West Sigaretten

11-10-2010 18:50 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet anders niet in welk onderwerp het thuis hoort, maar ik ben toch benieuwd :



Wie rookt er West sigaretten, en wie vind daarvan de smaak veranderd de laatste tijd ? Ben dan ook benieuwd wat er precies veranderd is,.......



Groetjes!



update: Ik heb het vermoeden dat het aan mezelf kan liggen, .. vandaar deze vraag..

Hoeveel rook je per etmaal ? = 24 uur.

Totaal aantal stemmen: 30

0 tot 5 sigaretten (33%)
5 tot 10 sigaretten (10%)
10 tot 20 sigaretten (37%)
meer dan 20 sigaretten (20%)
Alle reacties Link kopieren
vanwaar de poll? deze heeft toch niets met je west vraag te maken?



een poll is niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 11 oktober 2010 @ 19:55:

vanwaar de poll? deze heeft toch niets met je west vraag te maken?



een poll is niet verplicht.Ow dat was gewoon een extraatje,.. ik dacht misschien wel grappig om even te horen hoeveel er gerookt wordt door rokers,.. gewoon voor de fun dus .
Alle reacties Link kopieren
Ik rook ze ook en ik vind ze inderdaad anders sinds ze de nieuwe pakjes hebben ingevoerd. Net alsof ze minder goed trekken ofzo?



Trouwens, we maken ze ook weleens zelf, maar de shag is al twee weken niet leverbaar... *zucht* De problemen van een rookster
Alle reacties Link kopieren
Ik rook wel, maar geen West..
Alle reacties Link kopieren
*steekt nog een goddelijk peukie op van Look Out shag gemaakt*



Jummie.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 11 oktober 2010 @ 18:59:

Wanneer stop je nou eindelijk eens met roken?



De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:



- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.



- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.



- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.



- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.



Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.



Enne, ik rook
Ik rookte overwegend west.Maar vind ze sinds de nieuwe verpakking zo ongeveer echt niet meer lekker. Ben dus gestopt ..... met west roken



Rook nu een ander merk.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrijbuiter schreef op 12 oktober 2010 @ 07:49:

[...]





De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:



- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.



- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.



- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.



- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.



Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.



Enne, ik rook Stress is altijd nog dodelijker, zeg je dit soort dingen ook over mensen die werken ?
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 12 oktober 2010 @ 07:56:

Ik rookte overwegend west.Maar vind ze sinds de nieuwe verpakking zo ongeveer echt niet meer lekker. Ben dus gestopt ..... met west roken



Rook nu een ander merk.Ah,... dus het ligt waarschijnlijk niet aan mij !
Alle reacties Link kopieren
quote:vrijbuiter schreef op 12 oktober 2010 @ 07:49:

[...]





De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:



- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.



- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.



- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.



- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.



Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.



Enne, ik rook Goh, hoe vriendelijk..
Alle reacties Link kopieren
Hey Boro, jij ook Look Out! Ik ook!

En om on topic te blijven, ken van West alleen de zelfdraaiversie maar LookOut is goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Heb een supertrucje ontdekt om te stoppen.

Zwanger worden. Ben al 1,5 week gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Offtopic: @Paque_: Wat goed!! en vooral: gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws, geniet er lekker van!!



Ontopic: geen West roker maar Chesterfield roker en ook daar vind ik de smaak van veranderd! Zullen ze dit express hebben gedaan om ons te demotiveren?? :(
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 12 oktober 2010 @ 07:56:

Ik rookte overwegend west.Maar vind ze sinds de nieuwe verpakking zo ongeveer echt niet meer lekker. Ben dus gestopt ..... met west roken



Rook nu een ander merk.Toen ik nog rookte ( 10 jaar geleden) vond ik alleen Camel te hachelen. West was gooooooor.....
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:gmax schreef op 13 oktober 2010 @ 15:04:

[...]





Das ! Niet iedereen is zo snugger,..helaas...niet dat iedereen zwanger moet worden, maar ik bedoel dat als ze het zijn, dat ze dan ook stoppen, maar dat wist je wel he! Fijne zwangerschap meis!
Alle reacties Link kopieren
quote:jewelll schreef op 12 oktober 2010 @ 19:37:

Offtopic: @Paque_: Wat goed!! en vooral: gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws, geniet er lekker van!!



Ontopic: geen West roker maar Chesterfield roker en ook daar vind ik de smaak van veranderd! Zullen ze dit express hebben gedaan om ons te demotiveren?? :(Ik weet niet of ze het expres gedaan hebben,.. ze halen toch juist veel centjes uit de verkoop van rookwaren ? Maar het zou best kunnen hoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:gmax schreef op 13 oktober 2010 @ 15:05:

[...]

Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik rook ook chesterfield( de blauwe) ik proef zelf geen verschil

de sigarenboer zei als je eens een lekkere sigaret wilt roken, zacht en met smaak

lambert gold

en inderdaad erg lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik rook best weinig (3 tot 5 sigaretten per dag tenzij ik een feestje heb) maar heb west altijd heel droog gevonden...

Zal best goedkoper zijn, maar ben nu eenmaal verknocht aan mijn malboro mentol, en het liefst ice mint (blauwe verpakking) maar die is in NL volgens mij niet verkrijgbaar.

Als ik gewone sigaretten rook is dit altijd malboro light, dus nee, kan je niet helpen. Sla west altijd af als deze aangeboden worden omdat ik ze nog nooit te pruimen heb gevonden...

succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven