Woensdagmiddag Ikea
zondag 17 oktober 2010 om 09:14
Op woensdagmiddag ga ik met mijn 2 jongsten direct na school door naar Ikea, voor de kinderen is er dan poffertje menu voor maar 1 euro, inclusief limonade en een ijsje, Na die tijd mogen ze een uurtje spelen in smalland. Mijn kinderen vinden dit een heel leuk begin van de woensdagmiddag. Dit uurtje spelen zit ik koffie te drinken in het restaurant ( gratis met familycard ) Zijn er meer moeders die dit doen en misschien kunnen we gewoon gezellig samen een uurtje kletsen terwijl onze kinderen spelen? ( Ikea Duiven)
zondag 17 oktober 2010 om 09:25
zondag 17 oktober 2010 om 09:27
zondag 17 oktober 2010 om 09:32
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 17 oktober 2010 @ 09:25:
Dat je graag medemama's wilt ontmoeten kan ik alleen maar toejuichen maar bij Ikea? Da place NOT to be op woensdagmiddag?
Ik denk dat je meer respons krijgt als je gezellig moeders zoekt om naar het bos te gaan, het park, een speeltuin, of wat dan ook maar Ikea vind ik echt het toppunt van triestHet is best wel koud, kan me wel voorstellen dat het lekker is om ergens binnen te zijn. En een speelparadijs is ook niet echt goedkoop. Wat geeft het nou als zij er plezier hebben?
Dat je graag medemama's wilt ontmoeten kan ik alleen maar toejuichen maar bij Ikea? Da place NOT to be op woensdagmiddag?
Ik denk dat je meer respons krijgt als je gezellig moeders zoekt om naar het bos te gaan, het park, een speeltuin, of wat dan ook maar Ikea vind ik echt het toppunt van triestHet is best wel koud, kan me wel voorstellen dat het lekker is om ergens binnen te zijn. En een speelparadijs is ook niet echt goedkoop. Wat geeft het nou als zij er plezier hebben?
het is hier binnen beter dan buiten
zondag 17 oktober 2010 om 09:32
Tuttje met een rietje, wat is het toppunt van triest als je een uurtje per week je kinderen in smalland laat spelen als ze dat zelf heel leuk vinden en dat ze het heel leuk vinden om poffertjes te eten in het Ikearestaurant? Mijn dochter van 20 vertelde me toevallig gisteravond dat ze vroeger als kind het heel leuk vond in smalland. Het gaat er toch om wat de kinderen leuk vinden, of mis ik nu iets? Ik zoek geen moeders om te ontmoeten, ik zou het alleen wel gezellig vinden om meer contact te hebben met andere moeders als ik daar zit. Net zoiets als dat je met andere moeders kletst als je kind aan het gymen is of met zwemles.
zondag 17 oktober 2010 om 09:33
Oh, ik wil ook naar Ikea! Ga wel eens met mijn moeder en/of zus, alleen maar om Zweedse gehaktballetjes, gravad lax, prinsesstårta en Daim-taart te eten. Vervolgens op alle banken gaan zitten, 26 dingen in zo'n blauwe tas stoppen en weer terug leggen, uiteindelijk met hooguit 1 dingetje naar de kassa, en bij de food afdeling nog even Zweedse lekkernijen inslaan en een hotdog eten. Topmiddag! Vooral doordeweeks als het lekker rustig is
Veel plezier Ouwe!
Veel plezier Ouwe!
zondag 17 oktober 2010 om 10:00
[quote]tuttjemeteenrietje schreef op 17 oktober 2010 @ 09:25:
Ik denk dat je meer respons krijgt als je gezellig moeders zoekt om naar het bos te gaan, het park, een speeltuin, of wat dan ook maar Ikea vind ik echt het toppunt van triest[/qu
Waarom is dit triest,als die kinderen het leuk vinden bij ikea om te spelen,dat zullen vast wel meer kinderen willen.
niet elk kind vind het leuk om weer naar het bos te gaan,of weer verplicht met moeders naar het park,om op een kleed te picknikken tussen de hondestrond.
Ieder moet doen wat hij leuk vindt,die van mij kiezen vast voor poffertjes eten bij ikea,en moeders gaat daar lekker aan de gehaktballen,want die vind ik wel lekker.
Ik denk dat je meer respons krijgt als je gezellig moeders zoekt om naar het bos te gaan, het park, een speeltuin, of wat dan ook maar Ikea vind ik echt het toppunt van triest[/qu
Waarom is dit triest,als die kinderen het leuk vinden bij ikea om te spelen,dat zullen vast wel meer kinderen willen.
niet elk kind vind het leuk om weer naar het bos te gaan,of weer verplicht met moeders naar het park,om op een kleed te picknikken tussen de hondestrond.
Ieder moet doen wat hij leuk vindt,die van mij kiezen vast voor poffertjes eten bij ikea,en moeders gaat daar lekker aan de gehaktballen,want die vind ik wel lekker.
zondag 17 oktober 2010 om 10:02
Ach, zo lang de kinderen het leuk hebben, prima. Ik heb op een blauwe maandag een zomer in een soort kindermuseum gewerkt. Daar was een stel kinderen, heel sneu, dat elke zondag een paar uur daar door hun ouder gedumpt werden en later weer opgehaald. Het klinkt misschien een stuk meer pc of educatief verantwoord dat het een museum voor kinderen was, maar ze vonden het vaak helemaal niet leuk om daar weer gedropt te worden.
En hier in het topic blijft de moeder een uurtje en altijd binnen bereik van de kinderen naar wat ik begrijp. Snap niet wat daar mis mee is. (Al vind ik zelf IKEA een hel, dus kom er nooit).
En hier in het topic blijft de moeder een uurtje en altijd binnen bereik van de kinderen naar wat ik begrijp. Snap niet wat daar mis mee is. (Al vind ik zelf IKEA een hel, dus kom er nooit).