3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
weet je... dat helpt ook geen fuck!

Als je onzeker bent blijf je dat wel denk ik... maar dat betekent vind ik enkel dat diegene belangrijk voor je is... als je er onverschillig instond... dan was het ook niet goed he?... natuurlijk moet die onzekerheid niet overheersen of zichzelf in ''raar'' gedraag uiten ofzo... maar een beetje onzekerheid is wel gezond denk ik...



Jouw trouwdag komt nog wel hoor bad



bruiloft is al afbetaald... allang... heb zelfs vorige week juist geld gewonnen ... dus maar ff w88 tot dat op is... anders krijgt ie de helft bij scheiding
Alle reacties Link kopieren
quote:courageux schreef op 19 oktober 2010 @ 01:35:





Jouw trouwdag komt nog wel hoor bad







Als ie ooit komt ben je hierbij uitgenodigd





(je hebt helemaal gelijk met wat je zegt hoor, daarom pakte mijn huwelijk ook niet goed uit en hoop ik, weet ik dat jouw en andere huwelijken dat wel doen. En misschien mijn toekomstige huwelijk ook wel, wil wel een jurk volgende keer dus dat is al echter )
Alle reacties Link kopieren
yeah!



nou ben benieuwd wanneer het is hoor...



want dat als het ooit komt is volkomen ongeloofwaardig natuurlijk als je al begint met dat je de volgende x wel een jurk wilt ... je wil wel je wil wel ...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Cour, Ik wil! Ik wil zo graag ten overstaan van alle vrienden, familie en de hele goegemeente mijn liefde en trouw aan deze man verklaren, echt ik wil.

Maar ik durf niet meer.

Ik durf het niet eens meer hardop te denken omdat het de vorige keer mis ging.

Ik durf er nu niet op te vertrouwen dat ik het kan, dat ik het wil.

Dat ik het wil, oké, das één ding maar of ik het kan....vorige keer niet, vorige keer wilde ik het ook niet en deed ik het voor de lieve vrede en om te bewijzen dat ik mijn liefde meende.

En om de administratieve rompslomp te omzeilen, dat ook.



Nu, ik zou nu mijn jawoord wel willen schreeuwen, mijn eeuwige trouw wel willen beloven, hem mijn, nee, onze kinderen gunnen, ik zou alles wel willen maar kan het niet.

Kan het niet door de rem die het verleden erop heeft gezet, die ik door het verleden op mijzelf heb gezet.



Zo jammer, zo jammer, ik wilde zo graag dat ik deze meneer jaren eerder had gekend.



Maar nee, want jaren eerder was ik nog niet zover om in te zien wat deze meneer voor mij betekent.



Lastig,lastig, mijn principes/geblaat of mijn gevoel in deze.....
Alle reacties Link kopieren
ik zeg gevoel! vooral in wat je in je stukje hebt gezegd...



je wil dat is stap 1... en dat je het kan... lijkt mij als ik naar je schrijven kijk een kwestie van tijd... want er zijn heel veel verschillen tussen de vorige x en deze man...



Liefde is vreemd... en daardoor veranderen of verdwijnen principes... of dingen die je dacht te willen of juist niet te willen... Ik zei ook ik trouw nooit... vond ik onzin... ik wilde ook voorlopig niemand meer genoeg ellende gehad... maar soms tref je zo'n eigenwijze man die blijft hangen... wat je ook doet... of niet doet... die je laat zien dat het anders kan... hoe het ook kan... en hoe je het eigenlijk altijd al had gewild...
Goedemorgen!



Ik hoop dat iedereen goed heeft geslapen. Moet zo nog even naar mijn werk en dan ben ik de rest van de week vrij.
Goedmeurning!!
Bam wat gaaf dat je er was en van plan bent om weer vaker langs te komen Ik heb je gemist!
Alle reacties Link kopieren
morge meisjes





Bam, principes houden je niet warm 's nachts hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
*kansloos Sgaap kijkt hier af en toe om het hoekje en kan het dan toch niet laten*



Op naar afscheidstopic nummer heelveel dan maar. Mijn zelf opgelegde Ban was een heel goed idee dat dan wel weer. Even afstand nemen en dingen weer in een perspectief krijgen. Het is maar internet in 98 % van de gevallen. Maar ja in 3000 zit nu net die andere 2 %.



Marmul, als geen liefde in spel maar puur vriendschap. waarom niet. 2 mensen met de zelfde intenties die het samen leuk hebben. So what. Als het voor jullie maar leuk is. Wat de rest denk, moeten die het weten dan?????



Bam, je bent een stoer wijf, alleen zie je dat nog niet als je in de spiegel kijkt. En als iets in het verleden mis ging hoeft dat in de toekomst niet mis te gaan, want misschien lag dat helemaal niet aan jou maar uit de combinatie van 2 mensen.

Pak het nu tegenovergesteld aan. Doe gek en trouw puur uit liefde in een pracht van een jurk, ga voor hem op de knieën en neem samen de duik in de onzekere toekomst:)



Roosje je bent een lief dinnetje:)



Voor de rest niet bijgelezen maar allemaal een



Mevr Broekie nog gefeliciteerd, de tam tam vertelde dat je er prachtig en gelukkig uit zag. Mooi om te horen, geniet ervan:)



Egel wat ben je toch een lief egeltje
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!



bijgelezen maar er niet zo veel over te zeggen.. ben de helft al weer kwijt.. er blijft maar weinig hangen.



werk ze voor wie gaat werken!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 19 oktober 2010 @ 08:03:

Doe gek en trouw puur uit liefde in een pracht van een jurk, ga voor hem op de knieën en neem samen de duik in de onzekere toekomst:)







Ik heb wel eens andere woorden uit jouw mond gehoord Heintje en neem dit advies van jou dus niet echt serieus.



Had je de boeken nog gevonden btw?



Ik ga even een uurtje met therapie bezig en daarna duik ik lekker in bad.

Lang leve de vrije schooluurtjes!
Alle reacties Link kopieren
@ BAM Yep gister uit een doos getrokken. gaan tot bij jou komen. (wat doe je me aan weer wat dozen leeg nu ) Advies meen ik anders echt, als JIJ als een blok achter je gevoel staat ben ik de eerste om te zeggen ga er voor en wacht niet tot hij DE VRAAG stelt.



*Sgaapie is nog nooit getrouwd, dus waar geef ik advies over....*
Alle reacties Link kopieren
Jaja Als BAM maar gesetteld is dan komt ze hier ook niet meer te zeuren zeker



Hoe hard gaan we vandaag trouwens want ik moet wel in de buurt van lappie zijn voor volgende deel he.



Vanavond kan niet want LM komt dus graag vanmiddag nog even, doortypen dus!
Alle reacties Link kopieren
goodmeurning allemaal
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren






mijn droom was leuk



a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
BadAssssssss!!!!!!!!!!!!! Je zeurt niet!!!!!!!!!!!!! je deelt je gevoel en onzekerheid. Das niet zeuren dat is eigenlijk alleen maar mooi en eerlijk.



Ik denk dat we allemaal die onzekerheid wel kennen. De littekens uit het verleden kleuren je beeld op het heden en de toekomst wel eens net iets anders als ze werkelijk zijn. Je reactie op dingen die gebeuren wordt voor een gedeelte bepaald door ervaringen uit het verleden. Ik ben er achter dat heden en verleden een Wereld van verschil zijn en dat wat in het verleden voor een bak ellende zorgde nu juist een opening voor een gesprek kan zijn of om gewoon eens dubbel te liggen door je eigen vage aktie:)
Alle reacties Link kopieren
Marmul vertel
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen!



Bam wat fijn dat je er weer bent! en fijn om te lezen dat LM zich heeft doorgedrongen tot je hart!



Sgaapie ik heb je gemist lief zacht wollig sgaapje van me!



Ik ga even bijlezen!
Alle reacties Link kopieren
in dromenland kan alles dus ook mensen verliefd laten zijn

en toen was ik nog meer verliefd haha

dat was leuk
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk he flieft zijn
Alle reacties Link kopieren
jah!

a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Zo, bijgelezen en alles weer vergeten
Alle reacties Link kopieren




Mormel is een Marmot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven