Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

hier weinig nieuws onder de zon. Maar ik heb wel een vraag aan jullie. 2e klas middelbare school en dan heb je dus nog één keer een bezoek aan de schoolarts van de GGD. 1 vragenformulier moet door het kind zelf worden ingevuld en 1 formulier door de ouders. Ik ben dus mee geweest naar dat bezoek vandaag. Aan de hand vant dat formulier worden er nog aanvullende vragen gesteld aan het kind dat best moeilijk is. En dan met name om dingen uit te leggen en/of te onderbouwen. Gelukkig bleek aan de hand van dit onderzoek dat mijn zoon gewoon een gemiddelde puber is en dat er geen aanvullende of andere afspraken gemaakt hoeven te worden. Op zich best een belangrijk onderzoek wat te maken heeft met gedrag en ontwikkeling. Nu hoor ik van mijn zoon dat geen een ouder is meegeweest naar dat onderzoek. Dat heb ik zelf ook wel gezien omdat er dus inderdaad kinderen alleen naar binnen gingen etc. Ik vind dat zoooooo raar. Op de basisschool gaat elke ouder mee en zodra een kind op de middelbare zit is dat ineens niet meer belangrijk. De keuze was overigens vrij hoor om wel of niet mee te gaan als ouder. Maar ik ben dus wel gegaan ( is niet in me opgekomen om dat niet te doen) en als ik dan hoor wat voor vragen er gesteld worden ben ik blij dat ik er bij was om mijn zoon hierin te ondersteunen. Als doorgewinterde puber vond mijn knul het echt niet tof om met zijn moeder door de school te lopen, maar vooral dus omdat ik de enige ouder uit zijn klas was die dus mee is gegaan met dit bezoek aan de ggd arts. Nu mijn vraag; ben ik nou zo overdreven.....? Ja wat eigenlijk? Bezorgd, aanwezig? Terwijl ik het dus gewoon echt niet meer dan normaal vind. Of zijn al die ouders nou zo makkelijk? Zo van mijn kind zit op de middelbare, op het tienminuten gesprek na ben ik niet meer betrokken bij school als toen op de basisschool dus lekker makkelijk, ik hoef geen vrij te nemen van mijn werk? Ben benieuwd wat jullie er van vinden. ( Haha, ik kan er wel een een nieuw topic over openen!)

Dolphine, ik ben zoooo blij voor je!!! Wat moet dat heerlijk zijn om na al die zorgen die bevestiging te krijgen. Echt super fijn voor je!!! Dikke knuffel!

Fijn dat je rug wat beter is trouwens. Ik heb dat ook altijd hoor, zodra opoe er aan te komen zit dan trekt die pijn helemaal door in m'n rug zowel in mijn schouderbladen als onderrug.

En als je al klachten hebt, trekt dat dubbel door natuurlijk.

Jouw knullie nu in groeispurt dus, nou hier van hetzelfde hoor. Hij eet als een bouwvakker.

Goed dat je dat denkt hoor Scar, want een grote loser is het! Maar goed dat neemt niet weg dat je met dat dubbele gevoel zit natuurlijk en dat heeft gewoon even tijd nodig om uit je systeem te slijten.En die leuke dingen, ach die moet je gewoon koesteren. Met mijn opaatje gaat het al wat beter. En als hij zich beter voelt wil hij ook weer teveel. (De eigenwijs ) Maar mijn omaatje heeft het hem verboden, hij mag van haar nog niet en moet meer rust houden. Dus dat is een goede zaak. Ben vandaag bij hem geweest en was fijn hen weer te zien.

Luck, druk met van alles?

En onze Daan ook natuurlijk.

Meiden veel liefs.

Goeiemiddag meiden

Lekker op tijd thuis, kwas vanmorgen ook al vroeg begonnen.

Nou Theetje, ik weet niet of jij nu zo'n overbezorgde ouder bent hoor..Bij ons op school is het destijds op een andere manier gegaan, zonder vragenlijsten die ingevuld moesten worden en wij hadden uberhaupt niet de keuze om wel of niet mee te gaan. Ik kan me dit wel herinneren van de basisschool, vragenlijsten die ik en mijn knul in moesten vullen en toen ben ik meegeweest. Maar als het bij ons op school op deze manier zou zijn gegaan als bij jullie en je had de keuze om mee te gaan, zou ik zeker meegegaan zijn! Net als jij zou het niet in me opgekomen zijn om niet te gaan. Je wilt toch horen hoe of wat en hoe die antwoorden/vragen worden uitgelegd etc. Dit is toch een veel te belangrijk iets? Ik denk trouwens dat dat wel zo is hoor, dat veel ouders te makkelijk in dit soort dingen zijn.

Ik vergelijk het een beetje met een kind en sporten. Hoe vaak zie je niet dat ouders hun kinderen afzetten bij de sport, bijv. op zaterdag als er een wedstrijd is en ze dan daarna weer komen oppikken, ouders die gewoon nooit naar een wedstrijd komen kijken (en dan bedoel ik echt kids in de leeftijd van 9 t/m 12 ofzo). Dat heb ik ook nooit gesnapt. Dus zeer zeker niet overdreven bezorgd of aanwezig hoor!! Fijn dat het weer wat beter met je opa gaat! Luistert hij wel naar zijn vrouw? hihi

Zooo, jouw mannetje kan lekker eten zeg Dolphine! Maar ja, hij verbrandt natuurlijk ook gigantisch veel, altijd in beweging dat jochie! Ja, ik ga hem nu ook echt links laten liggen hoor, M. bedoel ik. Ik dacht dat we ondanks het gebeuren van de laatste tijd mischien toch nog op een normale manier contact konden hebben, als we elkaar zouden treffen (kzou het niet zelf aanhalen, dus hem bellen of mailen ofzo doe ik sowieso al lang niet meer), maar als hij zo kinderachtig wil zijn..So be it.

Mijn knul is zelfs nog op school, vandaag eindelijk voor het eerst sport gehad. Krijgen ze wel weinig, vind ik, maar 2 uur in de week (achter elkaar op de donderdag). Stelt toch echt niks voor he..Ik ben blij dat ie zelf nog sport..Al zal hij daar straks vast niet heel blij mee zijn, nu wel erg veel sport op 1 dag, haha!

Ach, ik denk dat de buitentraining voor honkbal ook bijna gaat stoppen, het is gewoon al te donker om half 8, zie je geen bal meer (letterlijk! whoehaha). Dus zou best wel eens de laatste training kunnen zijn vandaag en dan zaterdag de laatste wedstrijd.

Hebben ze geen lampen dan op het honkbalveld scarlet? De winterdag zal voor mijn mannetje ook in het donker trainen zijn, maar er zijn wel gewoon lampen.

Theetje, ik vind je ook niet overdreven bezorgt en denk dat ik zelf ook mee zou gaan. Ik vind veel ouders juist erg bezorgt, nog mee naar school als het kind in groep 8 zit? Dat zou ik dan niet meer doen denk ik, maar zo'n afspraak bij een arts, zekers wel. Je wil toch weten hoe en wat.

Tussen de middag bij de tandarts geweest. Was niet best. Zoonlief moet 2x terug, heeft een groot gat in een boven kies. Ik moet ook 1x terug, schoonmaken en 2 oude vullingen vervangen. Natuurlijk alle afspraken onder school en werktijd. lekker makkelijk weer..... NOT!

Zoonlief geeft trouwens zelf aan dat hij bij zijn vader nooit zijn tanden poetst. Ik heb het hier al een keer over gehad met hem. Dat kan natuurlijk niet. Maar volgens zoonlief gebeurt het nog steeds niet!

IK ga zo lekker bij mijn moeder eten. papa is werken, zij is vanmiddag naar de podiumpresentatie van zoonlief op school geweest, ik had nog 2 afspraken vanmiddag. ben nu net thuis, dus ga zo die kant op.

Mijn kanjer had trouwens vandaag de tafel van 4 opgezegd! Hij heeft nu zijn hele tafelkaart voor groep 4 vol en mag met die van groep 5 gaan beginnen. (hij kent nu 1 t/m 5 en 10) straks gaat hij verder met 6 t/m 9.

Zo trots als een pauw is ie! Volgens de juf is hij bij opzeggen wel altijd erg zenuwachtig, bijna hyperventileren, maar hij flikt het toch maar mooi.
Jaaaa, bijna weekend!

Morgen dus laatste honkbalwedstrijd van seizoen én mijn laatste kantinedienst..in elk geval van dit jaar, haha.

Hoorde gisteren van mijn knul dat lekkere coach er morgen niet bij is..damned....jammer.

En nee Dolphine, ze hebben geen lichten op de velden. Da's echt erg jammer, want verder is het helemaal goed, mooie locatie, mooie velden, mooie kantine..maar geen licht. Raar eigenlijk! Zal wel te duur zijn..Honkbal is natuurlijk lang niet zo populair als voetbal en misschien te kleine club?

Aaarghh, geen fijn nieuws vd tandarts! idioot gewoon, dat zijn vader geen tanden met hem poetst! En hij is natuurlijk nét te jong om het zelf aan te geven dat ie het wil..toch maar weer met hem over hebben, zijn vader, bedoel ik.

Wat ís je knulletje toch goed bezig he!! Oooo, je zou toch smelten als je hem zo zenuwachtig bezig zou zien! Hartstikke goed, hij is gewoon bezig met een inhaalspurt. Hoe is het met je rug?

Nou, kmag bijna afsluiten hier..straks eerst nog boodschappen doen, pff en maar weer hopen dat ik niets vergeet, geen zin om morgen weer naar de winkel te moeten.

Kzag dat M. zijn kapsel heeft veranderd, de dreads zijn verdwenen..en jammer genoeg staat het hem ook nog.

(hij was al van plan dat te doen), maakt hem wel ouder, ziet er nu wel conform kalenderleeftijd (whoehaha, dit is echt een term die hier gebruikt wordt in rapportages) uit, maar toch nog yammie...niet meer naar kijken dus!
hallo meiden,

Vanmorgen was het toch weer foute boel met mijn rug. Jammer maar helaas. Ik heb maar weer ibubrufen ingeslagen en nu maar afwachten hoe het weekend gaat.

Morgen op verjaardags en kraam visite bij mijn vriendin, dus vanmorgen even met moeders de stad in geweest om cadeautjes te kopen.

Natuurlijk ook boodschappen gedaan en vanmiddag de training van zoonlief. Vanavond lekker broodje shouarma gegeten, dat wilde hij graag, dus vooruit dan maar.

Hij zit al klaar voor het voetbal vanavond. En morgenochtend moet hij zelf weer aan de bak. Weer uit en om kwart voor 10, dus weer vroeg op.

Nou scarlet, geen foto's meer bekijken van hem. hahaha, alhoewel, kijken kan altijd natuurlijk.

Goeiemorgen!

Wat een supersport weer is het he! Prachtige dag lijkt het te gaan worden. Zoonlief is net de deur uit, ik zo eerst nog ff douchen en dan ook langzaamaan naar het veld. Jij bent allang de deur uit Dolphine, balen zeg, weer zo'n last van je rug. Misschien moet je toch maar even naar de huisarts volgende week? Kmoet voor mijn knul zijn zonnebril meenemen en het fototoestel niet vergeten, laatste kans om foto's te maken in dit team. (echt jammer ook daarom dat LC er niet is!!)

Voor volgend seizoen moet ie echt alles nieuw, het is óf kapot óf te klein, haha, het eind komt echt precies op tijd.

Dat met die foto van M. is eigenlijk net zo als met een zere kies... Je weet dat het zeer doet, maar toch blijf je die aanraken. Terwijl ik verstandelijk heel goed weet dat die vent gewoon niets voor mij is en ik beter verdien dan dat, is het lichamelijk afkicken een moeilijker proces..pfff..Het zou zoveel makkelijker zijn dat je omdat iemand gewoon heel anders blijkt te zijn dan je dacht, of anders doet dan je had gehoopt, dat dan ook gelijk zijn aantrekkingskracht verdwenen zou zijn. Helaas, zo werkt het niet. Bah, wat een gezemel op de vroege ochtend! Helemaal geen zin in!

Ik ga douchen!

Fijne dag meiden!

Goede middag,

Jij nu op het veld scarlet, ik ben net weer thuis en heb net gedoucht, want daar was het vanmorgen te vroeg voor. Zoonlief is nog niet thuis, die is met'een aantal teammaatjes nog even aan het voetballen. Die hebben jongere broertjes die nu moeten voetballen dus ze zijn daar met z'n vieren ofzo.

Straks haal ik hem op en dan gaat ook hij onder de douche. Dan eind van de middag richting beuningen op kraamvisite.

Zoonlief helaas verloren vanmorgen, maar met 3-0 en eerste helft was het 0-0. Vorige keer verloren ze hier met 7-1, dus ze gaan zeer zeker vooruit. hahaha

Net een vervelend bericht gekregen, de ouders van mijn oude oppas (diegene waar zoonlief op maandag heen ging), hebben een ongelukt gehad met de auto. vader is overleden en moeder ligt in het ziekenhuis. Ik die mensen verder niet, maar de dochter natuurlijk wel. naar weer hoor.

Het is trouwens heerlijk weer zeg, zou niet zeggen dat het oktober is.

He bah Dolphine, wat een vreselijk naar bericht. Doet je toch ook weer beseffen dat je blij mag zijn als alles verder goed gaat..Het is echt superheerlijk weer he!! Was gewoon echt warm in de zon. Kantinedienst viel errug mee, alles was bijna op, ten eerste, haha en de tegenstanders gingen gelijk naar huis. Alleen voor onze eigen kids en ze hadden zowaar een heusche, echte kassa, die uitrekent wat er teruggeven moet worden!! Ja hoor, aan het einde van het seizoen!! Whoehaha, maar nu had ik stress (nou ja, niet echt hoor), omdat ik nog niet goed wist hoe dat ding werkte, kon het sneller uit mijn hoofd..PFFF!!

Lekker gewonnen, 12-0, leuke afsluiter..Tja en volgend jaar dus wrs de heren, want ze hebben echt niet genoeg voor een juniorenteam. Wel erg jammer dat de paar die ook over moeten, waarschijnlijk naar een andere club gaan (andere plaats dus ook), waar ze wél een juniorenteam hebben..Jammer voor mijn knul, omdat ie dan de enige zal zijn, maar voor ons helaas geen optie, is niet te doen zonder auto..(nl zo'n anderhalf uur hier vandaan).

Jouw mannetje dus jammer genoeg verloren, maar wat je zegt, er zit progressie in!

Veel plezier om de verjaardag en kraamvisite..

OP de verjaardag...
[fgcolor=#F700E7]hai hai,

Nog maar een poging dan, want kreeg net bij het posten een foutmelding en bericht was ook niet geplaatst en foetsie......

Gisteren een leuke middag gehad. Was gezellig om weer even met mijn vriendin bij te kletsen. De baby is een droppie (uiteraard) haha. En met de oudste ging het ook redelijk goed. Dat jochie duwt en slaat op het kdv andere kinderen als hij iets wil. gelukkig is zoonlief wat ouder en daar kijkt hij tegen op, dus dat ging op zich wel oke. (dat jochie is pas 3, maar dat moet nog wat worden later hoor)....

We hebben de dag afgesloten bij de mac en met z'n allen en zoonlief en ik waren rond half 8 weer thuis.

'S avonds ge[zellig samen kungfu panda gekeken, was ok leuk.

Vandaag is hij bijna al de hele dag lekker buiten met vriendjes, is ook nog steeds heerlijk weer natuurlijk.

Jammer voor je knul scarlet, dat hij dan alleen naar de heren moet. Is hij natuurlijk ook nog wel een beetje jong voor, maar ja als het niet anders kan??? Ik hoop wel dat hij dan een beetje aan spelen toe komt, zou anders ook zo sneu zijn.

/fgcolor]
mmmm, deze keer wel gepost maar zonder kleurtje. Nou ja, je kan niet alles hebben he

Hoop dat ik niet dezelfde problemen krijg met posten als jij Dolphine! Een leuke dag gehad gisteren bij je vriendin, fijn! Da's toch wat zeg, dat zo'n knulletje van amper 3 al zo agressief reageert als ie iets wil..brrr.

Mmm en het water loopt me weer in de mond als het woord MAC lees..whoehaha!

Wat een superzalig weer wederom he! Heb vanmiddag nog even lekker van het zonnetje genoten buiten op balkon, heerlijk! Kben zelfs nog een beetje verbrand, zoveel kracht heeft de zon nog. Afgelopen nacht samen met mijn knul 2.30 opgestaan (nou ja..we hadden ons iets verslapen, het was 3.00) om Yankees te kijken. Gelukkig wonnen ze! Daarna, 6.00, weer naar bed tot een uurtje of 10. Haha, stelletje mafkezen zijn we toch..Gelukkig vindt hij het spelletje zo verschrikkelijk leuk dat ie het nu toch minder erg vindt om naar de heren te gaan, al is hij de enige.Stoppen is ook geen optie voor hem, dus is dit idd de enig mogelijkheid. Hij mag dan nog wel de zaaltrainingen met de aspiranten meedoen, als ie wil. En dat wil hij, want de heren trainden vorig jaar van 21.00 tot 22.30 en dan moet hij een heel stuk in het donker fietsen, over een hoge brug ook nog..Dat gaat dus niet gebeuren, is ook een doordeweekse dag natuurlijk (maar buiten dat hoor!). Gewoon maar even afwachten hoe het lopen gaat..Morgen weer een drukke werkdag voor de boeg. Collegaatje die de afspraken voor de artsen regelt is een tijdje vrij, dus dat werk hebben wij er nu bij, terwijl ons eigen werk al zoveel is..Nou ja, de afspraken zijn nu even het belangrijkst, we kunnen moeilijk die dokters duimen laten zitten draaien! haha.

Ik ga zo aan het eten beginnen, lekker, heb trek.

Daan, Theetje, Lucky..hoe is het meiden??

Haaaiii meiden. Zoooo ik heb spierpijn op plekken waarvan ik geen eens wist dat ik spieren had zitten. Gisteren een geweldig leuke dag gehad met de BW. Een keer per jaar wordt er vanuit de vereniging een dagje weg georganiseerd. Dit keer een dag vol met survival en spel activiteiten, daarna lekker gegeten en dan was er daarna nog een hele feestavond met muziek, dans en entertainment. Zoooo gelachen. Het was echt super. Maar ja lagen pas om 02.30 uur in bed, dus ben gesloopt. Vandaag wel nog de honden gewassen want die riekten niet meer zo fris en de badkamer van boven tot onder gesopt. En verder niet meer zoveel ondernomen, spierpijn en zo, hahaha. Morgen weer werken. Uren iets omhoog geschroeft dus even kijken hoe dat gaat dee week. Verder komende week tot en met zondag helemaal volgepland met allerlei afspraken. Dus wordt een druk maar leuk weekje. Hier en daar ook wel rust momenten ingelast hoor anders ga ik het niet trekken en dat kan de bedoeling niet zijn.

Scarlet, jeeemig tsja jij komt er je bed voor uit, wel leuk zo samen met je knul! Ik zit net te bedenken waar ik m'n bed voor uit zou komen maar m'n slaap is me erg lief dus ik kan niet anders bedenken dat ik alleen m'n bedje uit kom s'nachts om op vakantie te gaan naar een zonnig oord, hahaha! Tsja wat een heeerlijk weer hè! dat maakt die natte september een beetje goed. het is echt genieten nu. Komende week zou het ook droog blijven met een zonnetje hoewel de temperaturen wel naar beneden duiken. Max 11 graden las ik en s'nachts net 2 graden, brrrrrr.

Ohhh zo irritant als dat gebeurt hè Dolphine, je hele stukkie weg! Leuk zo'n klein wereldwondertje erbij, schattig blijft het (en heeeeeeeeeeel aantrekkelijk, maar manlief heeft er een knopie in dus gaat 'm niet meer worden))! He gets wat een naar nieuws van die mensen, dan blijkt maar weer hoe betrekkelijk alles is.Bah!

Hoe is het nu met je rug? Al weer wat beter of blijft het toch nog pijnlijk? Anders rondje fysio?

Nou meiden ik ga even de kaarsjes aansteken hiero en strakjes lekker voor de buis naar so youthink you can dance kijken. Fantastisch leuk vind ik dat! Hihi en wat nog veel leuker is is dat ik nog een chocolade taart in de koelkast heb staan. Ik dacht laat ik eens gek doen, zooooooooo lekker!!

Meiden fijne avond!
hihi theetje, hier ook so you think you can dance op. Alleen die chocolade taart, die heb ik niet...... Gooi maar ff een stukkie op!
Speciaal voor Dolphine, had nog een stukkie over

MJAMMMM!!! Oooooo, wat ziet dat er lekker uit!!!!

Wat een superactieve dag Theetje, met jullie uitje, maar klinkt ook wel superleuk zeg..Bij ons kunnen dit soort dingen gewoon helemaal niet meer..alhoewel..vanuit de PV wordt er natuurlijk wel eea georganiseerd, maar daar zijn bij ons om de een of andere reden maar heel weinig mensen lid van. En ik vind dat je nog superdruk geweest bent hoor, de dag erna! En jij maar zeggen dat je verder niet zoveel gedaan hebt, whoehaha!!

Weer lekker weer he..maar ja. heb helaas genoeg klusjes liggen hier..blehhh.Woensdag krijg ik 2 nieuwe keukenkastdeurtjes (yes!! wat een super scrabblewoord zou dit zijn!) en wil die kastjes toch even schoonmaken. Maar da'k daar zou zin in heb...

Zoals voorspelt was het megadruk op kantoor, kost zoveel tijd, de mensen oproepen, je komt echt nergens anders aan toe, maar dat gaat natuurlijk ook allemaal gewoon door. AARGHH.

En oh ja, lekkere coachje en ik zijn nu ook vriendjes op Facebook...haha, schiet ook niet op natuurlijk, maar toch leuk.

haidiehai dames,

Theetje, dank je dank je voor dit virituele stukje taart. Ziet er erg goed uit in ieder geval!

IK had de hele dag training. De 2e dag van de video interactie begeleiding. Ben dus weer min of meer suf geluld. Zou daarna nog een huisbezoek hebben, maar die heb ik afgebeld. Had er geen puf meer voor. Heb deze week wel bereikbaarhedisdienst. BLEHHH....... weer de hele week 's avonds en 's nachts bereikbaar moeten zijn voor gezinnen en noodbedden enzo.

Woehaha scarlet, het is een begin toch, vriendjes op facebook, vriendjes op msn.... Nu nog in real Life.....

Kreeg net te horen dat die ouders van mijn oude oppas een ongeluk op vakantie op Rhodos hebben gehad met een quad. Die man dus opslag dood en en die vrouw heeft haar nek gebroken. Zeer ernistig allemaal dus. Alhoewel ze wel terug in nederland in het ZH is. dat is voor hun wel fijn natuurlijk, kunnen ze in ieder geval gewoon op bezoek bij haar. Maar blijft erg naar zeg.

Hier is verder alles rustig, ik ga zo mijn mannetje halen bij de BSO. Dan natuurlijk weer eten koken en het hele avondritueel.

Ik hoop maar dat het rustig blijft bij die bereikbaarheidsdienst.
Hay meiden,

Heb het echt af laten weten hier,maar ik kwam er gewoon niet aan toe.

Te veel gebeurd weer en nog meer aan mijn hoofd...

Staat mij een hele zware tijd te wachten ivm met mijn moeder..

Details horen jullie wel as 30e.

Was jullie niet vergeten,maar tis even niet anders,

kuzzz,Daan
Sterkte diaan,

Hier viel het vandaag ook niet mee. Vanmorgen om 9 uur begonnen en uiteindelijk zaten we om half 8 aan de warme hap. Alles zat een beetje tegen vandaag. Ik had een afspraak om 3 uur in amersfoort maar door de drukte op de weg was ik daar uiteindelijk pas om kwart voor 4. Daarom kon ik mijn laatste afspraak van vandaag natuurlijk ook niet bijtijds halen. En zoonlief moest om half 7 bij de kapper zijn. Dussss was weer een hele uitdaging, maar is uiteidenlijk goed gekomen.

Haartjes van mijn kanjer zitten weer keurig in de plooi en daarna hebben we heerlijk patat gehaald (ja al weer, erg slecht ik weet het).

Hello meiden

Kzit te wachten op de woningbouw, ivm de nieuwe keukenkastdeurtjes..Afspraak voor 13.00 uur, dus hopelijk op tijd, want straks nog boodschappen doen natuurlijk..

Daan, klinkt weer heftig..sterkte meid!

Aargh Dolphine, het was dus weer een race tegen de klok. Pff, zou ik dus he-le-maal gestressed van worden he!! En ach joh, dat kind van jou eet alles, die paar x patat..Ben je (nog) niet "lastig gevallen" ivm de bereikbaarheidsdienst? Hoop het niet voor je! De week is nog niet om natuurlijk, ik zal duimen dat het rustig blijft! Hoe is het nu met je rug?

Getver zeg, ongeluk met quad..ben je ook lekker op vakantie..echt vreselijk.

Pff, heb koppijn. Zooo druk op het werk en zoo blij dat ik vanmiddag vrij ben. Collegaatje vd planning komt hele week niet, dus echt afzien de rest vd week..Ach, wel schattig...khad lekkere dok een mail gestuurd, omdat het niet helemaal duidelijk was of ie volgende week do en vrij dag spreekuur zou hebben. Maar ja, in alle hectiek helemaal dat mailtje vergeten (en hij was er niet om te antwoorden), dus gewoon ingepland zonder te weten of...toen ik daar uiteindelijk achter kwam hem weer gemaild, dat ik dus vergeten was dat ik dat gevraagd had en nu al ingepland had en dat ik zooooo hoopte dat ie gewoon zijn spreekuren zou draaien..mailde ie terug: relax ;) en hij draaide dus idd godzijdank gewoon spreekuren. Zo druk is het dus, dat ik gewoon vergeet dat ik hem gemaild heb, whoehahaha!

Voetbal gekeken gisteren? Errug leuke wedstrijd, vond ik. Heel iets anders als de vorige. L. kwam kijken en dat was nog gezellig ook.

Nog geen woningbouw te zien, grr, hopelijk niet erg te laat.

Kheb zin in spruitjes met een lekker stuk rundvlees...ooo, water loopt me in de mond!! (alweer ja! )

Woehaha scarlet, dat is ook toevallig, ik heb net de spruitjes schoon staan maken voor vanavond. Alleen geen rundvlees maar een rundersaucijsje erbij.

Zoonlief heeft straks om half 3 een wafeltoernooi met voetbal, dat is dus partijtje voetballen en wafels eten. Hij is hier samen met een vriendje die er ook heen moet, dus ik ga straks met de 2 knullen.

Vanmorgen gewerkt, maar dat betekend wel dat ik dat vrijdagmiddag lekker kan composeren. En tot nu toe een erg rustige bereikbaarheidsdienst. Maar idd de week is nog maar net begonnen en het moet natuurlijk nog weekend worden.

Met mijn rug gaat het momenteel wel weer goed, dus ik hoop dat dat zo blijft.

Zo ga nog ff afwassen en met de was bezig.....
haaaaaaaaaaai meiden, ik kom ook weer eens kieken hoor hihihi. was gewoon ook megadruk, ze zijn hier iedere keer van de woningstichting bezig ivm vocht in de kelder, heel mijn voortuin heeft opengelegen, en gisteren weer iemand voor de electriciteit en dan tussendoor natuurlijk het werk wat door gaat en de sociale contacten, anyway dan ben je zo weer anderhalve week verder. maar goed, dat hoef ik jullie niet te vertellen, jullie kennen het.

zag ook daan even snel voorbij racen met een minder prettig bericht. hou je haaks he schattie. en ik hoop dat je veel steun aan je schattie hebt!

theetje, goed te lezen dat het met jou ook weer iets beter gaat. althans zo kom je wel over in elk geval!

getverderrie spruitjes, brrr ik ril ervan, en zoonlief ook, dus geen spruiten hier in huis. B lust ze wel maar die eet ze zelf weleens dus dat scheelt.

en waren ze beetje op tijd met die keukenkastjes scar? hier kwam de electricien bijna een uur te laat aanzetten. zucht. alsof je niets beters te doen hebt he. maar goed, wat mot dat mot.

verder gaat ie hier prima eigenlijk. volgende week een paar dagen vrij, en dan ga ik mijn deuren beneden verven, die heb ik jaaaaren geel geverfd en wil ik nu roomwit. en de keuken is lichtgeel gesaust en wil ik nu beetje koffiekleur of iets dergelijks. in het weekend maar eens bij de bouwmarkt gaan kijken.

jullie toevallig ook nog vrij in de herfstvakantie, althans als het herftsvakantie is bij jullie in de regio.

wat erg trouwens dolph, dat nieuws van je oppas. jeetje zeg heftig hoor. moet er niet aan denken zoiets.

ik ga lekker bakkie zetten en samen met mijn kind dat nog opdrinken ook hahaha. spreek jullie snel weer. dikke kussssssss

Nou, het rundvlees staat te sudderen hoor! Net een stukje geproefd, mmm, lekkerrr! Net ook de spruitjes schoongemaakt, dus het worden dus idd spruiten en rundvlees hihi. Mijn knul lust ze ook niet hoor Lucky. Leuke verfplannen heb je! Zo moet ik ook nog steeds de hal verven, whoehaha, schuren is al gebeurd, maar nu het verven nog..Terwijl dat het leukst is! Maar ja, ook niet goedkoop he..Ik heb nog geen vrij gepland voor de herfstvakantie, maar misschien neem ik nog wel een paar dagies..Misschien ook nog een dagje naar mijn vriendin in A., gezellig.Dat vocht, daar heb je al een aardig tijdje last van, of niet? (nou ja, jij niet natulijk...je huis!)

Hij was toch mooi op tijd ja, maar is wel meer dan 1 uur bezig geweest, pff, best nog een klus! Maar heb weer 2 mooie deurtjes. Wel iets afwijkend van de rest, daar zit nog klein grijs randje omheen en deze zijn helemaal wit. Ik vroeg nog: als ik nou zeg dat ik dit niet wil, krijg ik dan allemaal nieuwe kastjes?? (omdat dit de enige waren, wordt niet meer gemaakt). Want dan had ik dan gedaan natuurlijk! Maar helaas,dat zat er dan niet in. Ach, je ziet het amper.

Lekker Dolphine, dat je dan vrijdagmiddag lekker vrij bent.Psies goed zo voor het weekend!

whahahaha lag dubbel om die zin over dat vocht. sorry maar mijn dirty mind moest natuurlijk meteen doordenke hihi.
Hallo hallo.

deze week weer lekker gewerkt, weliswaar nog steeds halve daagjes maar het is druk en het gaat goed dus dat is fijn. Ben wel nog erg vermoeid na het werk maar dat komt toch ook doordat ik nog steeds wel slechte nachten heb, hoewel niet meer zo vaak als in het begin zeg maar.

Vandaag na het werk met zuslief en haar o zo schattige neefje van 4 maanden de stad in geweest. Zij moest oppassen vandaag dus kon ik ook eventjes voor surrogaat tante spelen. Leuk!!! Kon het ook niet laten om voor hem een heel stoer setje kleertjes te kopen. Verder mezelf verwend met drie kussenhoesjes, dus nu ziet mijn bank er gelijk weer anders uit. En ook heb ik een heerlijke warme, en heel zachte deken gekocht dus daar kan ik dan lekker onder kruipen als ik het koud heb en tv kijk. (Of in slaap val op bank, hahaha). Eigenlijk ging ik voor een bh. Maar kon er niet echt eentje vinden die ook lekker zat. Nou ja binnenkort maar weer eens kijken.

Morgen gaat m'n toet voor APK, voor de tweede keer, hij was afgekeurd op de remschijven en er was iets met m'n handrem. Nou ja X heeft dat vervangen en gefixt dus als het goed is gaat ie er morgen wel doorheen. Zoonlief heeft morgen een studiedag dus heeft dan alvast een lekkere start van z'n vakantie. Volgens mij is de herfstvakantie landelijk, toch?

Luck, dat klinkt wel als een mooie combi, dat roomwit en een koffiekleurtje! krijg je dan gelijk weer een heel andere kamer van hè, met een likiie verf. Jij geen spruiten? Nou hier wel hoor, zowel zoonlief als ikzelf vinden ze erg lekker. Alleen X vind het niks dus die krijgt dan wat anders. Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie?

Scar, wat raar dus je krijgt wel nieuwe keukendeurtjes maar die zijn niet bijpassend? Heel vreemd. Maar jij bent er blij mee en dat is het belangrijkste dan toch. En je kan ze altijd nog verfen toch als je dat zou willen. Jij hebt iig errug druk gehad, als je zelfs vergeet dat je je dokkie al gemaild had, hahahaha! Gelukkig helemaal niets aan de hand dus.

Dolphine, een wafeltoernooi, das eens wat anders. lekker hoor, daar wil ik ook wel een potje voor voetballen. Wel leuk dat ze dat soort dingen organiseren voor de jeugd.En jij als coach mag natuurlijk mee eten, hihi. Fijn dat het met je rug beter gaat! En morgenmiddag al lekker het weekend in. Nog leuke plannen?

X moet extra werken zaterdag en ik probeer echt al weeeeeeeken met z'n tweeen een dagje naar de sauna te gaan maar dat wil maar niet lukken. Dus nu ga ik eens kijken of ik iemand anders kan strikken. Ik merk aan m'n lijf dat het goed zou zijn als ik daar weer eens snel heen ga!

Nou meiden ik brei er weer een eindje aan en ga zo lekker even in mijn heel erg spannende boek lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven