matras herstellen

12-10-2010 11:17 16 berichten
Weet iemand of er zoiets bestaat als een matrassen herstelbedrijf,

ik heb een brandgat in mijn matras maar het is een heel duur matras wat nog niet zo oud is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is het gat? Als het niet al te groot is en je hebt er geen last van bij het slapen zou ik het matras gewoon omdraaien.

Ik weet trouwens niet of er dat soort bedrijven bestaan.
had je de verzekering nou al gebeld?
Als alleen de overtrek beschadigd is, dan kun je misschien een nieuwe overtrek halen ? Meestal kun je de overtrek met een rits losmaken.
Oeh,das ook een goede moppetoet.
en anders molton erover en je hoeslaken en je ziet er niets meer van.

Evt kun je op de markt schuimrubber kopen in alle diktes waar je gaten mee kunt opvullen.

Stukkie stof erover en met de hand dichtstikken...

Hoe moeilijk kan het zijn.
Strijkband is nog makkelijker dan handmatig dicht stikken. Let echter wel op de temperatuur van je strijkbout
Hoe krijg je nou een brandgat in je matras? Heb je gerookt in bed ofzo?

(sorry voor de offtopic)
kijk maar onder het loepje warejacoba.

Door de elektriese deken
Ohkee

Brrrrrrrrr .... eng zeg!
Ja heb de verzekering gebeld en krijg alles vergoed tegen nieuwwaarde. Maar er gaat nog het e.e.a aan vooraf voor dat ze uit kunnen keren dus dat is pas over 2 weken dat ik het geld krijg en levertijd van het matras is 3 a 4 weken.

Dus ik dacht misschien dat ik dan die oude nog iets kan herstellen voor de komende weken en dan zou ik hem nog als logeermatras kunnen gebruiken.

En het is een tempur matras met meerdere lagen, dus omkeren gaat niet
En er zit echt een gat in van 4 bij 4 cm en ongeveer 2,5 a 3 cm diep. Dus ook echt mijn matras. En niet een beetje bruin, maar echt een pikzwart gat want het was echt aan het branden
heb je mijn tip gelezen dan?

Opvullen met (traag)schuim....kun je zelfs plakken met textiellijm.

Dan molton en hoeslaken erover.

Klaar!
Oh, dat valt toch heel erg mee! Het is niet dat je tijdens het slapen in het gat verdwijnt

Gewoon de tip van biebelien gebruiken en dan is er niks aan de hand toch?
quote:biebelien schreef op 12 oktober 2010 @ 11:57:

kijk maar onder het loepje warejacoba.

Door de elektriese dekenDoor de e-deken? Kenne die dinge brande dan? Jemig, ik zat me al weer op een koude winter te verheugen. Niks lekkerder dan een e-deken!
Chatterly ik wist wel dat ze konden gaan branden,maar ik wist niet dat dat ook kon gebeuren als hij uitstond.

Nooit maar dan ook nooit meer een elektrische deken voor mij, ik ga wel op een fleechedeken liggen ook lekker warm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven