Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mamax smste dat ze pas om half 4 aan de beurt was dus die is nog aan het bijkomen nu denk ik.



Wat een weer zeg. Ik schiet al haast die herfstdepressie in. .

Nu lekker een filmpje aan (bugs live) jongste op bed en even tijd voor mezelf jullie
Alle reacties Link kopieren
Ohh wat een handig ding zeg. Hebbuh.........

Juul vindt dat ook helemaal te gek dat knutselen met kastanjes.



Maare die site is er niet meer in het Nederlands, heel gek genoeg !!?
Alle reacties Link kopieren
Mamax is op haar kamer en voelt zich prima
Alle reacties Link kopieren
Bam, kastanjeboor hebben ze ook bij mytoys (is die er in het Nederlands?) en die ik heb is van het merk Haba, ken je dat?

Mamax, wat fijn!!!! Heerlijk achter de rug.

Hel, een doosje rozijntjes klinkt ook verantwoord .
Haba roels!
quote:amalia schreef op 15 oktober 2010 @ 17:48:

Mamax is op haar kamer en voelt zich prima Zal wel honger hebben
Alle reacties Link kopieren
Als ik op kastanjeboor zoek in google, kom ik hier uit



Ik ken Haba wel.

Maar kastanjeboor is verder onbekend hier bij Google.



Die site die jij hier straks neerzette, die was er wel in de nederlandse variant!
Alle reacties Link kopieren
fijn dat alles goed is gegaan met Mamax



Smakelijk Mamax
Alle reacties Link kopieren
Wat stom zeg Bam, die site is uit de lucht. Ik kan het ook niet vinden! Ik kan hem best voor je bestellen en doorsturen, maar dat is dan best prijzig (wel 10 % korting op het moment las ik).
Alle reacties Link kopieren
Juf van oudste vroeg of ik een halloweentaart wil maken voor de kita. En Oudste wenst een vleermuistaart. Gaat vast lukken .
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch met een breinaald een gaatje in een kastanje prikken of is dat te simpel?
Alle reacties Link kopieren
Fijn Mamax! Gelukkig alles goed!



Jin: ik voel een handeltje opkomen! Gaaf ding, kastanjeboor! Zou oudste hier ook blij mee zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan voor jullie allemaal bestellen, voorschieten en doorsturen mocht er interesse zijn, geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet de link geloof ik maar even aanklikken, jullie zijn echt enthousiast
Alle reacties Link kopieren
Amalia, wat handig is aan dat ding is dat oudste het zelf kan zonder hulp en het is niet gevaarlijk.



Oooh, net veel en veel te veel
Weet je wat handig is wat ze bij C op school hebben (en mijn moeder ook)? Een appelpartjesmaker, even zoeken.
Alle reacties Link kopieren
besteld bij de
quote:Jinny schreef op 15 oktober 2010 @ 21:59:

besteld bij deJako-O? Duitse Wehkamp? Hema?
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor wazige bericht . Niks spannends hoor, bij de taartenshop .



Heb zieke jongste en die brulde net twee keer dus dat had prioriteit.
Alle reacties Link kopieren
Die hebben ze ook bij Ikea geloof ik toch?
quote:Star schreef op 15 oktober 2010 @ 21:59:

Weet je wat handig is wat ze bij C op school hebben (en mijn moeder ook)? Een appelpartjesmaker, even zoeken.1 euro bij Ikea....
Oei, luchtwegen weer?



Taartenshop roels
Oh. mosterd
quote:Suze02 schreef op 15 oktober 2010 @ 22:04:

[...]





1 euro bij Ikea....Ik had die krengen dus nog nooit gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven