ben toch benieuwd :
Wie rookt er West sigaretten, en wie vind daarvan de smaak veranderd de laatste tijd ? Ben dan ook benieuwd wat er precies veranderd is,.......
Groetjes!
update: Ik heb het vermoeden dat het aan mezelf kan liggen, .. vandaar deze vraag..
Wie rookt er West sigaretten, en wie vind daarvan de smaak veranderd de laatste tijd ? Ben dan ook benieuwd wat er precies veranderd is,.......
Groetjes!
update: Ik heb het vermoeden dat het aan mezelf kan liggen, .. vandaar deze vraag..
maandag 11 oktober 2010 om 19:17
maandag 11 oktober 2010 om 19:20
Ik ben nu 3 weken gestopt! En nee, moeilijk is het niet Het is je gewenning en verslaving doorhebben en dat veranderen. Want zeg nou zelf, het roken zelf is niet lekker toch? De nicotine ook niet (neem maar zo'n nicotine zuigtablet, gadver!), het is je verslaving die in stand gehouden word. En je lichaam bedankt je voor je shotje dus voel je je lekker.
Het boek 'Nederland stopt met roken!' heeft mij veel inzicht gegeven. Dus TO, mocht je willen..
Het boek 'Nederland stopt met roken!' heeft mij veel inzicht gegeven. Dus TO, mocht je willen..
maandag 11 oktober 2010 om 19:20
Tsjonge jonge, kan er ook einmal normaal gereageerd worden op een vraag zonder meteen een zedenpreek over kankerverwekkende staafjes. Ik ga ervan uit dat TO zelf genoeg intellectueel vermogen heeft om te weten wat voor gezondheidsklachten roken al dan niet teweeg kan brengen...
Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)
Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)
maandag 11 oktober 2010 om 19:23
quote:Tirusha schreef op 11 oktober 2010 @ 19:20:
Tsjonge jonge, kan er ook einmal normaal gereageerd worden op een vraag zonder meteen een zedenpreek over kankerverwekkende staafjes. Ik ga ervan uit dat TO zelf genoeg intellectueel vermogen heeft om te weten wat voor gezondheidsklachten roken al dan niet teweeg kan brengen...
Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)
Tsjonge jonge, kan er ook einmal normaal gereageerd worden op een vraag zonder meteen een zedenpreek over kankerverwekkende staafjes. Ik ga ervan uit dat TO zelf genoeg intellectueel vermogen heeft om te weten wat voor gezondheidsklachten roken al dan niet teweeg kan brengen...
Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)
maandag 11 oktober 2010 om 19:24
quote:Tirusha schreef op 11 oktober 2010 @ 19:20:
Tsjonge jonge, kan er ook einmal normaal gereageerd worden op een vraag zonder meteen een zedenpreek over kankerverwekkende staafjes. Ik ga ervan uit dat TO zelf genoeg intellectueel vermogen heeft om te weten wat voor gezondheidsklachten roken al dan niet teweeg kan brengen...
Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)
Kijk! Hier heb ik nou iets aan, dankje! Ik ben me er inderdaad van bewust hoe ongezond roken is, maar dat was niet de reden waarvoor ik de topic opende, fijn dat je dat ziet.
En bedankt voor het antwoord op de vraag!
Tsjonge jonge, kan er ook einmal normaal gereageerd worden op een vraag zonder meteen een zedenpreek over kankerverwekkende staafjes. Ik ga ervan uit dat TO zelf genoeg intellectueel vermogen heeft om te weten wat voor gezondheidsklachten roken al dan niet teweeg kan brengen...
Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)
Kijk! Hier heb ik nou iets aan, dankje! Ik ben me er inderdaad van bewust hoe ongezond roken is, maar dat was niet de reden waarvoor ik de topic opende, fijn dat je dat ziet.
En bedankt voor het antwoord op de vraag!
maandag 11 oktober 2010 om 19:28
quote:chocolover schreef op 11 oktober 2010 @ 19:20:
Ik ben nu 3 weken gestopt! En nee, moeilijk is het niet Het is je gewenning en verslaving doorhebben en dat veranderen. Want zeg nou zelf, het roken zelf is niet lekker toch? De nicotine ook niet (neem maar zo'n nicotine zuigtablet, gadver!), het is je verslaving die in stand gehouden word. En je lichaam bedankt je voor je shotje dus voel je je lekker.
Het boek 'Nederland stopt met roken!' heeft mij veel inzicht gegeven. Dus TO, mocht je willen..Alsnog goed van je! Ik ben mezelf ook al aant analyseren en ik ben al geminderd van 28 sigaretten naar (nu al een paar maanden) 3 tot 5. Bedankt voor (goedbedoelde) tip iig en succes met gestopt blijven
Ik ben nu 3 weken gestopt! En nee, moeilijk is het niet Het is je gewenning en verslaving doorhebben en dat veranderen. Want zeg nou zelf, het roken zelf is niet lekker toch? De nicotine ook niet (neem maar zo'n nicotine zuigtablet, gadver!), het is je verslaving die in stand gehouden word. En je lichaam bedankt je voor je shotje dus voel je je lekker.
Het boek 'Nederland stopt met roken!' heeft mij veel inzicht gegeven. Dus TO, mocht je willen..Alsnog goed van je! Ik ben mezelf ook al aant analyseren en ik ben al geminderd van 28 sigaretten naar (nu al een paar maanden) 3 tot 5. Bedankt voor (goedbedoelde) tip iig en succes met gestopt blijven
maandag 11 oktober 2010 om 19:28