Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik heb mezelf vandaag 'vergiftigd' Heb een magnetronmaaltijd meegenomen,pasta met pittige tomatensaus. Niet zo lekker als dat we het zelf maken maar aanvaardbaar voor een keer

O ja, jullie wilden de Vierdaagse gaan lopen toch? Ja, dan moet je stevig trainen. Was de planning 2011 of 2012?
Doe ik ook wel eens hoor, uit de magnetron. Dan neem ik zuurkool (lust JM niet) en JM hutspot (lust ik niet). JZ een potje en JD een bord tortellini ofzo. Lekker makkelijk
2012 is de planning,dan móet het echt gebeuren Poes wordt dan 40,daar is het voor.

Weet je dat ik al heel lang geen aardappels heb gegeten,op een incidenteel frietje na als we ergens anders aten(bruiloft,uitje)

Ik vind stamppot erg lekker,vooral als het koud is dus ik zal hier en daar wel eens smokkelen aankomende winter Heerlijk,met verse zuurkool!
Aha, een verjaardagsvierdaagse!

Wat eet je dan zoal als je geen aardappels eet? Wij eten ze eigenlijk nooit gekookt, maar gebakken of als puree door de stamppot. Of aardappelkroketjes/aardappelballetjes uit de oven.

O ja, ik had geen prijs in de staatsloterij
Oh En ik dacht nog : Warmhouden die miljonair Jammerrrrrrr!

Af en toe eten we volkoren pasta of meergranen/zilvervliesrijst quinoa(soort havermout) bijv met gebakken uitjes en mais/paprika etc. Meestal vlees of vis met alleen groente,soms wat kaas(20+) erbij uit de oven.Het is wel elke week weer een klus(je) om het weekmenu te verzinnen(ik heb wel een receptenboek) maar er is nog genoeg variatie.

Ik ga slapen,truste
Haha, nee helaas!

Slaap lekker!
Leuk, Luni! Wanneer is het? Want we hebben alweer wat bezoekjes staan in de agenda. Niet alleen kraam hoor, vrienden van ons komen o.a. een weekendje.

Ik vind het ook zwaar irri van de zieke mensen! Vind dat iedereen meldplicht heeft hierover.

Jij had het goed gezien hoor, mijn profielfoto werkte niet!

Juultje, in de ochtend, maar ook avond. Dan is ze zo moe.

Jij lacht erom, dat is goed! Ik bespreek het soms met haar zelf, meestal als ik even bij haar lig in bed. Of ik ga bij haar zitten als ze slaapt. Ze zijn dan altijd zo lief he.

Lekker dat je niet meer gelijk ziek bent zeg!
Ik heb momenteel een Actifry (gekregen), waarin je aardappeltjes en andere lekkernijen maakt. Superding!
Ik heb nog geen dag afgesproken Compu maar je hoort nog

Ik was vanmorgen bij de ha voor mn muisarm,het is idd een muisarm en ontsoken in zowel pols als elleboog,balen.Heb medicatie meegekregen en als het binnen 2 weken niet beter gaat moet ik terugkomen
Notebook is weer gerepareerd, voor de 5e keer... ik ben benieuwd hoe lang hij het dit keer uithoudt.

Ik zag daar laatst een reclame van, Compu, zag er wel goed uit. Ik weet alleen niet waar ik 'm moet laten.

Ik zou trouwens in de kerstvakantie wel langs willen komen Compu, op een maandag of dinsdag. Kan dat?

Ik kan er ook niet altijd om lachen hoor, zeker als ze gaat meppen. Ik heb het maandag met naar school brengen met haar besproken en sindsdien gaat het 's ochtends wel weer goed. we geven haar tegenwoordig ook complimentjes als ze zichzelf heeft aangekleed, daar is ze erg gevoelig voor.
Scherm stond wat lang open, Luni is inmiddels ook langs geweest!

Wat naar, een muisarm! Is het rechts? Is het dan verergerd door die hond die aan je arm bleef hangen of staat dat er los van?
Ja het is rechts idd...balen hoor. Ik weet niet of het verergerd is door die hangende hond () maar beter is het er niet van geworden in elk geval.Ik had gewoon eerder moeten gaan!

Lekker dat je weer kan notebooken

Wie is er niet gevoelig voor complimentjes Goeie oplossing denk ik!
Dat lijkt me handig, dat ze zichzelf aankleedt! Zou dat hier ooit gaan gebeuren?

Leuk dat je langskomt dan! Ik zal de agenda erop nakijken.

Stoer hoor, met de kids in de auto. Althans, ik neem aan dat je ze meeneemt.

Wat voor medicatie, Luni? En heeft het nog consequenties t.a.v. werk?
Het lijkt wel oorlog hier, straaljagers, helikopters... kunnen ze niet ergens anders gaan oefenen?
Ja, kids komen mee dan! JZ valt dan hopelijk in slaap en JD geef ik haar mp3-speler of mijn telefoon om mee te spelen, komt wel goed.

Sommige dingen moeten we haar nog mee helpen, maar het meeste kan ze zelf, erg makkelijk. JZ is een ander verhaal, die probeert te ontsnappen op de commode en vindt het echt een drama als je hem een truitje aantrekt. Raar kind
Gezellig dat ze meekomen!

Haha, ontsnappen op de commode! Houdt ie van badderen?

Oja, vaccinatieonderzoek is alleen in deze omgeving. Maar ik zie er vanaf. Wel laat ik hem vaccineren hoor.
Hij is gek op in bad gaan, gaat huilen als we hem eruit halen! Volgende week gaan we ook lekker zwemmen, wordt vast en zeker groot feest! Na een badsessie moet ik wel de badkamer dweilen want spetteren is het leukste wat er is. Zeker als grote zus ook in bad zit (die daar wat minder van gediend is, je zal eens water in je ogen krijgen).

Heeft hij zijn eerste prikjes al gehad? Ik heb nog eens op je fotosite gespiekt, wat een grote vent zeg, wauw! Volgende meet neem ik weer kleertjes voor je mee, oké?
quote:compu schreef op 14 oktober 2010 @ 14:57:

Dat lijkt me handig, dat ze zichzelf aankleedt! Zou dat hier ooit gaan gebeuren?

Wat voor medicatie, Luni? En heeft het nog consequenties t.a.v. werk?

Ik heb nu pijnstillers met onstekingsremmer..geloof dat ik er wel een beetje suf van wordt maar er zit geen gele sticker op

Was net even met mn baas naar een hotel waar ik mee werk voor bespreking maar ik kon moeilijk mn aandacht erbij houden...gelukkig nog maar iets meer dan een uur,vanavond lekker pumpen
Hee ladies

Wow, wat schrijven jullie veel, lijkt wel een kletsgroepje hier

Luni, wat balen van je muisarm. Wel uitkijken met die pijnstillers met ontst.remmers. Die kunnen erg heftig zijn voor je maag.

Juultje en Compu, wel grappig dat jullie zo gelijk opgaan met de kindjes.

Wilde nog meer zeggen, maar ben het allemaal weer vergeten.....
Ik ben mijn rijbewijs kwijt. Overal gezocht, maar ik ben bang dat hij bij het oud papier terecht is gekomen... Morgen naar het politiebureau om aangifte te doen. Ik zal m'n auto maar een beetje op afstand parkeren, mag niet rijden nu natuurlijk, maar ja. Gelukkig was hij bijna verlopen, over 2 maanden had ik sowieso een nieuwe gemoeten.

He, Mokkie, lekker bijna vakantie?
Hey Mok,gezellig

Ja,het lijkt er wel op he

Ik heb er tabletjes ter bescherming van mijn maag bijgekregen dus dat zit wel snor

Weet je alweer wat je wou zeggen?

K..hee Juultje,weet je zeker dat je alles hebt nagezocht? Misschien in een andere tas,jas of in de auto ergens??

Da's balen Juultje. Gsteren was ik de verzekeringspapieren kwijt, maar die waren tussen de 2 voorstoelen gevallen.

Nee Luni, weet nog steeds niet wat ik wilde zeggen. Alzheimer-light

Ik heb MB net bij een vriendje opgehaald. Hij speelt tegenwoordig met een zoontje van een collega van mij. Helaas mag ik de collega niet zo
Graag kleertjes, Juultje! Lief dat je eraan denkt.

Hij wordt echt groot en zwaar!

Dinsdag de prikken.

Vervelend van je rijbewijs, dan ben je er onrustig van he.

Luni, helpen de pillen? Heb je je baas hierover ook gesproken of niet?

Mokkie, alzheimer light!! Ik maakte er laatst ook een kwinkslag over, maar wist niet of ik dat bij jou kon maken. Nu doe je het zelf.

Grrrrr, schoonmoeder vandaag op bezoek gehad. Als ze dan weg is, dan heb ik zo'n spanning in mijn lijf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven