Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

O en nog even voor de duidelijkheid...hij heeft me niet echt om geld oid gevraagd hoor.
Er is er één jarig HOERA, HOERA!!! Diaantje van harte met je grote hummel. Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.

You Go scarlet, Goed bezig! Hij heeft je dan wel niet direct om geld gevraagd, maar zijn bedoeling lijkt me erg duidelijk.... Ligt er wel heel dik bovenop zo.

Goed van je dat je hem afgekapt hebt, en dat je het gevoel hebt dat je het hebt kunnen afsluiten. is hij nu helemaal betoeterd. Hij regelt zijn eigen zaakjes maar.

Hier een erg leuke, lange en vermoeiende dag achter de rug. Om kwart over 8 zaten we al in de auto op weg naar arnhem. Daar mochten ze 's morgens in de piste rondlopen langs alle auto's, handtekeningen scoren (wilde ze niet, veels te druk) en andere leuke dingen zoals een disney xd BMX arena en op afstand bestuurbare racewagens. Helemaal te gek voor die knapen. Dat was dus tussen half 9 en half 12 en vanaf 1 uur begon de show tot half 4. Toen duurde het nog 3 kwartier voordat we van die parkeerplaats af waren...... Gelijk maar pleegzoon weggebracht en onderweg even de mac aangedaan. uiteindelijk was ik met zoonlief tegen 7 uur weer thuis. met hoofdpijn (hij en ik) en moe.....

Mannetje ligt dus op bed en ik languit op de bank.

Hallo dames

Wat een nattigheid en grijsheid vandaag he...

Echt niks an.

Dat was zeker een lange dag gisteren Dolphine..Maar wel erg leuk voor die knapen. Dat jullie moe waren en hoofdpijn hadden verbaast me nix. Heeft ie wel lekker doorgeslapen afgelopen nacht?

Vanmorgen mijn beoordelingsgesprek gehad, dat was (uiteraard, hihi) weer gewoon goed. Mijn baas zei dat ie elke dag weer blij was dat ik in het team zat, nou, da's toch fijn om te horen, haha. Verder het feest uitgebreid nagesproken met iedereen die er was. Mijn dok had wel wat kleine oogjes en had het gisteren, the day after zeg maar, wel zwaar gehad, hihi.

Al dat gefeest ook..Geprobeerd een datum te prikken voor het etentje in Groningen, kgeloof dat de15e okt. nu een beetje vast ligt (alleen weet de dok waar we heengaan het nog niet..ach.detail..whoehaha).

Alle reacties Link kopieren
goedenavond meiden,

ik kom ook weer eens aanwaaien zo na het weekend. wat overigens een keer een rustig weekend was. niet verkeerd. had ik wel even nodig. heerlijk in de tuin bezig geweest, beetje winter/herfst klaar aan het maken en wat leuke plantjes neergezet enzo. verder beetje kleding uitgezocht, zomer kleren weer naar de onderste planken en de rest weer op grijphoogte haha. donderdag stamkroeg ging helaas niet door, iedereen haakte af. en wij waren ook best lui dus zijn toen maar heerlijk v oor de buis blijven hangen.

scar, het is toch niet te geloven, die M. wat n snuiter joh, en dan druk ik het nog netjes uit. al is het wel weer goed ook dat dit gebeurd is, kan je het beter een plekkie geven en het afsluiten.

je feest klonk trouwens wel heel erg gezellie. en nog meer leuke dingen voor de boeg. helemaal prima. haha alleen dat diegene waar het etentje is het vind ik wel hilarisch eigenlijk. maar zal best goedkomen.

ja ik was vroeger zelf nogal uithuizig te noemen, haha wat is nieuw he, ben ik nu nog. wat dat betreft is mijn zoon wel anders ja. maar hij doet toch wel zijn ding. meer dan ik had verwacht eigenlijk.

dolphine, leuk is zoiets he voor die knullen. pleegzoon boft ook maar met jullie! leuk hoor.

daantjuh, hiephiephoera nog met je grote hummel. 21 nu toch. wowie hee.

theetje meis hoe is het er mee?

ik ga zo heerlijk languit op de bank met koppie thee en beetje buizen. das dan wel weer lekker van de herfst he.

meisjes jullie ook fijne avond. tot snel weer!
hallo, hallo,

Beetje buizen ja, daar ben ik hier ook mee bezig. gisteren lekker op tijd bedje ingegaan, zoonlief ook en die heeft gelukkig doorgeslapen vannacht.

Morgenavond gaat hij een nachtje bij opa en oma logeren, zodat ik naar ajax kan.

vandaag weer een lange dag op het werk gehad, van 4 tot half 6 nog een afspraak. Daarna snel naar huis, koken en eten en weer de deur uit om bloed te geven. Zoonlief maar even meegenomen. Daarna hebben we samen af gewassen (jaja, hij moest helpen). Hij verzuchtte wel "was ik nog maar een kleuter" hahaha.

Hij moet ook zelf zijn gym en voetbalspullen bij elkaar zoeken van mij en hij vind het maar veel werk.

Lekker hoor lucky, ff zo'n rustig weekendje.

Fijn scarlet weer een positief beoordelingsgesprek. Maar ja je had ook niet anders verwacht natuurlijk. en 15 okt dus naar groningen. is niet naast de deur zeg....

Hey girlies

Jaa, heerlijk he, dat buizen! Pff, kvoel me niet helemaal prut, beetje last van mijn keel en gewoon zo moeïg..Straks ook lekker languit op de bank, beetje voetbal kijken enzo...

Haha Dolphine, wat een schitterende uitspraak weer van je mannetje!! Geweldig gewoon! En gelijk heeft ie...Veel plezier vanaaf he!

Ook al is je weekend een beetje anders gelopen dan gepland, toch wel lekker vermaakt he Lucky..In elk geval ook al goed bezig geweest, met je kleding en de tuin! Haha, het etentje in Groningen is gelukkig niet echt bij die andere dok, maar hij nodigt ons eigenlijk uit enne..(niet onbelangrijk) betaalt ook, hihi, maar hij is nooit zo snel met het organiseren van dit soort dingen. Roept dit nu nl al een paar jaar, elke x als we elkaar zien. Dus nu maar het heft in eigen handen genomen, hihi.

Heb trouwens niets meer gehoord over de 15e, dus of dat nou nog doorgaat...zucht.

Hoi!

Wat een zalig herfstweertje vandaag! Hier tenminste..

Even snel de stad in geweest na het werk, nieuwe trainingsbroek en zo'n sweatshirt vest voor mijn knul. Ik wil zelf eigenlijk nog een paar korte laarsjes, maar heb in de gauwigheid niet iets wat ik leuk vind gevonden.

Hoe was het in de Arena gisteren Dolphine? Ik heb niet constant de hele wedstrijd gezien, maar de 1e helft vond ik sowieso erg leuk om te zien. Ook goed gegaan met je mannetje bij opa en oma? PFff en zo is het alweer bijna donderdag...Het klinkt echt oubollig, maar ik vind de dagen omvliegen de laatste tijd. Tjeeez jongens, voor we het weten is het weer Kerstmis!!

hallo ladies, na een erg drukke dag gisteren heb ik eindelijk weer even tijd voor jullie.

Wedstrijd was gisteren natuurlijk super gaaf... helaas net niet gewonnen maar het was zo super spannend.

Vandaag een beetje uit kunnen slapen, want mijn moeder heeft zoonlief naar school gebracht. Ik vanmorgen met moeders even naar de markt geweest en vanmiddag met haar naar het ziekenhuis geweest voor controle. Gesprek met de oncoloog gehad en bloed geprikt. verder weer afspraken gemaakt voor januari, dan gaat ze weer door de mri en botscan heen. Dat willen ze toch 2x per jaar blijven doen.

Zoonlief moest dus even met een vriendje mee vanmiddag. Die heb ik om half 4 opgehaald om dan vervolgens om 5 uur weer op het voetbalveld te staan voor de training.

Nu ligt hij lekker in bed, en moet ik nog aan de afwas... BLEHHHH heb ik echt geen zin in! Heb tussen de bedrijven door nog even snel boodschappen gedaan en gestreken. Ben nu weer lekker vrij op de woensdag en dat vind ik toch wel fijn.

Zoonlief zou zaterdag vrij zijn, maar ze moeten toch voetballen om 10;00 uur thuis. Ik zou bij mijn vriendin op kraamvisite gaan, maar dat moet ik dan maar even verzetten naar de middag, kan moeilijk als coach niet aanwezig zijn natuurlijk.

Scarlet, het duurt nog even voor het de 15e is hoor. Dus tijd genoeg om er nog wat van te horen van dat etentje.

Zooo, was lekker op tijd vanmiddag..We zaten in vergadering met een "select gezelschap" (oa lekkere dok, hihi), toen ineens van een collega de lid is van de BHV de pieper ging en even later kwam het bericht dat we moesten ontruimen. Snel naar werkplek, jas en tas halen en je moest ook de pc uitdoen, raar...alsof je, als er brand is oid, eerst nog ff je pc gaat uitdoen!! Nou ja, het bleek dus achteraf weer om een oefening te gaan..Vergadering zou toch niet meer verder gaan, dus om 15.30 lekker naar huis (anders 16.00). Ben ook ongesteld geworden, dus kvind het wel lekker om nu al thuis te zijn en een beetje te luieren.

He jammer Dolphine, geen voetbalvrije zaterdag. Gelukkig wel thuis, hopelijk ook droog! Hier nu echt van dat zeikweer..

Net als bj ons hier duurt het meestal ook nogal lang om een datum te prikken voor een etentje met (ex) collega;s, vandaar altijd ruim van te voren al beginnen..Ik denk dat nog steeds niet alle partijen op de hoogte zijn, hihi.

Getver, ik heb toch zo'n snaaizin...Maar wil juist weer wat afvallen, maar oooooooo wat heb ik hemoeilijk!!

hallo hallo,

Scarlet, misschien moet je tijdens je ongesteldheid maar even toegeven aan je snaaibui.... Ik heb er ook altijd last van als ik ongesteld ben. Dat afvallen komt daarna wel dan.

Pfff een oefening dus.... IK heb in november weer een herhalingscursus BHV,vorig jaar mochten ze bij ons niet terug om jassen en tassen te pakken hoor, hup gewoon naar buiten en de boel de boel laten. Tijdens een brand heb je ook geen tijd om je spullen te pakken.

Jij dus lekker op tijd thuis. Ikke niet helaas, had van half 5 tot half 6 nog een afspraak in IJsselstein. Om kwart over 6 pas thuis...... BIj moeders gegeten en nu lekker thuis met zoonlief die zo onder de douche gaat.

Morgen gelukkig wel lekker thuis werken, maar ik heb nog zat te doen in huis zelf ook. en ik heb er geen zin in.... maar goed, stel het al veels te lang uit.
Goede avond dames,

Daar was ik weer.

Het was een bewogen dagje vandaag, maar wel leuk.

Zoonlief had afgelopen week 2 tekeningen in zijn tas zitten van een meisje van zijn klas en tussen de middag vandaag kwam dat meisje mee eten. Ik mag er natuurlijk niks over zeggen, hihi, maar volgens mij heeft mijn binkie zijn eerste vriendinnetje hoor.

Op het voetbalveld was het een drama, de wedstrijd die ze morgen eerst niet zouden spelen, toen om 10 uur, is nu verplaatst naar 12:15 en dat kwam nou net slecht uit bij verschillende mensen...... Daarnaast was er geen scheids door de club, omdat de wedstrijd er tussen gepland is. Wij hadden gisteren alle ouders gemaild, maar niemand kon of wilde fluiten erg jammer.

Uiteindelijk had ik mijn ex geregeld (die zou toch komen om zoonlief op te halen) en toen heeft een andere moeder ook een scheids geregeld. Dus nu zijn er opeens 2. Al met al een zooitje, maar het is goed gekomen geloof ik.

Mijn kraambezoek bij mijn vriendin gaat morgen ook niet door. Zij heeft van de week de auto total loss gereden met die 2 kleintjes achterin. Vreselijke schrik natuurlijk, maar gelukkig mankeren ze allemaal niks, alleen de auto. Maar ze moeten morgen dus wel gaan kijken bij een andere.

Ik ga volgende week op kraambezoek bij haar.

Wat kan er veel gebeuren in een dagje he? hahaha

Goedenavond!

Nou, dat was zeker een bewogen dag Dolphine!

Wat een gedoe zeg, met die wedstrijd! Ik kan me herinneren dat toen mijn knul nog op voetbal zat, 1 vd coaches altijd moest fluiten. Maar morgen hebben jullie er dus 2, haha! Toch wel geschikt van je ex dat ie dat wil doen! En je mannetje dus een beetje verliefd? Of in elk geval zij op hem, hihi...wat schattig is dat toch!! Wat een geluk zeg, dat je vriendin en de kids niets hebben. Hoorde vandaag over dag ongeluk waarbij een vrouw en 3 kinderen zijn omgekomen, verschrikkelijk.

Nog andere plannen voor het weekend? Want je bent kindloos, toch? Ben je nog bezig gegaan in huis?

Hier weer honkbal op het programma, nouja, voor mijn knul dan. Uit naar Leeuwarden, jippieeeee...Hij moet om 7.45 bij de club zijn, dat betekent opstaan om.....IK WIL ER NIET AAN DENKEN!!! En dat op mijn vrije zaterdag!! En als ik éénmaal wakker ben, ben ik wakker. BAH.

Heb spullen in huis gehaald om morgen een monchou taart te gaan maken. Je hebt gelijk, ik ga gewoon toegeven aan mijn snaaibui. Ik heb nog niet eens de laatste pil vd strip geslikt en de menstruatie breekt er dwars doorheen, zo heftig.

Ik moet morgen ook echt iets doen hier, ik loop ook een beetje achter met huishouden..

Hoe is het met de rest van de meisjes??

Oh meiden, het is hier weer eens helemaal mis met mijn rug. Ik kan me amper bewegen. Heb net 2 ibru ingenomen en ga kijken hoe het gaat straks.

Zo eerst maar naar het voetballen met zoonlief en daarna zien we wel weer verder.........

Wow Dolphine, da's mooi k*t! "gelukkig" kun je straks wel lekker je rust nemen, misschien is het weer even een waarschuwing van je lichaam: gas terug!! Hoop dat het met de ibu's nog wel een beetje uit te houden is..sterkte meid!

Hier dus al om 6.15 opgestaan..Toen zoonlief zag hoe het regende was ie helemaaaaaal blij, maar wie weet valt het mee in Leeuwarden..Ik heb het huis lekker aan kant nu, nog even boodschappen gedaan en ga nu lekker relaxen..

Dolphine, wel jammer dat je misschien door je rug niet lekker kunt genieten van je weekend!

Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,

oh Dolphine, das lekker klote dan zeg met je rug! Pas je wel op dan op dat voetbalveld! Rustig aan hoor!

Wat schattig van je knullie, stiekum verliefd maar je mag er niks over zeggen, hahaha, zooooo schattig! Wat romantisch dat zij tekeningen voor je zoon maakt, misschien is dat de voorloper van de latere liefdesbrief. Hihi.

Scarlet, 06.15 uur is toch geen tijd in het weekend!!! Jakkes zeg! Maar nu dus wel alles klaar en aan kant en dus tijd om te relaxen! Daar is het weekend dan ook voor hè!

Ik ben afgelopen week hartstikke verkouden geweest en koortsig. Dus ook niet naar werk geweest dat komt maandag weer. Zoonlief heeft vanavond zijn toneel uitvoering dus we zijn benieuwd. Het is de moderne versie van Romeo en Julia waarin Julia nu Romy heet en Romeo Julian. Mijn zoon speelt de vader van Romy. Hij heeft nu een jaar op toneel les gezeten en hierna wil hij stoppen. Alweer dus stopt hij met een hobby. Hij heeft al op voetbal, karate, tennis, Perisai Diri, de scouting en nu dus toneelles gezeten. Nu wil hij weer wat anders, gek wordt ik er van. En toneel past hem zo goed. Maar ja als ie niet wil... Maar goed vanavond gaan we dus nog wel even genieten van zijn acteer kunsten!
Hallo,

Op het veld ging het redelijk met de rug, als ik maar niet hoef te bukken, maar lopen etc lukt wel, En die ibu's deden hun werk natuurlijk.

Zoonlief eindelijk weer eens gewonnen met 2-1 en verdient hoor. Ze spelen al weken goed voetbal, maar redden het steeds net niet omdat ze zo veel kansen missen. Vandaag waren ze ook weer de sterkste en gelukkig nu ook in resultaat. Zoonlief stond 2e helft in het doel omdat onze keeper weg moest, kon maar 1 helf mee doen. Maar ik heb een kleine stekelenburg voortgebracht hoor. Wat stond het jochie goed te keepen! Hij tikte zelfs een bal uit de kruising weg.

Ik heb de voetbalzooi al in de was zitten, verder geen plannen voor vandaag. Straks nog maar even wat innemen en kijken hoe het verder gaat.

Hier is het trouwens tot nu toe droog gebleven.

Wat heeft je knul gedaan met honkbal scarlet?

Dat is dan wel weer een voordeel van vroeg opstaan.... hahaha je komt nog eens ergens aan toe he.

Vervelend theetje dat je niet helemaal lekker was. Gelukkig gaat het weer een beetje. ga je maandag voor het eerst weer aan de slag?

Spannend hoor de voorstelling van je knul. Jammer dat hij niet verder wil. Weet hij al wat hij wel wil gaan doen?

Goeiemorgen!

Zo, dit is een betere tijd dan gisteren zeg..hihi.

Het ziet eruit of het heerlijk weer is, wel veel wind maar stralend zonnetje..In elk geval al goed voor de was! Ik ben wakker geworden met totaal opgezwollen ogen, raar, hoe dat nou weer kan..Ik hoop dat het wel een beetje wegtrekt, ziet er niet uit! en da's voor vandaag niet erg, maar morgen toch toch weer een stuk minder leuk!

Hoe was de toneelvoorstelling Theetje? Jammer ja, dat hij ermee stopt, vooral als het zo goed bij hem lijkt te passen..Wat geeft ie dan als reden, dat ie stoppen wil?

Ik kan me herinneren dat Lucky's knul ook van alles geprobeerd heeft en uiteindelijk is blijven hangen aan de gitaar (toch, Luck?), misschien gaat het bij jouw knul ook wel zo.

En het kan natuurlijk ook dat ie niet iets extra's gaat of wil doen. Misschien wil hij wel gewoon even niets? Jij een snotterweek achter de rug, bah. Dat kon je er nu net niet bij hebben he! Hoe is met je opa? Knapt ie al wat voorzichtigjes op?

Haha Dolphine, het is toch een kanjer he, je mannetje! Volgens mij kan hij wel op elke positie spelen, super! Wat vindt hij zelf eigenlijk het leukst? Maar weer lekker gewonnen, eindelijk worden ze betaald voor het harde werken! Mijn knul heeft ook gewonnen, 5-20, leuke stand. Volgende week de laatste wedstrijd en dan maar afwachten hoe het volgend seizoen zal zijn. Ik geloof dat ze nooit genoeg jongens hebben voor een juniorenteam, dus dan zal ie waarschijnlijk naar de Heren gaan. Raar hoor, dat ie dan zelf speelt in het team waar we regelmatig naar gaan kijken. Alhoewel, speelt.merk dat de jongere jongens nog niet echt aan spelen toekomen, dus of hij dat ook leuk gaat vinden..moet echt zijn plek verdienen daar, wat aan de ene kant logisch is, maar ook erg moeilijk is voor ze, lijkt mij. We zullen wel zien!

Fijne zondag meiden!

Hallo,

Hier is het nog niet veel beter dan gisteren. Loop al 2 dagen op pijnstillers, hoop toch dat het morgen beter gaat. Gisteren met mijn broer een hapje gaan eten, maar om half 1 was ik thuis, hield het niet meer. Er was classics night, normaal heel gezellig, maar al dat staan ging echt niet lukken. Jammer.

Vandaag wel naar ajax geweest, dat ging op zich wel, maar wel veel zitten. Wedstrijd was natuurlijk niet geweldig. Maar ja daar is niks aan te doen.

Daarna mijn mannetje opgehaald bij zijn vader, die heeft eindelijk zijn huisje in orde en zoonlief heeft afgelopen nacht voor het eerst op zijn kamer geslapen.

Hij kan wel iedere positie spelen scarlet, maar verdedigen gaat hem niet zo goed af, vind hij ook niet zo leuk. spits vind hij het leukst en keepen, maar niet elke wedstrijd. Haha hij wil het liefst scoren he, net zoals elk ander kind.

Ik ga even aan de afwas, want het is toch een zooitje in de keuken en dan straks lekker rustig voetbal kijken.
Hallo meiden,

Ik ben vroeg thuis vandaag, want ik had een gesprek op school van zoonlief. En ik ben zo blij! Eindelijk goed nieuws, ook vanuit school.

Het gaat goed met hem, hij kan goed meekomen met de stof en volgens de juf gaat hij een goed rapport mee naar huis nemen omdat hij ook zijn toetsen goed maakt.

Ik kan wel huilen van blijdschap.......

Ze hebben hem nu ook officieel uit de extra zorg gehaald, dus voorlopig geen extra gesprekken op school en gewoon ff genieten van zijn schooltijd. Nu gewoon contact via de contactavonden.

wat een opluchting zeg...... Ik was toch wel een beetje bang dat hij het misschien cognitief toch niet zou gaan redden.

Met mij gaat het zozo, had vanmorgen een gesprek met mijn teamleidster en we hebben afgesproken dat ik rustig aan doe met mijn rug. Ben na dat gesprek ook naar huis gegaan en dan vanmiddag op huisbezoek nadat ik even gelegen had. Moet toch rust pakken tussendoor, dus niet te veel afspraken plannen en even liggen af en toe.

Ik lijk wel een oud wijf zeg.........

Haaaalloooooo!

Wauw, wat een goed nieuws over je ventje Dolphine! Wat een enorme verandering, vergeleken met een jaar terug. Ik kan me voorstellen dat je hier superblij over bent. En heeerlijk, even geen extra zorg, gewoon via de oudergesprekjes, super! Gaat het met bedplassen eigenlijk ook nog steeds goed? Je hebt echt de goede keuze gemaakt om toch 'de mallemolen" in te gaan destijds, fijn dat dat nu toch bewezen wordt!

Je rug is een stuk minder leuk verhaal zeg.. Je hebt toch niet iets verrekt ofzo? Anders misschien toch even langs de huisarts, misschien verwijst ie je wel door naar fysio oid.

hoi hoi,

Ik ben vandaag ongesteld geworden en mijn rug pijn is meteen een stuk minder. Nog niet optimaal, maar wel verbetring. Heb ook last van mijn spieren in nek en schouder, waarschijnlijk door de pijn toch een wat verkrampte houding.

ook het bedplassen van zoonlief gaat super. geen ongelukjes meer gehad. Dus met recht gaat het heel goed met mijn mannetje. En ik ben idd erg blij dat ik deze stap gezet heb. Het is een hele moeilijke keuze hoor, maar als ik zie hoe het mannetje ervan opgeknapt is, echt super.

Ik ga snel de aardappels schillen voor de andijvie stampot en daarna mijn mannetje ophalen bij de sport BSO.

Hai!

He wat typisch Dolphine, ongesteld en rugpijn minder..Zou dat zo met elkaar te maken hebben? Gelukkig dan maar, eigenlijk..hoe is het nu? Straks moet je natuurlijk weer naar het voetbalveld, hopelijk blijft het droog zeg..

Hier net boodschappen gedaan en de was draait, hoop dat ik het nog buiten kan hangen straks..O shit, ik zie dat het al regent...he balen! Verder gaat het hier zijn gangetje.

Niets meer van M. gehoord, wat natuurlijk maar goed is ook.

't is hier nog wel droog, maar ziet er wel dreigend uit, zoonlief hoeft pas om 5 uur te trainen, dus ik ben bang dat we het niet droog houden.

Kan gelukkig wel op de tribune zitten, dus valt mee.

Straks alvast lekker een pan chili concarne maken, dan kunnen we meteen na de training eten. Zoonlief heeft namelijk altijd honger na de training.

Gelukkig maar scarlet dat M niks meer laat horen? Of baal je er stikem toch een beetje van? Het blijft natuurlijk een erg vreemde situate.

Ik wel weer heerlijk vrij geweest vandaag (vanaf 1 okt weer terug naar 32 uur). En ik vind het heerlijk. Vanmorgen de boel al aan kant gemaakt en boodschappen gedaan, dus vanmiddag lekker een beetje rustig aan doen.

Ga nu ff lekker een bakkie koffie zetten.

Ooo lekker Dolphine, chili con carne...Het water loopt me in de mond!! Lekker hoor, zo'n vrije dag in het midden vd week..echt perfect om eerst iets in het huishouden te doen en dan kalmpjes an. Nah, aan de ene kant ben ik blij dat ik niets van hem hoor, aan de andere kant baal ik er van dat hij zich nu zo laat kennen. Want als ie mij echt zou missen zou hij wel contact opnemen, ondanks dat ik heb laten weten hem niet te kunnen helpen. Dat ie dat niet doet zegt genoeg. En tja, het doet natuurlijk toch wel pijn, dat het zo gelopen is. Net was ie heel even online, ik sprak hem aan en gelijk offline. Loser, denk ik dan...(maar ook een beetje au). Nou ja..gewoon doorgaan he en over het algemeen gaat het gewoon heel goed hoor, maar af en toe steekt het nog een beetje, omdat ik ook wel veel leuke herinneringen heb.

En die leuke herinneringen moet je ook gewoon koesteren natuurlijk, daar zijn het herinneringen voor. En hem zou ik verder lekker links laten liggen en negeren. Ook niet meer aanspreken om MSN. Als hij er behoefte aan heeft spreekt ie jou wel aan. en anders lekker niet toch?

De pan chili concarne is leeg trouwens...... hahaha ik geloof dat zoonlief wel 3x opgeschept heeft. Vanmiddag had hij bij een vriendje ook al 3 boterhammen gegeten, niet zo gek dat het kind zo hard groeit zeg!

Het regende trouwens wel tijdens de training van zoonlief, maar hij vind dat altijd wel lekker. Hij kan daar beter tegen dan tegen warmte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven