Niet weer beffen!

19-10-2010 17:00 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil alleen sex als hij mij mag beffen. Dat moet ik dan zelf willen, en daar moet ik ook van klaarkomen, anders is hij enorm teleurgesteld. Zelf vind ik als het niet lukt, ach ja, we hebben ook niet alle dagen zonneschijn. Inmiddels hoeft het beffen eigenlijk helemaal niet meer voor mij, dat eeuwige gezeur erover en dan die druk om perse op die manier klaar te komen.

Volgens mij ben ik best flexibel, vind alles fantastisch en ben overal voor in (van zoenen tot pijpen, van vaginaal tot anaal, van tete a deux tot menage a trois). En sinds een paar jaar hebben we dan eindelijk ook mijn g-spot gevonden. Helemaal het einde, en ik vind het lekkerder en makkelijker als een clitoraal orgasme. Dus opties genoeg zou je zeggen.

Hetzelfde als wat ik nu typ, heb ik bijna twee maanden geleden tegen m'n man gezegd. Dat ik inmiddels een enorme antipathie tegen beffen heb, en dat ik net zoals vroeger ook wel weer eens een vluggertje of in ieder geval sex zonder beffen zou willen. Zonder beffen is sex niet compleet voor hem, en hij is in staking gegaan. Hij wil pas weer sex als ik hem vraag mij te beffen en als hij ziet dat ik dit oprecht meen.

Dus nu al bijna twee maanden geen sex. Ik ga inmiddels zelfs de postbode een aantrekkelijke man vinden...Enorme impasse dus. Al vaker dan maar gedaan of ik het wilde, maar mijn man kent mij tegoed en prikte er doorheen, had meteen door dat ik daar helemaal geen zin in had, maar eigenlijk gewoon sex wilde. Andersom als ik hem begin te zoenen, begin te pijpen, begin te masseren, striptease doe, etc, etc, gaat hij lachen en zegt hij, nee eerst beffen. Een oplossing zou een v/v/m trio zijn, mits deze dame heel graag lang goed gebeft wil worden, maar dit zou slechts een tijdelijke oplossing zijn.

Heel fout op dit vrouwenforum, maar met name de heren hier, hoe doorbreek ik deze impasse en mijn man z'n bef obsessie? Moet ik beter m'n best doen om te liegen en gaan facken, wat ik in 10 jaar nog nooit gedaan heb? Moet ik mijn vagina insmeren met iets vies, zodat hij ook een negatieve associatie krijgt met beffen (dit is natuurlijk een grapje)? Zal ik een minnaar nemen, die wel sex zonder beffen wil? Het ligt overigens niet aan de kunsten van mijn man, dat staat los van deze vragen.
quote:Yraatje schreef op 19 oktober 2010 @ 18:56:

[...]

Dat MOET niet hoor

Daar ontkom je niet aan, maar volgens mij staat er nergens dat je MOET doodgaan Maar er Moet wel eens een einde aan komen, nietwaar?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:hans66 schreef op 19 oktober 2010 @ 18:31:

Beffen doe ik graag, maar er zijn toch wel voorwaarden. De vrouw moet het leuk vinden en ervan klaarkomen. Ik ben niet geneigd dingen te doen die geen zin hebben.

<knip>

Want als een vrouw niet klaarkomt dan heeft het geen zin? Waarom zou je dan nog zoenen? Of neuken? Komen de meeste vrouwen ook niet klaar van.

Voorwaarden. Tss.
anoniem_64778 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 19:12
Reden: Nee, ik kop hem niet in.
% gewijzigd
Ik zou gewoon mijn benen eens dichtklappen als hij er tussen ligt..

Wie niet horen wil,moet maar voelen,toch??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
De kunst van het beffen
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:lichtbron schreef op 19 oktober 2010 @ 19:21:

Ik zou gewoon mijn benen eens dichtklappen als hij er tussen ligt..

Wie niet horen wil,moet maar voelen,toch?? Auw
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ja,is toch zo??

Als wij vroeger niet luisterde kregen we ook een tik op onze billen,of op het achterhoofd..(niet te hard,natuurlijk!!)
Misschien wil hij voor de variatie wel eens rimmen?
moest ook aan dit rijmpje denken:

Hij kuste voorzichtig haar lippen

zij was niet zo op haar gemak

en kneep haar knieën tesamen

waardoor zijn brilletje brak...
*
wat is tete a deux dan?

frans voor spagaat?
Jeetje meid,ik heb al 5jaar geen sex,stuur hem maar effe langs hoor...............
quote:esbee schreef op 19 oktober 2010 @ 19:33:

Tijdens het beffen denken aan de afwas, de boodschappen, de strijk, je schoonouders, stofzuigen, autowassen, diepvries ontdooien....

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kan het op die manier úren volhouden , dus zonder eindresultaat. Na 3 uur zou het kwartje moeten vallen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bwhaha, nou ik ga met een goed gemutste stemming de kroeg in, in ieder geval.

Oh enne, misschien kun je zo'n bolletje nepbloed in je doos stoppen en als hij je dan gaat beffen, effe je bekkenbodemspieren (hee, daar issie weer!) aanspannen. Dan knapt dat ding en zit heel z'n bakkes onder het bloed. Zal 'ie vast fijn vinden en je vermoedelijk voorlopig even met rust laten.

Cheers!
quote:misspoez schreef op 19 oktober 2010 @ 19:11:

[...]

Want als een vrouw niet klaarkomt dan heeft het geen zin? Waarom zou je dan nog zoenen? Of neuken? Komen de meeste vrouwen ook niet klaar van.Er zijn toch vrouwen die niet van beffen houden, zoals in het openingsbericht? Dan is het toch simpel; dan bef ik haar niet. Of wat mis ik?
World of Warcraft: Legion
Ik zou voor de minnaar gaan ! oprotten zeg.... je zet tegen hem toch ook niet: ik word alleen geil van dat beffen van je als je met een buttplug met ponytail voor me op je knieen zit ??
Aliquando et insanire lucundum est
quote:RemboEnRembo schreef op 19 oktober 2010 @ 20:50:

Ik zou voor de minnaar gaan ! oprotten zeg.... je zet tegen hem toch ook niet: ik word alleen geil van dat beffen van je als je met een buttplug met ponytail voor me op je knieen zit ??
quote:esbee schreef op 19 oktober 2010 @ 19:33:

Tijdens het beffen denken aan de afwas, de boodschappen, de strijk, je schoonouders, stofzuigen, autowassen, diepvries ontdooien....

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kan het op die manier úren volhouden , dus zonder eindresultaat. Na 3 uur zou het kwartje moeten vallen.
quote:The_Heart_Collector schreef op 19 oktober 2010 @ 19:50:

Bwhaha, nou ik ga met een goed gemutste stemming de kroeg in, in ieder geval.

Oh enne, misschien kun je zo'n bolletje nepbloed in je doos stoppen en als hij je dan gaat beffen, effe je bekkenbodemspieren (hee, daar issie weer!) aanspannen. Dan knapt dat ding en zit heel z'n bakkes onder het bloed. Zal 'ie vast fijn vinden en je vermoedelijk voorlopig even met rust laten.

Cheers!

Pingpongballen schieten is wellicht nóg effectiever.

(Zei ik pingpongballen? Ik bedoelde knikkers natuurlijk. Van die grote bikkels. )
Hahahaha en de buttplug.

Ik zou er geen ponytail aan wagen hoor. Een kaboutertje lijkt me voldoende.

En dan krijgt hij dat alléén als hij er echt lief en geil en gewillig om vraagt en er oprecht van geniet, want anders komt er géén seks.
quote:qwertuu schreef op 19 oktober 2010 @ 21:08:

Hahahaha en de buttplug.

Ik zou er geen ponytail aan wagen hoor. Een kaboutertje lijkt me voldoende.

En dan krijgt hij dat alléén als hij er echt lief en geil en gewillig om vraagt en er oprecht van geniet, want anders komt er géén seks.

ik denk dat ìe het dan wel snapt.
Toch maar niet aan toegeven. Hoe graag ik ook gebeft wordt, wil ik het ook wel niet elke keer.
Volgens mij staat er niet dat TO niet van beffen houdt, alleen niet als verplicht onderdeel & daar dankbaar voor moeten zijn, om vragen en dan ook nog klaarkomen van zijn kunsten op dit gebied..

Het is haar gaan tegenstaan, omdat het een basisvoorwaarde is geworden voor seks, terwijl zij allerlei manieren lekker vindt en niet een verplicht onderdeel (dat zij daar geil van moet worden en klaarkomen voor zijn lol met name, niet de hare).

Onvoorstelbaar gewoon. Ipv dat ie waardeert dat ie een seksuele vrouw heeft, die zich op meerdere manieren kan laten gaan.. en dan mee chanteren.. voorwaarde voor seks..zou snel afgelopen zijn bij mij, denk ik zo!

De beste manier om ervoor te zorgen dat haar zin in seks helemaal verdwijnt, is zorgen dat je daar eisen aan verbindt. En niet eens eisen in de zin van iets bij hem doen, zoals pijpen, maar iets toelaten bij haar + opgewonden moeten zijn + daarvan klaarkomen. echt heel bizar dit.

@TO: absoluut je poot stijf houden. en ik zou er wel op hameren dat dit geen manier van doen is, zo ga je niet met elkaar om! Die chantage legt alleen maar meer druk erop en dan kan je niet eens meer opgewonden worden van zoiets, waar je normaal wel opgewonden van zou raken. Erom vragen ook nog, omdat hij dat wil en dan moet het toch jouw eigen wil zijn? Vreemde redenatie, hoor!

Maf je nog zelf weten waar je naar verlangt en wanneer? Ik geloof dat ik zou zeggen dat je wel een ander zoekt dan, die jou niet oplegt wat jouw behoefte zou moeten zijn, waar jij zin in hebt, maar luistert naar jou, en waarom dit je is gaan tegenstaan. En wat je wel wil.

Seks doe je met zijn 2en, als het een eenzijdig machtsspelletje wordt, en jij "oprecht" iets leuk moet vinden (te ontvangen) wat hij dicteert, dat kan toch helemaal niet?!

Misschien kan je de reacties laten lezen die je hier krijgt? Hoe onwerkelijk, dat men dat niet eens wil geloven?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Misschien kan hij er een minnares bij nemen die hij dan lekker kan beffen, zodat hij met jou andere dingen kan doen? :P
quote:qwertuu schreef op 19 oktober 2010 @ 21:05:

[...]

Pingpongballen schieten is wellicht nóg effectiever.

(Zei ik pingpongballen? Ik bedoelde knikkers natuurlijk. Van die grote bikkels. )

Hahaha, djiez.. Zou zo een scene kunnen zijn uit Naked Gun of Austin Powers

Hij: "Oh baby, let me eat your pussy again.."

Zij: "Eat marbles, you freak!" *plop plop plop*
Week of 4 of 5 niet scheren..... mag ie het er af grazen
Aliquando et insanire lucundum est

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven