Vanaf oktober 2010 - Bewust kinderloos

13-10-2010 17:27 2919 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit topic kunnen dingen verschijnen die andere forummers als kwetsend kunnen ervaren. Het zou prettig zijn als iedereen in z'n achterhoofd houdt dat deze, tenzij met naam en toenaam gepost, niet persoonlijk bedoeld zijn. Net als alle maandtopics over mensen met baby's (waar gekeuveld wordt over allerhande al dan niet gezamenlijke ervaringen) delen wij hier ook graag onze ervaringen en (harde) meningen. Dit topic is niet bedoeld om de discussie aan te gaan met mensen met kinderen/ kinderwens (al dan niet in de toekomst). Deze zijn hier uiteraard gewoon wel welkom. Bottomline: Leven en laten leven. Wel zo gezellig. Dat was namelijk mijn intentie.

Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?

Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic

Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!

Mag ik wel mee doen met je maandgroepje, want ik verwacht pas in november 2010 bewust kinderloos te zijn?

mag ik ook meedoen? ik ben al sinds 1979 beust kinderloos..of telt dat niet?
Ik heb het aan mijn kat gevraagd, die vind het goed!
Woehahahaaaaaa!
Frank, dan wordt jij bij deze de Bruno Groening van onze praatgroep
Alleen 2010?

Mag heel je leven ook?
Ik doe mee! Vanaf oktober 2010 tot hopelijk voor altijd kinderloos! Woehoe.
Succes meiden, met het niet krijgen van jullie bloedjes van kinderen.

Maken jullie ook even een schema?
Georgette, dat is een goed idee! (Volgens mij kun jij achter de balie wel wat condooms en testen weg halen!)

DUS, iedereen:

Naam, datum van het nemen van je besluit en of je huidige partner hier ook zo in staat!
En wanneer jullie verwachte OD is he?
OD???
Jaaaaaaaaaa......hij is er! Ons eigenste kinderloze-topic!

Naam: Viennas

Datum van het nemen van mijn besluit: Vroeger, vandaag, morgen, overmorgen en nog lang daarna

Huidige partner: akkoord.
Eindelijk een topic op de kinderpijler waar je over klussen mag praten zonder dat het ranzig klinkt.

"Hallo, mijn naam is Viennas en ik klus graag met mijn vriend in ons nieuwe huis"
Ik ook! Al ben ik niet kindloos, maar kindvrij.
Zal ik halverwege dit topic opeens enorm gaan twijfelen? Gewoon om jullie op de kast te krijgen, haha.
quote:Confiture schreef op 13 oktober 2010 @ 17:40:

OD???De dag dat je hoopt ongesteld te zijn (integenstelling tot de NOD, de dag dat je hoopt niet ongesteld=zwanger te zijn )

Frankz, sinds 1979, ms frankz vooralsnog akkoord..
quote:iris1969 schreef op 13 oktober 2010 @ 17:45:

[...]

De dag dat je hoopt ongesteld te zijn (integenstelling tot de NOD, de dag dat je hoopt niet ongesteld=zwanger te zijn )Hoe weet jij dit???
quote:Confiture schreef op 13 oktober 2010 @ 17:38:

Georgette, dat is een goed idee! (Volgens mij kun jij achter de balie wel wat condooms en testen weg halen!)

DUS, iedereen:

Naam, datum van het nemen van je besluit en of je huidige partner hier ook zo in staat!

Naam: Himalaya

DB: eh... 1974 ongeveer

Huidige hubbie: nie aanwezig

Toekomstige hubbie: wordt er op geselecteerd.

Datum OD: doe ik niet meer aan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Iris, dat gaat boven m'n pet. Ik wil een voorstel aan dhr. Rutte doen: Kindervrijslag! Wie is voor?

quote:viennas schreef op 13 oktober 2010 @ 17:48:

[...]

Hoe weet jij dit???

Ik weet er alles van: gele draden, lekkende borsten, you name it....

Altijd even het kamp van de vijand bespieden voor je je veilig waant .
quote:Confiture schreef op 13 oktober 2010 @ 17:49:

Iris, dat gaat boven m'n pet. Ik wil een voorstel aan dhr. Rutte doen: Kindervrijslag! Wie is voor?

[afbeelding]

Zal ik een petitie maken en rond laten gaan?

Bovendien wil ik ook graag dat ze op mijn werk niet-zwangerschapsverlof invoeren.
Ik ben overigens wel poezenmoeder. Is dat een bezwaar?
Wooloongabba,

Ergens in mijn puberteit, maar nu nog steeds heel erg eens met mijn eigen beslissing

Partner is akkoord en wordt zeer akkoorder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven