3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
haha dat klopt egel!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Bam, geen domme vragen stellen meis!

Je mag egwel de OP maken

hoef ik het ieder geval niet te doen
Alle reacties Link kopieren
voor Bam
Alle reacties Link kopieren
Marmotje, is de liefde wederzijds?
Alle reacties Link kopieren
ik heb iets geks:

iemand wil mijn sv worden

moet zeggen dat de verleiding groot is, maar mehn wat heb ik nu aan mijn fiets hangen was toch wel de 1e reactie.
Alle reacties Link kopieren
Het is op viva al hetzelfde als IRL, ik klets voornamelijk tegen mezelf
Alle reacties Link kopieren
goed moment om maar terug naar bed te gaan.

Anders is straks het topic vol zonder dat we nieuwe OP hebben.
Alle reacties Link kopieren
voor egel:



er was eens een marmotje, die leefde in het bos. Het was een jong marmotje, met de naam doos. Marmotje voelde zich soms wel alleen, maar gelukkig had ze een paar vrienden. Op een dag krijgt marmotje kriebels in haar buik van een ander marmotje. Dit vind ze wel raar want het marmotje met de naam macho kent ze al heel lang. Het marmotje word er verlegen van en gaat alleen in haar holletje zitten. Na een paar dagen gaat ze toch maar weer naar buiten en komt macho tegen. Ze besluit haar angsten opzij te zetten en hem te zoenen. Gelukkig vind macho dit leuk en zoent hij dDoos terug. Ze leefde nog lang en gelukkig



a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of de liefde wederzijds is egel. Het zou leuk zijn maar ik ben al blij dat het een goede vriend van me is..



Binnekort gaan we een weekendje weg met nog meer mensen, is kijken wat het brengt
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:20:

ik heb iets geks:

iemand wil mijn sv worden

moet zeggen dat de verleiding groot is, maar mehn wat heb ik nu aan mijn fiets hangen was toch wel de 1e reactie.



Als jij denkt dat je het kan omdat diegene gevoelsmatig iets verder van je afstaat dan een potentiele relatie zou staan dan zeg ik doen!

Als je diegene leuk vind in de zin van ach dat zou best eens goed kunnen klikken niet doen!



Sex is leuk en lekker maar als sex lief is dan is het niet alleen sex meer en wordt het gevaarlijk voor je hart.

Believe me....I know aaaaallll about it
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het verhaaltje!



Blijft nog even spannend dus bij jou.

Gewoon ervoor gaan, je hebt niks te verliezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 19 oktober 2010 @ 00:24:

ik weet niet of de liefde wederzijds is egel. Het zou leuk zijn maar ik ben al blij dat het een goede vriend van me is..



Ik ben niet een objectieve raadgever in deze maar als het echt een goede vriend is: hou het dan zo!
Alle reacties Link kopieren
dat zeg je mooi BAM, en volgens mij klopt t!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 19 oktober 2010 @ 00:28:

[...]





Ik ben niet een objectieve raadgever in deze maar als het echt een goede vriend is: hou het dan zo!



Maar luister vooral niet naar mij hoor.

Ik heb ook achteraf meer spijt door de omgeving dan door dat tussen goede vriend en mij.



Waarom reageer ik hier eigenlijk op als ik niks zinnigs heb te melden?
Alle reacties Link kopieren
mm twee tegenstrijdige reacties!

ik zie wel hoe het gaat. Als hij mij ook leuk vind zal dat wel duidelijk worden, zo neit dan laat ik het overwaaien
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
@Bam, thanks!

Daar heb ik iets aan, goede omschrijving, duidelijk verhaal.



Ik ga er dus maar even een nachtje (of meerdere) over slapen.................

Vind het lastig en wat je al zegt, dat is het ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 19 oktober 2010 @ 00:29:

dat zeg je mooi BAM, en volgens mij klopt t!Volgens mij ook maar ik ga het morgen nog eens teruglezen om te kijken of ik nog vind dat het klopt
Alle reacties Link kopieren
omdat het leuk is BAM! en soms nuttig is, en je niks beters te doen hebt
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:30:

@Bam, thanks!

Daar heb ik iets aan, goede omschrijving, duidelijk verhaal.



Ach ja...als ik het voor mezelf allemaal maar half zo goed wist he....
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 19 oktober 2010 @ 00:31:

omdat het leuk is BAM! en je niks beters te doen hebtDat is het ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jaren geweest met iemand die eerst een goede vriend was.

Vind het juist goed als je eerst vrienden bent en dan pas geliefden.

(maar ja da's mijn mening)

Conclusie:

Marmul, volg je hart en intuitie!
Alle reacties Link kopieren




a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
dank je egel, dat zal ik doen.

Wel een vraag, ben je nu nog bevriend met hem?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Oh en Marmul, aan mij en Bam heb je niks als we samen zijn, we zeggen beiden iets anders en als we er lang over doorgaan kan het zomaar gebeuren dat ik haar heb overtuigd van mijn mening en andersom

Luister in ieder geval niet naar mij, ik ben slecht in relaties.



Ben wel goed in andere dingen (werk/vriendin/moeder zijn)

Alle reacties Link kopieren
mm maar ervaring is wel handig egel. Ik ben nog een jong broekie X-D! haha
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven