was dat een nee Naomi?

20-10-2010 12:47 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mag ik hierbij constateren dat je geenszins van plan bent om mee te komen praten over een oplossing?

Nee ik kom niet want:

Totaal aantal stemmen: 36

ik heb geen tijd (6%)
ik mag niet (28%)
ik heb geen zin (8%)
het interesseert me niet (25%)
jij irriteert me (25%)
mijn mail doet het niet (8%)
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:12:

[...]

En nogmaals, ik zou niet weten waarom ik een permaban moet krijgen terwijl sommige mensen ( mevrouw Poerstamper-commentaar) wel hun bekrompen mening overal neer mogen plempen en ik niet op ludieke wijze een uitnodiging mag neerleggen bij Naomi

Oh, het is ludiek.

Jongens, ga lekker wat leuks doen joh, in plaats van hier topics vol te zeuren. Ze heeft nou toch gezegd dat ze de mails wel tegenkomt. Heb je reactie, is het weer niet goed.

Hebben jullie écht, écht niks beters te doen?
quote:Vl43inder schreef op 20 oktober 2010 @ 13:14:

[...]

Hoe zou jij het noemen als een van je kinderen je voortdurend dezelfde vraag in een andere verpakking blijft stellen, terwijl jij al tien keer antwoord hebt gegeven maar dat dit antwoord steeds maar niet goed blijkt te zijn. Zou je dan niet op zijn minst denken "Godschristus, tief op naar de speeltuin?"

Of bij een collega/klant/vriend/etc.?

Wat jij doet slaat echt helemaal nergens op en je bereikt er behalve een hoop frustratie bij jezelf ook helemaal niets mee. Beetje relativeren zou geen kwaad kunnen.

Als je al tien keer antwoord hebt gegeven, prima... maar ik geloof dat er nog geen duidelijk antwoord was gekomen.

En ik persoonlijk kan me dan heel goed voorstellen dat je dan alles op alles zet om toch je antwoord te krijgen. Daar heb je recht op!
quote:lookatme schreef op 20 oktober 2010 @ 13:16:

@Chardonnay: wie weet hebben jullie het op het Libelle forum wél naar jullie zin en hebben jullie helemaal geen vragen voor de Naomi aldaar.Ik heb het hier ook naar mijn zin hoor. Ga toch zeker niet weg omdat er wat onenigheid is? Ik zie dit nog steeds als vermaak hoor!
Ik forum al jaren. Onder verschillende namen. Ben altijd wel op de hoogte geweest van rellen en dingen die speelden. Maar dit gaat maar door en gaat maar door. Ik snap niet waarom. En waar het nog over gaat. Ik zie alleen maar boosheid die van kwaad tot erger gaat.

Waar moet dit toe leiden?
quote:JanneJip schreef op 20 oktober 2010 @ 13:17:

[...]

Oh, het is ludiek.

Jongens, ga lekker wat leuks doen joh, in plaats van hier topics vol te zeuren. Ze heeft nou toch gezegd dat ze de mails wel tegenkomt. Heb je reactie, is het weer niet goed.

Ehhmmmmm

Nee, en jij kennelijk ook niet aangezien je je vol in de discussie stort met jouw mening
Moet ik Caroline Tenssen maar oproepen voor de gelegenheid?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 20 oktober 2010 @ 13:18:

Ik forum al jaren. Onder verschillende namen. Ben altijd wel op de hoogte geweest van rellen en dingen die speelden. Maar dit gaat maar door en gaat maar door. Ik snap niet waarom. En waar het nog over gaat. Ik zie alleen maar boosheid die van kwaad tot erger gaat.

Het gaat er over dat er onzorgvuldig is omgesprongen met prive-gegevens en dat de "regels" toegepast worden op de persoon, niet op de overtreding en dat er al weken geleden een posting is geweest dat er een uitgebreide uitleg gaat volgen en dat deze tot op heden nog steeds niet geweest is

En als je daar vragen over stelt krijg je geen antwoord, en als je er een topic over opent, krijg je een ban.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 20 oktober 2010 @ 13:19:

Moet ik Caroline Tenssen maar oproepen voor de gelegenheid? alleen als jij gaat zingen dan
Maar op welke vraag wil iedereen dan zo graag antwoord? Ik las net dat heel veel forummers dezelfde vraag hadden gesteld. Welke dan?
Gaat het nog steeds om die uitleg? Jemig. Ik dacht dat we nu alweer een stuk verder waren.

Ik zal wel zingen hoor, indien nodig.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 20 oktober 2010 @ 13:18:

Ik snap wel waarom. Er zijn in verschillende topics vragen gesteld, er zijn blijkbaar tientallen mails geweest, maar er wordt geen antwoord gegeven behalve dat men ervan geschrokken is en dat men er op terug komt (en dit vervolgens niet doet).

Ik ben zelf ook een type van "Nou ja... dan ga ik wel over tot de orde van de dag", maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die dat niet hebben, bijvoorbeeld omdat ze een waarschuwing/ban/o.i.d hebben gehad terwijl iemand anders voor hetzelfde niet geband is. Of dat men bang is voor bepaalde privacygevoelige aangelegenheden.

Zolang er geen antwoord op komt, zullen deze gevoelens bij mensen blijven sluimeren!!
Wat gaat Sanoma doen om onze privacy te waarborgen, waarom kunnen vrijwilligers bij onze prive-gegevens komen en hier achter de schermen stomme grapjes over maken en waarom word hier totaal niet op gereageerd wanneer dit uitkomt

Waarom mogen forummers voor nazi worden uitgemaakt zonder dat daar een modereeractie op volgt en mogen andere forummers het woord zielepiet niet in de mond nemen zonder een ban

Waarom mogen angels onder een prive-nick forummers afzeiken en mogen ze hier niet op aangesproken worden door forummers

Waarom negeer je je forummers.. Daar komt het voor mij op neer
quote:lookatme schreef op 20 oktober 2010 @ 13:16:

@Chardonnay: wie weet hebben jullie het op het Libelle forum wél naar jullie zin en hebben jullie helemaal geen vragen voor de Naomi aldaar.

Halloooo ze hebben daar een blaf en miauw club, enne geen actueel ( die is gesloten), en je mag geen "neuken"zeggen, maar je kan er wel schrijven met gevangenen.
@Yraatje:

"Daar heb je recht op!"

Waar ontleen je dat recht aan als ik vragen mag?
quote:JanneJip schreef op 20 oktober 2010 @ 13:17:

[...]

Oh, het is ludiek.

Wat heb je aan een antwoord: Ik kom je vraag vanzelf een keer tegen?

moet ik ook niet mee aankomen bij mijn klanten hoor, dat is toch hetzelfde als: Geen antwoord
Ok, er is onzorgvuldig omgesprongen met een forummer haar privegegevens. Lijkt mij dat dat er dan gecommuniceerd wordt met die forummer. Als zo'n incident over jouw grens heen is, dan ga je toch weg van dit forum.

Of moeten alle Angels na 1 incident bij alle forummers door het stof? Lijkt me nogal overdreven.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 20 oktober 2010 @ 13:22:

Gaat het nog steeds om die uitleg? Jemig. Ik dacht dat we nu alweer een stuk verder waren.

Ik zal wel zingen hoor, indien nodig.

Nope, we zijn nog steeds op punt A

Wel via b t/m z en weer terug maar nog steeds punt A.

Laat ze dan gewoon zeggen: je krijgt geen antwoord

Weten we gelijk waar we aan toe zijn.
quote:Vl43inder schreef op 20 oktober 2010 @ 13:23:

Ok, er is onzorgvuldig omgesprongen met een forummer haar privegegevens. Lijkt mij dat dat er dan gecommuniceerd wordt met die forummer. Als zo'n incident over jouw grens heen is, dan ga je toch weg van dit forum.

Of moeten alle Angels na 1 incident bij alle forummers door het stof? Lijkt me nogal overdreven.

Nee

Maar een sorry zou fijn zijn aan die desbetreffende forummer en dat is niet gebeurt, wat er wel gebeurde is dat die angel een prive nick aanmaakte en Etosha belasterde zonder dat Sanoma ingreep, en dat Etosha een IP ban kreeg en zich niet eens meer kon verdedigen.
Vroeger praatte Naomi met ons.

Nu doet ze dat al 3 weken niet meer. Lijkt mij dat ook zij het idee hebben dat er 'iets' aan de hand is, anders praat ze toch wel gewoon met ons?
quote:lookatme schreef op 20 oktober 2010 @ 13:23:

@Yraatje:

"Daar heb je recht op!"

Waar ontleen je dat recht aan als ik vragen mag?

Nergens aan. Misschien een ongeschreven regel? Misschien fatsoen??

Ik vind dat wanneer iemand iemand anders iets vraagt dat hij dan recht heeft op antwoord.

Als jij mij vraagt waar ik dat recht aan ontleen heb jij recht op mijn antwoord.

Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ik jouw post dan negeer en net doe alsof hij niet bestaat.

Daaraan ontleen ik mijn recht op antwoord.
De angels hoeven ook niet door het stof. Het gaat om de mensen áchter de angels.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:23:

Wat gaat Sanoma doen om onze privacy te waarborgen, waarom kunnen vrijwilligers bij onze prive-gegevens komen en hier achter de schermen stomme grapjes over maken en waarom word hier totaal niet op gereageerd wanneer dit uitkomt

Waarom mogen forummers voor nazi worden uitgemaakt zonder dat daar een modereeractie op volgt en mogen andere forummers het woord zielepiet niet in de mond nemen zonder een ban

Waarom mogen angels onder een prive-nick forummers afzeiken en mogen ze hier niet op aangesproken worden door forummers

Waarom negeer je je forummers.. Daar komt het voor mij op neer

Yep dit dus,

Enne waarom kom je niet met een uitleg, als je zegt dat je dit wel zal doen (en het zeker niet in de doofpot gestopt zal worden)

Waarom mogen Ex-Engels gepermabande forummers zwartmaken

Waarom heeft E een Permaban, en waarom staat dit niet in het Banbeleid.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 13:23:

Waarom negeer je je forummers.. Daar komt het voor mij op neerKun je prima zelf een antwoord op verzinnen. Dit zijn alleen maar suggestieve vragen om een soort van schuldbekentenis af te leggen. En waarom zouden ze dat tov jou doen? Jij bent niet degene om wie het incident draaide, slechts een forummer die verongelijkt doet.
Maar nogmaals tutmetriet: als dat soort zaken je storen, waarom kom je hier dan nog?

Nb denk je dat je met dit soort acties wel voor elkaar krijgt dat er antwoorden komen?
Ik kan er wel weer een Kumbaya ingooien maar een keer van repertoire wisselen kan ook geen kwaad. Iemand suggesties?

Naomi's song?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven