Vanaf oktober 2010 - Bewust kinderloos
woensdag 13 oktober 2010 om 17:27
Op dit topic kunnen dingen verschijnen die andere forummers als kwetsend kunnen ervaren. Het zou prettig zijn als iedereen in z'n achterhoofd houdt dat deze, tenzij met naam en toenaam gepost, niet persoonlijk bedoeld zijn. Net als alle maandtopics over mensen met baby's (waar gekeuveld wordt over allerhande al dan niet gezamenlijke ervaringen) delen wij hier ook graag onze ervaringen en (harde) meningen. Dit topic is niet bedoeld om de discussie aan te gaan met mensen met kinderen/ kinderwens (al dan niet in de toekomst). Deze zijn hier uiteraard gewoon wel welkom. Bottomline: Leven en laten leven. Wel zo gezellig. Dat was namelijk mijn intentie.
Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?
Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic
Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!
Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?
Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic
Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!

woensdag 13 oktober 2010 om 18:36
quote:Awnye schreef op 13 oktober 2010 @ 18:25:
Naaaah zo raar, Iris ik was er altijd van overtuigd dat jij ook kinderen hebt. Weet je zeker dat je geen stiekeme infiltrant in dit topic bent?
haha, wat een giller, want ik doe niet onder bij Elninjoo qua echt, echt, echt niet willen! Ik ben meer van de beestjes.
Waarom dacht je dat?
Naaaah zo raar, Iris ik was er altijd van overtuigd dat jij ook kinderen hebt. Weet je zeker dat je geen stiekeme infiltrant in dit topic bent?
haha, wat een giller, want ik doe niet onder bij Elninjoo qua echt, echt, echt niet willen! Ik ben meer van de beestjes.
Waarom dacht je dat?

woensdag 13 oktober 2010 om 18:46
quote:Confiture schreef op 13 oktober 2010 @ 18:41:
Oke liubi,
Als je gaat bevallen wil er bij moeder in spé nogal wel eens wat met een noodgang uitkomen. Ik moest eraan denken en dacht dat ik er wel mee kon rijmen.
En een totaalruptuur is nog veel erger.Echt waar, komt er dan poep mee? Haha, dat is inderdaad best ranzig!
Oke liubi,
Als je gaat bevallen wil er bij moeder in spé nogal wel eens wat met een noodgang uitkomen. Ik moest eraan denken en dacht dat ik er wel mee kon rijmen.
En een totaalruptuur is nog veel erger.Echt waar, komt er dan poep mee? Haha, dat is inderdaad best ranzig!

woensdag 13 oktober 2010 om 18:47
Oke liubi,
En een totaalruptuur is nog veel erger.Oh nou geen ervaring mee haha.
Wel met de totaalruptuur
*maak me weer snel uit de voeten hier....*
Oke liubi,
En een totaalruptuur is nog veel erger.Oh nou geen ervaring mee haha.
Wel met de totaalruptuur
*maak me weer snel uit de voeten hier....*

woensdag 13 oktober 2010 om 18:51
De titel van dit topic valt wat uit de toon. Als jullie niet aan kinderen doen, doen jullie dan automatisch ook niet aan ranzigheid met pruimen, slijmdraden en klussende tuinkabouters?
*snapt er nooit zo veel van*
*snapt er nooit zo veel van*
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

woensdag 13 oktober 2010 om 18:52
Oke liubi,
En een totaalruptuur is nog veel erger.Nou ja, je perst en ik ken niemand die met poepgat en dat andere gat afzonderlijk apart kan persen.... zou mij ook niet lukken. dus als het een komt, komt het ander ook gelijk natuurlijk.
Oke liubi,
En een totaalruptuur is nog veel erger.Nou ja, je perst en ik ken niemand die met poepgat en dat andere gat afzonderlijk apart kan persen.... zou mij ook niet lukken. dus als het een komt, komt het ander ook gelijk natuurlijk.