Vanaf oktober 2010 - Bewust kinderloos
woensdag 13 oktober 2010 om 17:27
Op dit topic kunnen dingen verschijnen die andere forummers als kwetsend kunnen ervaren. Het zou prettig zijn als iedereen in z'n achterhoofd houdt dat deze, tenzij met naam en toenaam gepost, niet persoonlijk bedoeld zijn. Net als alle maandtopics over mensen met baby's (waar gekeuveld wordt over allerhande al dan niet gezamenlijke ervaringen) delen wij hier ook graag onze ervaringen en (harde) meningen. Dit topic is niet bedoeld om de discussie aan te gaan met mensen met kinderen/ kinderwens (al dan niet in de toekomst). Deze zijn hier uiteraard gewoon wel welkom. Bottomline: Leven en laten leven. Wel zo gezellig. Dat was namelijk mijn intentie.
Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?
Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic
Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!
Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?
Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic
Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!

woensdag 13 oktober 2010 om 17:49
quote:Confiture schreef op 13 oktober 2010 @ 17:38:
Georgette, dat is een goed idee! (Volgens mij kun jij achter de balie wel wat condooms en testen weg halen!)
DUS, iedereen:
Naam, datum van het nemen van je besluit en of je huidige partner hier ook zo in staat!
Naam: Himalaya
DB: eh... 1974 ongeveer
Huidige hubbie: nie aanwezig
Toekomstige hubbie: wordt er op geselecteerd.
Datum OD: doe ik niet meer aan
Georgette, dat is een goed idee! (Volgens mij kun jij achter de balie wel wat condooms en testen weg halen!)
DUS, iedereen:
Naam, datum van het nemen van je besluit en of je huidige partner hier ook zo in staat!
Naam: Himalaya
DB: eh... 1974 ongeveer
Huidige hubbie: nie aanwezig
Toekomstige hubbie: wordt er op geselecteerd.
Datum OD: doe ik niet meer aan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 13 oktober 2010 om 17:51