Mode & Beauty alle pijlers

Doutzen Kroes

17-11-2007 14:32 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag haar pas bij de Wereld draait door. Ik vind haar zo'n verwonderlijk mooi meisje! Echt niet normaal meer. Ik zag haar weleens op foto's, maar op tv vond ik haar echt super knap..

Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.

Wat vinden jullie??

Of bij wie hebben jullie dit??
Hmm vind doutzen niet superlelijk, maar gewoon..the girl next door.

[quote]summerbreeze21 schreef op 25 november 2007 @ 13:08:

Doe mij maar Nicolette van Dam

eerder ( en) een stopcontact neus! hihih

.
@ Summerbreeze.

Op de foto's die jij hebt geplaatst vind ik Doutzen ook ineens een stuk minder mooi. Heel normaal eigenlijk...

Ja en Nicolette heeft iets bozigs in haar gezicht iets nors.. Kom er niet echt uit wat het is. Maar vind haar niet super mooi... Geen open blik of iets..
Ja een beetje nors wel, omdat ze van die diepliggende ogen heeft. Maar verder vind ik haar echt een leuke meid om te zien! En ik vond haar heel spontaan bij Jensen.

Lieve en knappe meid, zonder kapsones. Vind ik dan he! Grappig hoe de meningen verdeeld zijn. Wie vinden jullie nog meer een mooie vrouw?
Tja wat vind ik nog meer een mooie vrouw? Het zijn geen modellen en ze zijn ook niet super mooi misschien maar ik vind Jennifer Lopez en b.v Estelle Gullit ook wel mooie verzorgde vrouwen.
Ik vind Liv Tyler een ontzettende mooie vrouw. Veel mensen vinden dat niet maar ik vind dat haar zo puur en dromerig en ze heeft een heel apart gezicht, mooi.

Salma Hayek vind ik ook een mooie vrouw, ze heeft een geweldig figuur.

En Natalie Portman is een ontzettend mooie vrouw, zowel met kaalgeschoren hoofd als met haar

Allemaal vrouwen met donker haar

Estelle Gullit vind ik echt een mokkel, wel mooi verzorgd maar voor de rest vind ik er niks moois aan.

Een mooie blondine vind ik Cameron Diaz

Cameron Diaz vind ik ook een hele mooie vrouw. Zij is niet perfect, maar toch erg mooi.

Maar wat vinden jullie van Angelina Jolie?? Veel mensen vinden haar zo mooi. Maar het enige wat mooi is is haar gezicht (en toch vind ik dat op het moment ook erg tegenvallen). Heb je haar armen en handen weleens gezien?? Die dikke aderen die daar doorheen lopen zeg, echt zo mannelijk. En ze is natuurlijk veel te mager..
Angelina Jolie vind ik niet echt een uitzonderlijke mooie vrouw.

Haar hele uitstraling spreekt me niet zo aan.

Charlize Theron vind ik ook heel erg mooi. Vooral in de J'Adore reclame vind ik haar top.

Ja Charlize is een supervrouw!

Wat vinden jullie van Keira Knightley? Daar begrijp ik echt nix van, dat vind ik zo'n lelijk ding, sorry hoor..Ieeeh kijk die foto:

Izzie uit Grey's Anatomy, die heeft zo'n leuk hoofd vind ik.

Kyra vind ik inderdaad ook niks. Ze heeft een erg "hoekig" gezicht en dan die altijd die verschrikkelijke pruilmond/bekkentrekkerij van haar.....

Drew Barrymore vind ik ook leuk! Ook weer niet echt een klassieke schoonheid maar ik vind haar zo "quirky" en het lijkt me een ontzettend leuk mens.

.
Ja die uitstraling van Angelina, dat is 't 'm... Ik vind haar echt helemaal niks..

En Drew Barrymore was toch verkozen tot mooiste vrouw van........ ?
Bedoel je soms dit lipje :-D. Ik erger me daar ook altijd zo aan hahaha, grappig.

Cameron Diaz is inderdaad ook een mooie vrouw, en Penelope Cruz ook.
quote:summerbreeze21 schreef op 28 november 2007 @ 14:51:

Bedoel je soms dit lipje :-D. Ik erger me daar ook altijd zo aan hahaha, grappig.

[afbeelding]Jaaaa, precies dat bedoel ik, verschrikkelijk
quote:summerbreeze21 schreef op 28 november 2007 @ 14:51:

[afbeelding]VRESELIJK!! Ik kan dat mens niet aanzien
Doutzen Kroes en Sven Kramer uit elkaar

Uitgegeven: 30 november 2007 08:53

Laatst gewijzigd: 30 november 2007 09:08

AMSTERDAM - Doutzen Kroes en Sven Kramer hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat meldt weekblad Privé. "Ik heb doodweg geen tijd voor een relatie", zo zegt het 22-jarige Friese topmodel.

Kroes, die ook zeer succesvol in het buitenland is, woont al enige tijd niet meer in Nederland. "Ik woon in New York en reis de hele wereld over voor mijn werk. Ik zit meer in het vliegtuig dan thuis op de bank."

Kroes en schaatser Sven Kramer (21) ontmoetten elkaar ruim een half jaar geleden op de ijsbaan van het Thialf stadion in Heerenveen. Zowel Kroes als Kramer hadden toen net een relatie achter de rug.

Kroes is momenteel een van de modellen van lingeriemerk Victoria's Secret. Vorige maand werd ze door de Nederlandse editie van het tijdschrift Marie Claire uitgeroepen tot beste model van Nederland.

ZIE OOK:

was het nou wel of niet een roddel ???
--
quote:sue2 schreef op 29 november 2007 @ 10:26:

[...]

Jaaaa, precies dat bedoel ik, verschrikkelijk quote:malika85 schreef op 29 november 2007 @ 11:53:

[...]

VRESELIJK!! Ik kan dat mens niet aanzienHehehe
quote:luca schreef op 30 november 2007 @ 09:15:

Doutzen Kroes en Sven Kramer uit elkaar

Uitgegeven: 30 november 2007 08:53

Laatst gewijzigd: 30 november 2007 09:08

AMSTERDAM - Doutzen Kroes en Sven Kramer hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat meldt weekblad Privé. "Ik heb doodweg geen tijd voor een relatie", zo zegt het 22-jarige Friese topmodel.Wat mag 'doodweg' dan betekenen..??
Ik zag Doutzen Kroes laatst ook bij DWDD, wat saai zeg. Ik vind haar echt niets bijzonders hebben. Mooi? Tja...er zit geen 'foutje' aan. En dat vind ik misschien juist wel het minder mooie aan haar en aan andere "mooie" mensen. ZO saai. Ik kan me trouwens niet meer herrineren wat ze zei, het zal wel niet verbazingwekkend interessant geweest zijn.

Wel leuk trouwens dat een Hollands model zo populair is in het buitenland.
Grappig om te zien wie welke vrouwen mooi vindt. Het verschilt allemaal zo! Juist leuk!

In vind deze vrouwen bijvoorbeeld mooi:

Gwen Stefani

Julia Jentsch (Duitse actrice, speelde o.a. in The Edukators en Sophie Scholl)

Mena Suvari (American Beauty)

Zelfs met een geschoren hoofd:

Met Gwen Stefani:

Kate Winslet is nog niet genoemd en voor mij nummer 1. Wat een geweldige mooie vrouw is dat! Puur natuur en itt Doutzen nét dat beetje extra wat haar zo bijzonder maakt.

Verder vind ik ook bijzonder mooi:

Keira Knightley (maar wel vóór haar dunne tijd en zonder pruilmondje)

Liv Tyler

Niet mooi:

Angelina Jolie
Whatever, I do what I want
oja en Carice van Houten natuurlijk niet te vergeten
ik bedoel dus dat ik Carice ook bijzonder mooi vind!
quote:crini schreef op 30 november 2007 @ 16:23:

Kate Winslet is nog niet genoemd en voor mij nummer 1. Wat een geweldige mooie vrouw is dat! Puur natuur en itt Doutzen nét dat beetje extra wat haar zo bijzonder maakt.

Verder vind ik ook bijzonder mooi:

Keira Knightley (maar wel vóór haar dunne tijd en zonder pruilmondje)

Liv Tyler

Niet mooi:

Angelina Jolie

Ieeeeh

Mena Suvari is inderdaad heel bijzonder, vind ik ook!

De ophef rond Carice van Houten snap ik niet. Ze is wel lief om te zien, maar ik vind haar niet zo adembenemend mooi als velen wel vinden.

Ik vind Lindsay Lohan qua uiterlijk echt prachtig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven