Angels 4
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:01
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.
Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:
Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);
Lieve angels en Naomi,
Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon
Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG
In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis
Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen
Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:
Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);
Lieve angels en Naomi,
Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon
Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG
In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis
Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen
Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
donderdag 21 oktober 2010 om 00:46
quote:meds schreef op 20 oktober 2010 @ 22:58:
maarre heeft A. nu alle A. topics weggegumd?Nee hoor. De serieuze A-topics zijn blijven staan.
Zoals: 'Ben jij een engel in bed' en 'Ervaringen gevraagd met cursus juridisch Engels'
maarre heeft A. nu alle A. topics weggegumd?Nee hoor. De serieuze A-topics zijn blijven staan.
Zoals: 'Ben jij een engel in bed' en 'Ervaringen gevraagd met cursus juridisch Engels'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 21 oktober 2010 om 01:19
donderdag 21 oktober 2010 om 08:46
hoezo provoceren van FF en BGB? Ik heb alles gelezen en beiden wilden een open discussie die door een aantal mensen uit de weg gegaan werd. Het hoerige kuttopic is zelfs uitgelegd, maar nee hoor, er moest weer zo nodig gestaft worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 21 oktober 2010 om 08:59
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2010 @ 08:46:
hoezo provoceren van FF en BGB? Ik heb alles gelezen en beiden wilden een open discussie die door een aantal mensen uit de weg gegaan werd. Het hoerige kuttopic is zelfs uitgelegd, maar nee hoor, er moest weer zo nodig gestaft worden Tja, discussieren is voor sommigen best lastig. Staffen is dan een laffe mooie easy way out.
hoezo provoceren van FF en BGB? Ik heb alles gelezen en beiden wilden een open discussie die door een aantal mensen uit de weg gegaan werd. Het hoerige kuttopic is zelfs uitgelegd, maar nee hoor, er moest weer zo nodig gestaft worden Tja, discussieren is voor sommigen best lastig. Staffen is dan een laffe mooie easy way out.