Afscheid

24-10-2010 13:11 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb besloten mijn account te laten opheffen en mijn berichten te laten anonimiseren. De aanleiding hiervoor is het in mijn ogen destructieve modereerbeleid en het ontbreken van een privacybeleid dat de toets der kritiek kan doorstaan. De recente geschiedenis geeft mij geen vertrouwen dat de noodzakelijke professionaliseringsslag op korte termijn gerealiseerd zal worden.

Ik dank eenieder, niet in de laatste plaats die (ex-) Angels die wel berekend zijn op hun taak en die hier op vrijwillige basis veel werk verzetten, voor een prettige forumtijd.

Groet, Wuiles
Wie is wuiles?
quote:willem1959 schreef op 24 oktober 2010 @ 13:55:

Wie is wuiles?

Ik heb er toch wat vraagtekens bij, met forummers die via een speciaal topic laten weten dat ze weggaan......
Jeetje wat jammer.

Ik lees al jaren mee, posten doe ik af en toe.

Jouw bijdragen op geld en recht, maar ook over andere zaken zijn één van de redenen dat ik hier regelmatig terugkeerde.

Ik vond je een leerzaam en bijzonder forumlid.

Het ga je goed, en ik hoop dat je terugkomt als er hier een andere sfeer is.
The sun does not compare or judge. It shines for all life.
quote:Enn schreef op 24 oktober 2010 @ 13:39:

Heel jammer en een verlies voor het forum.Ook eens.
pff..ja het wordt steeds meer een forum met drama-queens...
Heel erg jammer. Het ga je goed, Wuiles!

Het verbaasd me wel hoe snel je op inactief wordt gezet.
quote:Blackdress schreef op 24 oktober 2010 @ 14:17:

Heel erg jammer. Het ga je goed, Wuiles!

Het verbaasd me wel hoe snel je op inactief wordt gezet.

Mij ook, dit oude account heb ik al een tijd geleden opgezegd maar kan er nog steeds in. Terwijl mijn nieuwe echt in werking is.

Ik log weer uit met dit account, ik wilde alleen testen of ik er nog in kon, ja dus, nog niet op non actief gezet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
heel erg jammer, een verlies voor het forum!
Jammer, maar begrijpelijk Wuiles.

Je was een fijne forummer, het ga je goed!
Kan iemand me uitleggen wat het voor zin heeft te anonimiseren?

Uit alle posts (niet alleen dit topic, want in het andere topic zag ik het ook direct) wordt hartstikke duidelijk dat -anoniemenaam- dezelfde is als -voormaligeforumnaam-. Dan heeft dat toch geen zin?

Verder natuurlijk erg jammer dat je weggaat!
Dit vind ook ik een groot verlies op het forum, ik ben een stille lezer en dat al heel wat jaren, maar als ik van iemand iets heb kunnen leren, dan was het van jou.

Dat het je meer dan goed mag gaan...
Dag Wuiles,

Fijn om je gelezen te hebben.
Jammer, Wuiles. Heb vaak erg genoten van je droge humor.
Dit is echt heel zonde...

Wuiles,ook voor mij sprong je er uit.

Rustige,goed onderbouwde posts.Je weet waar je over praat.

Voor mij geven mensen zoals jij dit forum meerwaarde.

Bedankt voor je bijdragen ; ik las ze graag!
quote:Hoephoephoephiera schreef op 24 oktober 2010 @ 14:11:

Jeetje wat jammer.

Ik lees al jaren mee, posten doe ik af en toe.

Jouw bijdragen op geld en recht, maar ook over andere zaken zijn één van de redenen dat ik hier regelmatig terugkeerde.

Ik vond je een leerzaam en bijzonder forumlid.

Het ga je goed, en ik hoop dat je terugkomt als er hier een andere sfeer is.eens
Ik heb enkele dagen geleden verzocht bij mij hetzelfde te doen, helaas zonder resulataat. Ik heb geen antwoord gekregen en ik zie dat ik nog actief ben.

Wuiles, ik heb veel van je in mij opgeslagen. Ik vind het jammer dat je weggaat zodat ik je niet meer anoniem kan lezen

Het ga je goed

En bij deze ook mijn afscheid. Ik verwacht hier niet meer te schrijven. Gr. Schattekop alias DNM
Zonde dat je gaat Wuiles, ik vond je een wijze forummer, al had ik echt geen idee wie je als mens was en dat vond ik wel eens jammer.
Jammer Schattekop dat je gaat .
Ach wuiles en DNM wat een gemis wat zonde!

Viva is dit wat jullie willen? Merken jullie nu echt niet dat door het wanbeleid forummers weg gaan?
DNM, jij ook?
Hè nee DNM, ga jij ook al?

Nog zo'n aderlating....

Het allerbeste met je!
kom ik hier eindelijk eens actief forummen(is dat een woord??) juist omdat hier niks gesugarcoat werd en iedereen zijn mening ongezouten kon geven..gaan er ineens mensen weg.

Ook nog mensen waarvan ik de reacties een tijd heb gevolgd en naar mijn mening altijd opbouwend, adviserend en consequent waren.

Jammer dat jullie dit besluit hebben genomen, al heb ik wel begrip voor jullie redenen.

veel succes verder!
quote:Schattekop schreef op 24 oktober 2010 @ 16:04:

En bij deze ook mijn afscheid. Ik verwacht hier niet meer te schrijven. Gr. Schattekop alias DNMWederom jammer en een verlies voor dit forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom staat er nu dan anoniem123 ipw Wuiles met die foto?
quote:Ksenija schreef op 24 oktober 2010 @ 17:21:

Waarom staat er nu dan anoniem123 ipw Wuiles met die foto?Daar kun je tegenwoordig om verzoeken. Zo worden je posts anoniem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven