Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Juud GEFELICITEERD!!!!! leuk zeg, weer een hormonaal gevalletje erbij

CD, dus en zware dag gehad, sterke de komende tijd

Bridges, goed dat je het aangekaart hebt en dat je het nu de laatste dagen wat rustiger aan mag doen.

Rissie dus nog steeds misselijk maar gelukkig niet spugen. Gaat het wel zo op het werk? Leuk dat je lekker even mee kon klussen. en lief hè dat zingen.

Bam, dus je kan nu eindelijk een beetje genieten vanje bed. Alles mooi geworden? En Julian gelukkig dus weer helemaal het mannetje.

Amalia, Heeft Berend last van de welbekende regeldagen ? Leuk pepernoten bakken, kan ik misschien ook wel doen van het weekend. Nee, ik moet iets SB-proof maken. Nu met de bruiloft in zicht is mijn motivatie ineens geweldig

En wat leuk van de baan, moet je dan ook helemaal voor antroposifisch gaan?

Star, Alles dus weer aan de gezonde kant bij jullie? geukkig maar.

Jinny, wat naar voor je dat nu alles weer bovenkomt. Maar gelukkig was dit ziekenhuis dus wel wat meer in jullie straatje. Ging de oppas weer helemaal goed? Ik zal straks weer eens even foto's bewonderen en vanavond stuur ik je ff mail.

Mal, druk druk druk dus bijjullie in huis. Nog wel wat rustiger door de oppasmevrouw, of is dat nu niet?

Ja....en toen werkte mijn gatenkaas niet meer mee, moeten jullie maar niet zoveel schrijven in 1 avond

Ik ben hier druk aan het verzinnen en regelen voor de dag, eerste schok al bekomen van de fotograaf, ik denk dat we er 1 van het vaste land nemen... wat een prijzen. En ik wil alles digitaal, crea meut die ik ben wil ik het zelf doen, met de foto's rotzooien.

Vandaag ook Thijmen zijn KDV foto's gekregen, erg leuk. En volgende week wo mag hij verkleed komen en dan komt ook Sinterklaas. Hij zingt nu druk sinterklaasje bonne bonne bonne, nou ja... ik zing sinterklaasje en hij bon bom bo, wel erg grappig. Hij begint nu wel echt in de papegaaienfase te komen, dus dat geeft hoop, qua praten.

Verder weinig nieuws.

Nu weer werken
Hel, kan ze niet eerst in A'dam blijven?
irritent hel. ik zou of de verhuizing idd uitstellen, of vragen of je van feb tot aug andere dagen mag werken.
Ik wil ook wel plaatjes komen schieten Enka Leuk hoor, plannetjes maken! Je bedoelt dat Mare eerst in A'dam op KDV blijft terwijl we in H wonen? Dan moet ze zo lang in de auto elke keer (ov kost dan te veel tijd), 's avonds staat het zeker tot 7 uur muurvast. Dus dat zie ik zelfs voor een half jaar niet zo zitten.

Je avatar is weer pleitos Amalia, wat doe je toch de hele tijd?! Tijdelijk werkdagen schuiven zou kunnen, maar dan moet Mare in augustus weer switchen naar een andere groep. Ook niet ideaal dus.

Mmm, ik denk (maar dat is nu hoor) dat het een half jaartje uitstellen wordt. Nog maar eens goed over nadenken.
zo blijf je natuurlijk wel redenen houden om het uit te stellen .

is er geen ander kdv waar ze heen kan?, of is er maar 1tje?

of oma die tijdelijk bijspringt?

of toch voor andere dagen, half jaar is zo voorbij
Romcom's zijn romantische comedy's Hel.

Een gastouder voor een half jaar is geen optie?

Enka, wij hebben via via iemand gevonden die het als hobby deed. Ze had een portfolio mee dat ze kwam, dus we konden ook zien wat voor foto's ze maakt. Inclusief boek hebben we geloof ik 550 euro betaald. Alle negatieven hebben we er ook bij gekregen. Kun je niet zo iemand zoeken?
Of altijd andere dagen blijven werken? Welke dagen zouden dat worden dan, heel beroerd?
wanneer zijn eigenlijk de zwangere dames uitgereken?
weer wat geleerd, Mamax. Dat wist ik ook niet.
Hahahahaha jullie zijn echt zo grappig

Ben echt niet zwanger.

Na ruim twee jaar mag je dat best vragen Hel en ik wil er nog op antwoorden ook Nee, niet gestopt met de pil.
Ik ben vandaag werkmoe
GVD, sorry hoor. maar ik typ een onwijze lap, is het weg. Op de een of andere manier schuif ik met mijn hand ofzo over de muis (zo´n 4 kant onder aan het toetsenbord) en dan gaat ie een pagina terug. Is mijn hele tekst weg.

Zo irrirant!
Gaat goed Amaal.
hier had ik laatst een discussie over met iemand. Ik dacht dat het wel kon, hij niet. Had ik toch gelijk!!

http://www.nu.nl/news.jsp?n=1332977&c=122&rss

lachen
ik doe niets met de avator hel, al een week niet. ik zie gewoon een kruisje, heel raar.
Nou, ik heb een bloemetje geplaatst. Zo blij hel?
Naaa vaag verhaal zeg!
Ehm Amalia, ik durf geen link van jou meer te openen... Lekker zelf gemaakte pepernoten! Mmmmm. Hier in de sintzak zit volgens mij ook een zak (van een vriendinnetje), ben benieuwd! Hier lonkt de Harry P. ook. Ik krijg em in de zak van sint (of zal ik vanavond mijn schoen ineens gaan zetten? )

Bam, ik ben 14 januari uitgerekend. Heb je vannacht wel lekker geslapen in je bed?

Hel, niet uitstellen, dan wordt het weer niks. Mare mag wel een half jaartje hier komen hoor, geen probleem.

Star, ANTWOORD!!!

Enka, fotografen zijn inderdaad heeeeeel duur! Heeft Rissie geen tip voor je? Misschien kent zij iemand? Ben benieuwd naar je mail.
hahaha goeie Jin! Maar dit is gewoon een verhaaltje van NU.nl, durf je dat wel? Echt onschuldig.
Nu zie ik de foto van Laurens, moest dat een bloemetje zijn?

Bedankt voor alle felicitaties! Vandaag extra gewerkt en net de boodschappen voor morgen gehaald en nu ben ik moe. Zeg ik in de auto tegen Vent,

Ik vraag me af wat ik morgen van Mart krijg...

Huh morgen, je bent toch zaterdag jarig?

Ja duh en daarom vier ik het doordeweeks op donderdag .

Pff mannen! Nou ja het is dat hij verder zo leuk is en dat ik hem de komende tijd nog hard nodig heb, maar anders .

Romcom had ik ook nog nooit van gehoord, ik ga ook meer voor de actie!

Ris lekker een nuttig dagje vandaag, ik wij moeten hier ook hoog nodig eens verder. Ik heb gezegd voordat ik moet bevallen, ik alles klaar wil hebben in huis. Dus nu hebben we een beetje tijdsdruk (niet dat we ons daar ooit wat van aantrekken, helaas)

Balen Hel dat ze pas in aug. plek hebben, weet je al wat je gaat doen?

Zelfgebakken pepernoten vind ik echt niet lekker. Gister met de kids ook gedaan, maar ik vind ze niet te eten. Geef mij maar de kleine kruidnootjes van de bakker.
ik zie blommen
Oh ja ik nu ook.

Bam ik ben denk ik 21 juli uitgerekend. Heerlijk een donsendekbed, lekker warm! Of vind je het te warm?
nee te koud.
Mannen inderdaad, je zou ze soms toch wat!
Ik vraag me af wat ik morgen van Mart krijg...

Huh morgen, je bent toch zaterdag jarig?

Ja duh en daarom vier ik het doordeweeks op donderdag .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven