3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Net met ukkepop bij het consulatieburo geweest, ze stonden er van te kijken dat ze niet meer zo'n dik propje is! haar gewicht/lengte verhouding is prima, ze mag zelfs nog iets aankomen (en dat na een weekend met taart enzo)
pop, dat biedt hoop.

Hij wou wel samen met mij op dansles
a docter a day keeps the apple away
t gaat dus goed met ukkepop! Hoe oud is ze eigenlijk?
hihi, ik ben net een verliefde puber.

Nou ben ik ook niet lang puber af maar toch
quote:marmul schreef op 18 oktober 2010 @ 16:25:

t gaat dus goed met ukkepop! Hoe oud is ze eigenlijk?

Ze is donderdag 2 geworden

Ik heb ook nog een grote pop en die is 8
Hoe oud ben jij eigenlijk marmul?
Goedemiddag dames!

Heb een druk (maar gezellig) weekend gehad, op het werk zijn zieken dus ook druk en heb net gehoord dat de zaak van een vriendin op het randje van een failliesement (hoe schrijf je dat eigenlijk??) staat.... Balen, ik wil haar heel graag helpen maar zou niet weten hoe.. heb helaas de staatsloterij niet gewonnen, dus financieel kan ik haar niet uit de put trekken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn therapie wordt afgeschaft per 1 januari

En ik had een waardeloze dag (lees: niks interessants of geleerd ofzo) én mn wc is zeiknat want er is lekkage die bij de bovenburen vandaan komt. En ik wil poepen maar dat zie ik niet zitten met dat geplons. *lampje* Ik ga wel met een paraplu op de pot!

Adem in, adem uit.. Nog 4 uurtjes en dan is de dag om en mag ik slapen..
Chooc, hoezo afgeschaft?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Choco, jij hebt nog een toilet!

Ik zal zo mijn chemisch toilet installeren.
Bezuinigingen roosje..

En net de woningbouw gebeld, ze kunnen waarschijnlijk niks doen want ik weet al wat het probleem is, de voegen zijn rot. Hadden wij ook waardoor we een badkamer renovatie moesten.. Zucht..

Bi weet jij een tijdelijke oplossing?

Situatie: als bovenbuurman doucht, klettert het bij ons naar beneden via het plafond..

Ik ga eten maken, tv kijken en naar bed. Echt, wat een dag.. Ik wil vingers in mn oren doen en keihard LALALALAAAA gillen!
Goedemiddag

Ben er af en toe vanavond. Wil nog een heleboel doen. En ook nog lekker op de bank hangen en wat tv kijken en koken en.. en.. ehm, Ik ga maar beginnen met koken. Hutspot, dat past wel bij dit weer.
maar houdt de hele groep op of hebben ze de periode verkort? Bij ons zijn er wel geluiden dat ipv max 9 maanden, ze terug moeten naar max 6 maanden
ik kom net bij psych vandaan.

het is officieel: het is geen dipje maar een depressie.

chooc, mag ik bij je cluppie komen?
ah verdorie Appeltje
Ow lief Appeltje
voor Appel

'Scheelt' het nu je weet wat het is, zodat er gericht aan gewerkt kan worden? (sorry, misschien een onnozele vraag...)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
wel een fijn gesprek gehad en hij wilde me deze week nog een keer zien. dat vind ik zelf ook fijn.

ik heb hem dingen verteld waarvan ik vooraf dacht: dat zal ik nooit uitspreken.

knap van m dus dat ie dat uit me heeft weten te krijgen.
absoluut geen onnozele vraag hima!

ja, het heeft nu een naam en kan aangepakt gaan worden.

wrs gaat ook mijn medicatie veranderen.

maar daar mocht ik nog even over nadenken.
Appel
goed dat je open bent geweest Appeltje en zoals Hima zegt, weten wat er is, is het begin om beter te worden
dank voor de knuffels lieverd, ik neem ze met beiden handen aan!
Dan krijg je er nog een extra Appel
thnx!

appelhond knuffelt me ook al heel de dag suf.. zo lief!
Goediefning!!

Appeltje ik snap dat je schrikt van het woord 'depressie' maar het heeft nu in elk geval een naam, ik denk niet dat je je daardoor ineens slechter zult gaan voelen. Het is in elk geval wel iets waar je mee aan de slag kunt! Nogmaals

En Appelhond is lieeffffff

*wil ook een Appelhond!* ---> Stampvoetsmiley!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven