hulp nodig

24-10-2010 17:33 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben kevin en heb egt hulp nodig

er is zo'n meisje die ik egt leuk vind enzo en zei mij ook alleen het probleen met mij is dat ik erg nerveus ben als ik met iemand die ik niet ken afspreek en zeg ik ook neit veel.

kheb nu al 2 keer met haar afgesproken gister ook en toen gingen we op me kamer film kijken inpricipe vond ik dat het nog best wel goed ging maar kweet niet of zei dat ook vind en toen ik eht vroeg zei ze dat ze het gezellig vond en dat ze een druk iemand is.

dusja kweet niet of iemand tips heeft ofzo of dat ik nog een keer moet afspreken en dan in iedergeval meer de doen en te praten en hoe ik het moet zeggen want ja ik vind haar egt heel erg leuk en zal het jammer vinden als het nix word.
Ik heb nu 3x je post gelezen en nog snap ik niet echt wat nou precies je vraag is... zal aan mij liggen...

Maar wat is nou precies je vraag?
Ik zeg 'Yes!'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk dat ie tips wil zodat ie wat minder nerveus is en/of wat meer zegt, wanneer ie met dat leuke meisje afspreekt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Waar praten jullie dan over als je elkaar ziet?
Ik zeg "No"
Ik zeg *poef*
quote:tonkje schreef op 24 oktober 2010 @ 17:40:

Ik denk dat ie tips wil zodat ie wat minder nerveus is en/of wat meer zegt, wanneer ie met dat leuke meisje afspreekt.

Ah...thanks Tonkje...

Kevin, ga samen iets doen wat jij heel goed kan .. dan voel je je zelfverzekerd en kan jij het haar leuk uitleggen...
Ik kan zien waarbij je hulp nodig hebt:

1) Echt schrijf je dus met "ch";

2) Als je Shift indrukt en een letter, wordt het een hoofdletter. Deze gebruik je na een punt (.), wat het einde van een zin aanduidt.

Verder zou ik gewoon nog eens met haar afspreken en misschien iets anders doen dan een filmpje kijken? Bijvoorbeeld een eindje wandelen, ergens iets gaan eten of drinken, zodat je wel een gesprekje moet houden? Dan leert ze jou ook een beetje kennen.
Je hebt inderdaad hulp nodig. Onder andere met je spelling.

Maar de spelling is zo consequent slecht, dat ik herfstvakantie vermoed.
quote:Paque_ schreef op 24 oktober 2010 @ 17:44:

Ik zeg *poef*Geen "paf"?
quote:Xander68 schreef op 24 oktober 2010 @ 17:47:

[...]

Geen "paf"?Baf, kan ook. Of Maf.
Mischien kan je beter hier eens kijken.
Ben ik nou naïef en schrijven jongeren echt zo slecht, of is dit een geintje van iemand die zich als zodanig probeert voor te doen.

Als dit de gevolgen zijn van het huidige Nederlandse onderwijs, dan pink ik bij deze even een traantje weg.
Waarom stel je niet gewoon voor of ze met je naar bed wil?
quote:Cateautje schreef op 24 oktober 2010 @ 18:00:

Ben ik nou naïef en schrijven jongeren echt zo slecht, of is dit een geintje van iemand die zich als zodanig probeert voor te doen.

Als dit de gevolgen zijn van het huidige Nederlandse onderwijs, dan pink ik bij deze even een traantje weg.begin maar te pinken....
N0dig haar uit voor een patatje bij de snackbar en praat met haar.

Neem je I-Pod/Phone mee voor 8tergrondmuziek.

Mocht je toestemming van je vader hebben om zijn I-Pad te lenen, is dat natuurlijk helemaal mooi voor coole filmpjus en mobiel internet als je een dongel hebt van KPN.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ga samen lezen in haar e-book.
quote:danivo schreef op 24 oktober 2010 @ 19:12:

[...]

begin maar te pinken....

Inderdaad.

Mensen die van het vmbo af komen kunnen tegenwoordig - voor mijn gevoel in tegenstelling tot vroeger 'hetzelfde' niveau - niet eens meer normaal iets op papier zetten. Hun Engels examen halen ze blijkbaar zonder dat ze Engels kunnen ook. Dan denk je: 'ze moesten toch examen doen, dan kan je toch tenminste wat???' maar met de enkele uitzondering niet dus.

Treurig.
quote:Cateautje schreef op 24 oktober 2010 @ 18:00:

Als dit de gevolgen zijn van het huidige Nederlandse onderwijs, dan pink ik bij deze even een traantje weg.

Ik ben bang dat dit de harde waarheid is.

Het is tegenwoordig écht zo slecht gesteld met de -met name- VMBO-scholieren.

Ik zit namelijk ook nog op een ander forum, waar mensen van verschillende leeftijden forummen en daar haal je de tieners en twintigers er ook zó uit.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
hai kevin,

Nee heb je ja kun je krijgen.

Stel:

Je wilt naar de film maar zegt niet tegen haar welke film je wilt zien.

En zei jou ook niet.

Zit je dus met grote kans allebei bij de verkeerde film.

Kortom: vraag wat haar insteek is, wil ze vriendschappelijk verder of ziet ze verkering zitten? Na 2 x afspreken kun je haar een beetje polsen....en zeg dat je haar ECHT leuk vindt. Wat heb je te verliezen!?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven