poes heeft 6 jonkies

15-10-2010 23:12 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag zijn ze geboren. In de huiskamer in de krantenbak en wij mochten dit wonder der natuur van dichtbij meemaken. Wat een lieve mama is ze en wat zijn de ukkies mooi
Ahhh had je geen zacht kraambed gemaakt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gefeliciteerd! Wat leuk en wat kan als baasje je trots zijn op moeders en haar goede warme zorgen voor haar nieuwe kroost of niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gefeliciteerd!

Wat ontzettend aandoenlijk hè die kleintjes.

Heel veel plezier met het kleine grut.

@MV als moederpoes de krantenbak verkiest boven een lekker kraambed??????
MV, moederpoes hier verkoos de plek achter de kast op de verwarmingsbuizen (die uit stonden). De kittens zijn goed groot geworden.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Gefeliciteerd !!!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 oktober 2010 @ 23:16:

Ahhh had je geen zacht kraambed gemaakt?Dat is haar kraambed! Ik heb de krantenbak ( tis een grote rieten mand) leeg gemaakt en er zachte fleece dekens in gelegd. Dat kon ze wel waarderen zoals je hier boven kunt lezen, haha. Onze kinderen mochten er van haar ook bij zijn! Gratis biologie les, zullen we maar zeggen
Foto!!
quote:Enn schreef op 15 oktober 2010 @ 23:19:

Gefeliciteerd! Wat leuk en wat kan als baasje je trots zijn op moeders en haar goede warme zorgen voor haar nieuwe kroost of niet?

Ja echt wel!

Het liefst had ze boven op bed in een van de kinderkamers haar kindjes gekregen, maar er zijn grenzen.. Oo.. en het is zo leuk om te zien:-) Ik krijg er geen genoeg van, kan geen tv of pc tegenop
quote:Poezewoes schreef op 15 oktober 2010 @ 23:32:

Foto!!Ga ik morgen proberen. Ben niet zo'n pc techneut
Heb je poes al getrakteerd op muisjes? en jullie zelf op beschuit met muisjes???

Ik heb mijn kids toen ik een nest kreeg van die snoepmuizen laten uitdelen in de klas, toen ze een spreekbeurt over het nestje deed, en ze mee naar school had gesleept.

Werd toen smakelijk opgegeten, en om gelachen!

Veel plezier met je nieuwe grut!
quote:poezemoeder schreef op 15 oktober 2010 @ 23:36:

[...]

Ga ik morgen proberen. Ben niet zo'n pc techneut
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:LadyLoveBug schreef op 15 oktober 2010 @ 23:38:

Heb je poes al getrakteerd op muisjes? en jullie zelf op beschuit met muisjes???

Ik heb mijn kids toen ik een nest kreeg van die snoepmuizen laten uitdelen in de klas, toen ze een spreekbeurt over het nestje deed, en ze mee naar school had gesleept.

Werd toen smakelijk opgegeten, en om gelachen!

Wat een leuk idee! Ik ga morgen beschuiten en muisjes halen. Mijn dochter heeft ook een spreekbeurt over poezen gehouden en nam toen het kitten mee (wat vandaag dus mama is geworden) naar school. Vond de juf ook leuk! (lees: die was allergisch;-)

Veel plezier met je nieuwe grut!Dank je wel!
Leuk, een nestje!

T is zo lang geleden, maar heb zelf 4 nestjes 'helpen' groot brengen, zo schattig!

We willen wel graag foto's zien hoor

Wat overigens ook leuk (en leerzaam voor je kids) is, is om ze af en toe op de keukenweegschaal te zetten, als moederpoes dat toe laat. Zo houd je hun groei bij, maar kun je je kinderen ook uit laten rekenen hoeveel gram ze gegroeid zijn (ga er van uit dat je kinderen oud genoeg zijn om te rekenen).

Heel veel plezier met het nestje!
Waarom heb je een nestje laten komen? De asiels zitten echt tot aan de nok toe vol met kittens. Ik hoop dat je de poes meteen laat steriliseren
schattig een nestje
quote:meds schreef op 16 oktober 2010 @ 00:22:

Waarom heb je een nestje laten komen? De asiels zitten echt tot aan de nok toe vol met kittens. Ik hoop dat je de poes meteen laat steriliserenHoera. Een moraalridder
[img]IMG_0047.JPG[/img]
Geen foto dus.. Was er al bang voor. Wie helpt me even (in gewone taal, geen pc taal)
Je moet de foto vanaf je pc naar photobucket of zo doen.

Daarna kun je de foto kopieren en hier plakken.

Rechtstreeks vanaf je computer hier plakken lukt niet.
quote:meds schreef op 16 oktober 2010 @ 00:22:

Waarom heb je een nestje laten komen? De asiels zitten echt tot aan de nok toe vol met kittens. Ik hoop dat je de poes meteen laat steriliseren*** Ben het stiekum wel eens met Meds...***
quote:Draakje29 schreef op 16 oktober 2010 @ 10:26:

[...]

*** Ben het stiekum wel eens met Meds...***Nou, dan proppen we de poesjes toch weer terug.

Van harte met de nieuwe poesjes!
quote:poezemoeder schreef op 16 oktober 2010 @ 09:28:

[...]

Hoera. Een moraalridder Heel schattig inderdaad zo'n nestje jonge poesjes. Maar ik denk niet dat je ze alle zes wil houden. Het zal nog heel moeilijk worden om goede baasjes voor ze te vinden. Zelfs als je dat lukt heb je grote kans dat ze na verloop van tijd alsnog in het asiel belanden en in het slechtste geval worden ze gelijk na ophalen opgevoerd aan een slang.
quote:poezemoeder schreef op 16 oktober 2010 @ 09:28:

[...]

Hoera. Een moraalridder Gelukkig maar dat die er zijn. Heb jij de poes nog laten testen op kattenaids en andere dodelijke overdraagbare ziekten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven