Mijn sterfdatum is.....
zondag 24 oktober 2010 om 10:40
Ieks dit morbide topic hebben we een paar maanden geleden toch al eens gehad?
Ik ga m niet aanklikken hoor.
Bizar...
Vraag me wel af; als je dan toch weet wanneer je doodgaat, stap je dan nu sneller in een vliegtuig terwijl je vliegangst hebt? Ga je gewoon parachute springen? Bungeejumpen? Je weet nl toch dat je voorlopig nog niet van deze aardbol verdwijnt.
Ik ga m niet aanklikken hoor.
Bizar...
Vraag me wel af; als je dan toch weet wanneer je doodgaat, stap je dan nu sneller in een vliegtuig terwijl je vliegangst hebt? Ga je gewoon parachute springen? Bungeejumpen? Je weet nl toch dat je voorlopig nog niet van deze aardbol verdwijnt.
zondag 24 oktober 2010 om 10:43
quote:amalia schreef op 24 oktober 2010 @ 10:40:
Ieks dit morbide topic hebben we een paar maanden geleden toch al eens gehad?
Ik ga m niet aanklikken hoor.
Bizar...
Vraag me wel af; als je dan toch weet wanneer je doodgaat, stap je dan nu sneller in een vliegtuig terwijl je vliegangst hebt? Ga je gewoon parachute springen? Bungeejumpen? Je weet nl toch dat je voorlopig nog niet van deze aardbol verdwijnt.
Als je die site geloofd met je sterfdatum heb je misschien ook een probleem. Net als dat je vroeger had ...... loves ...... en dan rekenen en komt er zoveel procent uit dat het gaat werken, jaja.
Of dat de horoscoop in De Telegraaf klopt, dat soort dingen.
Ieks dit morbide topic hebben we een paar maanden geleden toch al eens gehad?
Ik ga m niet aanklikken hoor.
Bizar...
Vraag me wel af; als je dan toch weet wanneer je doodgaat, stap je dan nu sneller in een vliegtuig terwijl je vliegangst hebt? Ga je gewoon parachute springen? Bungeejumpen? Je weet nl toch dat je voorlopig nog niet van deze aardbol verdwijnt.
Als je die site geloofd met je sterfdatum heb je misschien ook een probleem. Net als dat je vroeger had ...... loves ...... en dan rekenen en komt er zoveel procent uit dat het gaat werken, jaja.
Of dat de horoscoop in De Telegraaf klopt, dat soort dingen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 oktober 2010 om 10:56
Oooooh, ik heb nog tot 2058. 25 oktober, zelfs. Da's morgen over 48 jaar
Ik snap niet zo goed dat mensen dit zo luguber vinden.... Ieder weldenkend mens snapt toch dat dit een stom grapje is?
Heeft iemand die link nog trouwens, van die site die Elninjoo noemde? Volgens mij was dat die site waarop je een datum kreeg en één of andere gruwelijke manier om dood te gaan. Die vond ik nog veel leukerderder.
Ik snap niet zo goed dat mensen dit zo luguber vinden.... Ieder weldenkend mens snapt toch dat dit een stom grapje is?
Heeft iemand die link nog trouwens, van die site die Elninjoo noemde? Volgens mij was dat die site waarop je een datum kreeg en één of andere gruwelijke manier om dood te gaan. Die vond ik nog veel leukerderder.
668, the neighbour of the Beast
zondag 24 oktober 2010 om 10:58
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 10:56:
Oooooh, ik heb nog tot 2058. 25 oktober, zelfs. Da's morgen over 48 jaar
Ik snap niet zo goed dat mensen dit zo luguber vinden.... Ieder weldenkend mens snapt toch dat dit een stom grapje is?
Heeft iemand die link nog trouwens, van die site die Elninjoo noemde? Volgens mij was dat die site waarop je een datum kreeg en één of andere gruwelijke manier om dood te gaan. Die vond ik nog veel leukerderder.Die ken ik niet, ben wel nieuwsgierig.... (*vindt morbide stiekem wel geinig*)
Oooooh, ik heb nog tot 2058. 25 oktober, zelfs. Da's morgen over 48 jaar
Ik snap niet zo goed dat mensen dit zo luguber vinden.... Ieder weldenkend mens snapt toch dat dit een stom grapje is?
Heeft iemand die link nog trouwens, van die site die Elninjoo noemde? Volgens mij was dat die site waarop je een datum kreeg en één of andere gruwelijke manier om dood te gaan. Die vond ik nog veel leukerderder.Die ken ik niet, ben wel nieuwsgierig.... (*vindt morbide stiekem wel geinig*)
zondag 24 oktober 2010 om 11:00
quote:miekie1 schreef op 24 oktober 2010 @ 10:58:
[...]
Die ken ik niet, ben wel nieuwsgierig.... (*vindt morbide stiekem wel geinig*)Ik ook. Was echt geniaal. Je ging dood doordat je inderdaad aangevallen werd door een dolle beer, of door een heel gruwelijk ongeluk thuis, en ik geloof dat ik ging door een bijlmoordenaar.
[...]
Die ken ik niet, ben wel nieuwsgierig.... (*vindt morbide stiekem wel geinig*)Ik ook. Was echt geniaal. Je ging dood doordat je inderdaad aangevallen werd door een dolle beer, of door een heel gruwelijk ongeluk thuis, en ik geloof dat ik ging door een bijlmoordenaar.
668, the neighbour of the Beast
zondag 24 oktober 2010 om 11:05
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:00:
[...]
Ik ook. Was echt geniaal. Je ging dood doordat je inderdaad aangevallen werd door een dolle beer, of door een heel gruwelijk ongeluk thuis, en ik geloof dat ik ging door een bijlmoordenaar.Ja, dat lijkt me leuk haha, ik hoop dat ze de link nog weet.
[...]
Ik ook. Was echt geniaal. Je ging dood doordat je inderdaad aangevallen werd door een dolle beer, of door een heel gruwelijk ongeluk thuis, en ik geloof dat ik ging door een bijlmoordenaar.Ja, dat lijkt me leuk haha, ik hoop dat ze de link nog weet.
zondag 24 oktober 2010 om 11:07
quote:yette schreef op 24 oktober 2010 @ 03:10:
Bedenk wel dat je je eigen rouwbericht met dit geintje voorgoed op internet zet!
Ik heb dit meer dan een jaar geleden gedaan. Wie mijn naam googled (bijvoorbeeld mijn kinderen of een werkgever) komt bij mijn overlijdensbericht uit. Erg vervelend.
Zeker gezien alle heisa de afgelopen weken/maanden op dit forum omtrent (vermeende) privacy-schendingen etc zou je verwachten dat mensen niet hun echte gegevens invullen op dergelijke sites. Maar nee.......
Met iemands naam plus geboortedatum kon je al een eind hoor, bij sommige instellingen zijn die twee gegevens genoeg om informatie los te krijgen of iets te veranderen.......
Bedenk wel dat je je eigen rouwbericht met dit geintje voorgoed op internet zet!
Ik heb dit meer dan een jaar geleden gedaan. Wie mijn naam googled (bijvoorbeeld mijn kinderen of een werkgever) komt bij mijn overlijdensbericht uit. Erg vervelend.
Zeker gezien alle heisa de afgelopen weken/maanden op dit forum omtrent (vermeende) privacy-schendingen etc zou je verwachten dat mensen niet hun echte gegevens invullen op dergelijke sites. Maar nee.......
Met iemands naam plus geboortedatum kon je al een eind hoor, bij sommige instellingen zijn die twee gegevens genoeg om informatie los te krijgen of iets te veranderen.......
zondag 24 oktober 2010 om 11:07
Oh, ik zie net dat mijn reactie als de bekende mosterd komt, na de post van mijn voorganger. Maar goed, ik laat 'm toch maar ff staan......
Jongens, doe dit alsjeblieft niet. Behalve dat het inderdaad behoorlijk morbide is, komt je vermelding met jouw naam heel hoog in de Google ranking te staan.
Mocht je dus ooit zelf je naam googelen (of erger nog; je toekomstige werkgever) dan komt dit als één van de eerste vermeldingen naar boven. Natuurlijk moeten we er geen belangrijkheid aan toe kennen en is het allemaal nep, het is niet echt prettig.
Jongens, doe dit alsjeblieft niet. Behalve dat het inderdaad behoorlijk morbide is, komt je vermelding met jouw naam heel hoog in de Google ranking te staan.
Mocht je dus ooit zelf je naam googelen (of erger nog; je toekomstige werkgever) dan komt dit als één van de eerste vermeldingen naar boven. Natuurlijk moeten we er geen belangrijkheid aan toe kennen en is het allemaal nep, het is niet echt prettig.
anoniem_113597 wijzigde dit bericht op 24-10-2010 11:08
Reden: Mosterd, maar laat 't toch staan
Reden: Mosterd, maar laat 't toch staan
% gewijzigd
zondag 24 oktober 2010 om 11:08
borodini borodinisen zal overlijden op woensdag 12 april 2051 op de leeftijd van 72 jaar
Geheel in stijl der familie. 12 april is mijn vader jarig. Mijn opa ( de vader van mijn vader ) ging dood op 12 april.... op 72 jarige leeftijd !! ( Tamtamtaaaaaam )
Geheel in stijl der familie. 12 april is mijn vader jarig. Mijn opa ( de vader van mijn vader ) ging dood op 12 april.... op 72 jarige leeftijd !! ( Tamtamtaaaaaam )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 24 oktober 2010 om 11:09
quote:registreerjenu schreef op 24 oktober 2010 @ 11:07:
Jongens, doe dit alsjeblieft niet. Behalve dat het inderdaad behoorlijk morbide is, komt je vermelding met jouw naam heel hoog in de Google ranking te staan.
Mocht je dus ooit zelf je naam googelen (of erger nog; je toekomstige werkgever) dan komt dit als één van de eerste vermeldingen naar boven. Natuurlijk moeten we er geen belangrijkheid aan toe kennen en is het allemaal nep, het is niet echt prettig.Ik gebruik gewoon mijn forum naam
Jongens, doe dit alsjeblieft niet. Behalve dat het inderdaad behoorlijk morbide is, komt je vermelding met jouw naam heel hoog in de Google ranking te staan.
Mocht je dus ooit zelf je naam googelen (of erger nog; je toekomstige werkgever) dan komt dit als één van de eerste vermeldingen naar boven. Natuurlijk moeten we er geen belangrijkheid aan toe kennen en is het allemaal nep, het is niet echt prettig.Ik gebruik gewoon mijn forum naam
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 24 oktober 2010 om 11:12
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:10:
Maar je bent toch ook niet zo dom om je echte naam te gebruiken? Ik vind dit onschuldige geintjes hoor.Blijkbaar zijn er toch een hoop mensen die hun echte naam gebruiken. Ik vind het ook niet bijzonder slim. Maar goed
Maar je bent toch ook niet zo dom om je echte naam te gebruiken? Ik vind dit onschuldige geintjes hoor.Blijkbaar zijn er toch een hoop mensen die hun echte naam gebruiken. Ik vind het ook niet bijzonder slim. Maar goed
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 24 oktober 2010 om 11:16
zondag 24 oktober 2010 om 11:17
Vriend gaat nog dramatischer;
While on a boat, you slip and fall overboard. As you struggle to climb back in, your hands are chopped off by the motor's blades. You sink beneath the water as you bleed profusely.
Dus daarom heeft ie een hekel aan water, voorspellende gave ofzo
While on a boat, you slip and fall overboard. As you struggle to climb back in, your hands are chopped off by the motor's blades. You sink beneath the water as you bleed profusely.
Dus daarom heeft ie een hekel aan water, voorspellende gave ofzo
668, the neighbour of the Beast
zondag 24 oktober 2010 om 11:18
zondag 24 oktober 2010 om 11:18
quote:Boro schreef op 24 oktober 2010 @ 11:08:
borodini borodinisen zal overlijden op woensdag 12 april 2051 op de leeftijd van 72 jaar
Geheel in stijl der familie. 12 april is mijn vader jarig. Mijn opa ( de vader van mijn vader ) ging dood op 12 april.... op 72 jarige leeftijd !! ( Tamtamtaaaaaam )
Bizaaaar, zie je wel, die site klopt wel!
borodini borodinisen zal overlijden op woensdag 12 april 2051 op de leeftijd van 72 jaar
Geheel in stijl der familie. 12 april is mijn vader jarig. Mijn opa ( de vader van mijn vader ) ging dood op 12 april.... op 72 jarige leeftijd !! ( Tamtamtaaaaaam )
Bizaaaar, zie je wel, die site klopt wel!