pasta
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:27
De titel zegt het al, ik ben gek op pasta.. op alle soorten! penne, tagliatelle, spagetthi etc.
Nu houdt mijn vriend niet van tomatensaus.. is al lastig.. en hij lust ook geen kaas! is niet zo gek op vis en lust verschillende soorten groenten ook niet..
nu komen we dus niet verder dan de volgende drie varianten:
pasta met roomsaus en spekjes
pasta met spinazacreme saus
pasta aglio olio..
iemand enig inspiratie voor een recept dat hij ook lust?
ik snak naar een goed bord pasta.. deze varianten komen nu mijn neus wel uit..
alvast bedankt!!
Nu houdt mijn vriend niet van tomatensaus.. is al lastig.. en hij lust ook geen kaas! is niet zo gek op vis en lust verschillende soorten groenten ook niet..
nu komen we dus niet verder dan de volgende drie varianten:
pasta met roomsaus en spekjes
pasta met spinazacreme saus
pasta aglio olio..
iemand enig inspiratie voor een recept dat hij ook lust?
ik snak naar een goed bord pasta.. deze varianten komen nu mijn neus wel uit..
alvast bedankt!!
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:36
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:38
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:39
quote:thee schreef op 19 oktober 2010 @ 16:37:
Verschillende pastatopics met heel veel lekkere recepten in de index. Moet je vast iets bij kunnen vinden al dan niet gewoon of een combinatie van tips. Succes.
Lust hij wel champignons/paddestoelen? Kun je ook veel mee varieren.NEE.. ook geen champignons/paddestoelen.. dit wordt een ramp.. ik voel t.. gedoemd om altijd dezelfde pasta te eten..
Verschillende pastatopics met heel veel lekkere recepten in de index. Moet je vast iets bij kunnen vinden al dan niet gewoon of een combinatie van tips. Succes.
Lust hij wel champignons/paddestoelen? Kun je ook veel mee varieren.NEE.. ook geen champignons/paddestoelen.. dit wordt een ramp.. ik voel t.. gedoemd om altijd dezelfde pasta te eten..
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:44
quote:Confiture schreef op 19 oktober 2010 @ 16:41:
En ik at toen ik student was vaak pasta met groene pesto en spekjes. (Budgettopper
). Misschien kun je daar nog spinazie enzo bij doen. Jezus, je vriend lust niks man. Balen!
nee idd./ hij lust niks.. komt uit een klein dorpje.. zo van.. wat de boer niet kent... :S
en ik ben half indisch.. en gek op eten.. wat een combi!
En ik at toen ik student was vaak pasta met groene pesto en spekjes. (Budgettopper
nee idd./ hij lust niks.. komt uit een klein dorpje.. zo van.. wat de boer niet kent... :S
en ik ben half indisch.. en gek op eten.. wat een combi!
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:50