Lush!
maandag 18 oktober 2010 om 16:49
quote:Boom_87 schreef op 18 oktober 2010 @ 09:07:
Ik wilde steeds al stiekem wat bestellen om te proberen. Nu heb ik eindelijk een excuus. Ik heb nog een cadeautje nodig voor een 15 jarig meisje en dan kan ik natuurlijk ook iets voor mezelf bestellen
Vraagjes aan de kenners:
- Ik heb ongeveer 10 euro te besteden voor het cadeautje. Ik denk aan 2 dingen voor in bad. Welke ballen zijn bijvoorbeeld lekker om te ontspannen, of gewoon echt heel lekker? (het is een gedeelte van het cadeautje dus het geeft niet als het niet zo veel lijkt).
- Voor mezelf wil ik graag een zeep voor onder de douche. Iemand een tip voor een vegetarische rustige en een wat verkwikkende (ook vega)?
Voor de ballen denk ik aan Sex Bomb een roze bal, met veel geur, en Avobath die bal met avocado, ruikt groenig, met vleugje citroen.
Ook Amandopondo is leuk, heel veel schuim op je bad !
Ik wilde steeds al stiekem wat bestellen om te proberen. Nu heb ik eindelijk een excuus. Ik heb nog een cadeautje nodig voor een 15 jarig meisje en dan kan ik natuurlijk ook iets voor mezelf bestellen
Vraagjes aan de kenners:
- Ik heb ongeveer 10 euro te besteden voor het cadeautje. Ik denk aan 2 dingen voor in bad. Welke ballen zijn bijvoorbeeld lekker om te ontspannen, of gewoon echt heel lekker? (het is een gedeelte van het cadeautje dus het geeft niet als het niet zo veel lijkt).
- Voor mezelf wil ik graag een zeep voor onder de douche. Iemand een tip voor een vegetarische rustige en een wat verkwikkende (ook vega)?
Voor de ballen denk ik aan Sex Bomb een roze bal, met veel geur, en Avobath die bal met avocado, ruikt groenig, met vleugje citroen.
Ook Amandopondo is leuk, heel veel schuim op je bad !
maandag 18 oktober 2010 om 17:05
Ja, ik meen het. Maar ik ben er in dit geval niet rouwig om want het was een ellendig bedrijf, een ellendige baan en ik wou er toch niet blijven. Dus nu inderdaad weer op zoek naar werk. Ik zei tegen Mr. Anoniem dat ik het gevoel heb uit de gevangenis ontsnapt te zijn.
We gaan even lekker een weekje naar de zon, Tenerife. Lekker in een hotel en relaxen. Kan me nu al verheugen op 's ochtends in de zon ontbijten.
Ik ben nog niet helemaal beter maar het gaat al weer de goede kant op (mijn longen wilden weer eens niet). En dan is een beetje zon juist wel fijn.
We gaan even lekker een weekje naar de zon, Tenerife. Lekker in een hotel en relaxen. Kan me nu al verheugen op 's ochtends in de zon ontbijten.
Ik ben nog niet helemaal beter maar het gaat al weer de goede kant op (mijn longen wilden weer eens niet). En dan is een beetje zon juist wel fijn.
maandag 18 oktober 2010 om 17:57
quote:Pepernoek schreef op 18 oktober 2010 @ 17:18:
Ikbenanoniem, ik ken je niet maar wens je veel plezier op Tenerife, effe lekker bijkomen!
En om maar even on topic te blijven deze tip:
Neem je allerlekkerste lushproductjes mee! Bij mij is op vakantie Happy hippy favoriet!
Dank je Pepernoek. Elle en ik gaan een tijdje terug, vandaar. Ik post hier ook regelmatig mee.
Ik kan niet zonder Mange too. Heerlijk heerlijk heerlijk.
Ikbenanoniem, ik ken je niet maar wens je veel plezier op Tenerife, effe lekker bijkomen!
En om maar even on topic te blijven deze tip:
Neem je allerlekkerste lushproductjes mee! Bij mij is op vakantie Happy hippy favoriet!
Dank je Pepernoek. Elle en ik gaan een tijdje terug, vandaar. Ik post hier ook regelmatig mee.
Ik kan niet zonder Mange too. Heerlijk heerlijk heerlijk.
maandag 18 oktober 2010 om 18:21
quote:Gerdaa schreef op 18 oktober 2010 @ 10:17:
Drop! Het is zo'n rond shampoo blokje, ik weet niet het heet. Maar het bestaat dus niet meer. Je hebt echt iets gemist hoor.
Dat was hybrid, heerlijke shampoo en inderdaad een discon. Stiekum hoop ik dat het een retro wordt. Ze lagen een tijdje geleden nog in Den Haag, maar vond ze niet meer zo lekker ruiken.
Woensdag eindelijk de VIP, whoehaa.
Ik wil in ieder geval de iced wine proberen, lijkt me erg lekker. Verder ben ik ook geinteresseerd in de badballen, vind ik vaak zo lekker kruidig. Christmas eve is er volgens mij weer dit jaar en die was zoo lekker. Die wordt dan ook zeker gekocht
Ik ga proberen om me te gedragen (wil iig wel de goodiebag
) en dan net na de kerst de grote bestelling te plaatsen.
Vorig jaar had ik twee dozen vol met kerstspullen gratis, heerlijk!
Drop! Het is zo'n rond shampoo blokje, ik weet niet het heet. Maar het bestaat dus niet meer. Je hebt echt iets gemist hoor.
Dat was hybrid, heerlijke shampoo en inderdaad een discon. Stiekum hoop ik dat het een retro wordt. Ze lagen een tijdje geleden nog in Den Haag, maar vond ze niet meer zo lekker ruiken.
Woensdag eindelijk de VIP, whoehaa.
Ik wil in ieder geval de iced wine proberen, lijkt me erg lekker. Verder ben ik ook geinteresseerd in de badballen, vind ik vaak zo lekker kruidig. Christmas eve is er volgens mij weer dit jaar en die was zoo lekker. Die wordt dan ook zeker gekocht
Ik ga proberen om me te gedragen (wil iig wel de goodiebag
Vorig jaar had ik twee dozen vol met kerstspullen gratis, heerlijk!
maandag 18 oktober 2010 om 18:25
quote:Boom_87 schreef op 18 oktober 2010 @ 09:07:
Vraagjes aan de kenners:
Wat de bombs betreft zijn sex bomb en fizzbanger favoriet bij mij. Geuren allebei erg sterk.
Wat zeep betreft zijn figs and leaves en demon in the dark denk ik wel opties.
Gaan lekker snel trouwens, vier pagina's al!
Vraagjes aan de kenners:
Wat de bombs betreft zijn sex bomb en fizzbanger favoriet bij mij. Geuren allebei erg sterk.
Wat zeep betreft zijn figs and leaves en demon in the dark denk ik wel opties.
Gaan lekker snel trouwens, vier pagina's al!
jennie79 wijzigde dit bericht op 18-10-2010 18:27
Reden: iets toevoegen
Reden: iets toevoegen
% gewijzigd
maandag 18 oktober 2010 om 20:42
@ikbenanoniem,
Ik ben zo benieuwd! Ik heb nu een zeep van Lush, weet even niet hoe het ook alweer heet en kan het ook niet vinden op de site, maar het ruikt naar kokos en is wit met een roze-achtige bovenkant. Heerlijk is ie...de hele badkamer ruikt er lekker door! Kan niet wachten op m'n nieuwe spulletjes.
Ik ben zo benieuwd! Ik heb nu een zeep van Lush, weet even niet hoe het ook alweer heet en kan het ook niet vinden op de site, maar het ruikt naar kokos en is wit met een roze-achtige bovenkant. Heerlijk is ie...de hele badkamer ruikt er lekker door! Kan niet wachten op m'n nieuwe spulletjes.
dinsdag 19 oktober 2010 om 11:34
Ik ben niet zo van de Lush zepen. Ik vind de I should coco en de HIWTK lekker ruiken, maar als ik me ermee was krijg ik een hele trekkerige huid. Ik vind de douchegel Yummie (x2) wel lekker. Die droogt niet uit en ruikt lekker naar aardbeien.
Misschien een tip voor cocosliefhebbbers: de Douglas heeft lekkere cocosdoucheschuim.
Ik heb thuis geen bad maar als we op vakantie gaan vaak wel. Dan neem ik nog wel eens iets badachtigs van de Lush mee.
Misschien een tip voor cocosliefhebbbers: de Douglas heeft lekkere cocosdoucheschuim.
Ik heb thuis geen bad maar als we op vakantie gaan vaak wel. Dan neem ik nog wel eens iets badachtigs van de Lush mee.
dinsdag 19 oktober 2010 om 12:08
Ik gebruik ook geen zeep voor het douchen, alleen voor mijn handen te wassen dus dat schiet niet op als je nog 4 blokken hebt liggen
Ik vind de snowfairy sg dus heerlijk
En in de zomer Happie Hippie en ik vind The Olive Branch ook zalig, dus dat is ook een favoriet, daar heb ik ook altijd wel een fles van staan.
Ik vind de snowfairy sg dus heerlijk
En in de zomer Happie Hippie en ik vind The Olive Branch ook zalig, dus dat is ook een favoriet, daar heb ik ook altijd wel een fles van staan.
dinsdag 19 oktober 2010 om 12:59
Ik heb nu al te veel sg en jelly. Ik heb een restje TaaiTaai (ca. 100ml), een klein potje Whoosh (uit goodybag), 1/3 Dreamwash, 1/4 the Olive Branch, een nieuwe fles Grass en nog twee 100ml retro's (Narkotic en Happy 4 Sad) .... en morgen komt daar vast nog meer bij! Ik ben erg benieuwd naar Iced wine en Glögg namelijk