Niet weer beffen!

19-10-2010 17:00 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil alleen sex als hij mij mag beffen. Dat moet ik dan zelf willen, en daar moet ik ook van klaarkomen, anders is hij enorm teleurgesteld. Zelf vind ik als het niet lukt, ach ja, we hebben ook niet alle dagen zonneschijn. Inmiddels hoeft het beffen eigenlijk helemaal niet meer voor mij, dat eeuwige gezeur erover en dan die druk om perse op die manier klaar te komen.

Volgens mij ben ik best flexibel, vind alles fantastisch en ben overal voor in (van zoenen tot pijpen, van vaginaal tot anaal, van tete a deux tot menage a trois). En sinds een paar jaar hebben we dan eindelijk ook mijn g-spot gevonden. Helemaal het einde, en ik vind het lekkerder en makkelijker als een clitoraal orgasme. Dus opties genoeg zou je zeggen.

Hetzelfde als wat ik nu typ, heb ik bijna twee maanden geleden tegen m'n man gezegd. Dat ik inmiddels een enorme antipathie tegen beffen heb, en dat ik net zoals vroeger ook wel weer eens een vluggertje of in ieder geval sex zonder beffen zou willen. Zonder beffen is sex niet compleet voor hem, en hij is in staking gegaan. Hij wil pas weer sex als ik hem vraag mij te beffen en als hij ziet dat ik dit oprecht meen.

Dus nu al bijna twee maanden geen sex. Ik ga inmiddels zelfs de postbode een aantrekkelijke man vinden...Enorme impasse dus. Al vaker dan maar gedaan of ik het wilde, maar mijn man kent mij tegoed en prikte er doorheen, had meteen door dat ik daar helemaal geen zin in had, maar eigenlijk gewoon sex wilde. Andersom als ik hem begin te zoenen, begin te pijpen, begin te masseren, striptease doe, etc, etc, gaat hij lachen en zegt hij, nee eerst beffen. Een oplossing zou een v/v/m trio zijn, mits deze dame heel graag lang goed gebeft wil worden, maar dit zou slechts een tijdelijke oplossing zijn.

Heel fout op dit vrouwenforum, maar met name de heren hier, hoe doorbreek ik deze impasse en mijn man z'n bef obsessie? Moet ik beter m'n best doen om te liegen en gaan facken, wat ik in 10 jaar nog nooit gedaan heb? Moet ik mijn vagina insmeren met iets vies, zodat hij ook een negatieve associatie krijgt met beffen (dit is natuurlijk een grapje)? Zal ik een minnaar nemen, die wel sex zonder beffen wil? Het ligt overigens niet aan de kunsten van mijn man, dat staat los van deze vragen.
quote:Confiture schreef op 19 oktober 2010 @ 17:41:

Ik zou eens een flinke wind laten.Of hem zeggen dat hij jou mag beffen, mits jij hem mag nemen met een voorbinddildo.
Ik zou überhaupt niet in een relatie willen zitten waarin als voorwaarde gesteld wordt dat ik een seksuele handeling tegen mijn zin onderga (en dat ook nog eens gedwongen léuk moet vinden) om seks te "krijgen".

Seks is iets wat je samen doet (hebt, máákt), op een manier die je samen leuk vindt. Niet iets wat je "krijgt", noch iets wat je ondergaat omdat de ander daar op staat.
Ik ga''m even jatten hoor (wie heeft hem ook alweer verzonnen, Kip geloof ik); Fap. Fap. Fap.

Moet regio Zuid Nederland zijn. Vakantietechnisch.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Zamirah schreef op 19 oktober 2010 @ 17:43:

[...]

Of hem zeggen dat hij jou mag beffen, mits jij hem mag nemen met een voorbinddildo.Zul je zien dat 'ie dat juist geil vindt.
quote:Very Cherry schreef op 19 oktober 2010 @ 17:43:

Ik ga''m even jatten hoor (wie heeft hem ook alweer verzonnen, Kip geloof ik); Fap. Fap. Fap.

Moet regio Zuid Nederland zijn. Vakantietechnisch.Krijgt vast wel een goed cijfer voor opstellen schrijven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een onzin van hem.

Ik zou zeggen dat het dan voor jou ook niet hoeft (ook al is dat niet waar) en niks meer proberen. Hij denkt nu dat hij je zover kan krijgen, maar als hij merkt dat dat niet lukt en zichzelf er juist mee heeft, dan is de lol er neem ik aan ook snel af.

Het is wel heel kinderachtig.
quote:siesa schreef op 19 oktober 2010 @ 17:03:

Gewoon 5 dagen niet wassen die handel, dan gaat z'n zin vanzelf over!
This is not kosher!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 17:46:

[...]

Krijgt vast wel een goed cijfer voor opstellen schrijven.Ja, 't is geen simpele ziel deze keer. Maar goed, IQ zegt nog niet zoveel over penisgrootte EQ.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
euhm, ik vind dit een vreemde reactie van je man. waarom wil hij je nu per se beffen?

als hij nu zou vragen dat jij hem eerst moet pijpen zou ik ook ongepast vinden maar toch iets begrijpelijker
Ik geloof hier helemaal niets van.

Als het wel waar zou zijn: dat je man niet snapt dat je een aversie hebt gekregen. Moeten klaarkomen van beffen, kom op zeg. Je hoeft tegen een man maar een paar keer te zeggen dat hij moet zorgen dat hij een erectie krijgt en houdt of hij wordt impotent.
tja, wat moet je hier nou weer van zeggen,rare kerel heb je je laat je toch niet chanteren,versier de postbode dat zal hem leren

Bestel een opblaasbare pop voor hem kan hij die eerst likken, dan is hij ook weer rustig.
quote:toydinky schreef op 19 oktober 2010 @ 17:55:

tja, wat moet je hier nou weer van zeggen,rare kerel heb je je laat je toch niet chanteren,versier de postbode dat zal hem leren

Bestel een opblaasbare pop voor hem kan hij die eerst likken, dan is hij ook weer rustig. Maar die komt niet klaar...
Je mag beffen als;

- Je de ramen hebt gezeemd.

- Het hele huis hebt gestofzuigd.

- Boodschappen hebt gedaan.

- De hele week kookt.

-

Trapt ie daarin denk je?
Dit is geen probleem maar een gouden onderhandelingspositie!

En volgens mij, excusez le mot, een kutverhaal.
quote:Relax78 schreef op 19 oktober 2010 @ 17:11:

zij kent geen mannen die alleen sex willen hebben op de voorwaarde dat er gebeft mag worden en op de voorwaarde dat je daar klaar van komt.Seks met voorwaarden lijkt mij in alle gevallen vreselijk!
ik geloof er dus helemaal niets van!
Dit riekt naar chantage: Geen seks als ik je niet mag beffen.

Beffen doe ik graag, maar er zijn toch wel voorwaarden. De vrouw moet het leuk vinden en ervan klaarkomen. Ik ben niet geneigd dingen te doen die geen zin hebben.

Aan de voorwaarde dat de vrouw het leuk moet vinden, is hier dus niet voldaan. Dus dan bef ik niet.

Bovendien, beffen tegen de zin van de ander staat (of het overdreven is of niet) voor de wet gelijk aan verkrachting: seksueel binnendringen.
World of Warcraft: Legion
[quote]hans66 schreef op 19 oktober 2010 @ 18:31:

Beffen doe ik graag, maar er zijn toch wel voorwaarden. De vrouw moet het leuk vinden en ervan klaarkomen. Ik ben niet geneigd dingen te doen die geen zin hebben.

Aan de voorwaarde dat de vrouw het leuk moet vinden, is hier dus niet voldaan. Dus dan bef ik niet.

En als de vrouw het nu wel leuk vindt maar er niet van klaarkomt? Bef je dan niet omdat er niet aan jouw voorwaarden wordt voldaan ?
quote:Yraatje schreef op 19 oktober 2010 @ 17:56:

[...]

Maar die komt niet klaar...

nou,als zij er bij gaat zitten met een kopje koffie en na een poosje even gaat kreunen is dat ook weer opgelost .(net echt)

Daarna kunnen ze weer van hupsakee,goede oplossing vindt je niet
quote:hans66 schreef op 19 oktober 2010 @ 18:31:

Dit riekt naar chantage: Geen seks als ik je niet mag beffen.

Beffen doe ik graag, maar er zijn toch wel voorwaarden. De vrouw moet het leuk vinden en ervan klaarkomen.

Moet????

Niks moet.

Behalve poepen.
quote:Zamirah schreef op 19 oktober 2010 @ 18:46:

[...]

Moet????

Niks moet.

Behalve poepen.
Beffen = wezenloos gelebber.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Zamirah schreef op 19 oktober 2010 @ 18:46:

[...]

Moet????

Niks moet.

Behalve poepen.En doodgaan.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:binkie14 schreef op 19 oktober 2010 @ 18:52:

[...]

En doodgaan.

Dat MOET niet hoor

Daar ontkom je niet aan, maar volgens mij staat er nergens dat je MOET doodgaan
Wat een belachelijk gedoe.

Ik zou tegen m zeggen: Nou, dan maar geen sex meer.

En inderdaad, dan maar geen sex. Je kunt best zonder.

Op deze manier is er toch niks aan lijkt mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven