Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Ja en bij 'werk en studie' dat het 'bestoken' van bestaande topics met onzin ook niet mocht. Dat topic waar ik behalve 'up' iets gepost had lóópt nu tenminste weer dankzij mijn - overigens welzeker inhoudelijke, was nl stiekem best benieuwd - bijdrage. Topic was blijven hangen op een vraag van iemand. Maar een bedankje, ho maar...
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 20 oktober 2010 @ 13:13:

Voordat we een forumburgeroorlog beginnen moeten we natuurlijk wel even de kampen verdelen.Doe mij maar in het humorloze kamp wat geen rekening houdt met mobiel forummende forummers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Voordat we een forumburgeroorlog beginnen moeten we natuurlijk wel even de kampen verdelen.Alle mensen die schrijven dat iets is 'gebeurdt' en het over 'me lief' hebben in DE Groepje. Volgens mij is het dan al aardig 50/50.

Voordat we een forumburgeroorlog beginnen moeten we natuurlijk wel even de kampen verdelen.En dan moet ik zeker weer op wacht staan
Wat ik zelf dan weer als humor had bestempeld; dat topic bestaat nog en daar wordt dan ook weer heel serieus gepost, en topics waarvan ik dacht dat dat best nog wel een leuke discussie op zou kunnen leveren die zijn verwijderd.
quote:lunaan schreef op 20 oktober 2010 @ 13:16:

[...]

En dan moet ik zeker weer op wacht staan Ja, 6 1/2 maand. Je hebt toch niks beters te doen, anders lig je al die tijd met je ballen op het strand.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2010 @ 13:18:

Wat ik zelf dan weer als humor had bestempeld; dat topic bestaat nog en daar wordt dan ook weer heel serieus gepost, en topics waarvan ik dacht dat dat best nog wel een leuke discussie op zou kunnen leveren die zijn verwijderd.Da's toch juist geinig, dat er op de topics die je als humor had bedoeld serieus wordt gepost... De weg van de creativiteit, jammer dat die eh angels dat niet willen zien. Lijkt het nieuwe kabinet wel met het elimineren van al wat creatief is
Pff heleen.. je spuit zo vaak onzin dat je bij niet sarcastische reacties nu het woordje "serieus" er bij moet planten. Wat triest zeg..
is iedereens pauze voorbij ofzo :P?
quote:SweetSummer schreef op 20 oktober 2010 @ 13:22:

Pff heleen.. je spuit zo vaak onzin dat je bij niet sarcastische reacties nu het woordje "serieus" er bij moet planten. Wat triest zeg..heel triest (serieus)
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 20 oktober 2010 @ 12:59:

Ik denk dat Naomi van het project Viva Forum afgehaald is door de heren met stropdassen/dames in mantelpakjes. En ik hoop dat ze met een koel drankje iets leuks aan het doen is.

Dat het hier een beetje uit de hand gelopen is lijkt me duidelijk.

Ik wacht nog immer op antwoord op de vraag:

Wat doet Sanoma om mijn privacy te waarborgen...??????er is zelfs een artikel over geschreven http://www.doemedia.nl/archives/254

Echt sociaal is de houding van de mods bij het probleem oplossen van iets met hun social media in ieder geval niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2010 @ 13:18:

Wat ik zelf dan weer als humor had bestempeld; dat topic bestaat nog en daar wordt dan ook weer heel serieus gepost, en topics waarvan ik dacht dat dat best nog wel een leuke discussie op zou kunnen leveren die zijn verwijderd.Jij bent gewoon een na-aper met je Angel parfum topic
Kamp voor:

Kamp tegen:

Zoiets?
Tutt, waarom heb je jouw Naomi-topic laten sluiten?
Wat wilde ik nou toch typen?
Omdat het topic afgedaan werd als provocatief, en het haar doel voorbij streefde, het doel was als eyeopener voor Naomi, niet het afdoen als provoceren en voor ik een permaban te pakken heb heb ik het maar laten sluiten.
Ok, helder. Een permaban voor jou lijkt me absoluut gaan goed idee :-)
Wat wilde ik nou toch typen?
Nee leek ook niet zo'n strak plan
Geheel mee eensch. Jammer dat Naomi niet op je uitnodiging in gaat, Tut. Zo zonde. Snap de achterliggende gedachte ook niet.

Kan alleen enigszins bedenken dat 'hogerhand' order heeft gegeven om niet meer inhoudelijk te reageren en dat Naomi dit dus maar heeft op te volgen maar dat men echt denkt dat dit daardoor uiteindelijk dood bloedt?.. Wat naief en wat schadelijk.
Dat wat jij zegt dus Bam
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:56:

[...]

Jij bent gewoon een na-aper met je Angel parfum topic

Was de mijne niet eerder?

Shit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2010 @ 14:10:

[...]

Was de mijne niet eerder?

Shit.Nee, natuurlijk was IK eerder met mijn exact hetzelfde topic
Trouwens, weten jullie eigenlijk wel dat parfum-topics ook niet zijn toegestaan?
ja, nu wel ja.
quote:extrahalo schreef op 20 oktober 2010 @ 13:53:

[...]

er is zelfs een artikel over geschreven http://www.doemedia.nl/archives/254

Echt sociaal is de houding van de mods bij het probleem oplossen van iets met hun social media in ieder geval niet.Insider die dit geschreven heeft, en schrijfstijl is toch een beetje vaag bekend... hmmmmm
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 20 oktober 2010 @ 14:38:

[...]

Insider die dit geschreven heeft, en schrijfstijl is toch een beetje vaag bekend... hmmmmmOp wie doel je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven