West Sigaretten
maandag 11 oktober 2010 om 18:50
Weet anders niet in welk onderwerp het thuis hoort, maar ik ben toch benieuwd :
Wie rookt er West sigaretten, en wie vind daarvan de smaak veranderd de laatste tijd ? Ben dan ook benieuwd wat er precies veranderd is,.......
Groetjes!
update: Ik heb het vermoeden dat het aan mezelf kan liggen, .. vandaar deze vraag..
Wie rookt er West sigaretten, en wie vind daarvan de smaak veranderd de laatste tijd ? Ben dan ook benieuwd wat er precies veranderd is,.......
Groetjes!
update: Ik heb het vermoeden dat het aan mezelf kan liggen, .. vandaar deze vraag..
maandag 11 oktober 2010 om 20:41
maandag 11 oktober 2010 om 22:06
dinsdag 12 oktober 2010 om 07:49
quote:Zamirah schreef op 11 oktober 2010 @ 18:59:
Wanneer stop je nou eindelijk eens met roken?
De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:
- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.
- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.
- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.
- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.
Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.
Enne, ik rook
Wanneer stop je nou eindelijk eens met roken?
De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:
- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.
- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.
- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.
- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.
Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.
Enne, ik rook
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:48
quote:vrijbuiter schreef op 12 oktober 2010 @ 07:49:
[...]
De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:
- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.
- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.
- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.
- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.
Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.
Enne, ik rook Stress is altijd nog dodelijker, zeg je dit soort dingen ook over mensen die werken ?
[...]
De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:
- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.
- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.
- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.
- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.
Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.
Enne, ik rook Stress is altijd nog dodelijker, zeg je dit soort dingen ook over mensen die werken ?
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:49
dinsdag 12 oktober 2010 om 13:51
quote:vrijbuiter schreef op 12 oktober 2010 @ 07:49:
[...]
De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:
- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.
- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.
- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.
- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.
Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.
Enne, ik rook Goh, hoe vriendelijk..
[...]
De rokers moeten vooral flink blijven doorroken en wel hierom:
- rokers leven korter dus hoeven doorgaans geen lange (medische) zorg.
- per jaar brengen zij zes miljard aan accijns in het laatje.
- veel rokers halen de pensioengerechtigde leeftijd niet waardoor pensioenfondsen geld over houden , dus hoeven de premies niet omhoog.
- Longkanker is een relatief goedkope ziekte.
Zo is er nog een heel rijtje van redenen waarom er vooral gerookt moet blijven.
Enne, ik rook Goh, hoe vriendelijk..
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:37
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:47
quote:pruttel schreef op 12 oktober 2010 @ 07:56:
Ik rookte overwegend west.Maar vind ze sinds de nieuwe verpakking zo ongeveer echt niet meer lekker. Ben dus gestopt ..... met west roken
Rook nu een ander merk.Toen ik nog rookte ( 10 jaar geleden) vond ik alleen Camel te hachelen. West was gooooooor.....
Ik rookte overwegend west.Maar vind ze sinds de nieuwe verpakking zo ongeveer echt niet meer lekker. Ben dus gestopt ..... met west roken
Rook nu een ander merk.Toen ik nog rookte ( 10 jaar geleden) vond ik alleen Camel te hachelen. West was gooooooor.....
woensdag 13 oktober 2010 om 15:05
woensdag 13 oktober 2010 om 15:06
quote:jewelll schreef op 12 oktober 2010 @ 19:37:
Offtopic: @Paque_: Wat goed!! en vooral: gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws, geniet er lekker van!!
Ontopic: geen West roker maar Chesterfield roker en ook daar vind ik de smaak van veranderd! Zullen ze dit express hebben gedaan om ons te demotiveren?? :(Ik weet niet of ze het expres gedaan hebben,.. ze halen toch juist veel centjes uit de verkoop van rookwaren ? Maar het zou best kunnen hoor..
Offtopic: @Paque_: Wat goed!! en vooral: gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws, geniet er lekker van!!
Ontopic: geen West roker maar Chesterfield roker en ook daar vind ik de smaak van veranderd! Zullen ze dit express hebben gedaan om ons te demotiveren?? :(Ik weet niet of ze het expres gedaan hebben,.. ze halen toch juist veel centjes uit de verkoop van rookwaren ? Maar het zou best kunnen hoor..
maandag 25 oktober 2010 om 21:21
Ik rook best weinig (3 tot 5 sigaretten per dag tenzij ik een feestje heb) maar heb west altijd heel droog gevonden...
Zal best goedkoper zijn, maar ben nu eenmaal verknocht aan mijn malboro mentol, en het liefst ice mint (blauwe verpakking) maar die is in NL volgens mij niet verkrijgbaar.
Als ik gewone sigaretten rook is dit altijd malboro light, dus nee, kan je niet helpen. Sla west altijd af als deze aangeboden worden omdat ik ze nog nooit te pruimen heb gevonden...
succes!
Zal best goedkoper zijn, maar ben nu eenmaal verknocht aan mijn malboro mentol, en het liefst ice mint (blauwe verpakking) maar die is in NL volgens mij niet verkrijgbaar.
Als ik gewone sigaretten rook is dit altijd malboro light, dus nee, kan je niet helpen. Sla west altijd af als deze aangeboden worden omdat ik ze nog nooit te pruimen heb gevonden...
succes!