3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
woensdag 13 oktober 2010 om 21:51
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 21:47:
[...]
Thnx Schat! Als er één was waarvan ik hoopte dat die even langs zou komen dan was jij het!
Was ik stiekem toch even blijven lezen . Je laat me blozen joh. Nick hangt aan de wilgen sinds dit topic, maar hij hing natuurlijk te krijsen als een mager speenvarken om nu weer even uit de mottenballen te mogen toen 'ie de topictitel in de kantlijn zag langskomen.
Fijn feessie nog
[...]
Thnx Schat! Als er één was waarvan ik hoopte dat die even langs zou komen dan was jij het!
Was ik stiekem toch even blijven lezen . Je laat me blozen joh. Nick hangt aan de wilgen sinds dit topic, maar hij hing natuurlijk te krijsen als een mager speenvarken om nu weer even uit de mottenballen te mogen toen 'ie de topictitel in de kantlijn zag langskomen.
Fijn feessie nog
woensdag 13 oktober 2010 om 21:52
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 21:51:
[...]
Ja euh.... ik weet niet wat dat is want als ik dat wist dan deed ik het zelf ook wel....of niet? Neuh denk ut nie.
En misschien is zoals jij bent wel normaal en is de rest van de wereld abnormaal
*neemt nog een portje, dat praat wat makkelijker*
[...]
Ja euh.... ik weet niet wat dat is want als ik dat wist dan deed ik het zelf ook wel....of niet? Neuh denk ut nie.
En misschien is zoals jij bent wel normaal en is de rest van de wereld abnormaal
*neemt nog een portje, dat praat wat makkelijker*
woensdag 13 oktober 2010 om 21:57
quote:sprankelend schreef op 13 oktober 2010 @ 21:51:
[...]
Was ik stiekem toch even blijven lezen . Je laat me blozen joh. Nick hangt aan de wilgen sinds dit topic, maar hij hing natuurlijk te krijsen als een mager speenvarken om nu weer even uit de mottenballen te mogen toen 'ie de topictitel in de kantlijn zag langskomen.
Fijn feessie nog
Mens, wat heb ik met je gelachen! Vooral samen met Leo en Spuk met de HvNL berichten.
Uit de oude doos;
"Tjerkwerd in ban van nier.
Nierpatiënt Adrie, uit het doorgaans immer rustige Tjerkwerd is ernstig teleurgesteld in zijn medemens.
Een nobele, anonieme medelander beloofde hem geheel belangeloos een nier.
Adrie greep deze kans met beide handen aan en koesterde zijn kans op een nog lang en gelukkig leven.
Op de operatietafel kwam het operatieteam echter voor een onverwacht dilemma te staan.
De anonieme gulle gever, vermoedelijk tevens afkomstig uit Tjerkwerd, bleek geheel onwetend over slechts één nier te beschikken.
De betrokken chirurg besloot de Sameritaan onverrichter zake bij te brengen uit zijn narcose met de intentie eerst even te overleggen of zijn enige nier verwijderd mocht worden.
De nobelman besloot zijn enige nier zelf te willen houden.
Adrie is uiterst verbolgen en laat het er niet bij zitten. Beloofd is beloofd, volgens hem."
[...]
Was ik stiekem toch even blijven lezen . Je laat me blozen joh. Nick hangt aan de wilgen sinds dit topic, maar hij hing natuurlijk te krijsen als een mager speenvarken om nu weer even uit de mottenballen te mogen toen 'ie de topictitel in de kantlijn zag langskomen.
Fijn feessie nog
Mens, wat heb ik met je gelachen! Vooral samen met Leo en Spuk met de HvNL berichten.
Uit de oude doos;
"Tjerkwerd in ban van nier.
Nierpatiënt Adrie, uit het doorgaans immer rustige Tjerkwerd is ernstig teleurgesteld in zijn medemens.
Een nobele, anonieme medelander beloofde hem geheel belangeloos een nier.
Adrie greep deze kans met beide handen aan en koesterde zijn kans op een nog lang en gelukkig leven.
Op de operatietafel kwam het operatieteam echter voor een onverwacht dilemma te staan.
De anonieme gulle gever, vermoedelijk tevens afkomstig uit Tjerkwerd, bleek geheel onwetend over slechts één nier te beschikken.
De betrokken chirurg besloot de Sameritaan onverrichter zake bij te brengen uit zijn narcose met de intentie eerst even te overleggen of zijn enige nier verwijderd mocht worden.
De nobelman besloot zijn enige nier zelf te willen houden.
Adrie is uiterst verbolgen en laat het er niet bij zitten. Beloofd is beloofd, volgens hem."