Good Luck
donderdag 14 oktober 2010 om 22:32
quote:amalia schreef op 14 oktober 2010 @ 21:20:
Suze kom op je bent geen Antiliaan toch? Onee die bestaan ook niet meer.
Anyway, alleen antilianen dragen schoenen die bij hun outfit passen qua kleur.
Dat doen we alleen als de assecoires knalrood of fluoriscerend geel zijn hoor.
Maar inderdaad, we bestaan niet meer. Maf.
Suze kom op je bent geen Antiliaan toch? Onee die bestaan ook niet meer.
Anyway, alleen antilianen dragen schoenen die bij hun outfit passen qua kleur.
Dat doen we alleen als de assecoires knalrood of fluoriscerend geel zijn hoor.
Maar inderdaad, we bestaan niet meer. Maf.
donderdag 14 oktober 2010 om 22:37
Serieus, ik zie het ook niet zo hoor Suus, dat de kleur terug moet komen. Anders doe je rood/bruin, dan komt 't terug in je haar. Maar kweet zo 1, 2, 3 ook niet wat ik bij een groene jurk aan zou doen. Taupe? Taupe is het nieuwe zwart. Ik ben helemaal voor taupe.
Jin, ik voel met je mee. Maatje wilde vanavond weten hoe ze kon zorgen dat ze later geen kindjes krijgt. Zucht.
Compu haai! Gaat 't wat beter met je schouder(s)? Zie je hier weer wat meer dus ik denk an wel - hoop het!
Jin, ik voel met je mee. Maatje wilde vanavond weten hoe ze kon zorgen dat ze later geen kindjes krijgt. Zucht.
Compu haai! Gaat 't wat beter met je schouder(s)? Zie je hier weer wat meer dus ik denk an wel - hoop het!
donderdag 14 oktober 2010 om 23:19
Ha hier ook gezellig! Heb vanavond spelletjes gedaan met collega's (Catan) en zo enorm hard gelachen dat ik er buikpijn van heb. En toen stapte ik ook nog ind e hondenpoep :puke: dus op 1 schoen en 1 sok naar huis gereden. Maar het was het waard!
Nu kopje thee en mijn bed in.
Haha zie opeens neuken staan en moet aan collega denken. We hebben nu digiborden. Kinderen in gr. 3 leren letters en gaan dan met die letters woorden maken natuurlijk. Dat kan het digibord ook. Bij een tik op het bord, husselt het bord de aangeleerde letters en krijg je nieuw woord wat kinderen moeten lezen. Dus...
Tik op het bord, staat er dus enorm groot: "neuk". Kinderen... n-eu-k... nee dat is niks juf! (juf met grote grijns...)
Nou goed, je had er bij moeten zijn denk ik
Suus: mooie armbanden en/of ketting in kleur van laarzen dan?
Nu kopje thee en mijn bed in.
Haha zie opeens neuken staan en moet aan collega denken. We hebben nu digiborden. Kinderen in gr. 3 leren letters en gaan dan met die letters woorden maken natuurlijk. Dat kan het digibord ook. Bij een tik op het bord, husselt het bord de aangeleerde letters en krijg je nieuw woord wat kinderen moeten lezen. Dus...
Tik op het bord, staat er dus enorm groot: "neuk". Kinderen... n-eu-k... nee dat is niks juf! (juf met grote grijns...)
Nou goed, je had er bij moeten zijn denk ik
Suus: mooie armbanden en/of ketting in kleur van laarzen dan?
vrijdag 15 oktober 2010 om 13:14
http://www.jako-o.de/shop ... hstring/Kastanien-Bohrer/+Nussknacker/group/109850/product/25862/select/Kastanien-Bohrer%C2%B0%C2%B0+Nussknacker/Produktdetail.productdetail.0.html
vrijdag 15 oktober 2010 om 14:06
vrijdag 15 oktober 2010 om 14:37