Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ok.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat als echt vervelend ervaren wordt is dat meerdere forummers aangeven naomi te hebben gemails, soms wel op drie mailadressen.

En nergens reageert ze op!

Terwijl ze wel aan het werk is, want ze bant vandaag meerdere keren.

Het is toch logisch dat daar ongenoegen over gaat bestaan?!

Onfatsoenlijk ook!

Zet dan hier neer dat je niet gaat reageren op mails. maar bij het sluiten van mod.Overig schreef naomi zelf dat we moesten mailen naar forum@viva.

Ik kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat naomi, angels en hogehand hier zeer onfatsoenlijk met 'hun' forummers omgaan
quote:Viga schreef op 19 oktober 2010 @ 14:58:

Wat heb ik gemist?

Waarom mogen we het niet meer over 2/**/** hebben?

Omdat je dan ongewenst de vele identiteiten van angel twee het internet op slingert. En dat mag niet.

Dubbelnicken mag wel.

Stoken onder een schuilnaam mag ook.

Die postings snel weg halen mag ook.

Dat mag als je Angel bent.

Maar de namen van die Angel noemen is een grote nono.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
[quote]Viga schreef op 19 oktober 2010 @ 14:58:

quote]

nee, ZieligePiet heeft dat al moeten ontgelden!

Als je hier nog wilt posten haal het snel weg, want ze zitten er bovenop
Dank je Boro.

Fijne gang van zaken :puke mag zeker ook niet?
quote:juliaana schreef op 19 oktober 2010 @ 15:02:

[quote]Viga schreef op 19 oktober 2010 @ 14:58:

quote]

nee, ZieligePiet heeft dat al moeten ontgelden!

Als je hier nog wilt posten haal het snel weg, want ze zitten er bovenop Geef je meteen antwoord op je eigen stelling wat betreft de mailtjes
quote:Viga schreef op 19 oktober 2010 @ 15:04:

Dank je Boro.

Fijne gang van zaken :puke mag zeker ook niet?

Nee, ik gok van niet.

Een tong uitsteek smiley ook niet. Zelfs niet als het een duidelijk grapje is. De dames zijn ietwat humorloos.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
quote:juliaana schreef op 19 oktober 2010 @ 15:01:

Wat als echt vervelend ervaren wordt is dat meerdere forummers aangeven naomi te hebben gemails, soms wel op drie mailadressen.

En nergens reageert ze op!

Terwijl ze wel aan het werk is, want ze bant vandaag meerdere keren.

Het is toch logisch dat daar ongenoegen over gaat bestaan?!

Onfatsoenlijk ook!

Zet dan hier neer dat je niet gaat reageren op mails. maar bij het sluiten van mod.Overig schreef naomi zelf dat we moesten mailen naar forum@viva.

Ik kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat naomi, angels en hogehand hier zeer onfatsoenlijk met 'hun' forummers omgaanIk ben het helemaal met je eens. Alleen denk ik dat de angels daar zelf niet zoveel over te zeggen hebben. Die volgen de instructies van hogerhand. De aanpak van Sanoma is onfatsoenlijk, helemaal mee eens. Maar daar kan ik als forummer verder niet veel aan veranderen. Wij forummers kunnen wel zelf besluiten om een beetje te dimmen in die hetze tegen de angels.
anoniem_112693 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 15:09
Reden: verduidelijking
% gewijzigd
Tjeeeeeeees, ik heb weer van alles gemist zeker. Zo stom dat ik ook nog moet werken tussen het forummen door?!

Wie kan er een samenvatting geven? Bestaat het forum morgen nog?
quote:Toet schreef op 19 oktober 2010 @ 15:15:

Tjeeeeeeees, ik heb weer van alles gemist zeker. Zo stom dat ik ook nog moet werken tussen het forummen door?!

Wie kan er een samenvatting geven? Bestaat het forum morgen nog?Ja forum bestaat morgen nog . Geen garanties he.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
..
Ja hoor, allerliefste Toet. Vast wel.

En de kroeg ook nog. Mogelijk als een van de weinig echt fijne plekken hier, maar toch. Als hij er maar is.

Wat wilde ik nou toch typen?
quote:heleen1234 schreef op 19 oktober 2010 @ 14:33:

misschien dat die vieb wel een hele hoop verklaart. Zijn ze net lekker bezig moeten ze weer naar zo'n toverstafje toe.

Als ik onderbroken word tijdens de daad, ben ik ook niet de gezelligste.
Het is zoals het is
voor ban van star

(ik mag het wel)
quote:molie schreef op 19 oktober 2010 @ 15:40:

(ik mag het wel)Hoezo mag jij dat wel?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik ben immuun.
Ow, en ook een voor de ban van tutjeisgeenmietje

quote:Mylene_Valerie schreef op 19 oktober 2010 @ 14:34:

[...]

Ik weet niet. Ik heb wel mega mega problemen gehad. Maar ja, je kan ook dingen uitspreken. Ik heb Angel 5 en 6 als hele fijn mensen leren kennen. Ja ik denk dat hun hart op de goede plaats zit.

Email naar Annerieke is verstuurd. en dat is precies waar de schoen wringt, een van beide partijen wil het niet uitpraten, die houdt zijn mond
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Forummers spreken wel, al 3 topics vol.
ik heb het ook niet over de forummers
weet ik, dit was mijn bijlage voor jouw post.

aanvulling: voor ban zusenzoo.
Ineens weet je het....

het is een forumbug!
quote:Viga schreef op 19 oktober 2010 @ 15:04:

Dank je Boro.

Fijne gang van zaken :puke mag zeker ook niet?Het is wel om te kotsen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven