Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Trust Jin, sterkte!

Moeten jullie huis uit?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte idd Jin...

Weet iemand nog die site waar Mal die Uggs toen had gekocht vanuit de US?
Ik zou mijn rood vinkje maar weg halen bij klaas, Star.

Kan je mooi zo,n appelgeval vragen
Volgens mij verstuurde die niet meer naar Nederland, staat me iets van bij??
Sterkte Jin
Enne wat koop ik bij taartenshop?

ja, maf he dat die site down is.

Misschien versturen ze wel naar nederland!
Mogge. Meetje om half 10 slapen gisteren en nu om half 8 pas weer wakker. Zo zie ik het graag vaker

Jin, bij jou? Nu zwemles zeker?
En Meetje Suze?

Ik wil ook weer eens een nacht doorslapen . Meisje blijft 2x per nacht komen. Hoewel vorige week steeds 1x is het nu dus weer 2x.

L heeft een stopwoordje: echt.

Bv: A lachte echt naar mij

Ik viel echt hard bij judo

Zo kan je echt veel eten

Hoort dat bij de leeftijd?
Jongste koorts gezakt gelukkig, maar het is niks waard. Veel gedronken gelukkig. Vanmiddag zwemles Suus, om 15.00 uur. Ben benieuwd!

Amalia, haha echt grappig .

Bam, wat koop je bij de taartenshop? Marsepein, uitstekers, glanspoeder en ga zo maar door tot 100¤ . Moet ik voor je vragen of ze naar Nederland versturen?
Bam, leveren niet in het buitenland.

Ik ben er weer!Voel me weer prima. Gisteren was even afzien, werd pas om 18 uur weer gevoerd Bleek achteraf dat ik nog geluk heb gehad, het was al even spannend of ik nog geopereerd zou worden (het liep uiteindelijk uit tot 16.30) kwam er nog een spoedgeval binnen ook. Gelukkig was ik net te ver in de procedure, anders had ik maandag terug kunnen komen. Wond gaat ook goed. Geen last (alleen als ik er op druk, maar dat lijkt me logisch), slapen ging ook goed.

Appelboorpartjesgeval ook al eens gezien, maar haalt die het klokhuis er wel goed uit? Heb zo'n hekel aan harde stukjes in m'n appel.

Jin, voor werkende vent! Jongste nog niet beter dus. Kan hij voor zwemles nog even slapen? Zet mij maar op het kastanjeboor lijstje, heb hem nog niet gezien, maar het klinkt superleuk.

Amaal, wat schattig, z'n eerste stopwoordje Het is me bij Maxi nog niet opgevallen, zal er eens op letten.
quote:amalia schreef op 15 oktober 2010 @ 23:07:

Sterkte idd Jin...

Weet iemand nog die site waar Mal die Uggs toen had gekocht vanuit de US?

Ja Shopbob maar die leveren niet meer naar NL. Jij gaat toch zelf binnenkort?

Anders www.sheepskinshoes.com
zie groep.
Fijn Mamax, heel erg fijn dat het achter de rug is en je niet maandag weer terug moest komen! Zijn de mannen lief voor je?
Zolang A niet doorslaapt ga ik nergens heen

Fijn mamax dat het gelukt is!

Ai wassup Jin? Even bijlezen.
Kanonnepikkies, even met Ceetje naar de bios, 3D-film kostte ¤22,-
Amalia, jongste slaapt vaak nog steeds niet door hier . Sterkte!

Star, was het wel leuk?
Zwemles was oke! Hij heeft wel watervrees, maar is toch maar mooi het bad ingedoken. Ik vind het zo raar, ze hebben hier alleen een bad waar ze niet kunnen staan, maar goed. Aangeraden wordt twee keer per week (zijn alle cursussen hier). Arm kind, het is echt veel voor hem. Twee keer ergo, gym, twee keer zwemmen en één a twee keer Nederlandse les. Je zou er moe van worden zeg .
Heeft iemand het mobiele nummer van Kokos? Ik wil haar graag even vragen of ze mee wil doen met sint. Ik denk dat ze een keertje overslaat, maar wil het haar graag even vragen. En dan kunnen los gaan!
Ik zou er niet alleen moe maar ook gek van worden... Veuls te druk. Gym tijdelijk skippen een optie?

22 euro?!? Oke dan. Dat zijn de prijzen wel zeg...

Ik ga me omkleden, feestje. Moet wel alleen want kerel ziek helaas.

Oh ja, jurk viel tegen...... Laten hangen dus

Fijne avond!

Dat wil ik dus ook skippen Suze, maar dat wil hij niet! Nou ja, af en toe maar eens wat overslaan. Ik kan hem nu nog thuis houden van de kita he, als hij naar school gaat niet meer. En op school krijgen ze zwemmen en ik wil graag dat hij voor die tijd het liefste kan zwemmen.
Ja het is maar zwaar, kleuter zijn

Knap dat hij er zomaar insprong, dat doet mijn held op sokken never nooit niet.

Film wel heel leuk, gezellig samen met oudste dame.

Veel plezier Suus, jammer van jurk!
Vond ik ook knap ja, helemaal omdat hij best watervrees heeft en wij na zijn babyzwemmen haast nooit meer met hem zijn gaan zwemmen (doordat Jongste dat niet mocht deden we liever andere dingen). Zal best even duren denk ik bij hem. Heeft Ceetje eigenlijk zwemles?

Leuk uitstapje met oudste dame. Gezellig he? Was je alleen met haar?
Haai girls,

Hoe is het leven hier?

Jin heb je een duitse taartshop ontdekt of lees ik er weer naast? Goed dat Oudste toch het water in sprong. Hier had Sjors ook watervrees echt tot gillends toe in het water maar afgelopen zomer dook hij er ook zomaar in.

Star welke film ben je geweest? Hoop geld he, ook nog lekker popcorn gekocht? Wel gezellig die uitstapjes met z'n tweetjes zo af en toe.

Amaal geweldig dat stopwoordje, Sjimmie gebruit precies hetzelfde woordje, klinkt ook zo schattig uit de mond van een twee jarige. Ga jij weer naar de US?

Suze fijn feestje vanavond! Een leuk feest? Meneer ziek scheelt weer oppas, heb je een vaste oppas of zouden ze uit logeren gaan?

Mamax ik lees dat je geopereerd bent, fijn dat het achter de rug is, moest je onder narcose?
Schattig? ECHT irritant ha ha. Nee valt mee hoor.

Ik ga naar NY als mijn dochter doorslaapt. Zo niet dan ga ik niet mee, want ik ga mijn ouders niet opzadelen met 3 kinderen waarvan er ook nog een 1 tot 2x wakker wordt per nacht

Lekker vooruitzicht Jin, bedankt voor je opbeurende woorden.

Nummer van kokos al? Anders zet ik het wel even bij de krabbels op Hyves.

Lekker duur Star! Mijn vader was laatst met L naar Toy Story 3D geweest, heb hem niet over de prijs gehoord bedenk ik me nu. Ben zelf al in geen jaren in de bios geweest. Heb een nogal grote tv en een harde schijf vol films . Vraag me af wat mijn laatste bioscoopfilm was... Eens denken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven