Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
moeilijk bam.
Jouw verhaal ook, lijkt me ook moeilijk om van een afstand toe te kijken en haar niet van adviezen te voorzien, vind ik wel heel verstandig overigens. Er klinkt in elk geval wel al girlpower vanuit, dat ze 'het' zat is. (geen idee wat het verhaal rond 'Stom' is, maar ik geloof direkt dat het niet echt fijn is)

Ach en mijn moeder.. Er zijn momenten geweest waarop ik heb gedacht dat áls het zou lukken, dat misschien alleen maar beter zou zijn. Heel erg om over je eigen moeder te denken en hier uit te spreken maar als iemand al jaren zo apart denkt en handelt, wat moet je daar verder dan nog mee of aan doen. Maar cliché, cliché, het blijft toch je moedah.

Zijn weer allerlei vriendjes in huis dus ik ga even gesjellige-moeder-spelen en laptop aan de kant om te eten. Smakelijk!
Heftig, Bammetje.

En wbt Stom en therapie: het is nooit verkeerd om eraan te beginnen omdat er dan een kans is, dat beiden gaan nadenken over hun aandeel in het geheel. Zie de Aso: die vindt nog steeds dat hij niets verkeerd heeft gedaan. Dus of ze nu bij elkaar blijven of uit elkaar gaan: ze worden er hopelijk allebei wel wijzer van.
En Bam: heeft je moeder ook een borderline-persoonlijkheidstoornis? In dat geval is het enige dat je kunt doen, leren hoe je om moet gaan met haar gedrag. Niemand kan haar echt helpen, je kunt alleen de situatie leren hanteren zodat jij en anderen er niet doodongelukkig van worden. Maar dat doe je volgens mij al heel goed (automatisch of heb je daar hulp bij gehad?) en dan is dit dus mosterd.

~zet een lunch op tafel~

Ik ben de zorgverzekering aan het vergelijken en kom er niet uit. Je moet wat als je ziek bent. Hoor net dat ik nu wel vervangen wordt op kantoor en heb onmiddellijk bedacht maar eens uit te zieken, dus zo lang het duurt thuis te blijven ipv morgen weer verder te blaffen op kantoor. (interessante informatie, maar dient ter afleiding van keuze maken voor ziektekostenverzekering.

Maar eens even gaan rekenen wat het betekent al de pleuris uitbreekt op tandengebied.
TOETJE !!

Sjonge, ontving net een mega-mooie-bos bloemen van onze Toet. Zucht, wat ben je toch een schat. Staat hier te pronken op tafel en bezorgd me telkens een grote glimlach. Dank je wel.
Hmm, die had al wel gisteren moeten komen! (Was toevallig net AK ingedoken om te kijken of ik dan misschien toch verkeerde adres had "gegoogled" gisteren, maaar zag dat het toch de juiste was). Ik dacht Bloemen op maandag, daar wordt iedereen blij van. Ach, op dinsdag is ook leuk!

Wat een heftig verhaal zeg, van die forum(ste)r die zelfmoord wilde plegen, heb niks van meegekregen, maar vind het inderdaad heel bijzonder hoe ver zo'n medium als een internetforum kan gaan....

Heftig ook van jouw moeder Bam, brrrrr, dat zal op zijn tijd best veel energie van je kosten steeds (alsof je die al niet genoeg vor jezelf nodig hebt!).

Ach Blaffende Bloesem toch, balen dat je ziek bent. Hoewel je nieuwe naam Blaffende Bloesem wel leuk klinkt, je kan zo meedoen in Fifi en haar bloemenvriendjes (okay, ze kijken soms iets te veel tv in huize Toet ja).

Scheiden is nooit leuk, zeker niet met kindjes erbij. Die kindjes zijn bijna zo oud als Meis en BJ, ik moet er even niet aan denken. Maar goed, mijn Lief is dan gelukkig ook niet stom (meestal niet tenminste ).

Wel lekker dat je zo fijn bezig bent met alle Sinterklaasdingen Bent, hier zijn de kinderen gisteren gewoon weer vergeten een schoen te zetten, en ik was er niet om ze er aan te herinneren. Was bij de ww (3 ons aangekomen, oeps).

En ik moet alles nog doen (kopen, knutselen en dichten) voor het grotemensenSinterklaas. Misschien kan Dream nog wat leuks gipsen voor me?
anoniem_53323 wijzigde dit bericht op 27-11-2007 13:06
Reden: tiepvauten
% gewijzigd
Hé wat lieflieflief! (lijkt Bam wel!? )
Je enkel bijvoorbeeld?

Hee Toet! Ik ken geen Fifi, ik heb geloof ik te oude kinderen. Die kijken Avatar en Huis Anubis, dat is Fifi en Bumba voor gevorderden.

Heb ook net de gedichten af, voor Zus en Co dan. En als je lekker zit te dichten, te dubben over je verzekering, beetje te forummen, dan mag je niet mopperen vind ik. Wat nou ziek? Heb wel eens rottere dagen gehad.

Nu moet ik vanmiddag Oudste nog helpen met een surprise voor een jongetje in de klas. Heb al een gedicht gedicteerd (als mijn kinderen niets kunnen verzinnen, ben ik zo'n oen dat ik het doe. Hoezo creativiteits-killer???), nu nog een surprise.

Wie heeft dat bedacht????? Echt niet leuk, dat geknutsel met deadline!
Daarom; bloemen op maandag, een goed idee!

En jee joh, het is P. die zelfmoord had gepleegd. Poeh hee, heftig!

Ik moet er echt niet aan denken dat dat zou gebeuren met iemand die ik van hier echt goed ken. Heb verder het topic niet gelezen, maar wat erg dat P zich zo kut voelt. En wat hulpeloos zul je je als meelezer voelen. Jeetje.
Ik dacht P ipv ****. Dat is toch niet dezelfde persoon???
Oeps, ik zal even mijn posting aanpassen. Doe jij dat dan ook Bloesem? Want ut is wel zo volgens mij!
ken ze beiden niet....
Jeetje zeg, wat een heftig verhaal. Wat kan ik me voorstellen dat het dan wel erg dichtbij komt zeg Bambi. Wat vervelend om te horen dat het niet zo lekker gaat met je. Ook hier diep respect voor alle thuisblijfmoeders. Laat staan voor alle thuisblijfmoeders met reden tot struisvogelen. En wat lief dat zowel Bambiman als Toet hun best doen om je weer wat op te peppen. Hopelijk vliegen de komende drie weken om. Jeetje, ik vind die 24-uursdiensten van Madokus al zo zwaar, laat staan als hij drie weken lang bijna niet thuis zou zijn.

Bentetje, wat sneu voor je schoonzus zeg. De verhalen rondom Stom zijn mij ook niet bekend, maar het klinkt in ieder geval alsof ze er goed aan doet door zo voor zichzelf op te komen.

Hier was ik gisteren ook weer eens bang dat we op een scheiding afstevenen.

Wow Kjong, Hij komt!

Hier ook een kaartje van Piet. Wat leuk! Ergens vind ik het wel jammer dat de jongens nog te klein zijn o het te snappen. Voordeel is wel dat ik vannochtend in hun bijzijn de sinterklaasinkopen heb gedaan. Ik zou niet weten wanneer ik het had moeten doen als ik ze hier niet bij mee had kunnen nemen.

Dreamer, wat knap van LE zeg!
Goedenmiddag

Wat ben ik laat he

Druk druk druk op het werk, met dingen die niet gingen zoals ze zouden moeten. Heen en weer sprinten van ene werkplek naar andere en tussendoor een uitstrijkje gehaald.

Ik heb gisteren het staartje meegekregen van de poging. Ik weet niet welke namen jullie weggehaald hebben, maar Bloesem had de goede en ze heette voorheen anders. Jasmine heeft mij nog op msn gevraagd of ik oude viva's had (niet dus), omdat ze wel eens een interview gegeven had en ze via de interviewer achter haar adres wilden komen. Heavy! Ik heb me er verder niet in verdiept. Heb de neiging, de laatste tijd, teveel drama van anderen mee te slepen. Tot een verhaaltje in de krant toe (een 15 jarige in Brazilië, die een maand lang in een mannengevangeniscel zat opgesloten, met alle gevolgen van dien, verkachtingen enzo.. )

Nu staat er lekker eten in de oven en weer voor 10 volwassenen hutspot. Wérkelijk, ik moet dat eens leren doseren. Veel te veel. Dat in de oven was niet de planning, maar de kinderen vroegen/smeekten om spinazietaart met zalm.. voordat ik voor Zoy kookte lustten ze dat niet, blegh, vies, spinazie.. Zo heerlijk vind ik dat, dat ze het nu wel lusten, dat ze zélf tussen de middag nog snel even naar de winkel mochten, om spinazie te halen en ze gingen met plezier!

Wat fijn dat Q liep te stralen!

En ja, tuurlijk heeft LE dat soepele van mij (zou je nu niet meer zeggen, maar ik ben nog wel soepeler dan Elvis, dus ze hebben het van mij, als ze soepel zijn )

(dat ze té soepel zijn, af en toe, en dus door enkels en dergelijke gaan, hebben ze dan weer van ons allebei )

Zo

ik ga weer even weg.

had vanmorgen m'n brief van uitstrijkje niet bij me en moest ik nog langsbrengen. Ga ik er 15 minuten later weer langs, sta 3 dubbel geparkeerd, zijn ze dicht, geen brievenbus enzo.. dus mag ik nog een keertje langs, weer met auto. EN als ik geluk heb, heb ik nog net tijd genoeg om de Elvispruik terug te brengen, die Elvis vergeten is mee te nemen. Anders ga ik dat straks 'fijn' doen in het bijzijn van mijn beide kinderen
Later is nu
Ik ben trouwens nog steeds erg benieuwd wie de forumPiet was, want ze heeft vrijwel hetzelfde handschrift als m'n zus, waardoor ik dacht dat het kaartje daar weg kwam, totdat ik de poststempel zag

Madootje

Enneh.. die tijd voor Sint-inkopen, die vind je gewoon.. ergens.. onder een kleedje ofzo. Onder je laatste restje vrije tijd, kan ook. Of daartussen.

Nu heb ik het weer makkelijker, gelukkig
Later is nu
Maar je eigen sores moet je vooral fluisteren, Madootje. Waarom denk je aan die stap? En denk je nu vaker aan die dingen dan bijvoorbeeld een kind geleden?
Hee Madootje, da's een rotgevoel/situatie. Ging ie vanochtend wat beter? Breekt het slechte slapen op?
Volgens mij was het trouwens een KPiet?
Kjong, dachtikzo?
Bijna crossssssss
Madootje; verhaal kan ook altijd in AK hoor. Tuurlijk. Als je het kwijt wilt tenminste. Misschien wil je het wel even nog bij jezelf houden de details, wilde je alleen het gevoel even kwijt? Hoe dan ook: HUG!
Hoewel ik ook even heb gedacht dat het misschien wel een hertjesPiet was eigenlijk?
Nope, geen hertjesPiet! Denk ook aan een K-Piet, aan handschrift te zien.

Lief hoor!
Verhaal van P is trouwens helemaal van forum afgehaald. (en dan geen Piet maar P. dus). Had Bloesem vanochtend nog aan de lijn en ook met haar over verhaal gesproken, Hoe heftig, apart en bijzonder. En hoe speciaal dit forum toch is, het werkt alle kanten op. Zelfs om mensen te redden. Nu maar hopen dat ze gered wilde worden.

ook met Bloesem afgesproken dat we wel allemaal minstens tachtig gaan worden. En dat we best op de kinderenpijler mogen blijven schrijven ook al zijn die van ons ooit een keer de deur uit.

Dan schrijven we gewoon bij Mijn dochter is uitgerekend in april 2030
bloes, luister even je voicemail af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven