Woensdagmiddag Ikea

17-10-2010 09:14 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op woensdagmiddag ga ik met mijn 2 jongsten direct na school door naar Ikea, voor de kinderen is er dan poffertje menu voor maar 1 euro, inclusief limonade en een ijsje, Na die tijd mogen ze een uurtje spelen in smalland. Mijn kinderen vinden dit een heel leuk begin van de woensdagmiddag. Dit uurtje spelen zit ik koffie te drinken in het restaurant ( gratis met familycard ) Zijn er meer moeders die dit doen en misschien kunnen we gewoon gezellig samen een uurtje kletsen terwijl onze kinderen spelen? ( Ikea Duiven)
quote:Tuorrebout schreef op 17 oktober 2010 @ 09:34:

Laat iedereen toch in zijn waarde. Wat maakt het nou uit? Als je het zelf niet wilt, prima... maar als een ander het leuk vindt lekker laten gaan.

Wat heeft dat nou met in z'n waarde laten te maken.De 1 vindt het leuk voor de ander de hel op aarde, en ja dat wordt hier ook gepost.

Niks mis mee. Man oh man je kunt tegenwoordig hier niks meer zeggen of er komt wel weer zo'n posting achteraan.

Ga naar Babybrabbel als je niet tegen andere meningen kunt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:heejhallo schreef op 17 oktober 2010 @ 10:02:

Ach, zo lang de kinderen het leuk hebben, prima. Ik heb op een blauwe maandag een zomer in een soort kindermuseum gewerkt. Daar was een stel kinderen, heel sneu, dat elke zondag een paar uur daar door hun ouder gedumpt werden en later weer opgehaald. Het klinkt misschien een stuk meer pc of educatief verantwoord dat het een museum voor kinderen was, maar ze vonden het vaak helemaal niet leuk om daar weer gedropt te worden.

En hier in het topic blijft de moeder een uurtje en altijd binnen bereik van de kinderen naar wat ik begrijp. Snap niet wat daar mis mee is. (Al vind ik zelf IKEA een hel, dus kom er nooit).dat!
en wat Nouschi zegt
quote:mimootje schreef op 17 oktober 2010 @ 09:17:

met de kinderen naar IKEA? hell no!

Op Woensdagmiddag betekent IKEA :

Irritant Kinder Etablisement Aanschouwen
quote:nouschi schreef op 17 oktober 2010 @ 10:08:

[...]

Ga naar Babybrabbel als je niet tegen andere meningen kunt.

Zo ongelofelijk en hartgrondig eens ,is er op dit forum een invasie geweest of zo?

Maar goed Ouwe momenteel overweeg ik (om jou te ontmoeten) mijn zoon van 12 in smallland te gaan droppen. Hij is het nog niet eens maar met wat euries komen we daar ook wel weer uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Voor de lol naar Ikea?

Mensen ontmoeten in de Ikea?

Ik moet er niet aan denken.

'Willen de ouders van Destiny, Hope, Kevin, Chakira, Noa en Joe hun kinderen komen ophalen bij het ballenbad?'
vreselijk naar Ikea, daar ga je toch niet vrijwillig naar toe?
ik vind ikea echt vet!

op de juiste uren. Dus niet zaterdagmiddag, maar maandagavond ofzo, kan ik lekker aan keukenkastjes trekken.

Ik kan me zo voorstellen dat je dit retegoedkoop uitje prefereert boven zo´n kinderspeelparadijs, waar ik het nut nog nooit van heb ontdekt. (Hoewel ik daar nog nooit ben geweest, maar ik stel me er de hel bij voor)

Mijn moeder deed dit met onze bieb trouwens. Maar goed, dat is dan wel cultureel verantwoord zeg maar.
HORROR!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
@ Enn, gezellig! Maar je zoon komt smalland niet meer in, haha, dat is tot 11 jaar. Maar hij lust vast wel een bordje friet met zweedse balletjes ( ik trakteer)

Ik kon de reacties eigenlijk wel verwachten, maar ach, mijn kinderen vinden het echt een leuk begin van de woensdagmiddag, we zijn gisteren trouwens ook nog even op een verloren uurtje naar smalland gegaan, ik zie het als een leuk alternatief als het in de speeltuin nat of koud is en de kinderen kunnen ff lekker een uurtje hun energie kwijt, we wonen er immers heel dichtbij. Je krijgt trouwens tegenwoordig een beeper mee, ouders worden niet meer omgeroepen.

Enn, ff offtiopic, ik heb heel goed nieuws over mijn pleegdochter, rechter heeft vorige week OTS uitgesproken voor een jaar met een officiële uithuisplaatsing en advies in het rapport van de kinderbescherming heeft hij opgevolgd , ze vinden dat het in haar belang is dat ze bij mij blijft wonen. Behalve dat dit op zich al fantastisch is ga ik ook een pleegzorgvergoeding krijgen, echt een heel flink bedrag, goed he?
ouwe, gefeliciteerd!
Ik doe mijn kinderen meer plezier met een speeltuin (zijn ze ook gelijk even lekker buiten) maar veel plezier in de Ikea. (iew, net als Aruuba kan ik niet zo goed tegen al die zweeds ballen etende mensen. En die beker maar gratis bijvullen...) Dan drink ik liever mn eigen drinken bij de speeltuin. Denk ook dat je daar meer medemoeders/vaders treft dan Ikea op woensdagmiddag.
@alle Ikea tegenstanders: Owéééé, als ik één artikel van Ikea in jullie huis aantref.... (jammer dat ik dát niet kan checken )

TO, lekker doen wat je wilt doen hoor....je schreef als dat je het niet voor jezelf doet, maar voor je kind...en ja, dat is leuk voor 'm.
quote:Hightea schreef op 17 oktober 2010 @ 10:39:

Is het ineens in om de Ikea af te kraken?

Anyway, ik ga daar zeker vrijwillig naar toe.

En waarom zou ik niet. Ze hebben daar bv. echt handige en leuke keukendingetjes. Niks mis mee om daar af en toe een slagje te slaan voor een redelijke prijs.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ouwe, wat een fantastisch nieuws over je pleegdochter!

En gewoon lekker naar de IKEA gaan. Het lijkt mij idd een goed alternatief. Mijn dochter is nog te jong voor Smalland, dus ik heb geen idee of ze het wat vindt. Maar als ze dat heel erg leuk vindt, dan zou ik ook wel daarom naar de IKEA gaan.
En ik ging zonder kind ook graag naar de IKEA. Heerlijke winkel vind ik het!
We gaan ook als het weer het toelaat iedere dag naar de speeltuin, ik erger me totaal niet aan zweedse ballen etende mensen, en die beker de tweede keer vullen, dat wordt toch gewoon aangeboden bij Ikea en als iemand nog dorst heeft is dat toch prima voor mij. Ik ontmoet genoeg andere moeders, daar gaat het me ook niet om. Ik zou zeggen, zet al je aversie tegen Ikea even opzij, ga eens met je kinderen poffertjes eten bij Ikea en laat ze eens een uurtje spelen in Smalland en vraag ze eens hoe ze het vonden. Je bent er toch geen uren, anderhalf uur moet toch wel op te brengen zijn. Maar misschien heb ik wel heel rare kinderen, wie zal het zeggen. Mijn kinderen vinden het leuk, net als ze veel andere dingen ook leuk vinden. Als ik 1 keer per week met ze naar Ikea ga poffertjes eten en ze daar in Smalland laat spelen, dat wil toch niet zeggen dat ik nooit in een gewone speeltuin kom of nooit met ze naar het bos ga?
Vinden die medewerkers van de ballenbak dat niet raar, dat je kinderen daar elke woensdag zijn? KLinkt als een soort verkapte opvang.
Het is toch ook een soort opvang? Alleen is het dan wel de bedoeling dat je als ouder in de Ikea blijft.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ouwe, toevallig woon ik in Duiven, als mijn kinderen nog die leeftijd hadden gehad, zouden ze het ook leuk gevonden hebben. Ze zijn alleen 14 en bijna 20, dus wat te oud voor Smalland. Ik ga ook vaak voor de gratis koffie en even zitten in het restaurant, hoor.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik hou van de Ikea, wij hebben zelfs zelfverzonnen Ikea-liedjes die we in de auto zingen
Alleen op zaterdag is het me veel en veel te druk, poeh. Maar door de week valt het wel mee. Soms eten we er ook een hapje. Mijn kinderen vinden dat nog steeds leuk.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Mijn oudste vindt de Ikea ook geweldig. Die gaat liever bij Ikea eten en spelen in Smalland dan naar de McDonalds. Wij wonen op een 15 min. rijden van de Ikea (andere Ikea) en gaan af en toe langs. Dan idd. een goedkoop menu en gratis koffie en de kinderen spelen.

Hightea, 1 uur geleden

Dat heb ik met de Antillen - werkelijk vreselijk.

Maar IKEA.... vreselijk... want? Te druk? Niet als je op een doordeweekse ochtend/middag gaat
Dochterlief houdt ook van Ikea, die vindt het een uitje als ze in de ballenbak mag. Hotdog en ijsje maken het helemaal af.

Vanaf dat ze nog geen 3 jaar was herkende ze het logo en het gebouw. Als we, waar dan ook in Europa langs die winkel rijden roept ze keihard Ieee-keeee jaaaaaaaaaa. Dat heb ik d'r bij de M van MacDonalds nog niet horen doen (godzijdank).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven