3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet van onverwacht bezoek, bleh
Het kan Bi, het kan. BH nog aan, wel bril op.

2 lege blikjes cola light naast me, een salon- en eettafel vol met troep. Een man met een afstandbediening in zijn hand gelijmd en verder is het redelijk opgeruimd.

Ik zal de koffie nog even aan zetten voor je......

Enne, vanuit je stamkroeg, rechtdoor. Brug over, richting andere sportschool, daar ergens rechtsaf, langs de doe-het-zelf en dan 200 meter verder en je staat voor mijn huis......

*gaat heel snel alle lichten uit doen, naambordje van de deur afhalen en ramen dichtplakken*
Maar het is echt heel vervelend want ik zit mezelf hiermee ontzettend in de weg. Geeft stress terwijl ik dat helemaal niet wil en het gewoon gezellig en leuk wil hebben. Tja dat is dan weer lekker handig als iemand heel neurotisch probeert gezellig te zijn.....

En dan valt het achteraf allemaal reuze mee en dan vraag ik me NOG af of men het wel gezellig vond of dat ze me stom vonden of de hapjes en drankjes wel lekker vonden of dat ze juist te weinig hebben gehad.

*slaakt diepe zucht*
Lastig hoor die onzekerheid Vinnetje. Ik denk eigenlijk nooit na wat ik mensen voor zet. Ik heb in huis wat vriend of ik lekker vind en dan denk ik dat het wel goed is. Zou ik misschien ook eens meer moeten denken?
Jij kijkt op de doe-het-zelverd Graaf?
Anderen hebben ook wel eens koekjes of dingetjes die ik niet lekker vind. Nou oké, dan eet ik het niet. We hoeven niet allemaal hetzelfde lekker te vinden en ik kom dan niet op het idee om te denken, die Gravinnetje zet me toch dingen voor
Nee dat is mijn oude huis. Ik woon naast de doe-het-zelverd.
Gekkie Gravinnetje Je moet er van uit gaan dat mensen voor JOU en Graaf en MiniGravin komen... ze komen niet voor de hapjes want dan kunnen ze wel even stoppen bij die snackbar waar ze langs moeten om bij jou te komen.

Een beetje liever en beter over jezelf denken hoor!!!
Ach Josje, het slaat ook helemaal nergens op. Als ik iemand aardig vind en ik ben daar in huis dan vind ik het echt niet boeiend of ik wat krijg. Al geven ze me niets of maar 1 glas water over heel de avond. Als het maar gezellig is.
Ernaast zijn geen huizen toch?
Poef
Nou Gravinnetje bedenk dan dat het andersom ook zo is en als het niet zo is, moet je je afvragen of je wel wilt dat die mensen bij je komen en wel je vrienden zijn
Ja ik weet waar Gravinnetje.. doe maar ff poef

Maar als ik langs de doe-het-zelf rij dan rij ik recht tegen jouw rijtje aan?
En Bi, je hebt ook helemaal gelijk, ik weet het ook allemaal maar mijn hoofd kan die link niet meer leggen als het moet.

Dan komt alleen die onzekerheid naar boven en het feit dat ik vroeger nooit leuk werd gevonden (wat natuurlijk weer komt omdat ik nooit iemand mocht meenemen naar huis of omdat ik neurotisch was voor vieze of gescheurde kleren en dus niets durfde wat enger was dan lopen.... omdat ik anders op mijn lazer kreeg als ik met vieze of kapotte kleding thuis kwam). Nou ja, vul de rest zelf maar in.
Als je daar langs rijdt dan rijd je zo mijn straat in. Ik zit precies op de helft. Daar waar de drempel is, een klein pleintje en de vuilcontainer. Als je de straat helemaal uitrijdt dan heb je rechts de tunnel.
Zullen we nu allemaal bij jou op bezoek komen Gravinnetje?
Is goed Jos. Ik heb net de deur op het nachtslot gedaan en de sleutel ingeslikt en de reservesleutel doorgespoeld.
Gravinnetje.. het is heel logisch dat je die nasleep hebt.

Maar als wij - de maisjes van 3000 - je nou vertellen dat jij er zeker ook mag zijn dan moet je ons gewoon geloven!!!

Iedereen heeft een eigen plekkie op de aardkloot gekregen, van Onze Lieve Heer, van Allah, van Boeddha, van Moeder Natuur of van Weet-ik-veel-wie. Jij hebt zo'n zelfde plekkie gekregen als IEDEREEN! Dat dat plekkie jou vroeger ontnomen is wil niet zeggen dat je het niet hebt gekregen. Pak het terug en koester het
quote:Gravinnetje schreef op 14 oktober 2010 @ 22:09:

Is goed Jos. Ik heb net de deur op het nachtslot gedaan en de sleutel ingeslikt en de reservesleutel doorgespoeld.
Ik kom eigenlijk nooit in die wijk hoor Gravinnetje, maar wel leuk om ongeveer een idee te hebben waar je uithangt
quote:Gravinnetje schreef op 14 oktober 2010 @ 22:09:

Is goed Jos. Ik heb net de deur op het nachtslot gedaan en de sleutel ingeslikt en de reservesleutel doorgespoeld.Bel maar als jij of je riool een verstopping krijgen.
Graafje, ik ben er inmiddels achter dat de meeste mensen die ik via internet ken, irl eigenlijk wel hetzelfde zijn. Jij bent gewoon een leuk mens
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja lekker ding, maar jullie kennen mij niet eens. Dusssssss.

En dat plekje heb ik gepakt en koester het ook alleen ik durf het niet zo te uiten naar anderen toe. Dat is het een beetje, in mijn hoofd is het allemaal zo alleen met het uiten gaat het was mis.

Ik heb trouwens een nestkastje van mijn collega gehad voor mijn verjaardag en die heb ik nu eindelijk opgehangen. En raad eens, een koolmeesje heeft hem al gekraakt en ik hoop nu dat we in het voorjaar dus een nestje in het kastje hebben en babymeesjes. Ik zag hem vanmiddag weer het kastje in vliegen.
Mooi gezegd Bi en met deze wijze woorden van Bi ga ik mijn bedje opzoeken.
Weltrusten allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven