HELPPPPPPP Opgesloten
zondag 17 oktober 2010 om 10:48
Ik logeer bij vriend, en vriend moet voetballen op de zondagmorgen. Dus ik bleef lekker in bed liggen, uitslapen, boekje lezen in bed...je kent het wel.
Zojuist wilde ik vol frisse moed opstaan, douchen, mijn blaas legen en aan mijn dag beginnen...dus ik wil de kamer uitlopen en *bam*, de deur gaat niet open. Shit, zowel de douche als de wc bevinden zich op de gang (gedeeld met huisgenoot) maar vriend heeft de deur van het appartement dus geheel automatisch achter zich op slot gedraaid.
En sja, hij is nu aan het voetballen dus niet bereikbaar, al heb ik hem wel per ommegaande laten weten dat ik vanaf volgende week een eigen sleutel eis .
Hij is rond een uur of 1 weer thuis dus ik moet me nog even zien te vermaken, ongewassen. Mijn blaas heb ik ondertussen al geleegd, op een niet hele charmante manier .
Wilde dit kleine leed op de zondagochtend even met jullie delen. Nog suggesties voor hoe-overleef-ik in een afgesloten appartement? Wat nou als ik straks heel nodig moet poepen
zondag 17 oktober 2010 om 11:13
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 oktober 2010 @ 11:07:
Hahahahah, ook een keer gehad bij ex. Maar die kon ik wel bereiken en hij had een reservesleutel in zijn huis liggen. Die ik helaas niet mocht houden maar ik kon er wel uit.
Als je een grote behoefte moet doen, gewoon op een krant doen. En hem het laten opruimen .Ik zal het in m'n achterhoofd houden
Hahahahah, ook een keer gehad bij ex. Maar die kon ik wel bereiken en hij had een reservesleutel in zijn huis liggen. Die ik helaas niet mocht houden maar ik kon er wel uit.
Als je een grote behoefte moet doen, gewoon op een krant doen. En hem het laten opruimen .Ik zal het in m'n achterhoofd houden
zondag 17 oktober 2010 om 11:15
Heb openingszin nog eens bekeken maar kan met alle goede wil van de wereld er niks uithalen wat jou reactie voor mij verklaard Willem.
Vriend gaat voetballen vriendin blijft lekker thuis. En nu? Moet ik voortaan als Nederlands stel perse mee met mijn man als hij ergens naar toe gaat?
TO, ach de lol er idd van inzien en hopen dat hij telefoon chekt en zich zo schaamt dat hij je lekker mee uit eten neemt vanavond
Vriend gaat voetballen vriendin blijft lekker thuis. En nu? Moet ik voortaan als Nederlands stel perse mee met mijn man als hij ergens naar toe gaat?
TO, ach de lol er idd van inzien en hopen dat hij telefoon chekt en zich zo schaamt dat hij je lekker mee uit eten neemt vanavond
zondag 17 oktober 2010 om 11:18
Ben je op de begane grond, Coffeepot?
Vent heeft mij en onze dochters ook eens per ongeluk ingesloten (was vergeten dat de de voordeur alleen met een sleutel openkon en had de sleutel bij zich) en hij werkt heel vroeg. Ben toen met dochters (toen 1 en 2) via het raam vertrokken.
Inmiddels hebben we die deur laten maken trouwens
Oh wacht, ik zie nu dat je inderdaad via het raam zou kunnen mocht "de nood" hoog worden
Vent heeft mij en onze dochters ook eens per ongeluk ingesloten (was vergeten dat de de voordeur alleen met een sleutel openkon en had de sleutel bij zich) en hij werkt heel vroeg. Ben toen met dochters (toen 1 en 2) via het raam vertrokken.
Oh wacht, ik zie nu dat je inderdaad via het raam zou kunnen mocht "de nood" hoog worden
zondag 17 oktober 2010 om 11:18
Toen ik de topic titel bij het lijstje Nieuwe Topics zag staan, was ik ervan overtuigd dat het een topic op Psyche zou zijn. Vind dit een stuk vermakelijker.
Sorry TO, leedvermaak enzo. En ja. Heb ook wel eens in die situatie gezeten, alleen had ik geen laptop / computer bij de hand. Alleen een hele stapel auto tijdschriften. Jottem.
Sorry TO, leedvermaak enzo. En ja. Heb ook wel eens in die situatie gezeten, alleen had ik geen laptop / computer bij de hand. Alleen een hele stapel auto tijdschriften. Jottem.
zondag 17 oktober 2010 om 11:19
zondag 17 oktober 2010 om 11:20
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 17 oktober 2010 @ 11:15:
Heb openingszin nog eens bekeken maar kan met alle goede wil van de wereld er niks uithalen wat jou reactie voor mij verklaard Willem.
'Vriend' is een zelfstandig naamwoord. Kijk nog maar eens goed.
Maar ik moet gaan naar kerk. Ga niet met fiets maar lopen dus moet hollen. Doei.
'Vriend' is een zelfstandig naamwoord. Kijk nog maar eens goed.
Maar ik moet gaan naar kerk. Ga niet met fiets maar lopen dus moet hollen. Doei.
zondag 17 oktober 2010 om 11:24
zondag 17 oktober 2010 om 11:26
quote:Awnye schreef op 17 oktober 2010 @ 11:18:
Nee eerste verdieping, maar als de nood heel hoog is (brand) kan ik vanuit het raam wel op het schuurdak springen, en vanaf daar naar beneden klimmen, maar liever niet .
En ja, ben heel blij met de laptop en vooral met het forum! Dank allen .
Nee eerste verdieping, maar als de nood heel hoog is (brand) kan ik vanuit het raam wel op het schuurdak springen, en vanaf daar naar beneden klimmen, maar liever niet .
En ja, ben heel blij met de laptop en vooral met het forum! Dank allen .
zondag 17 oktober 2010 om 11:29
quote:CoffeePot schreef op 17 oktober 2010 @ 11:27:
Ja hoor, masker is er inmiddels af en ik zit fris gewassen achter de computer. Straks maar even ontbijt/lunch maken.
Iemand nog leuke weblogs ofzo?Zijn wij niet leuk genoeg?
Ja hoor, masker is er inmiddels af en ik zit fris gewassen achter de computer. Straks maar even ontbijt/lunch maken.
Iemand nog leuke weblogs ofzo?Zijn wij niet leuk genoeg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 17 oktober 2010 om 11:36
zondag 17 oktober 2010 om 11:45
Hier kom ik vaak, leuke site, lekkere recepten;
http://www.kayotic.nl
http://www.kayotic.nl/blog/
http://www.kayotic.nl
http://www.kayotic.nl/blog/
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 17 oktober 2010 om 12:07