Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Pluis GEFELICITEERD! Ik lees dat je een geweldige dag hebt gehad en je zag er prachtig uit. Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de voorkant, maar begrijp dat je dat liever nog even voor je houdt.

Mijn schoonmoeder vroeg laatst aan me wanneer wij nou eens aan kinderen gingen beginnen, want ze was wel aan een kleinkind toe. Ik geloof niet dat ze al verwacht dat we stiekum al bezig zijn... Mijn moeder volgt BabyBoom op de voet en komt nu telkens met tips (terwijl ze ook niet weet dat we al bezig zijn) wat we wel en niet moeten doen als we zwanger proberen te worden. Ik probeer altijd heel nonchalant te reageren, maar of dat ook lukt...

Ik dacht eigenlijk dat de nieuwste berichten zouden blijven staan hieronder en dat ik dan snel kon teruglezen wie wat schreef, maar opeens staan er echt hele oude berichten en nu weet ik dus niet meer waar ik allemaal op wilde reageren...
Voor de dames die bijna hun NOD hebben...SPANNEND...ik zal voor jullie duimen!

Voor iedereen die net is gestopt of gaat stoppen met roken: Succes en hou vol! Mijn vriend gaat binnenkort ook stoppen, ik kijk er helemaal naar uit!

Grappig trouwens dat we 2 zussen hebben die meeschrijven.

Mijn vriendje zie ik gelukkig wel vaker in pak, maar dan is ie ook wel om op te vreten
Haai ladies!

Bloem, leuk dat je er weer bij bent!

Oooh Freddy wat irritant haha. Ik snap dat je nu al wilt beginnen! Wat denken mannen toch altijd praktisch hé haha. Ik ga even goed nadenken over wat argumenten, maar idd die van Vlinder: de kans is 1 op 4 / 1 op 5 dat het lukt.

Hoop trouwens echt met mn zus samen zwanger te zijn ja, dat is zo leuk! Kunnen we lekker samen shoppen/kletsen.

Getver Liubi, die schimmel. Ik woon in een appartement en het trappenhuis is nog niet klaar. Moet nog met alle bewoners geregeld worden.. zucht...Daar zat ook schimmel. Dat kan zo stinken, gatver. Ik leef met je mee..

Pluis, die jurk, wauw!!! Leuke foto zeg. Hoop dat je er nog meer wilt plaatsen.

Wat wordt er verder toch veel geschreven zeg! Heb soms moeite om het bij te houden. Hoop dat ik niemand vergeet!

Nog 2 nachtjes... Maar heel eerlijk gezegd denk ik ongesteld te worden, omdat ik van die verdachte krampjes heb. We'll see!
SOG = Studie - Ontwijkend - Gedrag

Te herkennen aan: het huis schoonmaken, op de bank hangen, televisie kijken, forum lezen en schrijven etc. - eigenlijk alle dingen die je moet doen om maar niet te studeren, althans dat vind je zelf....

Het argument van 1 op de 5 is wel goed en ook helemaal waar, alleen als je het zo ziet en zegt, dan schrik ik ook wel van de kleine kans. Heb trouwens nog een goed argument bedacht.. we moeten wel in januari beginnen, want veel van mijn nieuwe forumvriendinnetjes zijn al begonnen of beginnen ook in januari....

Wat is dat toch met mannen in pak... inderdaad om op te vreten!

Summer, spannend.....aftellen!!

liefs Freddy
Hoi hoi,

Ik was getipt door twee dames van dit forum om hier mee te komen schrijven, dus bij deze. Ik zag dat er nog wat 30-ers zijn en laat ik dat nou ook zijn. Vind ik wel zo leuk!

Ik/wij beginnen januari a.s., ik ben 33, geen andere kinderen, wel al eens eerder geprobeerd zwanger te raken (ruim 3 jaar geleden) maar toen met andere vent en nu met nieuwe vent gaan we er weer voor. We hebben nog maar een half jaar iets met elkaar, maar het voelt goed dus ja....hoelang moet je dan nog wachten denk ik dan? Ik ben er iig ZWAAR aan toe. Heb zolang nagedacht, getwijfeld, gelezen en erover gesproken dat het nu tijd wordt voor some serious action.

Nu maar hopen dat het lukt natuurlijk....haha.

Ik heb wel al foliumzuur in huis (mijn eerste daad op dit gebied) en dat vond ik al heel spannend. En mijn kerel wil het ook graag, maar vooral alles om resultaat te krijgen vindt ie erg leuk. Tja...boys will be boys.

O ja, ik heb een redelijk regelmatige cyclus, volgens mij moet ik op Sinterklaasavond weer ongesteld worden....heerlijk avondje dus.

groetjes
oooh freddy, dan SOG ik heel veel *schaam*, ik ben denk bijna professioneel SOGger. als het hier ook maar enigszins niet opgeruimd is dan moet dat eerst gebeuren voor ik ook maar iets aan studie wil werken. aan de andere kant kan ik ook een dag op de hogeschool gaan zitten werken maar daar heb ik niet altijd alles bij de hand wat ik thuis wel heb én daar lopen lieve klasgenoten/vriendinnen rond en dan houd ik niet alleen mezelf van mijn werk maar hen ook... je snapt misschien dat dit wel een beetje een probleem is zeker als ik zwanger wil worden en studie af wil ronden.

goed argument trouwens van die forumvriendinnetjes, daar kan die nooit tegenop ;)

welkom india, welkom in de foliumzuurhype, het lijkt hier net of de hele wereld aan de foliumzuur is, haha. ik begin van het weekend met slikken van foliumzuur. vond jij het ook zo spannend om het te kopen? ik was niet eens in de stad waar ik woon en ook niet in de stad waar mijn familie woont en toch was ik bang dat er opeens iemand naast me zou staan en wist waar ik mee bezig was. stom eigenlijk, maar ja.

wel grappig hier, als ik een baaldag/moment heb dan vraagt hubbie geregeld aan mij 'hoe lang nog?' dan zeg ik (met een glimlach) 'nog 5 weken, maar dan ben ik nog niet zwanger'. dan zegt hij 'dat denk jij, wij zijn vast super snel zwanger!' ik wordt er natuurlijk erg blij van op zo'n moment maar hij gaat er wel meer vanuit dat het snel raak zou kunnen zijn terwijl ik op het moment juist zo iets heb van ik weet het niet, kan best een poosje duren. hoe is dat bij jullie? denken jullie mannen dat het snel 'raak' is, of houden zij er juist meer rekening mee dat het langer zou kunnen duren?

liefs Vlinder
@Vlinder, mijn man gaat ervan uit dat het heel snel gaat. Ik zelf zit vol met twijfels af en toe (van niet lukken en onvruchtbaar tot 'ik ben nu zwanger'). SOGgen is slecht!! \\:-)// (maar wel heerlijk! zelfs naar het plafond staren is dan een intensieve bezigheid).

@India, welkom!

Hier alles prima. Nog geen tekenen van ongesteldheid. Wel druk op mijn buik. Aangezien ik een chronische darmziekte heb, kan ik de pijntekenen soms niet helemaal uit elkaar houden (ok, moeilijk uit te leggen, maar daardoor heb ik ook vaak pijn in mijn onderbuik). Is het trouwens al bijna weekend???
Wat een verhalen zeg. Heb alles gelezen, heb het op het moment alleen een beetje te druk om overal op te reageren.

Ben vooral hard aan het duimen dat de eerste bij ons forum snel zwanger mag worden. Op een ander forum had ik gezien dat het soms wel erg snel kan gaan.

Bij ons thuis dus aan de drukke kant. Het is best veel geregel, vooral omdat we twee hele dagen feest hebben en er bij elkaar 200 mensen komen. Daarnaast vieren we ook een stukje bij mijn ouders thuis en die hadden tot drie weken gelden nog geen eens een vloer in de woonkamer liggen omdat ze aan het verbouwen zijn. We hebben dus nog wel eventjes iets te doen om alles klaar te krijgen. Na afloop van het trouwen zal ik ook een leuke foto neerzetten. Pluis, die van jou is echt helemaal geweldig. En jullie lopen er ook zo romantsich bij. Helemaal toppie. Als ik jouw verhaal lees dan heb ik ook helemaal het idee, dat wil ik ook meegemaakt hebben.

Pebbles. Bij ons kan het nog wel eventjes duren voordat we gaan beginnen. Manlief vindt het namelijk erg eng allemaal en trouwen is al zo'n grote stap. Stiekum hoop ik wel dat ie mij het mooiste trouwkado dat ik maar kan hopen gaat geven. (proberen kindjes te maken). Maar eigenlijk weet ik wel dat dat niet gaat gebeuren. In ieder geval gaan we uiterlijk eind mei 2008 beginnen en verder zijn we nog in onderhandeling:-).De opmerking in het schema; na het trouwen klopt dus wel. En acht dan ben ik een beetje later dan jullie. Das alleen maar mooi, kan ik van jullie afkijken:-)

Wat is het toch dat mannen denken dat je binnen no time zwanger bent. Hebben de mannen van de andere forumdames dat ook? Zou trouwens wel heel fijn zijn als iedereen binnen 4 rondes zwanger zou zijn.

Summer, vandaag NOD. Voel je al iets?

Mibb, voor jou gaat het ook opschieten. Lastig he als je een onregelmatige cyclus hebt. Toch wel lastig te timen. Heb nog geen tijd gehad om naar die homeopatische pillen op zoek te gaan. Zodra ik er tijd voor heb gehad hoor je het.

Iedereen suc6

Doei doei
Wat wordt hier druk geschreven. Ik heb 2 dagen gewerkt, en dochterlief heeft 2 nachten blijkbaar nog minder slaap nodig dan ikzelf, dus ben niet aan lezen / schrijven toegekomen...

@pluis: moooooie jurk, en wat een geweldige dag en vakantie

@ pebbles, hoe gingen de prikken (ik mag begin januari)? Enne, ik las je tip van de blokkenstoof op het andere topic, deze staat inmiddels al bij ons thuis. Nog even afwachten wanneer ze hem krijgt....

@Freddy, wij wachten inderdaad ok nog een paar maandjes, maar om je vriend te overtuigen: ik ben met 8 maanden zwangerschap nog verhuisd. Okay, ik kon niet meer meehelpen tillen, maar er zijn dan wel weer een heleboel mensen die graag willen helpen!. Tot een maand of 6 zwangerschap had ik zelf eigenlijk weinig beperkingen. Persoonlijk voor mij toen alleen geen grote fysieke inspanningen, maar ook dat schijnt per persoon nogal te verschillen. En je moet inderdaad nog maar afwachten of het allemaal in 1 keer gaat lukken.

@Plukkie, succes met de laatste voorbereidingen, vogens mij nog best we stressen die laatste week, allerlei kleine dingetjes moeten dan nog geregeld / bevestigd worden...

Maar het wordt vast een geweldige dag!

@ dametje, ik duim voor je vandaag, enne summer natuurlijk ook morgen...

@ Mibb, ook voor jou zondag....

Voor het schema, ik ben 33 jaar, heb al een dochter en we gaan er denk ik per februari voor.

Wat Harry Potter betreft, die krijg ik waarschijnlijk komend weekend met de sinterklaas... Dus svp geen dingen verklappen hier :-))

Zelf is de heftige verkoudheid sinds gisteren terug, het lijkt wel of de hele rechterkant van mijn gezicht ontstoken is. Het ging sinds zondag wat beter, en heb ook gewerkt deze week (vandaag is mijn vrije dag), maar sinds gistermiddag gaat het weer bergafwaarts, ook verergerd door het niet slapen van dochterlief de afgelopen 2 nachten.
Ik begrijp uit de verhalen dat er meerdere dames zijn die studeren....werken die er ook bij of zijn jullie nog student? Ik studeer nl ook (weer) aan de hogeschool. En herken het benoemde gedrag...haha. Ik kreeg opeens heel erg het gevoel dat jullie stiekem allemaal bij mijn in de klas zitten!!

@Beer, nog bedankt voor je berichtje op mijn topic. Ik heb nog niet de tijd genomen op terug te schrijven, maar wel leuk dat we nu allebei hier zijn. Grappige overeenkomst trouwens dat je het ook al een keer geprobeerd had. Hoelang is dat geleden? Woonde je samen of was je getrouwd?

Wat betreft mijn man....die denkt helemaal niet dat het snel zal gaan en hij heeft ook geen haast. Hij vindt het wel leuk enzo, maar het is ook erg ver van zijn bed show. Daarnaast hebben we bij zijn broer gezien dat het een jaar kan duren..dus...

Foliumzuur kopen was zeker spannend en kon ook niet wachten om het te vertellen thuis. Zo dozig... Maar ik ben er nog niet mee begonnen. Ik wil mezelf niet zo opjutten. Ik vond het destijds al zo'n teleurstelling dat het niet direct gebeurde. Nu ben ik daar meer op ingesteld en hou ik er rekening mee dat het zeker een half jaar duurt. Sterker nog...daar ga ik vooralsnog vanuit.

tot snel
hoi liubi, is het plafon bij jou ook zo mooi dan? wat toevallig dat je iets aan je darmen hebt, ik namelijk ook ik slik daar duspatalin voor, die mag je als het goed is (moet dat nog wel even nakijken) gewoon slikken als je zwanger bent. ik heb af en toe hele erge darmkrampen, voordat ik medicijnen had lag ik echt te huilen van de pijn in mijn buik (mogelijk een spastische darm, maar dta konden ze niet echt vaststellen), met die medicijnen gaat het wel erg goed. hoe is het met jou? heb jij ook medicijnen?

succes met de laatste dingen plukkie, ik hoop dat ook jij je snel mag aansluiten bij de zwangere, wel jammer dat je nog zoveel geduld moet hebben, succes met de onderhandelingen ;). ik ben erg benieuwd naar jou trouwfoto.

hoi india, ik studeer voltijd, zit in het laatste jaar van mijn hbo, loop nu stage. wel goed dat je er rekening meehoudt dat het langer kan duren, hopelijk voor jou wordt je sneller verrast dan je durfde te hopen!

liefs
Hee Bloem, welkom terug! Wat een drukte he meer-/minderwerk regelen, wij hebben dat ook pas een maand achter de rug ofzo. En dan hebben we nog niet eens tegels in de badkamer of een keuken! Maar goed, wel leuk om je huis zo vorm te geven zoals je zelf wilt toch?

Vlinder, mijn man gaat er juist vanuit dat het nog wel eens lang zou kunnen gaan duren. Zeker omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. De realist...

Nieuwe meiden, welkom trouwens, als jullie gegevens voor in het schema even vet gedrukt onder aan je bericht zetten kan ik jullie erbij zetten. Er wordt zo ontzettend veel geschreven en ik lees alles, maar is wel lastig om uit al die lappen tekst de info voor het schema te halen.

Mijn NOD a.s. zondag is maar een gokje hoor, ik zit gemiddeld op een week of 5, maar kan ook 7 worden, of morgen bijv... Dus pin me niet vast op zondag, ik ben zondag ook niet meteen zwanger

Pluis, mooie jurk!!! En hoe bevalt dat nou, getrouwd zijn?

Beer, balen dat je weer/nog steeds verkouden bent! Kost zoveel energie he! Beterschap!

Op mn werk is het trouwens nog steeds een gekkenhuis. De functie die ik nu heb is tot het einde van het jaar, maar nu heeft er iemand plotseling ontslag genomen en hebben ze gevraagd of ik haar functie over wil nemen, want ze willen me zo graag houden! Nou dat is natuurlijk super om te horen, maar op dit moment zit ik tussen 2 functies in en loopt men van beide kanten aan mijn mouw te trekken: Ik moet voor mijn huidige functie dingen af gaan ronden, maar daar komen ook telkens nieuwe dingen bij, maar ze willen me ook zo snel mogelijk in de nieuwe functie hebben.

Gelukkig nog 1 dag en dan WEEKEND!!!
Ja hoor, ben er even een dag niet en dan krijg je dit Hahaha. Zo veel verhalen!!!

Ik ben ook chronisch SOG-er nu ook met stage die duurt ook inmiddels al langer dan de bedoeling was en het duurt ook nog wel even. Maar ook beetje expres want het is voor mij beter om voor mn coschappen zwanger te zijn anders is het moeilijk rooster omgooien enzo.

Zag ook een heeeeele mooie jurk fantastisch.

Een vriendin van mij had precies hetzelfde trouwens dat ze getrouwd was en dat iedereen maar vroeg wanneer er een kleine zou komen. En na de eerste precies zo: Wanneer komt de tweede...

Volgens mij kan je inderdaad prima verhuizen als je zwanger bent. En ik denk dat er dan juist mensen graag komen helpen. Mijn schoonzus stond ook nog te schilderen dat ze 8 maanden zwanger was. En anders allemaal wat rustiger aan, op tijd beginnen en af en toe een doos inpakken er komt altijd een oplossing!!!!! .

Omdat ik mijn cyclus niet weet ga ik er nu van uit dat mijn vruchtbare periode van 8 december tot 5 januari loopt, en mijn nod van kerst tot ook ergens in januari. Je moet het maar ruim nemen al zeg ik het zelf ;) Hihi ik heb er wel lol in.

Nou ik heb vast de helft van de berichtjes gemist met reageren Sorry!!
haha zus van Summer. Dan zit er maar 1 ding op voor jou en dat is de hele maand december en januari elke dag klussen
Thanks beer,

alle voortekenen van ongesteld zijn er, het moet alleen nog losbarsten. Ik denk dat door alle stress die ik nu heb dat mijn lichaam ook een beetje verkrampt is.
Joeehoee.. Nog 1 nachtje, maarrr: Ik ben chagerijnig en heb kramp in mn buik. Dus ik vrees voor ..
hoi allemaal, net Babyboom gekeken, eindelijk wat meer positieve verhalen, wat geboren baby's en een bruiloft.

hey mibb, lijkt me echt lastig zo'n onregelmatige cyclus. hoop dat het toch ook bij jou snel lukt om zwanger te worden.

lastig trouwens om zo tussen twee banen in te zitten, hoop dat je wat meer rust krijgt als je straks gesatteld bent op je nieuwe plekje.

succes in december ;) zus! haha.

liefs Vlinder
Hee Zusvansummer, voor jou geen kerstdiner en oud & nieuw dus? Je hebt het er veel te druk voor!

dametje & summer, afwachten maar, helaas kun je niet veel anders doen he?

vlinder, meestal heb ik wel een beetje een idee van mijn cyclus, want ik voel regelmatig een eisprong (regelmatig als in bijna elke cyclus, niet elke week hoor ) maar ik dacht 2 weken geleden iets gevoeld te hebben, maar er is nog niks. Wel wat gekke krampjes in mn buik, maar voor hetzelfde geld zijn het mn darmen.

Qua werk is het even doorbijten. Gelukkig ziet mijn leidinggevende ook wel dat wat ik nu doe echt pittig is. Ze willen iemand aannemen die een deel van mijn taken over gaat nemen, maar die heeft gevraagd om wat bedenktijd, dus dat is afwachten. Als zij ja zegt, dan wordt het voor mij weer wat rustiger.
hier denkt manlief ook dat het wel snel zal gaan gebeuren! Ikzelf weet het niet ben zelfs wel eens bang dat ik te graag wil! Geef het wat tijd en zie dan wel! Afgelopen periode zorgde in ieder geval dat ik er niet teveel mee bezig was/kon zijn!

Plukkie succes met alles en geniet vooral! De dag gaat zo snel voorbij! Leuke is wij hadden heel veel vrienden die die dag foto's maakten en hebben nu elke dag wel foto's in de brievenbus of mail en kunnen zo elke dag weer opnieuw genieten. En verder is getrouwd zijn gewoon super!

meiden die hopen op een uitblijvende menstruatie deze dagen ik zal voor jullie duimen!
Kalimera (is grieks, ik heb zin in vakantie!)

Donderdag is altijd een belachelijk drukke dag hier en ik heb dan ook niet zo veel zin om heel uitgebreid te reageren. Leuk hoor, dat er zoveel wordt geschreven. Ik blijf het leuk vinden om zwanger worden, zwanger zijn, bevallen, babytijd allemaal te delen op het forum. Voor mij heeft het het echt leuker gemaakt omdat je elke dag even bewust bezig bent met zwanger zijn of je kind en het is ook leuk om ervaringen te delen.

Zo, dat was mijn pro-forum verhaal meer. Wacht maar tot ik mijn pro-borstvoeding verhaal ga geven. Na 11 maanden geef ik nog steeds borstvoeding dus ik hoor nu wel aardig bij de beruchte borstvoedingsmaffia.

@beer: ik had de vormenstoof tip nog maar niet hier gezet, dat leek me toch wat voorbarig. Maar als ik zwangerschapstesten in de aanbieding zie dan zal ik ze hier neer zetten .

Prikjes vielen 100% mee trouwens. Ze keek er een beetje moeilijk bij maar ze heeft letterlijk geen kik gegeven en heeft naderhand ook nergens last van gehad.

@dametje en summerbreeze: ik zie vandaag en morgen NOD's in de tabel. Ik ben hard voor jullie aan het duimen.

@india: welkom hier!

Wij zitten midden in de vruchtbare periode dus het is hard werken hier, haha. Dan kan ik mezelf tenminste niks kwalijk nemen als het niet gelukt is deze ronde.

Morgen meer reacties.

Bij deze:

India74

33

januari

4 jaar geleden ook al eens geprobeerd
Goedemorgen

Nog geen ongesteldheid te zien. Moet nu aan het werk, dus kom einde v/d middag weer even uitgebreid schrijven.

Dametje, hoe is het met jou?
hey mibb, hoop voor je dat er snel iemand aangenomen wordt!

fijn pebbles, dat de prikjes meevielen, t is zo sneu als kindjes er veel last van hebben.

dametje en summer, volhouden!! ik vind het spannend, hoop dat minstens een van jullie niet ongesteld wordt, maar het allerleukst zou natuurlijk zijn als we twee zwangeren in een keer hebben!!

ik ga weer eens een weekend bij schoonouders logeren, morgen sinterklaas vieren bij mijn ouders met hele familie en overmorgen familie dag bij schoonouders met alle neefjes/nichtjes/zwagers en schoonzussen. we gaan naar de kinderboerderij en het pannenkoekenhuis.

nou goed, wie weet probeer ik zondagmiddag ofzo bij schoonouders nog even snel op de computer te springen, ik moet natuurlijk in de gaten houden of er hier mensen niet ongesteld worden!!

liefs Vlinder
@vlinder, veel plezier bij je schoonouders

@Mibb, houd duidelijk je grenzen in de gaten hoor. Pas op dat je je neit overwerkt. Wel goed dat je leidinggevende actief met een oplossing bezig is.

@Summer,

geen nieuws hier behalve een heel heel licht kleurtje in het inlegkruisje. Dat wel. Ik moet zeker ongesteld worden hoor, maar lichaam voelt op slot. You hang in there.

Ik hoop echt dat het vandaag begint want kan nu lekker relaxen, morgen op reis voor mijn werk, veel doen, dus wordt het liever vandaag!
Hallo daar,

Ik heb zowaar een dag vrij na een paar dagen draaien van gemiddeld 14 uur. Die ben ik dan ook lekker begonnen met mezelf achter dit kastje. Ik heb de hele historie gelezen en begrijp nu al iets meer over jullie...

Ik moet wel zeggen dat ik het heel lastig vindt om met al die korte berichtjes uit elkaar te houden wie wie is. Komt misschien ook door de schuilnamen en de weinige prive/info. Logisch natuurlijk...maar ik moet zeggen...het valt niet mee. Ik moet bijna elke keer terug naar het schema om me even een beeld te vormen van wie het ook alweer was! Maar misschien ligt dat aan mij?

Heb nu ook pas door dat het idd spannend is voor een paar van jullie...leuk hoor, zitten jullie nu elke keer op de wc? Daar wordt je natuurlijk helemaal krankzinnig van, haha.

Er moet me wel iets van het hart zonder dat ik daar iets mee bedoel, maar ik vind het wel opvallend dat de gemiddelde leeftijd zo laag ligt hier. Kortom...wat zijn een aantal van jullie nog jong! En maw wat ben ik alweer oud. Toen ik 20 was...was ik net ah studeren en toen ik midden 20 was, ging ik net werken en carriere maken(althans dat dacht ik). Ik sta er echt van te kijken... Mijn eerste ideeen omtrent een baby was rond mijn 28ste. Maar ondertussen liepen de zaken anders, getrouwd, gescheiden en nu weer happy en dan ben je zo 5 jaar verder.

Vraagje: zijn of gaan jullie stoppen met drinken en roken als je probeert zwanger te raken? Ik dacht het roken wel te doen...want ik ben toch een social smoker dus dat moet lukken. Maar ik geloof niet dat ik geen wijn meer ga drinken. En zoiets tegen manlief zeggen, dat is echt geen optie.

En hebben jullie het boek Zwanger worden van Croon al?Is wel grappig om te lezen, als je alles onthoudt, ben je daarna een redelijke geleerde!

liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven