3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Ga ik even los!
Alle reacties Link kopieren
freak!!



Sowwy dames, maar ik ben zo blij met mijn badkamertje (nouja, vooral als ie klaar is)
Alle reacties Link kopieren
niet alles is geschikt om op het forum te zetten..
Alle reacties Link kopieren
Bi even mailen over die toppop dvd's?
Alle reacties Link kopieren
thnx roos
quote:friezinnetje schreef op 11 oktober 2010 @ 21:56:

Gipsmuren en die zijn er allemaal uit!

Das lekker.. heb je nu een heeeeele grote badkamer of staan de stijlen nog?



Maar serieus, das wel lekker werken met leidingen! Geen gedoe met sleuven maken, alleen een beetje door de stijlen boren.



En wel groene gipsplaten nemen om de boel weer dicht te maken he?
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Stuur je ze op en ik betaal de verzendkosten .... of een keer een bakkie met een minimeet?
Alle reacties Link kopieren
Ga jij maar ff los Freak, maar niet trilvingeren
quote:FrreaK schreef op 11 oktober 2010 @ 21:58:

Stuur je ze op en ik betaal de verzendkosten .... of een keer een bakkie met een minimeet? Bakkie met een minimeet !!!
Alle reacties Link kopieren
Fries ik wil een foto van je nieuwe badkamer ( ik weet hoe de ouwe eruit zag )
Alle reacties Link kopieren
AR
Alle reacties Link kopieren
Ohjee AR, wil je ff mailen?



chocolover_viva op de hotmail.com



Het mag
Alle reacties Link kopieren
Stijlen staan nog, maar zijn deels verrot. en er zitten nog paar leidingen in betonvloer. Daar zit dus nog wat werk in.

En idd groene platen!
Alle reacties Link kopieren
poppedotje, 15 seconden geleden Appel: Grey's anatomy en dan bij: alternate links even megavideo klikken





ik forum met foon...
Alle reacties Link kopieren
Nog maar zo'n 100
Alle reacties Link kopieren
Hey Freak
Alle reacties Link kopieren
Hey Freak
Alle reacties Link kopieren
Pfff eindelijk ben ik klaar met bellen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 11 oktober 2010 @ 21:58:

[...]



Bakkie met een minimeet !!! Ik wist het ik wist het ik wist het
Alle reacties Link kopieren
Doen we BI.. met Mini erbij?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ni slapen freak?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 11 oktober 2010 @ 21:59:

poppedotje, 15 seconden geleden Appel: Grey's anatomy en dan bij: alternate links even megavideo klikken





ik forum met foon...Ik mail hem wel even!
AR het is bijna oud en nieuw nu... ik vraag in het nieuwe deel nog een keer hoe het met je gaat en dan wel echt antwoord geven he?
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 11 oktober 2010 @ 21:58:

Fries ik wil een foto van je nieuwe badkamer ( ik weet hoe de ouwe eruit zag )Ik zet sowieso even foto's op hieves (voor en na)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven