Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hij zou bij mij de deur niet meer uitkomen Compu. Ik bedoel het niet rot hoor maar betrekken jullie niet een beetje teveel op zijn ziekte? Hij heeft toch samen met jou de verantwoording over het gezin en ik neem aan dat ie er met zn volle verstand bij was,vind m nu wel erg puberaal overkomen wat ik uit jouw berichten lees

Wel makkelijk natuurlijk als jij het steeds opknapt

Ik heb ook zo'n groot kind thuis natuurlijk en hoewel hij niet ziek is moet ik m toch regelmatig aan zn oren trekken.Dat doe ik natuurlijk dan ook

Ja Mokkie,topic hooghouden!!

Leuk,zo' n dagje Efteling

J en ik hebben in December weer eens een feest; we hebben er een hotel bijgeboekt,lekker!

Compu, ik zou heel boos zijn, als MV dat zou doen. Het is onnadenkend en zelfs onrespectvol naar jou toe. Je kan ook de boel laten staan en het hem allemaal nog laten opruimen als ie terugkomt van de voetbal.

Wij hebben ook even een dipje. Wat irritaties over en weer die eigenlijk lastig te benoemen zijn. Ook voor mezelf. Met name onbegrip over en weer.

We hadden vrijkaartjes voor de efteling en hadden een en ander aan eten en drinken meegenomen. Viel dus reuze mee wat de prijs betreft. Het duurste was de parkeerkaart

MB was denk ik ook wat stoerder omdat zijn nichtje erbij ws, hij vond het leuk dingen met haar te doen.

Hij is nu logeren bij zijn andere oma, ik moet een toneelstuk herschrijven. Heel veel werk, maar beter te doen als hij niet om me heen hangt.

Waar is het feest Luni? Leuk, een hotelletje erbij.
Ik bedoel het ook absoluut niet onrespectvol(als we toch met respect aan het gooien zijn ) naar CV toe maar ik vind het zo lullig voor jou.

Ik zou het hebben laten staan idd...

Het feest is in Rotterdam Mokkie,in de maassilo Het hotel is het Best Western Art hotel,waar ik ook erg benieuwd naar ben

Compu,jij bent ook weleens in een Arthotel geweest toch?

Balen van de dip Mokkie,zit er nog een ontspannend uitje aan te komen??

Afgelopen dinsdag was J met zn ex wat drinken,ik vond het echt helemaal niet leuk maar heb niets laten merken.Toen ie terug was uit zichzelf laten vertellen hoe het was en dat voelde goed.
Niet weer dezelfde irritatie, Mokkie? Die je herkent zeg maar?

En is het een toneelstuk voor school?

Gaat het o.k. dit schooljaar?

Goed te lezen dat jullie dit ook niet o.k. zouden vinden.

Ik ben 'vroegah' over deze dingen heel boos geweest. Dan kreeg ik een heel onredelijke reactie terug, soms met agressie zelfs.

Nu ben ik niet meer opvliegend, maar vraag ik hem het op te ruimen (doe het nooit zelf). Ik moet het wel op een goede manier vragen trouwens.

Ik hou nu wel vaak rekening met zijn negatieve eigenschap ja.

Weet dat hij het niet met opzet doet. Maarja, hoever ga je erin mee..

Het valt me nu wel zwaar alles bij elkaar. Een 'zorgintensief' kind, een partner met een 'zekere stoornis' en oja, een baby die geniet van de borst.

Als ik me dit weer even realiseer, zoals ik vandaag doe, dan ben ik weer even aardiger voor mezelf.
Arthotel..ik dacht het niet hoor. Die toen in A'dam?

Goeie actie van zijn ex. Niet veel vrouwen doen je dat na.
Jij hebt geleerd de taal te spreken die hij begrijpt Compu,goed dat je die gebruikt om 'm dingen te laten doen.

Ja,wees aardig voor jezelf,dat heb je echt verdiend!!
quote:compu schreef op 22 oktober 2010 @ 15:19:

Arthotel..ik dacht het niet hoor. Die toen in A'dam?

Goeie actie van zijn ex. Niet veel vrouwen doen je dat na.Nee,ik dacht in Brabant,kan dat..of een kunsthotel?
Heel goed om je dat af en toe te realiseren Compu, en nog beter om aardig te zijn voor jezelf. Lijkt me truwens ook moelijk, om te bepalen hoe ver je meegaat. Waarin hou je rekening met hem en zijn stoornis en waar leg je de grens voor jezelf?

Het is bij ons wel de bekende irritatie hoor. Gaat ook wel weer over.

Vanavond gaan we ws met zijn tweetjes ergens wat eten. Dat is fijn. Ook goed om te merken dat we allebei wel het goede willen. Maar soms is het gewoon zo moeilijk de ander te respecteren zoals ie is (respect is wel het codewoord vandaag )

Luni, knap van je hoe je met ex omgaat. Daar zou ik niet zo goed in zijn (best jaloers aangelgd)

Toneelstuk is voor school idd. Het gaat dit jaar beter dan vorig jaar. Ik probeer me met een aantal dingen niet meer te bemoeien, afstand nemen en richt me vooral op de lessen en leerlingen. Motto van dit schooljaar: pubers zijn oke, blijf uit de buurt van de volwassenen
Aha, dat was een design hotel. Eh... weet niet meer waar.

Leuk vooruitzicht!

Dankje Luni! Mooi omschreven.

De juffen komen op bezoek nu. Schijnt normaal te zijn op deze school.
Ik ben niet echt jaloers maar vind het soms niet leuk...het gevoel komt pas als hij weg is,raar!

Leuk dat jullie samen gaan eten,ik vind het altijd een goeie zet om even samen weg te gaan als het niet lekker loopt.Bij ons is dat niet zo moeilijk(samen weg gaan)

Geweldig motto!!
Jaloezie is zowiezo een raar iets. Vroeger was ik het heel erg. Bij al mijn vriendjes. Gelukkig heeft MV zijn betrouwbaarheid al lang bewezen

Wij hebben idd weinig gelegenheid om samen weg te gaan. Het was nu ook zijn idee. Goeie zet van hem dus.

Compu, wel goed dat de juffen op bezoek komen. Dat toont betrokkenheid. Gaat het nog steeds goed met CG op school?
Lekker van genieten Mokkie! Veel plezier

J is net thuis dus ik ga ff socializen,later!
Goeiemorgen!

Zal straks eens bijlezen, jullie hebben lekker veel gepost deze week
Hee Juultje,welkom terug!
Wat een prutweer he

Ik heb vanmorgen netjes 2 uurtjes gesport,daarna even teruggegaan met iets wat niet goed was naar de winkel,plantjes gekocht en nu even zitten,pffff.Ik ben wel een keer onder de zonnebank gegaan vandaag,het zit bij mn abo in maar ik maak er bijna geen gebruik van.
Echt prutweer inderdaad! Ben wel even de deur uit geweest, wat boodschappen en taart halen voor JZ's verjaardag. Die vieren we morgen (hij is dinsdag jarig).

Goed zeg, weer lekker aan het sporten! Zonnebank heb ik niet zo veel geduld voor, vroeger wel eens gedaan en ook voor we gingen trouwen voor een mooi kleurtje, maar het is niet echt aan mij besteed.

Compu, hoe was het bezoek van de juf? Hoe gaat het nu met CG, heb je wat aan mijn tips?

Lukt het met het toneelstuk, Mokkie? Leuk hoor, naar de efteling, wil ik ook wel weer een keer heen. Misschien volgend jaar, dan is JZ ook wat groter.

Hoe was het uit eten? Beetje dingen uit kunnen praten? Hebben jullie een vaste oppas voor MB?

Midweekje weg was lekker, alleen wel slecht weer. Toch nog 2 middagen naar buiten geweest, gecacht (hoe kan het ook anders). Verder binnenspeeltuin van het park en 2 keer gezwommen. Was erg gezellig, maar zo'n midweek is ook wel weer lang genoeg...
Ohja,dat is ook zo,alvast van harte(voor 't geval dat ik het vergeet ) Krijgen jullie veel visite?

Ik vind de ontspanning van de zonnebank juist zo lekker,je kan niets dus even de ogen dicht en relaxen.

Ik besef dat het niet echt heel goed voor de huid is dus met mate!

Hoe waren de huisjes daar Juultje? Het ziet er zo mooi uit op de site,we hebben er vaak naar gekeken

Ja,brr ik zette net een vuilniszak buiten,echt waterkoud! En gisterenmiddag liep ik nog zonder jas buiten 's middags...
Bedankt voor de felicitatie! Ik ben daar zelf ook niet zo goed in...

Er komt niet zo veel visite, alleen familie. Wordt zo druk anders allemaal en hij snapt er toch nog niets van.

Huisjes waren oké, maar wij zijn wel een beetje kritisch geloof ik, dus we hadden wel wat aanmerkingen. Een belangrijke was dat het stoffig was. Ik denk dat het al even leeg had gestaan en er alleen even een stofzuiger doorheen is gegaan voor wij kwamen. Mijn vader had er best wel last van. En we misten een paar dingen, zoals snijplanken en een douchegordijn.

Zwembad was design, de wildwaterbaan viel bij neef en nicht in de smaak, alleen JD durfde er niet af, dat was wel jammer. Maar wel te verwachten

Zonder jas buiten?? Ik vind het al de hele week ijskoud...
Oke,maar het is dusdanig prijzig dat het wel tegen perfectie aan mag liggen en daar mag je kritisch over zijn vind ik.

Zijn neef en nicht al groter of is ze niet zo'n durfal?

Het verbaasde mij ook dat het zo lekker was,ik leg altijd mn jas(je) op de achterbank met rijden en trek het aan als ik uitgestapt ben.Maar het was niet nodig.

Ik heb ruim 10 uur geslapen,lekker zeg!

Heb je je vader nog kunnen 'observeren' trouwens?
Juultje, gefeliciteerd met JZ!!!!! Wat gaat de tijd toch snel....

We hebben geen vaste oppas. MB was nu logeren bij zijn oma. En zij is zowiezo degene die meestal oppast als het nodig is. (gebeurt niet zo vaak)

Fijn dat dat het weekje weg lekker was.

We gaan straks ws even naar IKEA. Die bij ons in de buurt is vandaag open. Wij gaan voor de spullen en MB gaat vooral mee voor de hotdog

Nicht is 8 en neef is bijna 6, dus ook al echt groter. Neef is ook een echte durfal, die had met 4 jaar ook wel gedurfd denk ik.

Tijd gaat echt snel, Mokkie, 1 jaar alweer!

Nog leuk geshopt bij Ikea? Was de hotdog lekker?

Mijn vader is nog steeds wel wazig, vroeg dingen meerdere keren. Of hij nou gewoon niet luistert of dat het toch wat anders is, ik weet het niet.

10 uur geslapen, wat lekker! Hier viel het mee, kwart voor 7 een fles, daarna JD om kwart over 7 en JZ om 10 voor 8 pas weer.

Was gezellig vanmiddag! Alleen schoonzus was er niet, die was ziek helaas. Lekkere dingetjes gegeten, kinderen lekker gespeeld en JZ goed verwend :-)

Vind ik ook dus, dat je daar wel kritisch over mag zijn. Mijn ouders hebben het gemeld en ook op het enquêteformulier ingevuld. Ik vind dat je best wat te klagen mag hebben, maar dat je het dan ook moet melden. Ik heb het formulier dus ingevuld, anders kunnen ze het ook niet verbeteren.

We hadden ook nog lekkage trouwens, onder de badkamer liep het water in de gang langs de muur. Dat kwamen ze dezelfde dag nog verhelpen, dus de service is op zich wel oké.
Mijn vader is ook wel een beetje zo hoor Juultje,maar die luistert gewoon niet....

Goed dat ze het formulier hebben ingevuld.

Leuke dag gehad dus?

Mokkie,was het niet erg druk bij Ikea? Ik waag me er aan deze kant van NL niet aan hoor op zondag! Lekker gegeten gisteren?
Ja, het was super druk. Was nog nooit op zondag geweest, maar ik snap nu dat je je daar nooit aan waagt. Toch was het een gezellig middagje. De hotdogs waren lekker en we hebben een nieuwe hoes voor de bank gekocht en een vloerkleed. Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar wij zijn niet in staat dat soort dingen schoon te houden of maken.
Vloerkleed hebben we niet, dus dat is makkelijk. Bank blijft wel schoon, maar als er een vlek op komt die we er niet uit krijgen, dan zit er garantie op en wordt het voor ons schoongemaakt (bank heeft een speciale behandeling gehad, leek ons wel handig met kleine kinderen). Eetstoelen hou ik niet schoon en inimddels krijg ik de hoezen ook niet meer schoon in de was. Ze waren niet heel duur, dus misschien maar weer eens nieuwe halen.

Was zeker een gezellige dag, JZ vond het ook leuk volgens mij.
Goeiemorgen!

Zo even met JZ naar de dokter (loopoor), verder wat aanrommelen en opruimen, boodschappen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven