Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper Amsterdam

03-02-2009 22:22 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik naar de kapper ging, is het zo erg verknipt dat ik sindsdien niet meer durf te gaan.

Aangezien ik er zo niet leuker uit ga zien, moet ik gewoon een keer naar de kapper.

Wie weet er een goede kapper in A'dam. Niet zo een die me allerlei trendy kapsels wil aanmeten, maar een waar ik vandaan kom en denk wauw, mijn haar zit echt goed (en dat het de andere dag dan nog behoorlijk zit).

Wie weet waar ik moet zijn?
Cum non tum age
Christiane, ik wilde je wat vragen, dus ik heb je even een vriendenuitnodiging gestuurd, dan kan ik je daarna een bericht sturen.
Cum non tum age
Bij Rob Peetoom knippen ze inderdaad ook goed. Qlief is daar een paar keer geweest toen ik 'm zelf niet kon knippen en het zag er keurig uit. En dat terwijl Qlief lastig haar heeft om te knippen.
Hairplay op de Brouwersgracht, vragen naar Dave.

Hij kijkt naar je hoofd, naar je kleur en naar jouw soort haar. Staat ook helemaal open voor mensen die niet elke ochtend een half uur voor de spiegel willen staan en past daar het kapsel op aan.

En ja, ik ben fan....

(goed idee, moet ook nodig weer eens!)
Ik ben helemaal niet zo'n fan van Kinky Kappers, maar ik vind de Kninky op de Haarlemmerstraat wel heel fijn. Daar luisteren ze naar je en doen ze mijn haar helemaal zoals ik het wil (krullen benadrukken i.p.v. eruit knippen, dun haar vol laten lijken, etc.), i.p.v. hun eigen visie er op los te laten.

Ik ben laatst naar de kappers academie geweest en dat viel mij erg tegen. Inderdaad 11 euro, maar dat was er aan af te zien (en ik had iemand uit het laatste jaar vd opleiding). Rob Peetoom ook slechte ervaringen mee, helemaal niet geluisterd naar wat ik wilde. Dus vooralsnog: Kinky op de Haarlemmerstraat!

Edit: nog even over Rob Peetom. Ik ben bij het filiaal in de Jordaan geweest en er is totaal niet naar mij geluisterd. Ze hadden mij een VRESELIJKE coupe Rachel Hazes aangemeten (terwijl ik zei: ik ben 20 en heb vanavond een gala): echt een ontplofte cavia op mijn hoofd. Met bijna tranen in mijn ogen uitgelegd dat ik dat niet wilde, hele pissige homo die toen maar mijn haar opnieuw heeft gewassen en gefohnd.. Niet blij

Voordeel bij de Kinki: ze lullen niet de hele tijd, gewoon lekker stil en aandachtig en rustig knippen.
ik ga zelf bij hype op de haarlemmerdijk,ik ging eerst bij hype rotterdam maar ben nu verhuisd.

altijd super tevreden daar en ze hebben ook leuke kleding en hebbedingetjes.
quote:Pippi74 schreef op 04 februari 2009 @ 10:29:

Ik ga altijd naar Scissorhands in de Hartenstraat, ben er erg tevreden over! Ze nemen echt de tijd voor je, en hun shampoo'tjes ruiken zoooo lekker...

(en nee, ze knippen daar niet met heggenscharen )Ik hou van Andrew!
Ik kom nu bij Toni & Guy die vind ik heel goed maar heel erg duur.

Pippi / Mac wat kost het bij Scissorhands?
Studio Kappers op de Van Baerle. Niet heel uitbundig, maar nog nooit verknipt.
Kus, wat zijn de kosten het bij Studiokappers, die zit namelijk vlak bij T&G
Kus, wat zijn de kosten het bij Studiokappers, die zit namelijk vlak bij T&G
Ik ben ook ZEER kritisch als het mijn kapsel aan gaat maar ik ben echt heel erg tevreden over Topkappers (Westerstraat in de Jordaan). Ik heb me nu twee keer laten knippen door Samira. Ze begreep iedere keer precies wat ik bedoelde en ze vraagt heel erg door zodat ze begrijpt wat jij nou exact wil met je haar. Ik betaalde per keer 30 euro. Vind het eigenlijk heel veel geld maar goed. Heb het er wel voor over als ik goed en niet verknipt wordt!
Kinky!
@Kimm: ik weet het niet eens precies. Ik denk zo rond de vijftig Euro voor knippen en wassen. Ik wordt geknipt door Annemarie. Het blijft heel lang goed zitten en ze luistert heel goed naar wat JIJ wilt, ook al had ze zelf een iets ander idee. Ik ben al vaak verknipt, ook bij dure kappers. Ben misschien een beetje kritisch. Maar ik blijf nu trouw daar.
Tommie's toko en dan vragen naar Thea. Ik ben 1 keer door haar geknipt, super!
Dank je kus, dan zijn ze ongeveer net zo duur als Toni & Guy.
Jimmy's haarstudio mijn vaste kapper.

Mijn vriendin, m'n zus en ik zijn perfect geknipt door Ruud.

Hij luistert en geeft echt goed advies. Hij begint pas met knippen als je precies weet wat hij gaat doen. En geen millimeter te kort Dat vond ik heel plezierig.

Studenten betalen halve prijs ook dat is top. voorhaar.org
quote:judithl schreef op 07 maart 2009 @ 11:11:

Jimmy's haarstudio mijn vaste kapper.

Mijn vriendin, m'n zus en ik zijn perfect geknipt door Ruud.

Hij luistert en geeft echt goed advies. Hij begint pas met knippen als je precies weet wat hij gaat doen. En geen millimeter te kort Dat vond ik heel plezierig.

Studenten betalen halve prijs ook dat is top. voorhaar.orgBen het helemaal met je eens.
Cum non tum age
De leukste en de beste is

BILLY FAME

www.billyfame.nl

Waterlooplein 325

Amsterdam

kun je meteen naar de vlooienmarkt er tegen over!

bestaat al jaren en knippen zoals jij dat wilt!

Succes
Kapsalon Straal, Ceintuurbaan.

http://www.kapsalonstraal.nl/
Rob Peetoom, ze hebben er 2 in Amsterdam meen ik. Ze kijken echt naar de vorm van je hoofd, wat daar het beste bij past. En wat je er zelf aan wilt doen (in mijn geval wassen, kammen en hop naar werk). Ik krijg daar dus geen kunstzinnig kapsel waarvoor ik mouse, gel, föhn etc. voor nodig heb maar gewoon goed knipwerk. Je hebt verschillende tarieven.
Laat je weten waar je bent gegaan Noa?

Ik heb hetzelfde probleem: loop met een enorme uitgroei en spriethaar omdat het zo erg verpest is door de vorige kapper dat ik nu niet meer durf!
Topic is al meer dan anderhalf jaar oud, Aboe, ik denk niet dat Noa hier nog kijkt.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Oeps ja ik zie het!

Laatste bericht was van twee dagen geleden, vandaar mijn reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven