3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
dinsdag 19 oktober 2010 om 01:35
weet je... dat helpt ook geen fuck!
Als je onzeker bent blijf je dat wel denk ik... maar dat betekent vind ik enkel dat diegene belangrijk voor je is... als je er onverschillig instond... dan was het ook niet goed he?... natuurlijk moet die onzekerheid niet overheersen of zichzelf in ''raar'' gedraag uiten ofzo... maar een beetje onzekerheid is wel gezond denk ik...
Jouw trouwdag komt nog wel hoor bad
bruiloft is al afbetaald... allang... heb zelfs vorige week juist geld gewonnen ... dus maar ff w88 tot dat op is... anders krijgt ie de helft bij scheiding
Als je onzeker bent blijf je dat wel denk ik... maar dat betekent vind ik enkel dat diegene belangrijk voor je is... als je er onverschillig instond... dan was het ook niet goed he?... natuurlijk moet die onzekerheid niet overheersen of zichzelf in ''raar'' gedraag uiten ofzo... maar een beetje onzekerheid is wel gezond denk ik...
Jouw trouwdag komt nog wel hoor bad
bruiloft is al afbetaald... allang... heb zelfs vorige week juist geld gewonnen ... dus maar ff w88 tot dat op is... anders krijgt ie de helft bij scheiding
dinsdag 19 oktober 2010 om 01:45
quote:courageux schreef op 19 oktober 2010 @ 01:35:
Jouw trouwdag komt nog wel hoor bad
Als ie ooit komt ben je hierbij uitgenodigd
(je hebt helemaal gelijk met wat je zegt hoor, daarom pakte mijn huwelijk ook niet goed uit en hoop ik, weet ik dat jouw en andere huwelijken dat wel doen. En misschien mijn toekomstige huwelijk ook wel, wil wel een jurk volgende keer dus dat is al echter )
Jouw trouwdag komt nog wel hoor bad
Als ie ooit komt ben je hierbij uitgenodigd
(je hebt helemaal gelijk met wat je zegt hoor, daarom pakte mijn huwelijk ook niet goed uit en hoop ik, weet ik dat jouw en andere huwelijken dat wel doen. En misschien mijn toekomstige huwelijk ook wel, wil wel een jurk volgende keer dus dat is al echter )
dinsdag 19 oktober 2010 om 02:19
Je hebt gelijk Cour, Ik wil! Ik wil zo graag ten overstaan van alle vrienden, familie en de hele goegemeente mijn liefde en trouw aan deze man verklaren, echt ik wil.
Maar ik durf niet meer.
Ik durf het niet eens meer hardop te denken omdat het de vorige keer mis ging.
Ik durf er nu niet op te vertrouwen dat ik het kan, dat ik het wil.
Dat ik het wil, oké, das één ding maar of ik het kan....vorige keer niet, vorige keer wilde ik het ook niet en deed ik het voor de lieve vrede en om te bewijzen dat ik mijn liefde meende.
En om de administratieve rompslomp te omzeilen, dat ook.
Nu, ik zou nu mijn jawoord wel willen schreeuwen, mijn eeuwige trouw wel willen beloven, hem mijn, nee, onze kinderen gunnen, ik zou alles wel willen maar kan het niet.
Kan het niet door de rem die het verleden erop heeft gezet, die ik door het verleden op mijzelf heb gezet.
Zo jammer, zo jammer, ik wilde zo graag dat ik deze meneer jaren eerder had gekend.
Maar nee, want jaren eerder was ik nog niet zover om in te zien wat deze meneer voor mij betekent.
Lastig,lastig, mijn principes/geblaat of mijn gevoel in deze.....
Maar ik durf niet meer.
Ik durf het niet eens meer hardop te denken omdat het de vorige keer mis ging.
Ik durf er nu niet op te vertrouwen dat ik het kan, dat ik het wil.
Dat ik het wil, oké, das één ding maar of ik het kan....vorige keer niet, vorige keer wilde ik het ook niet en deed ik het voor de lieve vrede en om te bewijzen dat ik mijn liefde meende.
En om de administratieve rompslomp te omzeilen, dat ook.
Nu, ik zou nu mijn jawoord wel willen schreeuwen, mijn eeuwige trouw wel willen beloven, hem mijn, nee, onze kinderen gunnen, ik zou alles wel willen maar kan het niet.
Kan het niet door de rem die het verleden erop heeft gezet, die ik door het verleden op mijzelf heb gezet.
Zo jammer, zo jammer, ik wilde zo graag dat ik deze meneer jaren eerder had gekend.
Maar nee, want jaren eerder was ik nog niet zover om in te zien wat deze meneer voor mij betekent.
Lastig,lastig, mijn principes/geblaat of mijn gevoel in deze.....
dinsdag 19 oktober 2010 om 03:04
ik zeg gevoel! vooral in wat je in je stukje hebt gezegd...
je wil dat is stap 1... en dat je het kan... lijkt mij als ik naar je schrijven kijk een kwestie van tijd... want er zijn heel veel verschillen tussen de vorige x en deze man...
Liefde is vreemd... en daardoor veranderen of verdwijnen principes... of dingen die je dacht te willen of juist niet te willen... Ik zei ook ik trouw nooit... vond ik onzin... ik wilde ook voorlopig niemand meer genoeg ellende gehad... maar soms tref je zo'n eigenwijze man die blijft hangen... wat je ook doet... of niet doet... die je laat zien dat het anders kan... hoe het ook kan... en hoe je het eigenlijk altijd al had gewild...
je wil dat is stap 1... en dat je het kan... lijkt mij als ik naar je schrijven kijk een kwestie van tijd... want er zijn heel veel verschillen tussen de vorige x en deze man...
Liefde is vreemd... en daardoor veranderen of verdwijnen principes... of dingen die je dacht te willen of juist niet te willen... Ik zei ook ik trouw nooit... vond ik onzin... ik wilde ook voorlopig niemand meer genoeg ellende gehad... maar soms tref je zo'n eigenwijze man die blijft hangen... wat je ook doet... of niet doet... die je laat zien dat het anders kan... hoe het ook kan... en hoe je het eigenlijk altijd al had gewild...
dinsdag 19 oktober 2010 om 08:03
*kansloos Sgaap kijkt hier af en toe om het hoekje en kan het dan toch niet laten*
Op naar afscheidstopic nummer heelveel dan maar. Mijn zelf opgelegde Ban was een heel goed idee dat dan wel weer. Even afstand nemen en dingen weer in een perspectief krijgen. Het is maar internet in 98 % van de gevallen. Maar ja in 3000 zit nu net die andere 2 %.
Marmul, als geen liefde in spel maar puur vriendschap. waarom niet. 2 mensen met de zelfde intenties die het samen leuk hebben. So what. Als het voor jullie maar leuk is. Wat de rest denk, moeten die het weten dan?????
Bam, je bent een stoer wijf, alleen zie je dat nog niet als je in de spiegel kijkt. En als iets in het verleden mis ging hoeft dat in de toekomst niet mis te gaan, want misschien lag dat helemaal niet aan jou maar uit de combinatie van 2 mensen.
Pak het nu tegenovergesteld aan. Doe gek en trouw puur uit liefde in een pracht van een jurk, ga voor hem op de knieën en neem samen de duik in de onzekere toekomst:)
Roosje je bent een lief dinnetje:)
Voor de rest niet bijgelezen maar allemaal een
Mevr Broekie nog gefeliciteerd, de tam tam vertelde dat je er prachtig en gelukkig uit zag. Mooi om te horen, geniet ervan:)
Egel wat ben je toch een lief egeltje
Op naar afscheidstopic nummer heelveel dan maar. Mijn zelf opgelegde Ban was een heel goed idee dat dan wel weer. Even afstand nemen en dingen weer in een perspectief krijgen. Het is maar internet in 98 % van de gevallen. Maar ja in 3000 zit nu net die andere 2 %.
Marmul, als geen liefde in spel maar puur vriendschap. waarom niet. 2 mensen met de zelfde intenties die het samen leuk hebben. So what. Als het voor jullie maar leuk is. Wat de rest denk, moeten die het weten dan?????
Bam, je bent een stoer wijf, alleen zie je dat nog niet als je in de spiegel kijkt. En als iets in het verleden mis ging hoeft dat in de toekomst niet mis te gaan, want misschien lag dat helemaal niet aan jou maar uit de combinatie van 2 mensen.
Pak het nu tegenovergesteld aan. Doe gek en trouw puur uit liefde in een pracht van een jurk, ga voor hem op de knieën en neem samen de duik in de onzekere toekomst:)
Roosje je bent een lief dinnetje:)
Voor de rest niet bijgelezen maar allemaal een
Mevr Broekie nog gefeliciteerd, de tam tam vertelde dat je er prachtig en gelukkig uit zag. Mooi om te horen, geniet ervan:)
Egel wat ben je toch een lief egeltje
dinsdag 19 oktober 2010 om 08:41
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 19 oktober 2010 @ 08:03:
Doe gek en trouw puur uit liefde in een pracht van een jurk, ga voor hem op de knieën en neem samen de duik in de onzekere toekomst:)
Ik heb wel eens andere woorden uit jouw mond gehoord Heintje en neem dit advies van jou dus niet echt serieus.
Had je de boeken nog gevonden btw?
Ik ga even een uurtje met therapie bezig en daarna duik ik lekker in bad.
Lang leve de vrije schooluurtjes!
Doe gek en trouw puur uit liefde in een pracht van een jurk, ga voor hem op de knieën en neem samen de duik in de onzekere toekomst:)
Ik heb wel eens andere woorden uit jouw mond gehoord Heintje en neem dit advies van jou dus niet echt serieus.
Had je de boeken nog gevonden btw?
Ik ga even een uurtje met therapie bezig en daarna duik ik lekker in bad.
Lang leve de vrije schooluurtjes!
dinsdag 19 oktober 2010 om 08:48
@ BAM Yep gister uit een doos getrokken. gaan tot bij jou komen. (wat doe je me aan weer wat dozen leeg nu ) Advies meen ik anders echt, als JIJ als een blok achter je gevoel staat ben ik de eerste om te zeggen ga er voor en wacht niet tot hij DE VRAAG stelt.
*Sgaapie is nog nooit getrouwd, dus waar geef ik advies over....*
*Sgaapie is nog nooit getrouwd, dus waar geef ik advies over....*
dinsdag 19 oktober 2010 om 09:02
dinsdag 19 oktober 2010 om 09:10
BadAssssssss!!!!!!!!!!!!! Je zeurt niet!!!!!!!!!!!!! je deelt je gevoel en onzekerheid. Das niet zeuren dat is eigenlijk alleen maar mooi en eerlijk.
Ik denk dat we allemaal die onzekerheid wel kennen. De littekens uit het verleden kleuren je beeld op het heden en de toekomst wel eens net iets anders als ze werkelijk zijn. Je reactie op dingen die gebeuren wordt voor een gedeelte bepaald door ervaringen uit het verleden. Ik ben er achter dat heden en verleden een Wereld van verschil zijn en dat wat in het verleden voor een bak ellende zorgde nu juist een opening voor een gesprek kan zijn of om gewoon eens dubbel te liggen door je eigen vage aktie:)
Ik denk dat we allemaal die onzekerheid wel kennen. De littekens uit het verleden kleuren je beeld op het heden en de toekomst wel eens net iets anders als ze werkelijk zijn. Je reactie op dingen die gebeuren wordt voor een gedeelte bepaald door ervaringen uit het verleden. Ik ben er achter dat heden en verleden een Wereld van verschil zijn en dat wat in het verleden voor een bak ellende zorgde nu juist een opening voor een gesprek kan zijn of om gewoon eens dubbel te liggen door je eigen vage aktie:)