Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lootje? ik heb geen lootje gezien!
Goedemorgen,

Even snel, ik zoek Rebbel i.v.m. behang. Weet iemand waar ik haar kan vinden? Volgens mij had ze geen emailadres doorgegeven.

Fijne week allemaal.
quote:amalia schreef op 17 oktober 2010 @ 21:46:

[...]

Zo ik schrik echt man, krijg er kippenvel van! Ik wilde dat ook altijd heel graag, 2 kinderen en dan nog een 2ling. Men, ik was zo blij dat er maar 1 kind in mijn buik zat bij de echo!!

Ach arm vriendinnetje van je..

Maar wel heel gaaf hoor. En helemaal als het straks 2 meisjes blijken te zijn

Lootje ingeleverd!

Verloskundige dacht nu een jongetje en een meisje te zien. Tja, vriend ziet ze niet meer in een gewone auto passen, huis is onwijs leuk op een leuke plek met een grote tuin, maar met maar 3 slaapkamers en nu geen mogelijkheden voor 1/2 extra slaapkamers. Hij had sowieso wat meer tijd nodig om aan een derde te wennen. Maar het past wel echt bij ze. En zo grappig, ik riep dit al zeker een week of 6!

Lootje ingeleverd?! Jij bent snel!
Mini heeft gisteren eindelijk op het potje geplast :clap: Meteen de hele dag, dus hij schiet op met z'n stickertjes voor de brandweerboot

Bezichtiging aangevraagd voor een ontzettend leuk huis dicht bij de binnenstad. Kwam ik 'zomaar' op Funda tegen.

Bam, :clap: goed hoor, je eigenste voicemail!

Juud, ik moest onder narcose. Het weekend wel vermoeider geweest, maar ik was er gelukkig niet misselijk van. Ik lag ook maar een half uurtje onder zeil, dat zal ook gescheeld hebben.

Star, om je meiden! Ceetje is ook aardig uitgekookt hè? Maxi ook, Mini kreeg bij elke keer op het potje plassen een sticker en bij 30 stickers een brandweerboot. Gaat Maxi heel stiekem op het potje zitten om vervolgens heel blij te roepen dat Mini alweer geplast had
Oh Mamax, sorry! Lekker dat het achter de rug is. Nu maar weer herstellen deze week he.

Ben een beetje van de leg, mijn moeder is niet in orde. Dok is gebeld enzo. Hoop dat het spanningen zijn..
O wat naar van je moeder Compu. Niks ernstigs hoop ik? Moeders niet in orde, daar kun je aardig van de leg van raken ja...

Mamax, knappe Mini! (btw het is : applause : en niet : clap : ) En uitgekookte Maxi ja, hahaha! Fijn dat je snel weer opgeknapt bent. Hoe is eht nu, nog napijn gehad (en dan inderdaad liever niet op drukken nee ). Ooo, schrikken voor je vriendin zeg (nou ja, vooral haar vriend dan...). Maar wel leuk straks (over een jaar of 5 )!

Star, voor je kleine onderhandelaar. Beroepskeuzetest: hostage negotiator? Verschrikkelijke ikke leuk? Ik heb Foeksia de miniheks voor de herfstvakantie in de planning (zal even checken of die niet 3D is ).

Jin, dappere Oudste, met warervrees zo erin plonzen! Petje af voor jouw schedule meis (ik sluit me aan bij Bam; vind het met 1 kind al druk...).
Compu, dat is niet niks. Waar heeft ze last van?

Ik heb Rebbel even voor je geloept trouwens, ze schrijft nog wel eens op het aug/sept 2009 topic, misschien heeft Star een mailadres voor je.
Hel, voor Mini dan Napijn ook niet gehad. Vrijdag en zaterdag nog paracetamol genomen, gisteren was ik het vergeten, maar geen last, dus verder ook maar niet meer genomen.

Ik heb een bezichtiging aangevraagd voor een huis in een zijstraat van waar jij toen hebt gekeken aan de singel. Weet je waar ik bedoel? Zo'n leuk huis!
Oooo, ja, ik wist dat ik nog ergens op wilde reageren, maard at was op dat huis van jou! Jaaa, dat is een leuk buurtje! Gaaf zeg, ik ga even spieken op Funda. Wanneer ga je kijken?
mmm, kan zo snel effe niet vinden. Doe es een linkje?
Ik heb hem op Hyves gezet, Hel. Weet niet wanneer we kunnen kijken, ik neem aan dat de makelaar vandaag wel belt.
Ah, dank. Heel erg leuk huis!! Gaaf met die schuifdeuren, en leuke tuin en zolder, mooie badkamer... Ik zie het wel zitten. Ben je niet bang dat het klein is voor jullie, 106 m2 (of zit de zolder daar niet bij?)? Denk dat jullie nu groter wonen toch?
toch weer verhuisplannen Mamax

Zeg dames lootje inleveren kan al, je hoeft nog geen presentjes door te geven.

Compu, Rebbel even in de google optie hiernaast intypen en een berichtje op haar topic achterlaten?
Beneden is nu 5.40 x 11. Huis daar is 6.20 x 10 Een beetje hetzelfde dus. Boven is wel iets kleiner. Maar tuin is weer 2x zo groot en op het zuiden. We moeten gewoon even kijken eerst, ik vind alles om de hoek ook wel weer een groot voordeel.

Amalia, ander huis blijft wel kriebelen. Waar we nu wonen is niet m'n droomhuis.
Ja, die tuin ziet er heerlijk uit. Maar true, je moet het gewoon eerst zien. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ow, lootjes inleveren? Zo even doen.
Ik heb geen mail, dus dan word lootje inleveren erg lastig

Goedemorgen!

Compu: Ah wat naar, hopelijk niks ergs.

Mamax: Klinkt leuk zal zo eens spieken. Fijn dat je er geen last meer van hebt!

Hahaha die maxi, wel erg lief!
Gutemorgen madels
Dankje Mamax, heb haar getraceerd!

Heb nog steeds zoveel aan de kleding van jou en Amalia.

Gisteren had hij een Gap vestje aan en vanmorgen weer leuke sokjes..
Hé Compu, ik heb je via Viva uitnodiging verstuurd om vriendjes te worden. Dan kan ik zo misschien een e-mailadres sturen of is er een simpelere manier? Kan het ook via hyves naar Star sturen en dat zij het doorstuurt.
Grappig, ook dat vrienden worden via Viva kende ik niet. Eenzijdig gebruik van het forum van mijn kant.

Heb je gemaild, Rebbel. Als het niet lukt, vragen we Star erbij.

Ik heb een Actifry en ben er zo blij mee! Hij is echt amazing!!

CG heeft 'm vorige week meegehad naar kookles op school (in de bus!).
Is dat zo'n frituurpan waar maar 1 lepeltje olie in gaat?

Zaterdag om 11 uur hebben we de bezichtiging. Ik ben benieuwd!
Precies, zo'n pan. Heb net warme appel gemaakt, heerlijk.

Fan-tas-tisch huis!! Helemaal mijn smaak. Wil ook mee met bezichtigen haha.
Hij had CG's kookles overleefd dus? Wel dapper hoor, dat je een frituurpan mee durft te geven naar kookles, ik zou als de dood zijn voor m'n reputatie Heb je er ook al patat mee gemaakt?
quote:mamax schreef op 18 oktober 2010 @ 10:57:

Beneden is nu 5.40 x 11. Huis daar is 6.20 x 10 Een beetje hetzelfde dus. Boven is wel iets kleiner. Maar tuin is weer 2x zo groot en op het zuiden. We moeten gewoon even kijken eerst, ik vind alles om de hoek ook wel weer een groot voordeel.

Amalia, ander huis blijft wel kriebelen. Waar we nu wonen is niet m'n droomhuis.

Verkohoohooooooppppp de tent dan.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven