Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte69 schreef op 20 oktober 2010 @ 14:30:

Trouwens, weten jullie eigenlijk wel dat parfum-topics ook niet zijn toegestaan?

Niet?

Waarom niet?

Is er een algemeen geldend parfumtopic verbod?

Kom op, dat kan niet wáár zijn.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 20 oktober 2010 @ 14:38:

[...]

Insider die dit geschreven heeft, en schrijfstijl is toch een beetje vaag bekend... hmmmmm

dat had ik er nu helemaal niet uitgehaald. maar ik zal wel bevooroordeeld zijn omdat de schrijver een man is....

*Edit: ik weet niet of het een man is, heb het via twitter en dan zoeken op vivaforum. Dacht dat de twitteraar het zelf geschreven had, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Wat ik eruit haal (van de site zelf dan) is het een blog van de dame van wie de site is
Wat grappig, via dat stuk kun je HET Vivamodtopic waar het allemaal mee begonnen is teruglezen.

quote:FlorisFlorijn schreef op 20 oktober 2010 @ 15:17:

Wat grappig, via dat stuk kun je HET Vivamodtopic waar het allemaal mee begonnen is teruglezen.

ohw LOL, even kijken. Hoe kan het dan dat dat via die link nog wél werkt???
nog maar eens herhalen:

|Naomi op 28/9

quote:

Beste allemaal,

Nog een slotpost (later vandaag open ik een nieuwe VaV en dan ga ik uitgebreider op de recente kwesties in - geen doofpot dus - het topic heeft ook al meer dan 3.000 reacties) Ik ga nu in overleg met mijn manager (die inmiddels op de hoogte is).

Naomi toch lastig he? Afspraken?
wat gek! Het hele topic staat daar nog!
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 15:25:

wat gek! Het hele topic staat daar nog!de link is dus niet kapot, maar hier op viva staat het niet meer in de topiclijst ofzo?
quote:extrahalo schreef op 20 oktober 2010 @ 15:27:

[...]

de link is dus niet kapot, maar hier op viva staat het niet meer in de topiclijst ofzo?

of het is weer eens verkeerd verwijderd ofzo..

Grappig dat daar toch echt staat dat Naomi met een inhoudelijke reactie komt

Volgend jaar Dinsdag inderdaad
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 15:28:

[...]

of het is weer eens verkeerd verwijderd ofzo..

Grappig dat daar toch echt staat dat Naomi met een inhoudelijke reactie komt

Volgend jaar Dinsdag inderdaadWe hebben het dus niet gedroomd
Wat een vermakelijke uitspraken bijna een maandje verder

quote:

Viva Angel3 schreef op 28 september 2010 @ 09:33:

Namine, Naomi zal hier zeker op terug komen.

quote:

Viva Angel3 schreef op 28 september 2010 @ 09:35:

Kipstra, dit wordt uiteraard met spoed opgepakt.

quote:

Vivamod schreef op 28 september 2010 @ 09:38:

Beste allemaal,

Nee, ik wist hier niet van - ik heb geen inzage in de mails die angels aan forummers sturen, tenzij ze mij cc-en. Ik schrik hier net zo van als jullie. Five heeft net aan me laten weten dat ze haar vleugels neerlegt, en ik zie inderdaad geen andere oplossing dan dat.

Namens Viva bied ik mijn excuses aan. Om te voorkomen dat dit een tweede keer gebeurt wordt er overlegd 'hoe nu verder'. Ik duik zo een overleg in met mijn manager en kom daarna z.s.m. met meer.

Naomi
Ik snap dat je als mod niet van incident naar incident wil huppelen, maar dit doodzwijgen is zooo ontzettend belachelijk en zielig.... Te triest voor woorden
Goh wat een drama's hier weer zeg. Tjonge.

Ik heb het hele topic gelezen. Nooit een saaie dag op het viva forum. Je zal maar angel zijn hier zeg.
Het topic vragen aan vivamod is ook hier op het forum nog te zien hoor.

klikkerdeklik
quote:apppel schreef op 20 oktober 2010 @ 15:50:

Het topic vragen aan vivamod is ook hier op het forum nog te zien hoor.

klikkerdeklik

Ohw....

quote:FlorisFlorijn schreef op 20 oktober 2010 @ 15:58:

[...]

Ohw....

deze is dan wel kenmerkend als laatste post van naomi

Beste allemaal,

Nog een slotpost (later vandaag open ik een nieuwe VaV en dan ga ik uitgebreider op de recente kwesties in - geen doofpot dus - het topic heeft ook al meer dan 3.000 reacties) Ik ga nu in overleg met mijn manager (die inmiddels op de hoogte is).
ehh mosterd
Geen doofpot dus
quote:juliaana schreef op 20 oktober 2010 @ 16:01:

Geen doofpot dusweet je dat heeeeul zeker?
quote:extrahalo schreef op 20 oktober 2010 @ 16:03:

[...]

weet je dat heeeeul zeker?

Ach wat dom, ik was vergeten de smilie erbij te zetten

Alsnog:
misschien zijn de dames van hogerhand dove potten
en dan kun je ze dus niks kwalijk nemen
quote:Rogue_22 wrote on 20 October 2010 @ 15:49:

Goh wat een drama's hier weer zeg. Tjonge.

Ik heb het hele topic gelezen. Nooit een saaie dag op het viva forum. Je zal maar angel zijn hier zeg.Persoonlijk zal het me aan mijn reet roesten wat er nog gaat gebeuren, maar je zult maar een keer zelf een ware gedupeerde zijn, Rogue_22, waarschijnlijk piep je dan net zo hard als sommigen hier terecht doen en hebben gedaan. Alles begint klein...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven