Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.

* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?

Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.

* Waar blijft een reactie van de angels?

De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.

* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?

Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).

* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?

Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.

Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.

Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.

groetjes, Naomi
Ok voor de duidelijkheid

Er zijn types bannen

De vaststaande

De onderhandelbare

De permanente

De zelf opgelegde

Wie biedt op type 5
Roos wel even paars maken grijnz
Ik ben een beetje boos dat niemand reageert op mijn voorstel t.a.v de horrorsintavatar
natuurlijk heeft ze Gwennie niet gehacked, ze kan een hoop schreeuwende postings doen maar zo laag gaat ze ook weer niet
ik vind de mijne aardig horror anders Meds
* ik zou om 10 uur gaan slapen*
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 oktober 2010 @ 00:03:

Ok voor de duidelijkheid

Er zijn types bannen

De vaststaande

De onderhandelbare

De permanente

De zelf opgelegde

Wie biedt op type 5

euh, ik zie er maar 4?

Wat is de vijfde dan? Een heintje-ban?
Leek me al duidelijk, Roos/Minny, maar dank voor de bevestiging. Dat lijkt me oprecht hoerig akelig, als je naam iedere keer zo door het slijk gehaald wordt en je er niets tegen kunt doen.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 oktober 2010 @ 00:05:

ik vind de mijne aardig horror anders Medsik weet het niet, je raakt eraan gewend denk ik
quote:mimsey schreef op 22 oktober 2010 @ 00:06:

Leek me al duidelijk, Roos/Minny, maar dank voor de bevestiging. Dat lijkt me oprecht hoerig akelig, als je naam iedere keer zo door het slijk gehaald wordt en je er niets tegen kunt doen.
Ik vind de mijne ook behoorlijk horror anders
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 oktober 2010 @ 00:05:

* ik zou om 10 uur gaan slapen*

Je zou ook niet meer op Viva komen en je zou ook.....

Nahjah, ieder mens komt wel eens op zijn woorden terug of kan ze om een of andere reden niet waarmaken.
quote:juliaana schreef op 22 oktober 2010 @ 00:06:

Een heintje-ban?
dat had ik ook al tegen haar gezegd Mims, maar ze vindt het echt heel erg vervelend dat haar naam hierin genoemd wordt en zij zich niet kan verdedigen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mimsey schreef op 22 oktober 2010 @ 00:06:

Leek me al duidelijk, Roos/Minny, maar dank voor de bevestiging. Dat lijkt me oprecht hoerig akelig, als je naam iedere keer zo door het slijk gehaald wordt en je er niets tegen kunt doen.Psies.
Tsja nooit beweert dat ik perfect was.

Moest er niet aan denken.
Heel vervelend dat ze zich niet kan verdedigen maar ik denk dat er geen seconde iemand bedacht heeft dat Minny een account gekraakt had. Ik althans niet

Dat ze gehacked was okee, maar niet door Minny
Muis snapt er nu echt geen ene hele hol meer van. Geen fuck. Geen bal. En overweegt nieuwe nick, misschien helpt dat om het te begrijpen, als newbie. En daarbij hoort een nieuwe avatOr.

Roept u maar:

Optie 1

Optie 2

quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 oktober 2010 @ 00:10:

Moest er niet aan denken.Valt best mee hoor, tis goed te doen vind ik
Tut LOL
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 oktober 2010 @ 00:10:

Jij niet maar anderen....nah nee ik weet dat niemand perfect is dus jij ook niet (joh?) ik ook niet, maar ik kom wel akelig dicht in de buurt
Geen seconde gedacht dat het Minny was.

Overigens ook geen seconde gedacht dat ze gehackt is!
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 oktober 2010 @ 00:13:

[...]

Valt best mee hoor, tis goed te doen vind ik
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 oktober 2010 @ 00:11:

Heel vervelend dat ze zich niet kan verdedigen maar ik denk dat er geen seconde iemand bedacht heeft dat Minny een account gekraakt had. Ik althans niet

Dat ze gehacked was okee, maar niet door MinnyHaar brein was gehackt denk ik. Door meneer A. L. coHol.
Ik mag er weer op!

En nee, ik heb geen contacten met hogerhand! Helaas, zou ik bijna zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven