Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.



* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?



Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.



* Waar blijft een reactie van de angels?



De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.



* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?



Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).



* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?



Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.



Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.



Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.



groetjes, Naomi
Alle reacties Link kopieren
Floor welkom terug
Alle reacties Link kopieren
Optie 2 muis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hey Floor heb je gratie?
Want ik heb namelijk wel wat te zeggen namelijk.
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 oktober 2010 @ 00:19:

Ik mag er weer op!





En nee, ik heb geen contacten met hogerhand! Helaas, zou ik bijna zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik pak er maar een drankje bij geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Floooooor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:meds schreef op 22 oktober 2010 @ 00:20:

Hey Floor heb je gratie?Blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 oktober 2010 @ 00:19:

Ik mag er weer op!





En nee, ik heb geen contacten met hogerhand! Helaas, zou ik bijna zeggen.Egwel, je bént Hoogerhand!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 oktober 2010 @ 00:20:

Floor welkom terugJa als je zonder bombarie weggaat is het prettiger terugkomen he?
Alle reacties Link kopieren
Wat ga je zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 22 oktober 2010 @ 00:24:

[...]





Ja als je zonder bombarie weggaat is het prettiger terugkomen he? nou, zonder bombarie.......
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Het is beter als ik ga slapen. Om 6 uur belt mijn wekdienst me weer wakker
Alle reacties Link kopieren
Ben je hier officieel of ben je hier illegaal Floor? en hoeveel paspoorten heb je eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2010 @ 00:28:

[...]



nou, zonder bombarie.......



Wat voor bombarie had Floor dan Roos?



"Ik ben weg hier en kom nóóit weer terug" ?



Nee he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 oktober 2010 @ 00:29:

Het is beter als ik ga slapen. Om 6 uur belt mijn wekdienst me weer wakker Truste en doe 'm de groeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 22 oktober 2010 @ 00:29:

[...]





Wat voor bombarie had Floor dan Roos?



"Ik ben weg hier en kom nóóit weer terug" ?



Nee he? dat zeg ik ook niet, het is ook geen aanval op Floor lijkt me duidelijk dat de ban onterecht is, waardoor het weer voor commotie zorgt. Dat is wat ik bedoelde
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 oktober 2010 @ 00:19:

Ik mag er weer op!





En nee, ik heb geen contacten met hogerhand! Helaas, zou ik bijna zeggen.



Sterkte! Hoop dat onderstaande tekst helpt









Uit contact met jezelf

Ons lichaam is een afspiegeling van onze ervaringen, afhankelijk van hoe we die verwerken. We zijn ons daar lang niet altijd van bewust. In een gezond lichaam ervaar je jezelf als een geheel. Je leeft vanuit contact met je innerlijk en van daaruit beweeg je je in de wereld met een natuurlijke gratie.

Al heel jong zijn we deze natuurlijke gratie verloren nadat we ons keer op keer moesten conformeren aan de verwachtingen van de buitenwereld.



Voor een kind is de confrontatie met pijnlijke gevoelens, teleurstellingen en frustraties moeilijk te verwerken of te relativeren.

Hierdoor ontstaan - meestal onbewust - specifieke aannames over het leven. Dit beïnvloedt je houding ten aanzien van jezelf en anderen en legt een basis voor, soms zeer subtiele, lichamelijke spanningen. Zo ontstaat er een pantser dat zich ooit moest ontwikkelen als een beschermlaag tegen teleurstellingen en kwetsingen.

Echter, dit pantser schermt je niet alleen af tegen mogelijke kwetsingen van buiten, maar snijdt je ook af van het contact met je innerlijk.





In contact met jezelf

Het is mogelijk dit pantser te laten smelten, waardoor je weer gaat leven vanuit je innerlijk in contact met de realiteit van het leven.

We willen je een veilige bedding bieden om jezelf te kunnen openen; meer te voelen en meer te zien van jezelf en herkenning te vinden in anderen.

We zullen werken met afwisselend stevige dynamische technieken zoals lichaamswerk, dans en ook met zachte en subtiele technieken zoals meditaties en bewustzijnsoefeningen.



Emotioneel lichaamswerk

Een deel van het weekend bestaat uit lichaamswerk, waaronder bio-energetische oefeningen, bedoeld om stevig met beide benen op de grond te komen en de levens energie te laten doorstromen.

Met behulp van specifieke oefeningen word je je bewust van spierspanningen die er in je lichaam zijn. De oefeningen bieden je de mogelijkheid om de spanningen los te laten. Dit kan gepaard gaan met het tot expressie brengen van lang onderdrukte emoties. Uitgangspunt is je in contact te brengen met je oorspronkelijke kracht.



Ademen

De ademtechniek die we gebruiken is eenvoudig maar krachtig. Je laat je adem op een rustige, ontspannen manier voller worden, waarbij je de inademing verbindt aan de uitademing en de uitademing aan de inademing. Door deze manier van ademen kun je datgene gaat ervaren wat zich achter de grens van je dagelijks bewustzijn bevindt.



Wanneer je ontspannen blijft doorademen, geef je jezelf de ruimte je ervaringen intensiever te beleven. Je richt je aandacht op wat er hier en nu in jezelf gebeurt. Het kan zijn dat je een bruisende levenskracht ervaart, die je al dan niet gaat uiten. De mogelijke uitingsvormen van deze levenskracht zijn legio. Zo kun je bijvoorbeeld woede, verdriet, vreugde, ontroering gaan ervaren of misschien wel stilte of extase.

Een ademsessie wordt door iedereen anders beleefd en verschilt van keer tot keer.
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 oktober 2010 @ 00:19:

Ik mag er weer op!



En nee, ik heb geen contacten met hogerhand! Helaas, zou ik bijna zeggen.Zegt vriend ook weleens, incusief cheer smiley
quote:Demissionair schreef op 22 oktober 2010 @ 00:33:

[...]





Sterkte! Hoop dat onderstaande tekst helpt









Uit contact met jezelf

Ons lichaam is een afspiegeling van onze ervaringen, afhankelijk van hoe we die verwerken. We zijn ons daar lang niet altijd van bewust. In een gezond lichaam ervaar je jezelf als een geheel. Je leeft vanuit contact met je innerlijk en van daaruit beweeg je je in de wereld met een natuurlijke gratie.

Al heel jong zijn we deze natuurlijke gratie verloren nadat we ons keer op keer moesten conformeren aan de verwachtingen van de buitenwereld.



Voor een kind is de confrontatie met pijnlijke gevoelens, teleurstellingen en frustraties moeilijk te verwerken of te relativeren.

Hierdoor ontstaan - meestal onbewust - specifieke aannames over het leven. Dit beïnvloedt je houding ten aanzien van jezelf en anderen en legt een basis voor, soms zeer subtiele, lichamelijke spanningen. Zo ontstaat er een pantser dat zich ooit moest ontwikkelen als een beschermlaag tegen teleurstellingen en kwetsingen.

Echter, dit pantser schermt je niet alleen af tegen mogelijke kwetsingen van buiten, maar snijdt je ook af van het contact met je innerlijk.





In contact met jezelf

Het is mogelijk dit pantser te laten smelten, waardoor je weer gaat leven vanuit je innerlijk in contact met de realiteit van het leven.

We willen je een veilige bedding bieden om jezelf te kunnen openen; meer te voelen en meer te zien van jezelf en herkenning te vinden in anderen.

We zullen werken met afwisselend stevige dynamische technieken zoals lichaamswerk, dans en ook met zachte en subtiele technieken zoals meditaties en bewustzijnsoefeningen.



Emotioneel lichaamswerk

Een deel van het weekend bestaat uit lichaamswerk, waaronder bio-energetische oefeningen, bedoeld om stevig met beide benen op de grond te komen en de levens energie te laten doorstromen.

Met behulp van specifieke oefeningen word je je bewust van spierspanningen die er in je lichaam zijn. De oefeningen bieden je de mogelijkheid om de spanningen los te laten. Dit kan gepaard gaan met het tot expressie brengen van lang onderdrukte emoties. Uitgangspunt is je in contact te brengen met je oorspronkelijke kracht.



Ademen

De ademtechniek die we gebruiken is eenvoudig maar krachtig. Je laat je adem op een rustige, ontspannen manier voller worden, waarbij je de inademing verbindt aan de uitademing en de uitademing aan de inademing. Door deze manier van ademen kun je datgene gaat ervaren wat zich achter de grens van je dagelijks bewustzijn bevindt.



Wanneer je ontspannen blijft doorademen, geef je jezelf de ruimte je ervaringen intensiever te beleven. Je richt je aandacht op wat er hier en nu in jezelf gebeurt. Het kan zijn dat je een bruisende levenskracht ervaart, die je al dan niet gaat uiten. De mogelijke uitingsvormen van deze levenskracht zijn legio. Zo kun je bijvoorbeeld woede, verdriet, vreugde, ontroering gaan ervaren of misschien wel stilte of extase.

Een ademsessie wordt door iedereen anders beleefd en verschilt van keer tot keer.Dat heb ik nou nooit
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 oktober 2010 @ 00:29:

Het is beter als ik ga slapen. Om 6 uur belt mijn wekdienst me weer wakker Maakt die van jou ook zoveel irritant veel teringherrie?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2010 @ 00:31:

[...]





dat zeg ik ook niet, het is ook geen aanval op Floor lijkt me duidelijk dat de ban onterecht is, waardoor het weer voor commotie zorgt. Dat is wat ik bedoelde



In dit licht wil ik ook nog even mijn waarschuwing van een paar dagen geleden onder de loep leggen. Ik kreeg 'm omdat ik een paar plaatjes (bewegende animaties) van een vrijende engel met duiveltje plaatste in het halloween avatar topic (wat snel gesloten werd). In de mail stond dat het als provocerend voor de Engels beschouwd werd.

Waarom?????

Als de reden nog was geweest dat het een té expliciet plaatje was, had ik misschien nog enigszins begrip gehad voor de waarschuwing.



Houden Engels niet van seks?

Of mag je gewoon helemaal geen plaatje meer plakken waar een Engel in voorkomt?





Dat we maar even duidelijk hebben wat banwaardig is en niet.



(Goh toch nog iets anders dan uit m'n toetsenbord gekregen vanavond)
Of ze zijn sexueel gefrustreerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 22 oktober 2010 @ 00:43:

Of ze zijn sexueel gefrustreerd?Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven