mannen op het vivaforum

21-10-2010 09:08 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vinden de dames dat eigelijk dat hun forum overspoelt wordt door mannen?

mannen op het vivaforum

Totaal aantal stemmen: 125

weg ermee, het forum is voor vrouwen (14%)
weg ermee, een paar mogen blijven ter vermaak (25%)
gelukkig ook een ander geluid (44%)
hoe meer hoe beter, zo is het een afspiegeling van de maatsc (17%)
Overspoelt?? Waar dat dan? Of bedoel je de sneue hengelaars die denken hier een chickie te kunnen scoren? Daar maken we korte metten mee hoor.
quote:Yraatje schreef op 21 oktober 2010 @ 09:25:

Ik mis in de poll nog de optie "zal mij aan mijn derrière oxideren".Heb jij een oxideerbare derrière? Apart .. hmm dat verdient nader onderzoek ..
quote:Schattekop schreef op 21 oktober 2010 @ 10:12:

Het zegt natuurlijk weer alles dat dit topic op seks staat ipv overige. Leuke nieuwe avatar skattekop
Maar dames, geef toe wat mannen erbij geeft toch een extra dimensie .. een vriendin van mij was laatst naar een festival waar alleen vrouwen mochten komen, en raad eens waar de dames over praatten .. ze misten toch iets
quote:Aeolus schreef op 21 oktober 2010 @ 11:49:

Maar dames, geef toe wat mannen erbij geeft toch een extra dimensie ..Ik zie de meerwaarde / extra demiensie echt niet. Er zijn 2 a 3 mannelijke forummers wiens bijdragen ik graag lees, maar die bijdragen hadden net zo goed van een vrouw kunnen komen.
quote:Lys schreef op 21 oktober 2010 @ 10:55:

Nou, Mitch, ik heb je eens even geloept.

Ik zal niet spreken over 'alle mannen' op het forum (kom zelden op de spijler, de mannen die ik elders tegenkom vind ik helemaal okay), maar gewoon over jou.

Ik ben na het loepen tot de conclusie gekomen dat jij nu niet direct een toevoeging bent.

Buiten dat wordt het forum helemaal niet overspoelt, wrs alleen de spijler.

Nieuwsgierigheid bevredigd?wat een vriendelijkheid, knap hoor!
Ga je ook nog iets inhoudelijks en mannelijks vertellen? Of kom je alleen maar voor de pijpverhalen?
quote:w00t schreef op 21 oktober 2010 @ 12:06:

[...]

Ik zie de meerwaarde / extra demiensie echt niet. Er zijn 2 a 3 mannelijke forummers wiens bijdragen ik graag lees, maar die bijdragen hadden net zo goed van een vrouw kunnen komen.Psies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
uiteraard alleen voor de pijpverhalen, wat dacht jij
Het valt mij op dat de nuance vaak ver te zoeken is, hier op dit anonieme (voornamelijk) vrouwenforum.

Als man ben je vaak:

eenzaam, zielig, rukker, hengelaar, overbodig, schuldig aan grove taalfouten (ook deze is zéér belangrijk!!), enz.

Dan denk ik toch af en toe; 'wat een frustaties!'

De vorm gaat kennelijk voor de inhoud!
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Een reactie van een man...

Wat TO's opmerking over 'hun' forum betreft...

Als het viva forum alleen voor vrouwen zou zijn, zou dan bv. het Telegraaf-, Playboy-, Autoweek-, of Geenstijl-forum alleen voor mannen zijn ???

Vind het beetje slap als sommige vrouwen die hier iets lezen dat ze niet bevalt, maar reageren met "nou ja, je mag hier eigenlijk ook niet eens komen, op ONS forum"

Op sommige punten snapt een deel van de mannen vrouwen trouwens beter dan dat deze zichzelf snappen. Of in ieder geval meer dan ze wellicht vanwege politieke overcorrectheid of de angst om als 'slet' te worden gezien aan zichzelf/anderen durven toe te geven. Dus wat dat betreft, denk ik dat de mannelijke inzichten zeker interessant zouden kunnen zijn.

Having said that, erger ik me als man wel steeds meer aan de mannen hier (en vrouwen die daar op reageren) die dit steeds meer als een dating c.q. pickup plek beginnen te zien.
Mannen op een viva forum zijn net zoiets als marokkanen in nederland:-)
quote:badmeester schreef op 21 oktober 2010 @ 12:42:

Mannen op een viva forum zijn net zoiets als marokkanen in nederland:-)Een verrijking van het forum en veelal in het bezit van geweldige kookkunsten?
Niet alle mannen voelen nu de behoefte om hierop te reageren.

Net als in het echt: vaak kun je maar beter niet reageren
Ik denk dat het soms handig is dat er van een andere kant bekeken wordt naar de situatie.

Maar er zijn ook vrouwen die zich goed kunnen inleven in een man.

In dat geval zijn vrouwen vaak beter in het te verwoorden, denk ik.

Ik heb juist moeite met dingen duidelijk te verwoorden, en niet betweterig over te komen.

Ik denk voornamelijk dat dit forum handig is voor de man, om te zien hoe vrouwen tegen zaken aankijken, zodat hij zich beter kan inleven hoe een vrouw denkt.

Ik denk dat af en toe een mannelijk lid wel eens voor opschudding kan zorgen; "hey, zo had ik er nooit over nagedacht" maar soms ook verzet.

Kortom of het echt een toevoeging geeft hoeft niet persé, dat is net als je ineens meer vrouwen naar het forum trekt, het hoeft niet zo te zijn dat die extra vrouwen echt toevoeging geven op het forum.

Daarbij is een best wel groot gedeelte van het forum ook gewoon gericht op vermaak, daar hoef je niet altijd wat aan toe te voegen.
quote:badmeester schreef op 21 oktober 2010 @ 12:42:

Mannen op een viva forum zijn net zoiets als marokkanen in nederland:-)echt? oh wacht dan haal ik mijn scooter en mijn 18 neven en dan blijf ik hier voortaan fluiten naar alle viva chick's.
Trahit sua quemque voluptas
Ik zou me dit forum niet zonder mannen voor kunnen stellen. Dan was er geen zak meer aan! (letterlijk en figuurlijk)...
Ach, laat ze maar meedoen hoor. En als ze domme dingen zeggen lachen we ze gewoon uit!
quote:2Italy2 schreef op 21 oktober 2010 @ 09:21:

Volgens mij bezoeken vooral onderstaande mannen het forum.

[afbeelding]

Mijn man is ook wel eens op dit forum te vinden, gelukkig lijkt hij hier niet op

Verder geen problemen mee, sommige mannen kunnen waardevolle postingen hebben, nee ik doel dus niet op de hengelaars ed!
quote:Burns schreef op 21 oktober 2010 @ 12:29:

Het valt mij op dat de nuance vaak ver te zoeken is, hier op dit anonieme (voornamelijk) vrouwenforum.

Als man ben je vaak:

eenzaam, zielig, rukker, hengelaar, overbodig, schuldig aan grove taalfouten (ook deze is zéér belangrijk!!), enz.

Dan denk ik toch af en toe; 'wat een frustaties!'

De vorm gaat kennelijk voor de inhoud!Goh, hoe zou dat nou toch komen...
Dames, dames toch....

Mag het ietsje minder?
Ik vind de meeste mannen wel "verfrissend" hier op het forum.

Hai Vince x
Leuk he, dat ik er ook ben.
Geef de schuld aan mijn vriendin Verder laat ik dit onderwerp maar even liggen.
Is dit forum alleen voor vrouwen dan ?

Sorry hoor, dan heb ik me vergist .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven