Mijn sterfdatum is.....
zondag 24 oktober 2010 om 14:39
quote:fleurtje schreef op 24 oktober 2010 @ 14:37:
[...]
Ik vind dat helemaal niet cool. Als ik mijn moeder google, zou ik haar nog bij me hebben tot 2032. Site heeft een missertje gemaakt: ze is er al vier jaar niet meer.
En nee, dat is niet cool om te zien. Echt niet.Idd , ik zie de lol van de site ook niet in. Of bedoel, ik vind het niet cool.
[...]
Ik vind dat helemaal niet cool. Als ik mijn moeder google, zou ik haar nog bij me hebben tot 2032. Site heeft een missertje gemaakt: ze is er al vier jaar niet meer.
En nee, dat is niet cool om te zien. Echt niet.Idd , ik zie de lol van de site ook niet in. Of bedoel, ik vind het niet cool.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 oktober 2010 om 23:47
quote:Boefus schreef op 24 oktober 2010 @ 12:02:
Boefus zal overlijden op zondag 30 februari 2059 op de leeftijd van 83 jaar.
Ik heb nog wel een tijdje te gaan.....
Nou inderdaad, 30 februari zal het nooit worden.
Als ik mijn eigen naam google vind ik wel vermeldingen met mijn naam maar dat ben ik niet. Er zijn meer hondjes die fikkie heten. En wat kan jou toekomstige baas het nou boeien dat er zoiets van jou op internet staat?
Boefus zal overlijden op zondag 30 februari 2059 op de leeftijd van 83 jaar.
Ik heb nog wel een tijdje te gaan.....
Nou inderdaad, 30 februari zal het nooit worden.
Als ik mijn eigen naam google vind ik wel vermeldingen met mijn naam maar dat ben ik niet. Er zijn meer hondjes die fikkie heten. En wat kan jou toekomstige baas het nou boeien dat er zoiets van jou op internet staat?
maandag 25 oktober 2010 om 15:29
Nog een reden om dit niet te doen Fleur
Ik wil ff degene die hier vertelde hoe je het weg kon halen, bedanken! Het is gelukt!
Die site is wel erg op je gegevens uit zeg. Bij dat afmeld-formuliertje willen ze je email hebben. En da's vast niet voor nazorg of excuses. Gelukkig werkte het ook als ik daar niks invulde.
Ik wil ff degene die hier vertelde hoe je het weg kon halen, bedanken! Het is gelukt!
Die site is wel erg op je gegevens uit zeg. Bij dat afmeld-formuliertje willen ze je email hebben. En da's vast niet voor nazorg of excuses. Gelukkig werkte het ook als ik daar niks invulde.
zondag 31 oktober 2010 om 23:48
Drie dagen voordat een lieve kennis overleed googlede ik haar naam. Stond dat ze nog in leven was, en pas in 2032 zou overlijden. Ze is drie dagen later vrij bot aan haar einde gekomen. Ik kon het niet waarderen en vond het morbide. Los van het feit dat ik me kapot schrok. Normaal ben ik sportief met dit soort zaken ( ben zelf 3% homoseksueel volgens de homometer en heb 55% kans op vreemdgaan) maar dit vond ik geen leuke site.
maandag 1 november 2010 om 15:34
Ik ga wel extreem lullig dood, door een idioot die niet kan mikken!!
"While you're walking down a busy street, a suicidal maniac jumps from an apartment window thirty stories above you. Unfortunately for both of you, the maniac lands directly on you. You're crushed to death, and the suicidal maniac walks away unscathed."
Nondeju!
"While you're walking down a busy street, a suicidal maniac jumps from an apartment window thirty stories above you. Unfortunately for both of you, the maniac lands directly on you. You're crushed to death, and the suicidal maniac walks away unscathed."
Nondeju!
dinsdag 2 november 2010 om 23:56
quote:liesse schreef op 24 oktober 2010 @ 09:07:
Ga jezelf over 2 weken maar googelen. Dan heeft google deze info verwerkt en kan iedereeeeen dit van je weten.
Echt waar. Eerder topic over geweest.Ik heb een valse naam ingevuld, en onjuiste geboortedatum. Als dat ding weet wanneer ik dood ga, had ie ook door dat ik eigenlijk anders heet en een andere leeftijd heb.
Ga jezelf over 2 weken maar googelen. Dan heeft google deze info verwerkt en kan iedereeeeen dit van je weten.
Echt waar. Eerder topic over geweest.Ik heb een valse naam ingevuld, en onjuiste geboortedatum. Als dat ding weet wanneer ik dood ga, had ie ook door dat ik eigenlijk anders heet en een andere leeftijd heb.
woensdag 3 november 2010 om 17:41
Mijn sterfdatum: 5 januari 2059. Ik wordt 78 jaar.
En Death Psychic geeft de volgende doodsoorzaak aan:
Being depressed with life in general, you commit suicide by overdosing on sleeping pills.
Het ironische is dat ik al jaren antidepressiva slik.
Mmmm, mag toch hopen dat ik niet tot mijn 78e met die depressie moet leven. Maar extra goed mijn best doen bij therapie
Ik heb trouwens (stom stom stom) wel mijn eigen naam gebruikt. Had zo snel niet gezien dat het gepubliceerd zou worden.
En Death Psychic geeft de volgende doodsoorzaak aan:
Being depressed with life in general, you commit suicide by overdosing on sleeping pills.
Het ironische is dat ik al jaren antidepressiva slik.
Mmmm, mag toch hopen dat ik niet tot mijn 78e met die depressie moet leven. Maar extra goed mijn best doen bij therapie
Ik heb trouwens (stom stom stom) wel mijn eigen naam gebruikt. Had zo snel niet gezien dat het gepubliceerd zou worden.
woensdag 3 november 2010 om 17:45
Zo'n site bestaat al jaren.
Vrienden van mij hebben - laat zeggen - 10 jaar terug die test gedaan en toen bleek dat één van die jongens in 2003 zou sterven.
'Henk is al zeven jaar dood' is een gevleugelde uitspraak geworden. (Hij is springlevend, gelukkig)
Ik heb m voor de gein wel eens ingevuld maar doe het nu niet meer. Word er een beetje naar bij.
Vrienden van mij hebben - laat zeggen - 10 jaar terug die test gedaan en toen bleek dat één van die jongens in 2003 zou sterven.
'Henk is al zeven jaar dood' is een gevleugelde uitspraak geworden. (Hij is springlevend, gelukkig)
Ik heb m voor de gein wel eens ingevuld maar doe het nu niet meer. Word er een beetje naar bij.
woensdag 17 november 2010 om 18:13
Op 71 jaar is overleden...Ikke
Want wij weten dat, indien de aardse tent waarin wij wonen, wordt afgebroken, wij een gebouw van God hebben in den hemelen, niet met handen gemaakt een eeuwig huis
(moest die tekst erbij??)
hmm ik vul mijn geboorte datum in... 31 dec... op het kaartje staat 1 januari ( de dag erna dus) heel appart.. dus vul hem nog een keer in...
Zoals ik me geen zorgen gemaakt heb over mijn geboorte, maakte ik zich evenmin zorgen over mijn sterven.
( da klopt dan weer wel)
geb. datum nog steeds verkeerd.. ik overlijd nog steeds op 10 juni 2060 alleen nu met 72 jaar....
ohhw... en ik hou van bloemen..... wat niet waar is. ik hou van planten
Want wij weten dat, indien de aardse tent waarin wij wonen, wordt afgebroken, wij een gebouw van God hebben in den hemelen, niet met handen gemaakt een eeuwig huis
(moest die tekst erbij??)
hmm ik vul mijn geboorte datum in... 31 dec... op het kaartje staat 1 januari ( de dag erna dus) heel appart.. dus vul hem nog een keer in...
Zoals ik me geen zorgen gemaakt heb over mijn geboorte, maakte ik zich evenmin zorgen over mijn sterven.
( da klopt dan weer wel)
geb. datum nog steeds verkeerd.. ik overlijd nog steeds op 10 juni 2060 alleen nu met 72 jaar....
ohhw... en ik hou van bloemen..... wat niet waar is. ik hou van planten