Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
In het Oosten zijn er ook geen. Eigenlijk alleen in 't westen (Randstad) en in Den Bosch en Maastricht (En Antwerpen enzo, maar da's geen NL )
Yes! De buit is binnen...

Reken vanavond niet op teveel posts van mij, want ik lig de hele avond in een stomend bad, dat zal ruiken naar butterball en dan zal ik mijn haar ook nog even wassen met Big en daarna nog even conditionen met Veganese...Ik heb het dus druk! ;)
HOOOO wacht even, als je je haar na Big in de conditioner zet is dat hele Big-effect meteen weg hoor! U bent gewaarschuwd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oooowww lekker hatseklats! Ik vond het vanochtend al zo lekker om me met Glögg te kunnen douchen (heel warm kruidig, kruidnagel!)

VC, ik doe er meestal toch een klein beetje Veganese (die is vrij licht) in na Big hoor, anders krijg ik het niet doorgekamd. Het effect wordt wel minder, maar met een kleine hoeveelheid in de puntjes is het nog steeds BIG genoeg
Ik heb van dat onmogelijke haar. Bovenop mijn hoofd is het snel vettig en onder bij de punten kurkdroog, want ja..ik koop shampoo tegen vettig haar. Dus vandaar die conditioner, die kan ik dan gebruiken voor de punten..

Tja..wat me al bezig houd.
Hee. je hebt mijn haar!!

Irritant is dat he?
Oeeeehhhhh, volgende week zaterdag ga ik nog een flink stuk Mandarin tea party zeep kopen Ik heb de zeep op het toilet vervangen door deze en het ruikt zalig
Oh, mijn Lijstje wordt steeds langer...
Noem vooral ook op wat jullie niet fijn en lekker vinden van Lush he!!
Nou, ik heb nu de kerstdingen besteld (en een paar gewone dingen) en dan komen later de 'gewone' dingen en de bruisballen wel

Nu heb ik besteld:

Iced wine

Glogg

Snowcake

Snowglobe

Once a year

Ocean salt

Olive branch

You've been mangoed

Each Peach

Oh en ik geloof dat ik ook Mandarin Tea nog aangeklikt heb, op het laatst...

Het was $37,45 dus het kan nog erger...
Hee Naomie ik was ook in Den Haag, zat in groep twee, en jij?

Heb meer gekocht dan ik wilde,

ik had: christmas cracker (kadootje met cinders en booz)

ginger bread house

calavera bbs

fizzbanger

satsumo santa

snowglobe

iced wine jelly

buches de noel

Gelukkig had ik nog een volle stempelkaart, dus 10% korting.

Vandaag nog terug geweest voor mandarin tea (appeltjes van oranje), en de halloween jelly, kon het niet laten
quote:Janna_ schreef op 22 oktober 2010 @ 09:51:

Noem vooral ook op wat jullie niet fijn en lekker vinden van Lush he!!

Euhhh .......... .......... oja, ik hou net zo van mierzoet dus geen Snowfairy voor mij

Mandarin tea party is een goede keus Janna
Hoi Jennie, ik zat in groep 1 en heb ook veel meer gekocht dan ik van plan was (ik ging voor Glögg en Iced wine). Niets nieuws onder de zon

Ik heb nog staan twijfelen bij de calavera, die ruikt zoooo lekker, mar ik heb geen bad dus het is wel een beetje onzin om die te kopen

Wat zat er in je goodiebag?
quote:Naomii schreef op 22 oktober 2010 @ 18:16:

Euhhh .......... .......... oja, ik hou net zo van mierzoet dus geen Snowfairy voor mij

Mandarin tea party is een goede keus Janna

Ik hou ook niet zo van dat mierzoete, dus die heb ik ook niet besteld. Hij ziet er ook zo rose uit..

(Ik heb wel die Fair Trade Foot Lotion, ook zo rose en die vind ik ook stinken, maar is wel lekker voor je voeten... Je moet alleen wel een tijdje stil blijven zitten als je het opgesmeerd hebt...)
ik had hiervoor honey i washed the kids zeep en nu die nieuwe kersen.

ik kocht gister een cadeautje voor iemand en tot mijn verbazing kon het niet worden ingepakt! vind ik wel raar, toch juist een winkel waar je heengaat voor een cadeau!
Huh? Je kunt meestal of een soort doekje kopen, een soort sjaaltje, waar ze het in verpakken. Of ze doen het in gekleurd dun papier. Misschien was het te druk in de winkel?
jah dat doekje bood ze ook aan idd, maar ja ik ga echt niet voor een cadeauverpakking betalen. dat papier had ik de vorige keer ook, maar ze zei dat ze niet meer inpakten
Dan pak je het toch zelf in?

Bij de hema enz. pakken ze ook geen cadeautjes (meer) in.
quote:Janna_ schreef op 23 oktober 2010 @ 11:26:

[...]

Ik hou ook niet zo van dat mierzoete, dus die heb ik ook niet besteld. Hij ziet er ook zo rose uit..

(Ik heb wel die Fair Trade Foot Lotion, ook zo rose en die vind ik ook stinken, maar is wel lekker voor je voeten... Je moet alleen wel een tijdje stil blijven zitten als je het opgesmeerd hebt...)

Waarom gebruik je dan geen Charity pot (even wennen maar eigenlijk wel lekker!) of Pied de Pepper (heerlijk kruidig voor najaar en winter)

O nee ... ik moest juist nieuwe aankopen ontmoedigen, toch?
Van Charity pot heb ik zo'n klein proefblikje, maar die vind ik ook niet zo lekker ruiken. Pied de Pepper is oranje hé? Die ken ik niet echt...

ontmoedigen ja...
quote:Janna_ schreef op 23 oktober 2010 @ 12:01:

Dan pak je het toch zelf in?

Bij de hema enz. pakken ze ook geen cadeautjes (meer) in.nee, maar bij de hema betaal je ook geen tientje voor een stuk zeep. Bij zulke bedragen verwacht ik ook een stukje service.
Pied de Pepper is meer bruin dan oranje en als ik je moet ontmoedigen dan wil ik wel beweren dat ie heel smerig is hoor Je kan er trouwens wel vlekken van krijgen in je sokken als je die te snel aantrekt na het aanbrengen van een ruime laag creme.

Wel raar dat Lush niet meer inpakt inderdaad. Ze hadden daar van die leuke, gekleurde papiertjes voor. Ze zullen het wel gooien op hun beleid, ze proberen natuurlijk zo min mogelijk te verpakken, en nu bieden ze een alternatief in de vorm van een sjaaltje
Naomii ik had dezelfde goodiebag, een pot pied de pepper en helping hands.

De zoete spullen bevallen mij ook niet zo, de snowfairy (en aanverwante produkten) vind ik zo smerig zoet ruiken dat mijn tanden er pijn van doen. Maar aan de andere kant zijn dit wel de produkten die met stip het meeste verkocht worden, dus er zijn zeker veel liefhebbers.

Volgens mij hadden ze bij Den Haag nog van die mooie gekleurde papiertjes om spulletjes in te pakken. Heeft er misschien mee te maken hoe druk het in de winkel was?

Ik zit zelf met een luxe probleem, ik wil zo in bad maar ik kan geen keuze maken. Erg he
Oh Janna ik vind alle produkten met de lucht van godiva ontzettend vies. :-) Dit is ook weer typisch een lucht die je haat of heerlijk vindt.

Lush heeft dat wel veel, van die dingen doe of heel lekker of heel vies zijn. Karma is er ook zo'n voorbeeld van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven