3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Sprank wat gaaf om jou weer eens te zien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kutzooi...... zou ik dan toch niet op tijd aan de noodrem hebben getrokken?
Sprank... jij was in deel 1 erbij he!
quote:Bianca40 schreef op 13 oktober 2010 @ 21:50:

[...]

Definieer: Normaal Ja euh.... ik weet niet wat dat is want als ik dat wist dan deed ik het zelf ook wel....of niet? Neuh denk ut nie.
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 21:47:

[...]

Thnx Schat! Als er één was waarvan ik hoopte dat die even langs zou komen dan was jij het!

Was ik stiekem toch even blijven lezen . Je laat me blozen joh. Nick hangt aan de wilgen sinds dit topic, maar hij hing natuurlijk te krijsen als een mager speenvarken om nu weer even uit de mottenballen te mogen toen 'ie de topictitel in de kantlijn zag langskomen.

Fijn feessie nog
quote:lunaan schreef op 13 oktober 2010 @ 21:46:

En ik ben een huilie je zegt het zelf........
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Sprank... jij was in deel 1 erbij he! Sprank heeft Jan Julius gejat!
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 21:51:

[...]

Ja euh.... ik weet niet wat dat is want als ik dat wist dan deed ik het zelf ook wel....of niet? Neuh denk ut nie.

En misschien is zoals jij bent wel normaal en is de rest van de wereld abnormaal

*neemt nog een portje, dat praat wat makkelijker*
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 21:52:

[...]

Sprank heeft Jan Julius gejat!

No shit?

Geen idee waar ik die heb dan.

Ik zit al een poosje verlegen om een Jan Julius, even zoeken
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 21:49:

[...]

RosannaNog een posting en je bent de lul lid
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 21:52:

[...]

Sprank heeft Jan Julius gejat!Gelukkig!!

Sprank... jij was in deel 1 erbij he! Je zou het zo kunnen zien, mijn loepje zegt dat ik 3000 en nog wat postings heb. ongeveer 4000 daarvan heb ik in het 3000 topic geschreven .
Ik pink nog een traantje weg... vind het zo gaaf dat we er al een jaar zijn en gewoon op 70 x 3000 = ehhhh... ehhhh... 210.000 posts zitten!!

Ik hoor ook gelijk de stem van PuberT weer: 70 x 3000 dat is wel 210.000 posts.. ben je niet een beetje verslaafd Mam??
heb topic geopend over schoonmoeder. Ow wat zit ik op mijn handen om haar te bellen
quote:rosanna08 schreef op 13 oktober 2010 @ 21:52:

[...]

je zegt het zelf........

Nope ben niet in de wieg gelegd als Huilie
quote:sprankelend schreef op 13 oktober 2010 @ 21:54:

[...]

Je zou het zo kunnen zien, mijn loepje zegt dat ik 3000 en nog wat postings heb. ongeveer 4000 daarvan heb ik in het 3000 topic geschreven .Das heel knap!
quote:sprankelend schreef op 13 oktober 2010 @ 21:54:

[...]

Je zou het zo kunnen zien, mijn loepje zegt dat ik 3000 en nog wat postings heb. ongeveer 4000 daarvan heb ik in het 3000 topic geschreven .

4000 van de 3000?? Das knap!!

Ik ben een Master-QuoterT !!
quote:friezinnetje schreef op 13 oktober 2010 @ 21:55:

[...]

Das heel knap!Zoals gewoonlijk dus eens met Friezzz
quote:sprankelend schreef op 13 oktober 2010 @ 21:51:

[...]

Was ik stiekem toch even blijven lezen . Je laat me blozen joh. Nick hangt aan de wilgen sinds dit topic, maar hij hing natuurlijk te krijsen als een mager speenvarken om nu weer even uit de mottenballen te mogen toen 'ie de topictitel in de kantlijn zag langskomen.

Fijn feessie nog

Mens, wat heb ik met je gelachen! Vooral samen met Leo en Spuk met de HvNL berichten.

Uit de oude doos;

"Tjerkwerd in ban van nier.

Nierpatiënt Adrie, uit het doorgaans immer rustige Tjerkwerd is ernstig teleurgesteld in zijn medemens.

Een nobele, anonieme medelander beloofde hem geheel belangeloos een nier.

Adrie greep deze kans met beide handen aan en koesterde zijn kans op een nog lang en gelukkig leven.

Op de operatietafel kwam het operatieteam echter voor een onverwacht dilemma te staan.

De anonieme gulle gever, vermoedelijk tevens afkomstig uit Tjerkwerd, bleek geheel onwetend over slechts één nier te beschikken.

De betrokken chirurg besloot de Sameritaan onverrichter zake bij te brengen uit zijn narcose met de intentie eerst even te overleggen of zijn enige nier verwijderd mocht worden.

De nobelman besloot zijn enige nier zelf te willen houden.

Adrie is uiterst verbolgen en laat het er niet bij zitten. Beloofd is beloofd, volgens hem."
quote:Bianca40 schreef op 13 oktober 2010 @ 21:57:

[...]

Zoals gewoonlijk dus eens met Friezzz Duh!
Niet doen IBI... niet bellen! Gaat totaal geen nut hebben want dan komt er een massa ellende uit bij je waar ze helemaal niks mee kan. Hou het er op dat ze niet beter weet en niet beter kan... en jij wel!!
Floor... hij is gaaf!!! Die HvN ja, heb echt dubbel gelegen!!
Oh ja, HvNL, dat was echt lichtelijk briljant ja . De winter komt er weer aan, wie weet wat we nog uit ons toetsenbord toveren op gure avonden .
Gefeliciteerd 3000 met jullie verjaardag !
quote:Sophiepapa schreef op 13 oktober 2010 @ 22:00:

Gefeliciteerd 3000 met jullie verjaardag !Thnx Sophie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven