Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
goedemiddag girlies,

goed nieuws dus van beide, jullie voelen je weer beter dolph en jij had het mis ivm het lesgeld enzo. dus helemaal goed zo voor het weekend.

ik heb net de weekend boodschappen gedaan en ga me nu maar weer op het klussen storten. paps is al druk bezig, de lieverd.

ik heb wat subsidies enzo betreft wel mazzel, ik verdien niet zo heel veel dus ik krijg huurtoeslag, zorgtoeslag en kindtoeslag. heb wel eens gedacht om nog paar uur extra te gaan werken, maar dan kwam ik juist net boven die grens en dat had dus totaal geen zin, belachelijk eigenlijk he. zo stimuleer je zoiets ook niet. wil wel weer voor de vrijdagochtend n donkergrijs haha baantje, maar dat komt nog wel.

ladies ik ga aan de slag. we spreken elkaar nog wel het weekend, kusss
hallo, hallo,

Kindtoeslag krijg ik ook gewoon hoor lucky, volgens mij krijgt iedereen die.

Verder krijg ik niks, nada, noppes. Ik heb er wel eens over nagedacht om een dag minder te gaan werken, dus 24 uur. Maar dan zit ik nog net boven die norm, dus daar schiet ik niks mee op.

Wij hebben een heerlijke dag achter de rug. We waren in zwolle bij legowordl. Ik vond het wat tegen vallen, maar zoonlief vond het helemaal geweldig. En daar doe je het voor tenslotte.

Hij is nu bezig om zijn nieuwe lego in elkaar te zetten, in afwachting van pleegzoon.

De buren hebben de volumeknop weer eens voluit open hier..... GRRRRR zo irritant....... Ik owrdt echt gestoord van die mensen.
Meiden, gisteren al poging gedaan om hier stukkie te pennen maar kreeg onverwachts visite. En nu gevloerd. Super slechte nachten gehad afgelopen twee dagen en vandaag de stad in met zoonlief. Dat wordt vanaaf bank hangen en the voice kijken. Heb jullie gelezen hoor! BTW ik ben al aan het aftellen hoor, heb er zin an!

Hou het hier ff bij. Dikke kusssssss
P.s. Dolphine, misschien even je andere buren eerst in kennis stellen en dan zelf even de vlumeknop wat harder zetten om ze even te laten weten hoe dat is???

Haaaai!

Jaaaaa, lekker weekend

Boodschappen binnen, Voice of Holland op staan, lekker een paar dagies vrij..

He Dolphientje, was je zomaar in Zwolle??!!! Jaaaa, legoworld weer he..Was het niet vreseijk druk? Kleine man heeft genoten dus, hartstikke fijn.

He bah Theetje, da's vervelend zeg..Lekker bijkomen vanaaf he!!

Jaaa, heb er ook zin an!!

En Lucky, weer druk geklust vandaag? Als ik dat van jou zo lees heb ik ook zo'n zin om te verven! Ik denk ook wel dat ik dat voor het jaar om is ook wel ga doen. De hal is echt aan een opknapbeurt toe. Nou ja, da's niet de enige ruimte die aan een opknapbeurt toe is, whoehaha.

HIer dus nu herfstvakantie, zoonlief is erg blij, haha.

Lekker gewerkt vandaag, ondanks de drukte. Vreselijk melig en ontzettend gelachen met lekkere dok, die erg ondeugend bezig was met hele dubbelzinnige verhalen, zo kennen we hem helemaal niet. De dag vloog om, in tegenstelling tot de meeste vijdagen. Ik ben de koelkast aan het ontdooien (jaaaa, de koelkast...zelfs daar zit ijs in nl.) Dat gaat wel even duren, ben ik bang, maar zoooooo nodig.

Nou meisjes, geniet van de avond!

Goeiemiddag meisjes!

Zo jammer, kan ik lekker uitslapen, was ik al om 8.00 wakker.blehh. Maar wel lekker in huis aan het rommelen nu, het weer is toch prut. Mijn haar gekleurd, fijn weer.

Ik zag dat er straks 2 kerstfilms op tv zijn, nou jaaaaaa zeg!!

Maar ik ga er wel lekker van genieten, hihi.

Dolphine, moest je mannetje nog voetballen of is dat niet omdat het vakantie is?

goedemiddag ladies,

ik juist wel heerlijk uitgeslapen. zalig. vandaag ook geen klussen maar iets anders leuks, not hahaha, het huishouden dus, want ja dat is er natuurlijk bij ingeschoten.

meen je niet scar, kerstfilms op teevee, getsie nee hoor nog even niet.

legoworld dus dolph, leuk hoor, althans voor die knullen dan denk ik inderdaad. ja das ook zo he, iedereen krijgt kindtoeslag. kan het soms ook allemaal niet meer volgen met al die toeslagen hoor.

theetje, gaat ie alweer beetje, weer lekker bijgekomen op de bank voor de buis, en msgien iets beter geslapen vanacht?

daantjuh, hoe gaat ie nou schattie, je hebt t er maar druk mee he. alles in de liefde nog toppie neem ik aan?

hier dus vandaag een daggie lekker binnen bezig zijn. heb alle schappies al in huis en hoef verder nergens heen. heerlijk hoor met dit shittieweertje.

iedereen fijne dag. dagdag
Hallo dames,

Ja hoor scarlet, zoonlief moest voetballen vandaag. Ze dachten, goh geen competitie, laten we er eens een oefenwedstrijd tussen door gooien.... Maar gelukkig niet te vroeg, om 10:15, wel uit, maar in een dorp hier 5 minuten vandaan, dus prima te doen.

En zo waar een makkie voor de mannen, 8-0 gewonnen. Haha is ook wel eens lekker voor ze. Zoonlief heeft in de 1e helft eindelijk gescoord, zijn eerste voor die seizoen en de 2e helft gekeept.

Wij gaan staks naar de verjaardag van mijn broer, dus ook gezellig. Nu wordt het weer echt shit zeg. Vanmorgen ging het nog wel, het was welliswaar koud, maar droog en weinig wind.

Scar en lucky wat zijn jullie druk in huis zeg. Hier moet ook hoognodig wat gebeuren, maar kan me er vandaag niet toezettebn. na het weekend weer hoor.

En zo is het alweer bijna zondagavond...Wat vliegt het weekend toch weer voorbij.

Wel met 2 vrije dagen in het vooruitzicht en da's echt heerlijk zeg! Net de strijk weggewerkt (was echt veel dit keer, getverdemme), vanmorgen de koelkast weer schoongemaakt en ingepakt, hoeraa, kan weer tevreden zijn over mezelf, haha.

Nu de Yankees de world series niet hebben gehaald heb ik het sportpakket bij Ziggo weer omgezet in een Film 1, leuke aanbieding voor 5 euro p/m voor 3 maanden en vanavond ga ik met mijn knul lekker griezelen bij Saw VI.

Gezellige verjaardag gehad Dolphine? fijn ja, die oefenwedstrijden als je net es denkt een vrij weekend te hebben ivm vakantie..met wel dik gewonnen en nog gescoord ook, dus je mannetje was blij.

Ik heb toch genoten van de kerstfilm hoor Lucky, maar je hebt helemaal gelijk, het is ook achterlijk vroeg!! Ik vraag me alleen af of er nog een kerstfilm bestaat die ik NIET al heb gezien?? Nu waren er gisteren 2 en ik kende ze beide, pfffff. Het wordt tijd dat er es een nieuwe gemaakt wordt. Het was er gisteren echt weer voor he, om lekker binnen te blijven. Vandaag, ondanks de buien, ziet het er wel een stuk vriendelijker uit. Maar ik vond het gisteren wel weer lekker knus, toch ook weer mijn weer he!!

Hier zit de vakantie er weer op voor zoonlief en voor mij. Morgen mogen we allebei weer aan de bak. vandaag nog even zwemmen met de boys en daarna pleegzoon naar huis gebracht.

Verjaardag gisteren was gezellig. Niet zo druk, maar mijn broer woont nogal klein, dus het is toch snel vol.

Mijn huishouden is er dit weekend weer bij in geschoten dus ik probeer morgen nog wat te gaan doen.

Hoihoi

Lekker weertje vandaag zeg! Heerlijk zonnetje hier de hele dag, uitgebreid boodschappen gedaan, ze zijn langs geweest voor mijn geiser, die elke x uitfloepte en de lekkende kraan gerepareerd, hoeraa! En verder niet al te veel gedaan, haha.

Heb lekker drumsticks opstaan nu, met champignonroerbakgroente erbij, mm, lekker. (dat lijkt behoorlijk gezond, is het ook wel, maar heb ook Vienneta gekocht voor vanavond..was zooo erg in de aanbieding, kon ik niet laten liggen...hihi).

Jij weer aan het werk en die kleine man weer naar school, is het weer bevallen Dolphine?

Hai lieverds,

zoveelste slechte nacht gehad. Vandaag wel weer vroeg op gegaan voor werk.Ben nu zooooooo moe dat ik m'n bedje in duik. Eerst even mezelf ontspannen met wat zappen op tv en dan slapen! (en duimen dat ik dan ook echt slaap) Hier is de vakantie voor knul ook op en z'n eerste schooldagje ook weer. Nou ja nog een paar weken en dan is het kerstvakantie, haha!

Hihi Scarlet, jij beloond jezelf dus voor het gezonde eten. Mjammie!

Dolphine was het lekker in het zwembad? En tsja dat stof loopt niet weg voor je dus dat huishouden uitstellen geeft niets

Luck, jij dus wel aan de poets geweest het weekend. Ik krijg toch altijd de neiging als het zulk rotweer is om me op de bank te installeren met een goed boek en een pot warme thee hoor als de regen tegen de ramen klettert. Maar jij dus lekker uitgeslapen, daar zijn de weekenden óók voor hè.

Nou meiden, dikke kuss
hallo meisjes,

Hier is de eerste werkdag na een paar dagen vrij niet tegen gevallen. Alleen eind van de middag knallende koppijn, toch van de verkoudheid vrees ik.

Zoonlief had het ook wel weer naar zijn zin gehad op school.

Hij heeft alleen al een paar dagen een dikke enkel. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het komt, maar ik denk verzwikt met voetbal. had het vandaag toch maar ingetaped aangezien hij moest gymmen. Zo heeft hij toch wat maar stevigheid. Hij geeft ook wel pijn aan, maar ook weer niet heel veel, dus zal wel los lopen.

Vervelend theetje dat je zo slecht slaapt. Ik hoop echt dat je vannacht een goede nacht maakt.

Scar, jij nu lekker een paar daagjes vrij en dan gelijk al die afspraken. Heb je nog genoten van de vienneta?

Mijn vader was op de verjaardag van mijn broer helemaal niet lekker geworden, ook een beetje grieperig. Het heerst dus wel hier, waarschijnlijk heb ik hem aangestoken. Hij was vandaag wel weer gaan werken, maar is toch ook 2 dagen niet helemaal lekker geweest.

Tja en verder vandaag niks bijzonders, gewerkt... Er is weer een collega zwanger.... Ik krijg er wat van. Er is er nu 1 met verlof, die kan elk moment bevallen, gaat de volgende in december met verlof en deze is dan in mei uitgerekend. Dus voorlopig geen voltallige bezetting met al die zwangeren. Mijn collega met de hernia gaat vanaf volgende week op therapeutische basis voor een paar uurtjes beginnen, dus dat is goed nieuws, al is het nog een lange weg voor haar.

Hai girls

Wat vervelend Theetje, dat je zulke slechte nachten hebt. Gaat je zo opbreken op den duur he, die gebroken nachten, yak.

Hoop dat je gisteren wel een lekkere tuk hebt gedaan!

Je zou haast zeggen dat het verboden moest worden, dat zwanger zijn Dolpine, haha! Maar het is nu eenmaal zo dat je daar in je werk gewoon last van hebt, wordt zeker niet vervangen voor de duur van het verlof? He raar, die enkel van je mannetje. Doet ie er wel gewoon alles mee? Toch maar een beetje in de gaten houden denk ik, maar dat doe je al.

Mijn broer en schonezus waren afgelopen week ook geveld door de griep. Typisch, dat sommige mensen er altijd last van hebben (zij bijv.) en anderen nooit (zoals ik, haha). Zoonlief gaat dit jaar voor het eerst weer eens geen griepprik halen, omdat hij helemaal geen last meer heeft van zijn astma en we willen kijken hoe het gaat zonder. Medicijnen gebruikt hij al jaren niet meer, denk dat het wel zal loslopen.

Morgen ook weer aan het werk, maar gelukkig maar een halve dag. Lekker!

Het zou inderdaad verboden moeten worden al die zwangeren. Ze zijn nu omdebeurt met de 2e ronde bezig. (weet niet of er nog een 3e komt). Naast de uren die we steeds missen, gaat het op kantoor alleen nog maar over baby's. En dat is zeer irritant moet ik zeggen.

Zo, weer genoeg geklaagd voor vandaag!

Niks bijzonders te melden verder, saai he....... hahaha

Hmm wel lekker scarlet dat het zo goed gaat zonder medicijnen. Het kan zo zijn dat ze er overheen groeien toch?
Hay lieverds,

Gezellig,as zaterdag eindelijk is het dan zover!!!

heb jullie zoveel te vertellen maar jullie mij weer want de tijd ontbrak mij gewoon hier te schrijven door zoveel situaties en omstandigheden.

geeft niets,as zaterdag hebben we alle tijd om heerlijk bij te beppen!!

Helemaal leukie leuk!!!!

Kuzz liefs,Daan
Hallo hallo,

Ja meiden ik heb ook zo'n zin in zaterdag. Ik zit wel heel erg te duimen dat ik er gewoon op tijd kan zijn en dat ik niet eerst zoonlief weg hoef te brengen. Dus duimen dat mijn ex een auto kan regelen......

Erg leuk om jullie allemaal weer te zien!

Ik vind het ergens wel erg jammer diaan dat we zo weinig van je horen, en dat is geen verwijt hoor, dat is gewoon omdat ik je mis.

Natuurlijk begrijp ik dat je nu genoeg andere dingen aan je hoofd hebt.

En theetje, heb je inmiddels al weer een beetje normale nachten kunnen maken? Is zo belangrijk he, voldoende slaap.

Scar, jij vandaag weer aan de bak na een paar vrije dagen. Viel het mee of is het chaos?

Ik ben vanmorgen met de auto naar de garage geweest voor de 1e controle beurt, doen ze bij 15.000 km. Alles was gelukkig (natuurlijk) in orde. alleen wat ruitenvloeistof bijgevuld. Hij is ook gelijk winterklaar. Geen winterbanden hoor, maar wel koelvloeistof anti vries enzo. Banden gechecked, oftewel ik kan veilig de weg op. Op naar de volgende 15.000 km.

Hee meisjes!

Jaaaa,hoop ook dat je het gaat redden op tijd Dolphine! Maar wij gaan nergens heen zonder jou hoor, don't worry, hihi.

Je ex was goed bezig de laatste tijd, hopelijk gaat ie daar nog even mee door! (qua auto, bedoel ik) Ik denk idd dat mijn knul er overheen gegroeid is, want je hebt gelijk,dat kan. Het viel erg mee vandaag, wel druk, maar ach, zo'n halve dag...Fijn dat je auto weer lekker klaar is voor de winter.

Ja, Daan, ik ben het met Dolphine eens..Miss you! Gelukkig zaterdag weer tijd!

Kga nog even lekker bankhangen...morgen alweer donderdag!

Hai meiden,

nog drie nachtjes slapen!!

Hoewel slapen gewoon nog kut is maar goed dat leg ik zaterdag allemaal uit en niet hier online. Fijn dat je auto helemaal in orde is Dolphine en ik duim heeeeeeeeel hard dat je ex het weet te regelen zaterdag maar wat Scar zegt zonder jou gaan we nergens heen hoor!

Ik heb er echt zin an! En morgen ga ik zelfs even de stad nog in voor leuke outfit,had ik toch al aan mezelf beloofd maar is nu dubbel leuk dat ik dan weer wat leuks heb om aan te trekken.

Slaap lekker allemaal!
snel spiek ik even hier na een mega dag!

mn lief net de deur uitgewerkt,...pffff moeilijk hoor!!!

gewerkt tot half9 en gesloopt...

gister met mam naar nieuwengein geweest ivm dr 3 aneurysma's en de operatie die gaat volgen op red kort termijn...hoop ik..

3 dikke tikkende tijdbommen in dr lijf heeft mnhele werled op zn kop gezet...meiden...vertel alles as zaterdag,,

goddank een mega kerel aan mijn zij...als ik hem niet had...

ik mis jullie ook dolph en scar..maar ik weet af en toe niet meer of ik van voor of achter leef op het moment...

ben blij dat je het niet ziet op een negatieve manier..daar zou ik doosziek van zijn want das absoluut niet het geval..

maaaar...we kennen mekaar zo ondertussen wel en daarom was ik daar ook niet bang voor.

lieverds,morgen een drukke dag,laat staan vrijdag...weer hysterisch maar dan ga ik jullie lekker zien en huggen!!!!

zakdoekies mee nemen???

liefs,Daan

Haaaai allemaa!

Tjeez Daan, 3 aneurysma's maar liefst?? 1 is al doodeng..Hopelijk echt op korte termijn een opratie zeg. Super he, dat je dit nu niet alleen hoeft te doorstaan allemaal!

En Theetje, is het nog gelukt met nieuwe outfit? Bij mij is het altijd zo dat als ik speciaal daarvoor op pad ga, ik nix leuks kan vinden. Hopelijk jij wel!! Nieuwe kleren doen altjd wonderen voor je gemoedstoestand, vin'k!

Zoonlief heeft een vriendje te logeren vannacht, gezellig voor hem, dus dat wordt weer weinig slaap ben ik bang, haha.

Lekker makkelijk eten, pizza voor de boys en ik kan kiezen tussen een kliekje spaghetti of ook pizza..in elk geval ook lekker easy!

Zo he, ik ben blij dat ik thuis ben. Het was weer zo'n heen en weer dag, van hot naar her. Vanmorgen eerst vergadering gehad, daarna moest ik na de slaappoli voor zoonlief, en vanmiddag nog 3 huisbezoeken. Ik ben dus redelijk bekaf nu.

Bij de slaappoli alles in orde gelukkig. Hij moet een jaar blijven slikken en dan moeten we volgend jaar november terug.

Ik heb trouwens gisteren wel een aanvraag bij het ciz gedaan. Ik probeer een persoonsgebonden budget voor zoonlief te krijgen. Zodat ik iemand kan inhuren die hier komt om met hem aan de gang te gaan en dan met name gericht op zijn frustraties en woede aanvallen en structuur aanbrengen in zijn dag enzo. Ik weet niet of het gaat lukken, maar proberen kan altijd toch?

Ik wordt momenteel lichtelijk gek van hem... pffffff we hebben even een terugval. Hij is weer zo druk en onrustig, ook 's nachts. En luisteren ho maar.

Goh diaan wat was je dicht bij mij in de buurt in Nieuwegein. Ik heb daar verschillende gezinnen in de hulpverlening. Kilinkt echt ernstig bij je moeder zeg, ik hoop echt dat ze haar goed kunnen helpen. Hoest met zoonlief? En in de leifde alles goed dus, heel fijn.

Oh theetje ik ben jaloers.... Ik wil ook zo graag voor een neiuwe outfit, maar helaas geen tijd. Morgen ook weer 3 afspraken en dat op de vrijdag, BLEH.

Ik ben blij dat jullie nergens heen gaan zonder mij. Ik hoop morgen meer te weten, dan laat ik het jullie weten.
Halloooo,

ben SUPER geslaagd vanmiddag! ben er helemaal blij mee. Sowieso kon ik moeilijk kiezen, ik heb zoveel leuke dingen gezien en aan gehad. Ik ga volgende maand nog wel een keertje kijken. Maar voor nu heb ik een superleuke outfit al zeg ik het zelf. Morgen nog even kleurtje in m'n haar en dan ben ik weer helemaal nieuw. Was erg gezellig met m'n zus vanmiddag en we zijn allebei altijd zo druk dus wat afspreken komt er vaak niet van. Dus was leuke dag vandaag.

Ohh en dames, weten jullie nog dat verhaal van mijn ernstig mislukte sudderlapjes van een hele poos geleden. Die waarmee ik een raam kon inkinkelen? Geen sudderonderplaatje en zo? Nou ben ik voor de herkansing gegaan en ze waren echt heeeeeeeeeeeeerlijk en boterzacht!! Hahaha!

Dolphine, hè bah vervelend zo'n terugval. Ik hoop dat dat lukt zo'n budget te krijgen. Maar een terugval is op zich toch niet heel erg? Hij doet het over het algemeen toch heel goed? En ook op school natuurlijk. Is dit dan dan niet gewoon een lastige irritante fase waar alle jongens met tijd en wijle last van hebben? Wel ontzettend goed van je dat je zo'n traject in wil gaan. Baat het niet schaden doet het ook niet en misschien dat het jou die handvaten geeft waar je zelf net niet op komt.

Hnnn zou nu wel goed uitkomen dan als er iemand even afbelt morgen, wat die afspraken betreft, hahaha. Liefst de laatste, kan je lekker op tijd naar huis.

Scar, door de weeks een logé, heeft je knul lekker vrij? Wel lekker makkelijk hè, pizza'tje in de oven en die knullen redden zich wel, ja toch! Tsja soms loop ik tegen dingen aan, maar vaak is het toch wel zo dat als ik er echt de tijd voor neem ik goed kan slagen, maar dan moet ik echt wel de tijd nemen om lekker te kunnen snuffelen en zo. Op Beverwijk kan ik altijd ook wel slagen maar dan moet ik er de hele dag voor nemen, gewoon een dagje uit van maken zeg maar. En Beverwijk scheelt een hoop centen.

Nou ladies, nog twee nachies, zie jullie zaterdag! Dikke kusss
[fgcolor=#4C046B]

Ja, het is hier nu herfstvakantie Theetje...vandaar!

Gaaf zeg, lekker geslaagd voor een nieuwe outfit! Die gaan we zeker bewonderen zaterdag! Lekker dat je ook gewoon een leuke dag hebt gehad met je zus en óók nog superlekker sudderlappen gegeten..jouw dag kon niet meer stuk, haha!

Ja, goed idee Dolphine, een pgb probere aan te vragen. Hopelijk gaat het lukken! Dit zal jou toch ook een stukje lucht geven, of niet ')toetsen doen weer raar' /fgcolor] Misschien is hij wel weer een beetje van slag door de vakantie die net geweest is, dat hij toch dat ritme mist..erg vermoeiend voor je!

o sjit, batterij ook nog leeg...ik moet kappen!!
Het gaat me er idd ook om dat ik zelf wat meer lucht krijg met zo'n BGP. Dus echt een traject is het niet hoor theetje.

Het is meer iets waar je recht op hebt en aanspraak op kunt maken als je kind of je zelf "iets" mankeert.

Misschien brengt het voor zoonlief iets meer rust als hij niet alles met mij hoeft te doen, maar dat er iemand speciaal voor hem komt.

Wij kunnen samen nogal flink botsen namelijk, en dat heeft niet alleen met de terugval te maken, dat gebeurt zowiezo, alleen de laatste dagen weer een stuk extremer.

Het probleem is alleen wel dat de opvoeding van zoonlief voor mij erg energie vretend is. Ook als het goed gaat, ben ik wel continu de hele dag met hem bezig en vraagt hij mijn aandacht. En soms met name 's avonds is mijn batterijtje dan leeg.

De ochtenden zijn ook zeer intensief, dat is echt hard werken om hem op tijd, en het liefst zonder strijd op school te krijgen, maar dat vraagt veel van me omdat ik niet alleen alle 10x moet vragen en zeggen, maar daarnaast ook zijn buien en gescheld moet incaseren. En vaak gaat dit niet bewust, maar het gebeurt wel.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven