3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:33:

Ik ben jaren geweest met iemand die eerst een goede vriend was.

Vind het juist goed als je eerst vrienden bent en dan pas geliefden.

(maar ja da's mijn mening)

Conclusie:

Marmul, volg je hart en intuitie!



Was/is mijn mening ook maar als je van te voren ook maar iest hebt dat de vriendschap je meer waard is dan zou ik er niet aan beginnen.

Maar das mijn mening ervaring.
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:36:

Oh en Marmul, aan mij en Bam heb je niks als we samen zijn, we zeggen beiden iets anders en als we er lang over doorgaan kan het zomaar gebeuren dat ik haar heb overtuigd van mijn mening en andersom

Luister in ieder geval niet naar mij, ik ben slecht in relaties.



Ben wel goed in andere dingen (werk/vriendin/moeder zijn)

Helemaal waar wat Egel zegt hier en bij mij idem dito behalve dat ik in die laatste drie ook niet erg goed ben
Alle reacties Link kopieren
Ja, duurde ff na de relatie breuk toen, maar hebben nu wel weer een goed contact.

Doordat onze levens erg veranderd zijn, zijn we geen 1e vertrouwenspersoon meer voor elkaar.

(hij heeft nieuwe relatie en kindjes bij haar, ik had andere relatie en kinderen bij hem)

Maar als ik nu zou bellen, staat hij voor me klaar.
Alle reacties Link kopieren
das fijn egel! Ik ben nu ook bevriend met een ex, alleen ik vraag me af voor hoelang omdat je leven verandert!



En Bam, waarom ben je slecht in werk/vriendin/moeder zijn
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:40:

Ja, duurde ff na de relatie breuk toen, maar hebben nu wel weer een goed contact.

Doordat onze levens erg veranderd zijn, zijn we geen 1e vertrouwenspersoon meer voor elkaar.

(hij heeft nieuwe relatie en kindjes bij haar, ik had andere relatie en kinderen bij hem)

Maar als ik nu zou bellen, staat hij voor me klaar.



Hier (alweer???) hetzelfde maar dan zonder kindjes (bij nieuwe liefde en van elkaar dan) maar idd, eerste niet meer maar in nood altijd oproepbaar.



En dát is bij mij ook de invulling van echte vrienden.
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 19 oktober 2010 @ 00:42:





En Bam, waarom ben je slecht in werk/vriendin/moeder zijn



Nou dat vind ik dus en ben nu net aan het leren om in te zien dat dat misschien best wel meevalt.



Ik leg misschien de lat te hoog of ik vind dat mijn lat net zo hoog moet liggen als bij ieder ander of ik kan gewoon niet limboën, das nog even de vraag
Alle reacties Link kopieren
oh, ff aanvulling van de betreffende persoon heb ik geen kind, ik bedoelde dat we beiden nieuwe relaties hadden.

(Hij nog steeds, ik niet meer)
Alle reacties Link kopieren
leuk om te horen dames! We zijn nu al bijna 3 jaar vrienden en doen ook veel dingen samen. Toch ben ik benieuwd wat het brengt, en zal ik, als de liefde niet wederzijds is de vriendschap in stand willen houden
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
behalve dat je relatie weer over is egel

en Bam, echte vrienden helpen elkaar wanneer het het hards nodig is. Dan hoef je elkaar niet elke dag te zien of te spreken. Is mijn mening
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Bam is niet slecht in werk/vriendin en moeder zijn hoor Marmul, dat denkt ze maar!



Dus inderdaad, daar moeten we haar nog even van overtuigen.

Bij topic 398 is het wel gelukt schat ik in.
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 19 oktober 2010 @ 00:46:

Bam is niet slecht in werk/vriendin en moeder zijn hoor Marmul, dat denkt ze maar!



Dus inderdaad, daar moeten we haar nog even van overtuigen.

Bij topic 398 is het wel gelukt schat ik in.Ow das al snel...
Alle reacties Link kopieren
Meisjes ik ga slapen.

Anders wordt het morgen niks met mij.



Dank voor de wijze woorden!

Alle reacties Link kopieren
En volgens mij heb ik om dat te denken meer bewijsmateriaal dan jij om dat niet te vinden! Hah!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 19 oktober 2010 @ 00:48:

[...]





Ow das al snel...

3jr is snel hoor voor een goede therapie

we zijn met steeds meer hiero om de topics vol te kletsen, dus komt helemaal goed met jou!
Alle reacties Link kopieren
Truste Egeltje, ik ga zo ook.

Schenk mezelf stiekum nog 1 wijntje in, ga nog 1 peukje roken en ga dan lekker slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 19 oktober 2010 @ 00:48:

[...]





Ow das al snel...



ik geloof ook wel dat ze een goede vriendin is hoor egel!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook maar slapen

bedankt voor de verhalen en tips



tot morgen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 19 oktober 2010 @ 00:49:

En volgens mij heb ik om dat te denken meer bewijsmateriaal dan jij om dat niet te vinden! Hah!daar kom ik op terug schat! Die bewijsstukken heb ik. Hah!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 19 oktober 2010 @ 00:50:

[...]





ik geloof ook wel dat ze een goede vriendin is hoor egel!



Blijf dat vooral denken!

Door die gedachte van velen mag ik hier nog af en toe binnenvallen als het me zo uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
hey Cour!



Hoe is het als getrouwde vrouw?
Alle reacties Link kopieren
hey badje!



Niet anders dan het ervoor was toch weer zonde van het geld ghe... is alleen maar lastig joh... ik begin als vanouds met mn oude achternaam... om mezelf vervolgens te verbeteren ...



Hoe is het met bad en de liefde?
Alle reacties Link kopieren
Don't ask maar ja dat trouwen is idd alleen maar leuk voor het feestje.

Als het gevoel daarvoor al goed zat maakt het geen verschil en dat zat en zit het bij jullie wel geloof ik.



Nu niet gaan scheiden voordat de bruiloft is afbetaald he?
Alle reacties Link kopieren
(Badje zou niets liever willen dan trouwen met leuke meneer en nog lang en gelukkig leven en alle twijfels en onzekerheden achter zich laten door die wettelijke verbintenis maar Badje durft zich onofficieel nog niet eens te geven dus dat contract zal ook wel nooit komen vrees ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven