Geld & Recht alle pijlers

rekenformule ?

21-10-2010 15:53 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een vraag, heb al gegoogled maar ik kom er echt niet uit.

Iemand hier die mij kan helpen ?

Ik heb een uitkering... 35% dat is bedrag X. Nu gaat mijn uitkering omhoog naar 100% Kan ik dan alvast berekenen hoe hoog mijn uitkering ongeveer gaat worden ? Ik heb natuurlijk al het gegeven van bedrag X.

Verders nog een som, OZB is 19% geschat door de belasting op 3550,- Hoe kom ik dan op het bedrag waarvan de belasting denkt dat er omgezet is ? Vriendlief en ik bakkeleien er al een tijdje over.. met tussenpozes maar ik vind het gewoon irritant dat ik niet weet hoe ik dit uitrekenen moet...

Groetjes Candy
Voor de rekenaars: de uitkering voor volledig arbeidsongeschikten (WAO-ers) is per 1 juli 2007 verhoogd tot 75% ipv 70%. TS Candygirl73 schreef dit al.

De bestaande Wajongers (WAO voor "jongeren") zullen vanaf 1-1- 2012 worden ingedeeld in ‘volledig en duurzaam’ arbeidsongeschikt en ‘gedeeltelijk’ arbeidsongeschikt, waarbij de uitkering van gedeeltelijk arbeidsongeschikten per 1-1-2014 wordt verlaagd naar 70% van het minimumloon.
@ fisbel: Ik val nog onder de oude WAO regeling, zit al in de WAO vanaf 1998 Neem aan dat dit niet geldt voor mij...
Nee, 70% geldt niet voor Candygirl73 Voor Wajongers - volledig arbeidsongeschikt - geldt vooralsnog 75%. Maar in deze tijden van bezuiniging moet je maar afwachten wat er morgen staat te gebeuren tav dit uitkeringspercentage WAO-ers. De (bezuinigings)regelingen en aanpassingen buitelen over elkaar heen.
quote:Solomio schreef op 21 oktober 2010 @ 16:12:

[...]

Op de basisschool leren ze steeds meer schattend rekenen en als er 'ongeveer' in de opgave staat moet je dus schatten.

Echt? Leren ze echt schattend rekenen? Sjees, dan kun je het wat mij betreft helemaal schrappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven