KONINGINNEDAG MOEDERS!!

21-10-2010 21:35 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat worden spannende tijden.......wordt de kleine in april doet wat ie wil geboren of in mei leggen alle vogels een ei!!
Als je contact zoekt met andere zwangeren die rond 30 april zijn uitgerekend: er is een april 2011 en een mei 2011 topic. HOOFDLETTERS in je titel staat trouwens gelijk aan schreeuwen, dus die zal de engel wel verwijderen.
Oeps dacht dat dit over moeders ging die op koninginnendag op het kleedje van hun kroost zitten en al schreeuwend klanten proberen te trekken.
wtf.......ook nog leuke dingen te melden......en het april 2011 en mei 2011 forum heb ik echt wel gezien.......viel alleen op dat er weinig mensen precies tussenin vallen zoals ik!
Ik vind je OP een beetje onduidelijk. Misschien kan je wat duidelijker zijn zodat mensen het snappen?
SCHREEUW NIET ZO.
Ja, dat vind ik echt.
Je valt er niet tussenin, je bent toch in april uitgerekend?
Dusssss, ik schrijf ook eens op een viva forum en meteen de laatste x. Het zou leuk zijn om reacties te krijgen die het bericht toe doen!! Reden genoeg om weer afscheid te nemen en nooit meer terug te keren!
Ja hoor. Dag.

Schrijf je wel duidelijker wanneer je de volgende keer weer terug komt?
Ja, dat vind ik echt.
Beetje PMS?

Ohnee, dat kan niet want je bent zwanger.

Hormonen?
Hoeveel viva fora zijn er eigenlijk?
Ja, dat vind ik echt.
Last van hormonen?

Ik blijkbaar wel, anders had ik niet eens de moeite genomen om hierop te reageren.

Er is inderdaad al een april en mei topic, mocht de lichting dames daarin niet helemaal hetzelfde type zijn als jij bent dan kun je misschien een ander forum op het internet proberen te vinden?

Of je schrijft met beide topics mee, double the fun (en aandacht die je blijkbaar nodig hebt)
oh ja, ik weet ineens weer waarom ik nooit eerder de moeite heb genomen mee te schrijven..........fijn dat je hier in je waarde wordt gelaten!
quote:Claarchita schreef op 21 oktober 2010 @ 22:21:

oh ja, ik weet ineens weer waarom ik nooit eerder de moeite heb genomen mee te schrijven..........fijn dat je hier in je waarde wordt gelaten!Jankerd.
Ja, dat vind ik echt.
Jij ging toch weg om nooit meer terug te keren?

Daaaaaag!
En ja ik weet het, we zijn een stelletje niks gunners.
quote:Whiskers_ schreef op 21 oktober 2010 @ 22:23:

En ja ik weet het, we zijn een stelletje niks gunners.
Ja, dat vind ik echt.
Wat een positieve, leuke nieuwe forummers komen er toch bij vandaag.

Claarchita, stel je niet zo aan. Als jij zo'n schreeuwerige topictitel hebt en een wazige openingspost, is het niet gek dat je daar reacties op krijgt. Misschien niet diegene die je wilt, maar ja. Het blijft een openbaar forum.
hopelijk reageert de moderator snel en wordt het topic zsm verwijderd, kunnen jullie lekkere andere mensen afzeiken!
quote:Claarchita schreef op 21 oktober 2010 @ 22:04:

wtf.......ook nog leuke dingen te melden......en het april 2011 en mei 2011 forum heb ik echt wel gezien.......viel alleen op dat er weinig mensen precies tussenin vallen zoals ik!

wtf? wtf? Dat is jouw reactie na twee reactie waarbij ik je wijs op twee relevante topics omdat ik denk dat je nog niet weet hoe het hier werkt en _gayl_even meldt een grappige associatie te hebben met jouw topictitel?

Ik hoor hele goede verhalen over babybrabbel. Kunnen ze je interpunctie (dat zijn de puntjes) vast ook meer waarderen.
Was ik ook al aan het doen hoor.

Wees niet bang.
quote:Claarchita schreef op 21 oktober 2010 @ 22:28:

hopelijk reageert de moderator snel en wordt het topic zsm verwijderd, kunnen jullie lekkere andere mensen afzeiken!

Ach blijf nou, toe nouhou!

Jij bent zo fijn afzeikbaar
Ja, dat vind ik echt.

Ja, ze hapt wel lekker he?
Ik denk dat het wel goed kan vinden met Sabrina007. Zoek haar eens op.

Je topic zal trouwens niet zomaar op jouw verzoek verwijderd worden.
quote:Whiskers_ schreef op 21 oktober 2010 @ 22:32:

Ja, ze hapt wel lekker he?Leuk he
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven